Τα πιο καθαρά λόγια για την Χρυσή Αυγή ανήκουν σε μια θεολόγο

Τα πιο καθαρά λόγια για την Χρυσή Αυγή ανήκουν σε μια θεολόγο Facebook Twitter
16

Ποια είναι η άποψη σας για τη θεωρία των δυο άκρων;

 

Δεν δεχόμαστε επουδενί τη θεωρία των δυο άκρων. Κανείς άλλος πολιτικός χώρος, πέραν της ναζιστικής ακροδεξιάς, δεν έχει ένα εγκληματικό ακτιβισμό. Καμία άλλη πολιτική δύναμη δεν δικαιώνει ιδεολογικά τη βία και τις δολοφονίες ανθρώπων. Κανένας άλλος χώρος δεν διακρίνει σε ανθρώπους και υπανθρώπους. Στην πραγματικότητα, η εξίσωση της ναζιστικής βίας με την συμβολική επαναστατικότητα άλλων πολιτικών χώρων, ουσιαστικά της Αριστεράς, αποτελεί ιστορικό ατόπημα και δεν κάνει τίποτε άλλο από το να αμβλύνει την απώθηση για τη Χρυσή Αυγή, να την ενισχύει και να την νομιμοποιεί. Εξάλλου, όσοι κάνουν λόγο για τα δυο άκρα επιδιώκουν να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους ως κεντρώα ή μέση άποψη, και να νομιμοποιήσουν ηθικά και πολιτικά την επιλογή της ακραίας λιτότητας σε βάρος του λαού και συνάμα εκχώρησης του δημοσίου πλούτου.

 

 

Λέει πολλά στην συνέντευξη της στο περιοδικό "σχεδία"* η θεολόγος Δρ Εύη Βουλγαράκη για την Χρυσή Αυγή, μια εκ των εμπνευστών της Πρωτοβουλίας Χριστιανών κατά του Εθελοφυλετισμού, Νεοφασισμού και Νεοναζίσμου. Και είναι όλα λόγια καθαρά χωρίς περιστροφές. Λέει για το πρόγραμμα «Διάπλαση των Παίδων» και τα χρυσαυγιτικά εκπαιδευτήρια «του μίσους» ότι «είναι μια μορφή γενιτσαρισμού» και ότι «χειρότερο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν γονείς πρόθυμοι να παραδώσουν το παιδί τους σε τέτοιου είδους αγωγή». Επίσης στις ερωτήσεις για τη σχέση Χρυσής Αυγής και χριστιανισμού δεν μασάει τα λόγια της. Ανάμεσα σε άλλα λέει: «Η ρατσιστική, φασιστική και ναζιστική ιδεολογία της καθίσταται διπλά επικίνδυνη όταν ενδύεται το μανδύα της υπεράσπισης των «χριστιανικών αξιών». Δηλαδή αυτό ακριβώς αυτά που είδαμε να συμβαίνουν έξω από το Χυτήριο.

 

Μερικές παρατηρήσεις σε αυτή την ενδιαφέρουσα συνέντευξη:

 

1.

 

Διάλεξα στην αρχή του ποστ να παρουσιάσω αυτούσια την ερώτηση και την απάντηση για τα δυο άκρα. Το θέμα αυτό έχει παίξει με τέτοιο τρόπο στην τηλεόραση ώστε κερδισμένη μόνο η ΧΑ βγήκε από αυτή την ιστορία. Κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσουμε για τη νεοναζιστική ιδεολογία της ΧΑ και τις τεράστιες διαφορές που έχει από οποιοδήποτε άλλη ιδεολογία. Δεν μπορεί να μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι. Η Βουλγαράκη ξεκαθαρίζει την θέση της.

 

2.

 

Χρησιμοποιεί και αυτή την λέξη «ακτιβισμός» όπως την χρησιμοποίησε πολιτικός πριν μερικούς μήνες. Προσέξτε όμως πως το κάνει. Βάζει το επίθετο «εγκληματικός» οπότε είναι ξεκάθαρο από την αρχή τι ακριβώς εννοεί. Δεν πετάει μια λέξη για να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες.

 

 

3.

 

Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που μόνο στα έντυπα μπορεί κάποιος αν το θέλει να μιλήσει σοβαρά για την ΧΑ. Στην τηλεόραση ο μοναδικός τους στόχος εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις είναι η δημιουργία εντυπώσεων. Αν αυτή η γυναίκα έβγαινε στην τηλεόραση και έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να περάσει το μήνυμα. Όλο και κάποιος θα την διέκοπτε, μπορεί να την ειρωνευόταν, πάλι θα λέγαμε για το «καταδικάζω την βία από όπου και αν προέρχεται» και άντε πάλι από την αρχή.

 

 

4.

 

Οι καθαρές κουβέντες μπορεί να έρθουν από εκεί που δεν το περιμένεις. Ομολογώ ότι δεν θα περίμενα από μια θεολόγο να μιλήσει με τέτοιο τρόπο για την ΧΑ. Ήμουν προκατειλημμένος. Θες τα επεισόδια έξω από το Χυτήριο; Θες οι δηλώσεις κάποιων παπάδων; Θες ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ; Ήμουν δύσπιστος απέναντι σε ανθρώπους που είναι κοντά στην θρησκεία. Δεν γνώριζα ότι υπάρχει Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοναζισμού και Νεοφασισμού. Ότι απέναντι της η ΧΑ έχει χριστιανούς(σ.σ μάλιστα όπως διαβάζω στην συνέντευξη η κίνηση ξεκίνησε με τέσσερα μέλη, από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους και σήμερα στο Facebook αριθμεί 500 μέλη. Στόχος τους είναι η Συνοδική καταδίκη του φαινομένου της ΧΑ)

 

 

5.

 

Η Εποχή ξεσκεπάζει τους πάντες. Οι δήθεν προοδευτικοί του παρελθόντος μπορεί να είναι τα πιο κλειστά(και επικίνδυνα) μυαλά. Και αυτοί που μέχρι σήμερα θεωρούσαμε «συντηρητικούς» να κρίνουν πεντακάθαρα.

 

*Το περιοδικό δρόμου «σχεδία» πωλείται αποκλειστικά στο δρόμο. Όλοι οι διαπιστευμένοι πωλητές είναι άστεγοι, άνεργοι ή άνθρωποι με εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3 ευρώ) το 50% (1,5 ευρώ) αποτελεί έσοδο του πωλητή. Τα αποσπάσματα της συνέντευξης στον Σπύρο Ζωνάκη είναι από το 2ο τεύχος Απριλίου.

16

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

13 σχόλια
Δεν είναι αλήθεια αυτό για το "καμία". Να θυμίσουμε απλά την επιστολή Ρωμανού και πόσο δικαιολογημένο έβρισκε να σκοτώσει διευθυντή τράπεζας. Να θυμίσουμε επίσης τους χιλιάδες κρετίνους που τάχθηκαν με το μέρος του και τον θεωρούν συνειδητοποιημένο αγωνιστή. Δηλαδή τι παραπάνω πρέπει να κάνει ένας χώρος για να δικαιολογεί τη βία;Η (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ) διαφορά είναι ότι η Χρυσή Αυγή ομαδοποιεί τους ανθρώπους με βιολογικά κριτήρια, σα ράτσες σκύλων, δηλαδή για παράδειγμα ακόμα και ένα μαύρο παιδάκι του νηπιαγωγείου δε μπορεί να είναι τίποτε άλλο από θανάσιμος εχθρός (κατά τον ίδιο τρόπο που ένα λαμπραντόρ δε μπορεί να είναι τίποτε άλλο από οδηγός τυφλών).
Χαίρομαι για την ύπαρξη της Πρωτοβουλίας Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοναζισμού και Νεοφασισμού. Ωστόσο, ποια ανθρωπιστικά κριτήρια μπορούμε να καταλογίσουμε στο κάψιμο των εργαζομένων της Marfin, ή στη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια; Πρακτικές, σίγουρα, ιεροεξεταστικής νοοτροπίας, ένδειξη κοινωνικής οπισθοδρόμησης και μήνυμα προς όλους τους Έλληνες blogger, δημοσιογράφους και απλούς εργαζόμενους, να είναι προσεκτικότεροι σε ό,τι γράφουν ή στις μέρες που επιλέγουν να εργαστούν. Επίσης, οι απειλές της οργάνωσης «Πυρήνες της Φωτιάς» προς την ανώνυμη και ανυποψίαστη υπάλληλο των ΕΛΤΑ, στα χέρια της οποίας εξερράγη το πρώτο παγιδευμένο με εκρηκτικά δέμα, με αποτέλεσμα, το σύντομο εντοπισμό δύο μελών της. Οι Πυρήνες της Φωτιάς, Σέκτα Επαναστατών, Επαναστατικός Αγώνας και οι συναφές οργανώσεις, είναι οργανώσεις τρομοκρατικές-φασιστικές-εξουσιαστικές. Ο φασισμός, η εξουσία και η τρομοκρατία, είναι αξίες αλληλένδετες. Έστω και όταν ο πράττων δεν το γνωρίζει. Η ταμπέλα των «κοινωνικών αγωνιστών», βοηθάει στην αποδοχή από ένα πολύ μεγάλο μέρος της κοινωνίας˙ στην Ελλάδα το δόγμα «ό,τι δηλώσεις, είσαι», μας συνέφερε και το κρατήσαμε -απόδειξη της κοινωνικής μας ακαμψίας. Ο αναρχοφασιστικός χώρος, τροφοδοτεί τις οργανώσεις αυτές. Τα ίδια τα μέλη που συλλαμβάνονται δηλώνουν την αναρχική φύση τους, κάνοντας τον απλό κόσμο να βάζει, λανθασμένα, στον ίδιο κάλαθο, όλους τους θεωρητικούς του αναρχισμού. Οι διαμένοντες ορισμένων αναρχικών κοινοβίων, το επιβεβαιώνουν με τις αφίσες υποστήριξης που κολλούν κάθε λίγο στους δρόμους. Οι καταγγελίες απλών Αριστερών για παράξενες διηγήσεις στην «Πλατεία Γρηγορόπουλου», στα Εξάρχεια και ο φόβος που τους επέβαλε να κρατούν το στόμα τους κλειστό, ακόμα και σήμερα, επιβεβαιώνουν τη φύση των παραπάνω οργανώσεων.
Στο Μικρό μας Σπίτι στο Λιβάδι έχουμε πρόβλημα:Τα δέντρα ξεράθηκαν από μια αρρώστια που δεν πιστεύαμε ποτέ ότι θα εξαπλωθεί σε όλο το κτήμα.Το ποταμάκι ξεχείλισε και πλημμύρισε το μποστάνι.Οι αρουραίοι μας έχουν καταφάει τα σπαρτά και τα ποντίκια της αποθήκης τα αποθέματα.Σκορπιοί κυκλοφορούν στην στέγη και κινδυνεύουν τα παιδιά μας.Ο δοσάς περνά συχνά-πυκνά από το σπίτι και απειλεί να μας πάρει το κτήμα.Και τελευταία εμφανίστηκαν και φίδια!!!Κι αντί να πιάσουμε να κλαδέψουμε, να αναχώσουμε, να καθαρίσουμε και να εξολοθρεύσουμε, εμείς καθόμαστε και αναλωνόμαστε σε συζητήσεις του στυλ:"Αν τα φίδια είναι εξίσου καταστροφικά με τους αρουραίους και αν τα ποντίκια δικαιωματικά μας ζημιώνουν γιατί ζούσαν μαζί μας για πολλά πολλά χρόνια, πριν εμφανιστούν τα φίδια" Ενώ και ο τελευταίος άνθρωπος που έχει ζήσει σε χωριό ξέρει, πως το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις κανά δυό γάτες!!!
Βαγγέλη επειδή είπες για θεωρία δύο άκρων, τηλεόραση και έντυπα κάνε μου μια χάρη. Τσέκαρε το κεντρικό θέμα της LIFO με τον αναρχικό και τον χρυσαυγίτη λίγα τεύχη πίσω. Say whaaaah?
...και για όσους δυσκολευτηκαν να με τοποθετσουν απο το παραπάνω μου σχόλιο θα κάνω τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα....με τόσο μεγάλα ποσοστα ηληθιότητάς, οι παροντες δεν εξερούντε, οι αριστεροι ηληθιοι είναι περισσότεροι απο τους ακροδεξιούς ηληθιους. γιατι δηλαδη θα πρέπει να κρίνουμε ποσοστιαία και όχι ποσοτητά μιας και το σύνολο του πληθυσμου μας είναι πεπερασμένο. (το ίδιο ισχύει και για τους κεντρόους ή τους δεξιους). Απο την άλλη οι χριστιανοι είναι συντριπτικά περισσότεροι και πιο ηληθιοι....
Tο θέμα είναι άλλο.Ποια είναι η αιτια της βίας μέσα σε μια κοινωνία?Δε μπορεί να υπάρχει αόριστη και ανιστόρητη σύγκριση των αριστερών με των ακροδεξιών. Αυτό είναι χειρότερη προπαγάνδα και για τους μεν και για τους δε.
την πατησαμε και οι τρεις που λέει και το ανεκδοτο...Παρατηρώ σε αυτή την "συζητηση" οτι οι εξηγήσεις που προτείνοντε από όλες τις πλευρές έχουν βάση εκατονταετίας.... Σε όρους εικοστου πρωτου αιώνα είναι όλα μπουρδες...οι καλοι και οι κακοί σαν να βλέπουμε ταινία. Είναι λογικό να έχει καλή εξηγηση μια θεολόγος μιας και ο τομέας της ασχολείται με το δίπολο κακοι/καλοι απο πάντα (ας μας πει αν θεος αγαπάει τους gay). παραθέτω το ανεκδοτο σε συντομία:Δυο φιλοι γιατροι βλέπουν έναν διπλομενο απο πόνο τύπο να περπατάει βιαστικά στον δρόμο με τα μουτρα του σφιγμένα. λέει οπρώτος στοιχιματίζω οτι έχει κολικό του νεφρού, λέει ο δευτερος, αποκλείεται, εγώ είμαι σίγουρος οτι έχει σκολικοηδιτιδα. τρεχουν τον σταματουν και λένε, μας συγχωρείτε, ειμαστε γιατροί και έχουμε αυτή την διαφωνία...και ο τύπος τους απαντάει την πατήσαμε και οι τρείς και γω νομιζα πως ήτανε πορδή και χεστηκα επανω μου!
Το ότι η ΧΑ είναι τρίτο κόμμα, κάτι θα έπρεπε να λέει...πιστεύω ότι το ποσοστό της θα πέσει.Θεωρώ ότι οι περισσότεροι που ψήφισαν ΧΑ, το έκαναν όχι γιατί συμφωνούνε με την ιδεολογία της, αλλά γιατί είναι τόσο σάπιο το πολιτικό σύστημα,που πραγματικά σε σχέση με τα λαμόγια η ΧΑ φαντάζει ως λυτρωτής για τα δεινά της Ελλάδας, άσχετα με τις τόσο ακραίες θέσεις τουςΟυσιαστικά η χώρα χρειάζεται πολιτικούς με πατριωτικό συναίσθημα, όχι δοσίλογους συμφεροντολόγους προδότες. Αν ο Ελληνας μπορέσει να το καταλάβει αυτό και ξεφύγει απο το στενόμυαλο πολιτικό σύστημα που τον περιβάλει...τότε θα υπάρξει ελπίδα, σίγουρα αυτό θα πάρει καιρό αλλά είναι ο μόνος δρόμος για να μπορέσει να αναπνεύσει η χώρα.Καταδικάζω την βία και της ακρότητες της ΧΑ, όπως καταδικάδω και τους αριστερούς, που δρούν με γνώμονα το κόμμα και όχι την πατρίδα, που συμφωνούν στο να λέγονται τα Σκόπια Μακεδονία, και να αποδέχονται ότι στην Θράκη υπάρχει τουρκική μειονότητα, στο μόνο που συμφωνούν ΧΑ και Αριστερά, είναι ότι και οι 2 υποστηρίζουν ηλίθια και αστεία πράγματακαι δεν το παίζω κεντρόος γιατί δεν είμαι, θεωρώ ότι είμαι πατριώτης, με την ΕΝΝΟΙΑ του πατριώτη.Την προηγούμενη εβδομάδα όλοι έβριζαν το Τράγκα επειδή φιλοξένησε στο πάνελ του τη ΧΑ. Που είναι τώρα όλα αυτά τα γατάκια που τον έβριζαν? μήπως είδαν τη χθεσινή εκπομπή του και τουμπεκιαστήκανε?
Θα συμφωνουσα με την εν λογω κυρια αλλα μου τα χαλασε με το παρακατω αποσπασμα: "Εξάλλου, όσοι κάνουν λόγο για τα δυο άκρα επιδιώκουν να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους ως κεντρώα ή μέση άποψη, και να νομιμοποιήσουν ηθικά και πολιτικά την επιλογή της ακραίας λιτότητας σε βάρος του λαού και συνάμα εκχώρησης του δημοσίου πλούτου." Εδω η Dr Θεολογιας παιρνει ξεκαθαρη κομματικη θεση. Επισης, θα ηθελα να της υπενθυμισω οτι και η Χ.Α ως κομμα καταδικαζει Και την πολιτικη της "ακραιας λιτοτιτας" Και την "εκχωρηση του εθνικου πλουτου".Η Χ.Α ειναι οντως εγκληματικο κομμα, ειναι ομως αλλο αυτο και αλλο οτι οποιος ασκει καποιο ειδος κριτικης και στο αλλο ακρο καταδικαζεται και εκεινος περιπου ως φασιστας!
Όπως πολύ σωστά επεσήμανε και η κυρία Βουλγαράκη με άλλα λόγια, όλη η επικινδυνότητα της εθνικοσοσιαλιστής ιδεολογίας της χ.α. αλλά και του εθνικοσοσιαλισμού εν γένει συνοψίζεται στην απανθρωποποίηση μεγάλων τμημάτων του πληθυσμού. Αυτό άνοιξε το δρόμο για το ολοκαύτωμα. Αυτή η διαδικασία δεν συγκρίνεται ούτε με την τρομοκρατία, ούτε με τους τραμπουκισμούς πολιτικών υποκειμένων από όλο το πολιτικό φάσμα, ούτε με την αστυνομική βία.
"...συμβολική επαναστατικότητα άλλων πολιτικών χώρων, ουσιαστικά της Αριστεράς...".Δηλαδή όλα όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια απο αυτοαποκαλούμενους αριστερούς, τα οποία είναι πάρα πολλά για να τα απαριθμίσει κανείς, είναι συμβολικά? Όσο ο κόσμος εθελοτυφλεί και δεν αναγνωρίζει ότι η βία αυτού του σύγχρονου μορφώματος που ονομάζεται, αυτοαποκαλείται ουσιαστικά, αριστερά, είναι βία τυφλή, φανατική, αντικοινωνική και δεν έχει κανένα άλλοθι ή δικαιολογία, τόσο εμετικά φαινόμενα όπως της χρυσής αυγής, θα γιγαντώνονται. Δεν είναι θέμα εξίσωσης, ούτε θέμα "ζυγίσματος" της βίας. Όταν ένα χέρι πετάξει μια πέτρα και ανοίξει ένα κεφάλι, το αίμα δεν είναι συμβολικό, είναι πραγματικό!
όπως και η μπουνία που θα ρίξει η αμυνόμενη στον βιαστή της είναι βία και μπορεί να ματώσει τον βιαστή (και καλά θα του κάνει)!! αλλα δεν σε βλέπω να κόπτεσαι τόσο!! αν εθελοτυφλούμε δεν πρόκειται ποτέ να δούμε την πραγματικοτήτα και σχεσιακά θα μεταφράζει ο καθενας τα πράγματα όπως θέλει!! ακου λοιπόν ανθρωπάκο!! ανέκαθεν το μονοπώλειο στη βία το είχε το κράτος κάτω απο την συνθήκη διασφάλισης ενός κράτους δικαίου, και υπο τη δεσμευση ενός κοινωνικού συμβολαίου!! όταν όμως γίνεται κατάχρηση αυτής της συνθήκης απο τη μεριά του κράτους, ο ΠΟΛΙΤΗΣ (και επαναλαμβάνω όχι η αριστερά, ο ΠΟΛΙΤΗΣ) έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει την συνθήκη αυτή με όποιον τρόπο μπορεί!! ακόμα και με επανάσταση!! αυτά δεν τα λέει κανενας επαναστάτης κομμουνιστής αλλα ο λοκ στη δευτερη πραφματεία περι κυβερνήσεως!! το θεμα με τη βία (ως νόμιμη) έρχεται απο τη στιγμη που το κράτος δεν προστατεύει τα δικαιώματα του πολιτη (και φίλε μου αυτό συμβαίνει κατα κόρον στην ελλάδα του σημερα), ως αντίδραση για την αποκατασταση του κοινωνικού συμβολαίου! ακόμα και στην αμερική μεχρι πριν λίγα χρόνια υπήρχε διάταγμα που επετρεπε τη συσταση οπλισμένων πολιτοφυλακων με σκοπο την ανατροπη της εξουσίας σε περιπτωση διαρραγης του συμβολαίου!!(το κατηργησε ο μπους πριν μερικα χρόνια)!! όταν ξανααναφέρεις ανιστόρητε φίλε για βία να έχεις υπόψιν πως τα δικαιώματα σαν πολίτης και σαν εργαζομεος σήμερα τα οφείλεις σε βίαους διαδηλωτές και απεργούς!!!
Προς στιγμή σκέφτηκα να σου απαντήσω, αλλά μετά δε βρήκα κανένα νόημα. Ο διάλογος με φανατισμένους που ονειρεύονται επανάστασεις, ειδικά όταν βασίζονται σε θεωρητικά κέιμενα και πραγματείες, που αναφέρονται σε άλλες εποχές, σε άλλες συνθήκες, πέφτει στο κενό, δεν έχει νόημα.Παντελώς άστοχη η αναλογία με την γροθιά της αμυνόμενης στον βιαστή. Γηπεδικό επιχείρημα Έχεις μπερδέψει έννοιες και συμπεριφορές. Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου προς εμένα δεν έχω σχόλιο. Υποθέτω ο Λόκ ή κάποιος άλλος που διάβασες στο πανεπιστήμιο και μετά ανέλυσες με τις ώρες με τους φίλους σου σχεδιάζοντας την επανάσταση, τους δικαιολογεί. Ίσως αν με είχες και μπροστά σου, εφόσον διαφωνώ μαζί σου, να μου έκανες ακόμα χειρότερα. Είπαμε πάνω απ'όλα η "επανάσταση". Εξάλλου μπροστά στο όραμα της "επανάστασης" όλα δικαιολογούνται.
η αναλογία του με την γροθιά απευθύνεται στο γεγονός ότι η αντίδραση ενός αμυνόμενου μπορεί να είναι εξίσου βίαια! και απευθύνεται στην τελευταία σου πρόταση που καταδικάζεις την κύλιση του αίματος! όσον αφορά το χαρακτηρισμό που σου απέδωσα είναι ακριβώς για την μικρότητα των σχόλιων σου περι αντικοινωνικής, φανατικής κκλπ βίας της αριστεράς!! όσο γράφεις ανυπόστατα πράγματα, θα δέχεσαι χαρακτηρισμούς επ αυτών! (εξ ου και το ανθρωπάκος). τώρα όσον αφορά την επαναστασιολαγνεία θα έλεγα πως σε λάθος άνθρωπο τα απήυθυνες, καθώς ουδεμία σχέση έχω με οργανωμένες δυνάμεις της αριστεράς! ας πούμε πως έχω ένα είδος αλλεργίας σε μικροαστικές απόψεις που αντιγράφονται αυτούσιες απο τα κυρίαρχα μμε! και τέλος σε καμία περίπτωση δεν θα ξέφευγα απο τα νομότυπα όρια ενός διαλογου αν βρισκόμασταν στον ίδιο χώρο! είναι ευχαριστο να αναπαράγεις τέτοιου είδους ψεύδη που δίνουν μια αίσθηση ανωτερότητας σε καλλιέργεια και ήθος!! (θα χαρώ να συνεχίσουμε κατ'ιδίαν τον διάλογο, φιλικά πάντα)
Διάβασα κι εγώ σήμερα ολόκληρη τη συνέντευξη στη "Σχεδία" και η αλήθεια είναι πως ό,τι και να λέμε εμείς λίγο θα επηρεάσουμε όσους ανέκαθεν πίστευαν πως ο "Παπαδόπουλος θα μας σώσει" ή πως ο νταβραντισμένος τσαμπουκάς είναι η απάντηση στην κρίση μας. Αυτοί πάντα υπήρχαν και τώρα που δεν έχουν τίποτα να περιμένουν από το πελατειακό κράτος εκφράζονται ελεύθερα ψηφίζοντας αυτό το μόρφωμα νεοναζισμού και χριστιανοχούντας.Αν και δεν είμαι θρησκευόμενος πιστεύω πως μόνο φωνές σαν της Εύης Βουλγαράκη μπορούν να αναστρέψουν το κλίμα. Καλώς ή κακώς ο μόνος θεσμός που μπορεί να τσαμπουκαλευτεί τους Χρσυαυγίτες στα ίσια εκεί που τους πονάει είναι η εκκλησία και Χριστιανοί σαν την κ. Βουλγαράκη και τον Σταύρο Ζουμπουλάκη (που έγραψε το «Χρυσή Αυγή και Εκκλησία») πρέπει να προβάλλονται περισσότερο. Άνθρωποι που έχουν μια κάπως πιο ξεκάθαρη αντίληψη για τη θρησκεία τους και δεν την μπερδεύουν με εθνικοπολιτικαντισμούς.Αυτό βέβαια έρχεται σε αντίθεση με τον ρόλο της εκκλησίας, η οποία ακόμα κι όταν δεν υποστηρίζει τη ΧΑ σίγουρα προετοίμασε το έδαφος για αυτή.