Στο «σφυρί» ένα από τα πιο ακριβά ακίνητα του δημοσίου

Στο «σφυρί» ένα από τα πιο ακριβά ακίνητα του δημοσίου Facebook Twitter
Είχε αγοραστεί από το Ελληνικό Δημόσιο το 2007 και θεωρείται ένα από τα ακριβότερα κτίρια ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου στο εξωτερικό.
5

Σε δημοπρασία βγαίνει ένα από τα ακριβότερα ακίνητα του ελληνικού δημοσίου στο εξωτερικό. Πρόκειται για το ακίνητο στο Μαχνάταν, κοντά στο κτίριο του ΟΗΕ που στέγαζε το εκεί γραφείο τύπου του ΕΟΤ.

Η ελάχιστη τιμή εκκίνησης  είναι 9 εκατομμύρια δολάρια, τιμή που υπολογίστηκε με βάση της σημερινές εμπορικές αξίες. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν προθεσμία να υποβάλλουν τις προσφορές τους μέχρι την 31η Οκτωβρίου.

Το ακίνητο αποτελεί τον δεύτερο όροφο ενός πολυόροφου συγκροτήματος γραφείων,  έχει συνολική επιφάνεια περίπου 959.67 τ.μ. και είχε αγοραστεί από το ελληνικό δημόσιο το 2007.

 
Στο «σφυρί» βγαίνει όμως και δεύτερο ελληνικό κτίριο, αυτή τη φορά στην Ουάσιγκτον, για 4,45 εκατ. δολάρια αλλά και ακίνητο στην Πρετόρια, στη Ν. Αφρική.  Προς πώληση παραμένουν και ακίνητα στο Βελιγράδι και τη Λιουμπλιάνα που η απόπειρα πώλησης τους προσφάτως δεν ήταν επιτυχής.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
Οσοι εχουν επισκεφθει τα γραφεια αυτα στο Μανχατταν και στην Ουασιγκτον γνωριζουν οτιειναι πολυτελεστατα.Σας διαβεβαιω,ομως,οτι θα ειχε πλακα να γινει μια δημοσιογραφικη ερευνα για τις πρεσβειες,τα προξενεια και,κυριως,τις πρεσβευτικες και προξενικες κατοικιες ανα τον κοσμο.Εαν το "ακινητο" στην Πραιτωρια στο οποιο αναφερεται το σχολιο ειναι η κατοικια του ελληνα πρεσβυ,τοτε πραγματικα θα αξιζε να το δειτε.Προκειται για "βιλλα",με πολλες αιθουσες,δωματια και κτισματα,συνολικης επιφανειας καπου 400 τ.μ., σε μεγαλο οικοπεδο(τουλαχιστον δυο στρεμματα), σε ενα απο τα ωραιοτερα σημεια της πολης !
Το συγκεκριμένο κτἠριο βρίσκεται 300 περίπου μέτρα από το μόνιμο αντίστοιχο τουριστικό περίπτερο της Τουρκίας, που είναι ισόγειο επί της πρώτης λεωφόρου (όπου και ο ΟΗΕ) και βλέπει την κεντρική πύλη του ΟΗΕ. Το Ελληνικό είναι πιό πολυτελές αλλά σε όροφο, όχι ορατό απ᾽ τον δρόμο ή την πρώτη λεωφὀρο. Οταν η βαριά σου βιομηχανία είναι μόνο ο τουρισμός, οφείλεις να τον παρουσιάζεις με τον καλύτερο τρόπο σ᾽ αυτούς που θα τον διαδώσουν στους καλοκαιρινούς σου πελάτες, δηλαδή τους τουριστικούς μεγαλοπράκτορες που οργανώνουν τις διάφορες καμπάνιες με ξενοδοχεία, τουριστικά πλοία, κλπ.