Breaking news

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

Breaking news

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρκία: Έγινε χριστιανός «στα χαρτιά» για να απαλλάξει το παιδί του από τα θρησκευτικά του Ερντογάν

Διεθνή / Τουρκία: Έγινε χριστιανός «στα χαρτιά» για να απαλλάξει το παιδί του από τα θρησκευτικά του Ερντογάν

Η κυβέρνηση Ερντογάν στοχεύει να διαχωρίσει την εκπαίδευση στην Τουρκία από τα κοσμικά θεμέλιά της και να την ευθυγραμμίσει με την ιδεολογία του κόμματος
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
O Λεχ Βαλέσα επανεμφανίστηκε 35 χρόνια μετά τις πρώτες ελεύθερες εκλογές στην Πολωνία

Διεθνή / O Λεχ Βαλέσα επανεμφανίστηκε 35 χρόνια μετά τις πρώτες ελεύθερες εκλογές στην Πολωνία

Ο Λεχ Βαλέσα είναι το πρόσωπο που έχει συνδεθεί με την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος του στρατηγού Γιαρουζέλσκι και κατά πολλούς με την πτώση της ίδιας της Σοβιετικής Ένωσης
NEWSROOM
Ψηλά στην ατζέντα της Τουρκίας η Θεολογική Σχολή της Χάλκης - «Ντροπή που την κλείσαμε», λέει πρώην υπουργός

Διεθνή / «Ντροπή που κλείσαμε τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης» λέει πρώην υπουργός Παιδείας της Τουρκίας

«Κατά τη διάρκεια της μονοκομματικής περιόδου, η Τουρκία καταπίεζε θρησκευόμενους πιστούς, μη μουσουλμάνους, Κούρδους και Αλεβίτες» δήλωσε ο πρώην υπουργός Παιδείας της Τουρκίας Χουσεΐν Τσελίκ
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Βραζιλία: Οι έφηβοι ιθαγενείς Marubo εθίστηκαν στην πορνογραφία αφότου απέκτησαν πρόσβαση στο ίντερνετ

Διεθνή / Βραζιλία: Μόλις απέκτησαν ίντερνετ, οι έφηβοι ιθαγενείς Marubo εθίστηκαν στην πορνογραφία

Ενώ για την κουλτούρα τους ακόμη και το φιλί δημοσίως ήταν σκανδαλώδες, με το ίντερνετ μοιράζονται αποκαλυπτικά ερωτικά βίντεο - Η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω του Starlink μεταμόρφωσε τη ζωή της απομονωμένης φυλής Marubo του Αμαζονίου
NEWSROOM
Εκλογές στην Ινδία: Ο πρωθυπουργός Μόντι ανακηρύσσει τη νίκη του, παρότι το κόμμα του χάνει την πλειοψηφία στη Βουλή

Διεθνή / Εκλογές στην Ινδία: Ο πρωθυπουργός Μόντι ανακηρύσσει τη νίκη του, παρότι το κόμμα του χάνει την πλειοψηφία στη Βουλή

Το κόμμα Μπαρατίγια Τζανάτα εξασφάλισε τις περισσότερες ψήφους, θα χρειαστεί την υποστήριξη των δυο εταίρων του για να σχηματίσει κυβέρνηση
NEWSROOM
Σάλος στην Τουρκία λόγω ενός ντεκολτέ

Διεθνή / Σάλος στην Τουρκία: Η κρατική τηλεόραση ζήτησε συγγνώμη για το πλάνο με το ντεκολτέ φιλάθλου σε αγώνα βόλεϊ

«Θιγμένοι» θεατές βρήκαν τον λογαριασμό της γυναίκας στα social media και τον κατέκλυσαν με υβριστικά σχόλια, αναγκάζοντάς τη να κρύψει τον λογαριασμό της στο Instagram
NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις