Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες

Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
8

Το Γκάζι πέρα από τα νυχτερινά μαγαζιά είναι και μια πολύ ζεστή συνοικία με ταυτότητα. Μέρος αυτής της αυθεντικότητας προσπάθησα να αποτυπώσω με τις παρακάτω φωτογραφίες.

Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Μπράβο για την τεχνική που είναι όντως καλή και μπράβο και για τα θέματα, τα καδραρίσματα και την ποικιλία. Επίσης είσαι πιο θαρραλέος από μένα: Διστάζω πολύ να βγάλω άγνωστους (γιατί κι εμένα δε μου αρέσει να με βγάζουν) αλλά έτσι χάνονται κάποια ενδιαφέροντα πορτρέτα. Θα ήθελα να τολμώ τουλάχιστον να ρωτήσω κάποιον όταν με ενδιαφέρει και να τον βγάζω με τη συγκατάθεσή του.Επίσης, σχετικά με τα αρνητικά σχόλια: Ίσως φταίει ότι τα κάδρα είναι λίγο μεγάλα μέσα στη σελίδα και σε ένα λάπτοπ με 15άρα πχ σαν το δικό μου, γενικά σε κάθετες αναλύσεις 768, δε χωράει όλη η εικόνα ταυτόχρονα και πρέπει να κάνεις πάνω-κάτω για να τη δεις. Και οι περισσότερες είναι κατακόρυφες και κοντινές λήψεις. πχ σ'εκείνη με τις γραμμές του τρένου, όταν φαίνεται στην αρχή το πάνω μέρος της εικόνας, έχεις μπροστά σου μια θολή φωτογραφία, σαν ανετάριστη. Πρέπει να κατέβεις για να συνειδητοποιήσεις ότι το νόημα ήταν το focus στις κοντινές λεπτομέρειες. Θα μπορούσε ίσως η Lifo να τις προβάλει πιο μικρές, με κάθετη μέχρι 700px, για να βοηθήσει λίγο στην πρώτη εντύπωση. Έτσι κι αλλιώς όταν τις πατήσεις στις δείχνει μεγάλες.Στην μεγάλη οθόνη πάντως φαίνονται πολύ καλές :)
πολυ ωραιο φως εχει σε ολες τις φωτογραφιες,αναρωτιεμαι αν καταλαβαινουν ποσο δυσκολο ειναι να πετυχεις τετοιο contrast και καποιο ψηφιζουν τοσο αρνητικα ,αλλα ναι τωρα που ξερουν απο instagram τι να τους πεις εσυ σαν επαγγελματιας φωτογραφος?
Το Γκάζι ειναι ενα ζωντανό πεδίο οπου η αυθεντικότητα του θα πρεπε να μοιραστεί αναμεσα στη ζωή και στην ύλη (χαθηκε η διαδραση, αυτη η αλλη οπτικη που θελεις να δωσεις). Παρα ταυτα οι φωτογραφίες έχουν ορθή τοποθέτηση (κοινώς φαίνεται η τεχνική σου).