11 μέλη της «Αττικό Μετρό» καλούνται σε απολογία για τις προσλήψεις

11 μέλη της «Αττικό Μετρό» καλούνται σε απολογία για τις προσλήψεις Facebook Twitter
7

11 μέλη της διοίκησης της «Αττικό Μετρό» διώκονται για παράνομες προσλήψεις και έχουν ήδη κληθεί σε απολογία από την Εισαγγελία.

Όπως γράφει η Καθημερινή της Κυριακής, από αυτές τις προσλήψεις, οι μισές έγιναν

σε διάστημα τριών εβδομάδων, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2009, δηλαδή την περίοδο που είχαν ανακοινωθεί από τον Κώστα Καραμανλή οι πρόωρες εκλογές.

Οι Εισαγγελείς κατηγορούν τα μέλη της διοίκησης ότι προκάλεσαν αδικαιολόγητη αύξηση του κόστους μισθοδοσίας και ελάττωσαν την περιουσία της επιχείρησης κατά 3.782.000 ευρώ.

Τονίζεται ακόμη ότι δεν έγινε καμία πρόσκληση ή ανακοίνωση ενδιαφέροντος, κάτι που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι ειδοποιήθηκαν με τρόπους που δεν προσέφεραν σε όλους τις ίδιες πιθανότητες ενώ δεν έχουν αποσταλεί και βιογραφικά ενώ ορισμένα έχουν σταλεί από φαξ του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Στις συνεντεύξεις δεν τηρήθηκαν πρακτικά ενώ υποψήφιοι που κρίθηκαν αρνητικά, προσελήφθησαν σε θέσεις χαμηλής ειδίκευσης. Άλλοι που απορρίφθηκαν το 2008, προσελήφθησαν μετά από ένα χρόνο.

Η εφημερίδα αναφέρει μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα προσλήψεων, όπως μουσικού με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα που προσελήφθη ως οδηγός συρμών, αλλά και ενός άλλου που είχε εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο. Ως υπεύθυνος σταθμού προσελήφθη άνδρας με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD και άνεργος στη συνέχεια.

Ελλάδα
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
Γιατί πριν το 2009 οι προσλήψεις ήταν με τον ΑΣΕΠ? Μην τρελαθούμε τελείως όλοι γνωρίζουν ότι σε ΟΣΕ, ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ το 90% είναι "φυτεμένοι" και με μισθούς τρελούς, ενώ προσόντα . . . λυκείου? Το ίδιο και στα στάδια, ΟΑΚΑ και του Φαλήρου. Γιατί δεν του διώχνει αυτούς?
Μήπως θα έπρεπε όσοι αποκαλύπτεται οτι προσλαμβάνονται με αυτον τον τρόπο (έστω και απο εδω και στο εξης) να αποκλείονται από μελλοντικές προσλήψεις;
Ο τίτλος μπορεί να είναι πιασάρικος αλλά αυτό που αναφέρει δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Κανείς στην Ελλάδα πλην κάποιων εργαζομένων σε ΟΣΕ, ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ δεν έχει προηγούμενη εμπειρία σε οδήγηση τραίνων. Η ουσία του θέματος είναι ο τρόπος και ο λόγος των προσλήψεων.