Ειναι αξιοθαυμαστη η ικανοτητα πολλων σχολιαζοντων να βγαζουν συμπερασματα απο κατι που νομισαν οτι ειδαν η διαβασαν σε ενα κειμενο. Ας ξεκινησουμε απο το βασικο. Ειμαι αγενεστατος, οχι αγενεστατη. Ειδικα με ανθρωπους που αδικαιολογητα τραμπουκιζουν τους γονεις μου οταν πολυ απλα τους ζητανε ενα ονομα και ενα τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι τους.Η καθε "κοπελια" μπορει να διατηρησει την αξιοπρεπεια της και να κανει τη δουλεια της με εναν ευπρεπη τροπο και οχι να καταφυγει σε απειλες. Και ξαναλεω, οταν εισαι ενας πελατης 10ετιας, τυπικοτατος και μια γ...ενη φορα καθυστερεις να πληρωσεις μηνιαια δοση €20 και η εταιρια δε σου προσφερει εναλλακτικη λυση τοτε η εταιρια η ιδια ωφειλει να σε σεβαστει και οχι να σου συμπεριφερθει σαν τον τελευταιο μπαταχτση. Καταλαβαινετε τη διαφορα αγαπητε/αγαπητη; Εγω δεν ειμαι νομικος αλλα διαχειριζομαι μερικες εκατονταδες χιλιαδες πελατων και ξερω οτι οι πελατες σου ειναι η περιουσια σου και ωφειλεις να τους σεβεσαι.
Σχολιάζει ο/η