Δεν είναι επιχειρηματολογία αυτή. Τα γραφεία δεν έχουν ώρες κοινής ησυχίας. Όταν καλώ ως πελάτης σε ώρα "κοινής-για-μένα-ησυχίας" σημαίνει ότι έχω ένα πρόβλημα ή έστω μία απορία σχετικά με τις υπηρεσίες που μου παρέχουν και για τις οποίες ΠΛΗΡΩΝΩ. Δεν είναι απαράδεκτο ούτε απολίτιστο αυτό και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με την τηλεφωνική ΕΝΟΧΛΗΣΗ από άσχετους. Και φυσικά δεν είπε κανείς ότι δεν κλείνει το τηλέφωνο κόσμια. Αν εσένα σου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι παραπάνω σχολιαστές βρίζουν τους ενοχλητικούς, ε... μάλλον κάνεις την δουλειά αυτή και σε έχουν βρίσει.
Σχολιάζει ο/η