Για το οτι μας καλουν ακατάλληλες ώρες προφανώς φταιει η εταιρία που τους ζητάει να το κάνουν. Απο την άλλη εγω ώς καταναλωτής και πολίτης έχω δικαίωμα να διαμαρτηρηθώ για την διατάρραξη της ησυχίας μου. Αυτοι θα μεταφέρουν την δυσαρέσκεια στους "απο πάνω" και οταν μαζευτούν πολλα παραπονα οι "απο πάνω" θα δώσουν εντολή να σταματήσουν....(καποια στιγμή στο μακρυνό μελλον). Μπορείς να ζητήσεις να μιλήσεις με καποιον προϊστάμενο γι'αυτο αλλα δεν θα σου τον δώσουν...εχουν εντολή να δέχονται τα πυρά. Το προβλημα με τους τηλεφωνητές τους ίδιους ειναι οταν αρχιζουν και γίνονται επίμονοι και δεν καταλαβαίνουν τι τους λες. Εμενα μια φορα που με πήρανε απο τηλεφωνική εταιρία της είπα ευγενέστατα οτι μόλις πριν δυο μήνες είχα αλλαξει πάροχο και συνεπώς το συμβόλαιό μου με δέσμευε...η απάντηση ήταν "αυτος είναι ο προβληματισμός σας; Γιατι έχουμε μια καταπληκτική προσφορά..." Ε καλα! ενα νομικό έγγραφο 12μηνης σύμβασης με την υπογραφή μου φατσα φόρα δεν το λές και απλό προβληματισμό!!!.....η ΤΕΤΑΡΤΗ φόρα που χρειάστηκε να της το επαναλάβω δεν ήταν και τόσο ευγενική.
Σχολιάζει ο/η