ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Βλέπω κάποιες απαντήσεις φίλων που αναφέρουν ότι παρότι είναι εγγεγραμμένοι στο αντίστοιχο μητρώο, παρόλα αυτά οι κλήσεις συνεχίζονται χωρίς οι αρμόδιοι φορείς να κάνουν τίποτε. Φυσικά τους πιστεύω, γιατί ξέρω που ζούμε. Η λύση είναι μια και θα την πρότεινα για κάποιον που έχει την διάθεση να ασχοληθεί :Ο ίδιος νόμος που ορίζει το μητρώο στο άρθρο 11 (3471/2006) ορίζει στο άρθρο 14 ότι σε περίπτωση παράβασης του νόμου μπορεί να ζητηθεί ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ, το ποσό της οποίας ορίζεται κατ' ελάχιστο σε 10.000 ευρώ ! (εκτός αν ζητήσεις λιγότερα).Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να πας δικαστικά και εφόσον αποδείξεις την παραμικρή ηθική βλάβη, το κατώτερο που μπορεί να σου επιδικαστεί είναι 10.000 ευρώ.Τι απαιτείται από εσένα :1) Διάθεση να το κυνηγήσεις2) Να κρατήσεις στο κινητό σου την εισερχόμενη κλήση, ώστε να φαίνεται ο αριθμός (αν είναι με απόκρυψη δεν γνωρίζω αν μπορείς να το βρεις)3) Να έχεις κάποιον μάρτυρα, συγγενικό ή φιλικό σου πρόσωπο συνήθως, ο οποίος θα καταθέσει ότι του είπες εκείνη την ώρα για την κλήση.Φυσικά θα πρέπει να ρωτήσεις και να θυμάσαι την εταιρεία που έκανε την κλήση.Μετά πηγαίνεις σε κάποιον δικηγόρο, του ζητάς να αναλάβει εργολαβικά την υπόθεση, ώστε να μην έχεις έξοδα, συμφωνείτε ένα μεγάλο ποσοστό αμοιβής, ώστε να πεισθεί να αναλάβει και απλά περιμένεις το Δικαστήριο (δικάζεται με την διαδικασία των εργατικών διαφορών)Ξέρω πως σίγουρα πολλοί θα πουν "που να μπλέκω τώρα ρε φίλε" και το κατανοώ. Πιθανόν και εγω ο ίδιος να μην "έμπλεκα". Αν όμως κάποιος έχει την διάθεση, ας το κυνηγήσει. Δεν έχει να χάσει σχεδόν τίποτε και μπορεί να κερδίσει την ηθική ικανοποίηση ότι τους τιμώρησε, συν 10.000 ευρώ.Υ.Γ.1 όσο για τους φίλους που αναφέρουν τους εργαζόμενους, φυσικά και δεν φταίνε ... αλλά ούτε εμείς φταίμε. Δεν χρειάζεται να τους βρίζουμε, αλλά ούτε να απολογούμαστε. Απλώς κλείνουμε το τηλέφωνο.Υ.Γ.2 σε όσους εξομοιώνουν το να καλείται ο πελάτης σε ώρα κοινής ησυχίας, (που μπορεί να είναι η μόνη ώρα που ξεκουράζεται από μια εξουθενωτική μέρα) με το να καλεί ο πελάτης σε οποιαδήποτε ώρα, που γνωρίζει ότι θα απαντήσει κάποιος εργαζόμενος σε ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την οποία πληρώνεται... τι να πω... κάπου τα έχετε μπερδέψει παιδιά.
Σχολιάζει ο/η