Oi γυναίκες δεν θεωρούνταν πολίτες διότι δεν ήταν οπλίτες , δλδ αφού δεν θα έπαιρναν μέρος στην υπεράσπιση των Αθηνών λογικό ήταν να μην είχαν δυνατότητα να συμμετέχουν στις συνελεύσεις του δήμου , όπου αποφασιζόταν η εξωτερική πολιτική , δυστυχώς (και αυτό βέβαια στην σημερινή εποχή μας φαίνεται κάπως απαράδεκτο , αλλά μην ξεχνάς οτι τότε ήταν πιο πίσω αυτά τα θέματα) δεν είχαν λόγο ουτε και στην εσωτερική πολιτική. Αλλά πιστεύω οτι ο κάθε Αθηναίος μιλούσε με την γυναίκα του το βράδυ γαι τα θέματα της ημέρας , και άκουγε την γνώμη της και τις εκμυστηρευόταν τα διλλήματα που αντιμετώπιζαν στις συνελεύσεις. Οπότε με έμμεσο τρόπο η Αθηναία μάλλον είχε αρκετό μερίδιο στην πορεία των πραγμάτων, με το να επηρρεάζει τον σύζυγό της. Σε Θέατρα φυσικά και έμπαιναν οπότε να ανακαλέσεις τις ψευδείς πληροφοριες που αναρτάς και να ζητήσεις συγγνώμη απο τους αναγνώστες για την προπαγάνδα σου. Επίσης μορφώνονταν μέχρι κάποιο σημείο , δλδ μαθαίναν γραφή και ανάγνωση , και μουσική και χορό , πολλές μάλιστα προσωρούσαν περισσότερο (δλδ σαν να λέμε δεν σταματούσαν στο αντίστοιχο 9τάξιο "γυμνάσιο" αλλά προχωρούσαν και στο "Λύκειο") για αυτό και υπήρχαν και μερικές μορφωμένες Αθηναίες (βέβαια ήταν τόσο λίγες που τα ονόματά τους έμειναν στην ιστορία), επίσης και στα γυμναστήρια πηγαίναν , είχαν δικά τους βεβαίως (χωριστά απο των ανδρών) , και είχαν αθλητικούς αγώνες μόνο για γυναίκες. Σκέψου μόνο οτι στον τομέα γυναικείου αθλητισμού οι Αθηναίες ήταν οι πιο οπισθοδρομικές (όχι με δική τους υπαιτιότητα) σε σχέση με τις γυναίκες των αλλων πόλεων. Οι Σπαρτιάτισσες ήταν πιο προχωρημένες (γενικότερα στην θέση τους μέσα στην κοινωνία της Σπάρτης).
Σχολιάζει ο/η