Ναι, απλά ο αρθρογράφος αν κατάλαβα καλά, διαβλέπει την πανελλαδική υστερία που θα λάβει χώρα στην περίπτωση που θα ταν ο τάφος του Αλέξανδρου και υποστηρίζει πως άκριτα θα περηφανευόμασταν για έναν άνθρωπο που στοιχειωδώς δεν πληρούσε καν τα ταπεινότερα καλά ενός Περικλή, του οποίου κανέναν τάφο δεν θα αναζητήσουμε παρ ότι ίσως είναι η καλύτερη περίπτωση πολιτικού ανδρός της Αρχαιότητας από όπου και να το πιάσει κανείς, σε μια πόλη που επέτρεπε κουρελιάρηδες να νομοθετούν(βλ. Σόλωνα). Ίσως κατα βάθος να θέλει-και καλά κάνει και καλό θα ταν να γίνει- να βάλουμε τον Αλέξανδρο πρώτον σε ένα αληθινό ιστορικό πλαίσιο έξω από εθνοκεντρικά μεγαλόσχημα και μεγαλόστομα σημερινά χούγια και να αντλήσουμε εφόδια για το σήμερα από εκεί που θα ταν πιο χρήσιμο, καθαρά και μόνο λόγω της ποιότητας του βίου και της πολιτείας και της πόλης που έζησε ένας αρχηγός παρά της ποσότητας και του μεγέθους του συγκεντρωτισμού της εξουσίας του και των όποιων κατακτήσεών του.(φερ. ο Περικλής).Γενικά το αρχαιομακεδονίτικο καλάμι πρέπει να το ξεκαβαλίσουμε και να μαστε από ψύχραιμοι εώς και μπλαζέ στην καλύτερη των περιπτώσεων(ναι! στην καλύτερη) ο τάφος να είναι του Αλέξανδρου.Μην ας πούμε πάρουμε τους δρόμους πάλι όπως πριν από 23 χρόνια...Ας αρκεστούμε στο να μάθουμε πράγματα από την όποια ανακάλυψη, να θαυμάσουμε την όποια ομορφιά του και να μας πιάσει ένα δέος για το πια χώματα πατάμε και τί πρέπει να κάνουμε με αυτό.
Σχολιάζει ο/η