ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Καλέ μου συσχολιαστή 'βεβαίως',προσωπικά ομιλώντας είμαι κατά των συλλαλητηρίων διότι -ανάμεσα σε άλλα- δεν πιστεύω ότι βοηθάνε σε κάτι. Αναφορικά με την σιγήν ιχθύος για μισό αιώνα πανταχόθεν έχετε απόλυτο δίκιο.Απλά να πούμε ότι όταν ο Τσίπρας διαπραγματευόταν για το χρέος ήθελε τον κόσμο στο δρόμο για να του δίνει δύναμη. Τώρα προσπαθεί να μας πείσει ότι ήταν 100.000 και ότι όσοι πήγαν ήταν φασίστες ή έστω ταυτιζόμενοι με φασίστες. Φαίνεται ότι δυνάμωσε τώρα πια. Δεν έχει ανάγκη τον κόσμο.Αυτή την αντίφαση την βλέπετε ή όχι;Το να μιλάνε εργαζόμενοι στη lifo για τον τρόπο που άλλα μέσα καλύπτουν τα γεγονότα μου προξενεί εντύπωση. Δες πχ τον τρόπο που καλύπτει η lifo την Ευρωλίγκα στο μπάσκετ. Ή το gay pride.Αυτή την αντίφαση την βλέπετε ή όχι;Αν δεν απατώμαι ουδέποτε σας αποκάλεσα εθνομηδενιστή. Άρα δεν καταλαβαίνω γιατί το παίρνετε προσωπικά. Εσείς απαντήσατε σε ένα σχόλιο μου για τους εθνομηδενιστές. Ήρθατε και μπήκατε κάτω από μια ταμπέλα μη απευθυνόμενη σε εσάς. Ουδέποτε απείλησα κανέναν. Χαλαρώσατε.Σε κάθε περίπτωση -αν θέλετε την άποψή μου- εθνομηδενιστές είναι όσοι μισούν / αποστρέφονται την ιδέα της κοινωνικής συνοχής με βάση την εθνικότητα και δη εντός των ορίων της Ελληνικής Δημοκρατίας (γιατί για τους Σκοπιανούς ή τους Τούρκους ή τους Κούρδους ή τους Καταλανούς ή τους Βάσκους είναι πιο ανοιχτόμυαλοι).Καλώς ή κακώς υπάρχουν εθνικά κράτη και η δημιουργία τους έχει επιφέρει μαζί με αρνητικά και πολλά θετικά. Στα θετικά είναι ότι στο εσωτερικό τους δημιουργούν κοινωνική ειρήνη λόγω της συνοχής που επιφέρει η ενιαία ταυτότητα, η εθνική.Μια ειρήνη που αντιμάχονται και μισούν οι εν Ελλάδι αριστεριστές (ειλικρινά δεν έχω ιδέα αν είστε μέσα σε αυτούς, τα σχόλιά σας μου φαίνονται άνευ επιχειρήματος, είναι σαν χειροκρότημα ή γιουχάρισμα) στο όνομα ενός απροσδιόριστου διεθνισμού ή δικαιωματισμού υπέρ "των άλλων" (δηλ. ποτέ της πλειοψηφίας αλλά υπέρ μειοψηφιών εθνικών, εθνοτικών, κοινωνικών, σεξουαλικού προσδιορισμού, πολιτικής άποψης κτλ κτλ).Τίνι τρόπω την αντιμάχονται;Μα με μια μόνιμη ειρωνεία, διατηρώντας δύο μέτρα και δύο σταθμά (πχ οι Σκοπιανοί έχουν δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού αλλά οι Έλληνες δεν έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν την πλαστοπροσωπία, η Marfin κάηκε από προβοκάτορες ή παρακρατικούς αλλά η Libertatia από "δεξιούς", ο Σφακιανάκης είναι φασίστας αλλά η Μποφίλιου κουλτουριάρα κτλ κτλ), με έναν μόνιμα διχαστικό λόγο, διατηρώντας κριτήρια και ορισμούς άλλων εποχών στο σήμερα μόνο και μόνο για να καταλήξουν σε προεπιλεγμένα συμπεράσματα.Ευελπιστώ να είναι σαφές ότι δεν είμαι εριστικός ούτε ειρωνεύομαι, νιώθω ότι με έχετε πάρει από φόβο. Αν το ύφος που είναι κατά καιρούς οξύ απολογούμαι αλλά με τους "αριστεριστές" είμαι θυμωμένος και αυτό μπορεί να διαχέεται λανθασμένα.Ο θυμός μου προέρχεται αποκλειστικά από το γεγονός ότι καίνε, σκοτώνουν, καταστρέφουν (κυριολεκτικά) εδώ και δεκαετίες και υπάρχει μια ευρεία μάζα ανθρώπων που τους δικαιολογεί με -δήθεν- ιδεολογικά κριτήρια. Ενώ η βία είναι αδικαιολόγητη σε μια δημοκρατία σε καιρό ειρήνης.Αν παλεύεις για την ανατροπή του αστικού κράτους δέχεσαι και τις συνέπειες των πράξεών σου (Κουφοντίνας vs Γιωτόπουλος). Αν θες βελτίωση του αστικού κράτους, και ΟΧΙ ανατροπή του, συμμορφώνεσαι με τους νόμους και σέβεσαι τους θεσμούς του. Τρίτος δρόμος δεν υπάρχει.Αν κάποιος θεωρεί ότι υπάρχει τρίτος δρόμος ας σταματήσει να κρύβεται πίσω από την περιπτωσιολογία (πχ δικαιώματα απολυμένων ταξιθετριών Άνω Πετραλώνων, δημοψήφισμα, Σκοπιανό κτλ κτλ) και ας πει ξεκάθαρα το μανιφέστο του.
Σχολιάζει ο/η