Καταρχήν ουδεμία σχέση έχω με οσα πρόσωπα ή εταιρείες αναφέρονται στο άρθρο. Θεωρώ την πράξη του ταξιτζή τραγική και θα πρέπει να τιμωρηθεί απο το νόμο. Τελεία. Ωστόσο θεωρώ και την απαίτηση του επιβάτη προς το Taxibeat, καθώς και το σκεπτικό του άρθρου, εντελώς εκτός πραγματικότητας. Ο ταξιτζής είναι ελεύθερος επαγγελματίας σε ότι αφορά στη δουλειά του και ιδιώτης σε ότι αφορά στις πράξεις του. Δεν είναι υπάλληλος του Taxibeat, απλώς συνεργάζεται μαζί τους και αυτοί πλην των υπηρεσιών κλήσης και κράτησης, προσφέρουν και μια πλατφόρμα αξιολόγησης για τον κάθε οδηγό για να γνωρίζει ο πελάτης το ποιόν του και την ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρει. Αν υποθέσουμε πως υπάρχει κάποιος επιπλέον φορέας που θα μπορούσε να ελέγξει πειθαρχικά το παράπτωμά του και να επιβάλλει ενδεχομένως κάποια ποινή, αυτός είναι το συνδικάτο αυτοκινητιστών στο οποίο ανήκει. Αυτό που θα έπρεπε να κάνει ο επιβάτης, ήταν να ζητήσει αλλαγή δρομολογίου προς το πλησιέστερο Τ.Α., να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά εναντίον του και να τιμωρηθεί απο το δικαστήριο. Tο μήνυμα που βγαίνει απο το κείμενο, ουσιαστικά ρίχνει την ευθύνη στο Taxibeat, που φέρει και την μικρότερη ευθύνη. Είναι σαν να κάνουμε κράτηση για πτήση και να ρίχνουμε την ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν κατα τη διάρκεια της πτήσης, στο πρακτορείο που κλείσαμε τα εισητήρια. Μια ενημέρωση προς το Taxibeat για διακοπή της συνεργασίας, ήταν αρκετή.
Σχολιάζει ο/η