Κυριε Αμφιμονοσημαντε, θετικο το οτι παραδεχεσθε οτι δεν τα ξερετε ολα, μελετηστε λοιπον καλυτερα τα σχολια του κου Αταξινομητου πριν βιαστειτε να απαντησετε. Οπως ειπα, καλα το αρχισατε σε προηγουμενα σχολια αλλα το χασατε στη συνεχεια.Οσον αφορα το πιο προσφατο σας σχολιο:Απο που το συμπερενετε οτι το μετρο ειναι ξεφραγο αμπελι? Σαφως και λειτουργει ως ιδιωτικη εταιρεια αλλα, αν θα λειτουργουσε 100% ως τετοια (που δεν ειναι) θα επρεπε να βλεπουμε ελεγκτες σε καθε σταθμο (φανταζεσθε τις αντιδρασεις των απανταχου επαναστατων στη *αστυνομικοποιηση* και *φασιστικοποιηση* των κρατικων υπηρεσιων που θα επρεπε να ειναι δωρεαν γα το λαο, κλπ,, κλπ.?).Η φοροδαιφυγη και η μη επικυρωση εισιτηριων ειναι δυο διαφορετικα πραγματα αλλα εχουν το εξης κοινο: και τα δυο μειωνουν τα εσοδα του κρατους και υποβαθμιζουν την ποιοτητα των υπηρεσιων του ( και μετα, οι γνωστοι/αγνωστοι προοδευτικοι του λαικισμου κραυγαζουν για την υποβαθμιση των υπηρεσιων, ενω οι ιδιοι και φοροδιαφευγουν (οπου και οπως μπορουν) και λαικιζουν για το δικαιωμα σε φθηνες υπηρεσιες, μη ακυρωση, δεν πληρωνω, κλπ.Οσο για τις οικονομικες ζημιες, αφου διαβασατε για το ποσοι χρησιμοποιουν μετρο καθε μερα, γιατι δεν ειδατε και το οτι το 10% εως 40% των επιβατων των ΜΜΜ (με το χαμηλοτερο ποσοστο στο μετρο και το υψηλοτεορ στα λεωφοριεα) δεν ακυρωνουν εισιτηριο? Βλεπετε ποσα ειναι τα διαφυγοντα κερδη? Σαφως, σε ολα αυτα πρεπει να προστεθει το κομματικο κρατος και οι προεκλογικοι διορισμοι (και) στα ΜΜΜ αλλα εδω οι συνδικαλιστες (ολων των χρωματων) σιωπουν.Τελος, δεν ξερω ποσα θα μαθαινατε στ Ιμαλαια αλλα κι εδω αρκετα μαθαινουμε, αρκει να το θελουμε και να μην οχυρωνομαστε πισω απο ιδεοληψιες.
Σχολιάζει ο/η