Με στοιχειώδεις γνώσεις οικονομίας περιπτέρου ,καταλαβαίνει κανείς ότι: 0 πελάτες = 0 τζίρος = δεν πληρώνεται ο περιπτεράς =το κλείνει η παίρνει δάνειο απο τον εταίρο -> αν συνεχίσει να μήν έχει έσοδα γιατι κάποιο άλλο περίπτερο δίπλα είναι καλύτερο και το προτιμούν οι πελάτες το κλείνει η ξαναδανείζεται απο τον εταίρο για να πληρώσει τους προμηθευτές και το μισθό του υπαλλήλου.Σε όλα τα παραπάνω φταίει ο εταίρος η ο κακός διαχειριστής του περιπτέρου?
Σχολιάζει ο/η