1.To λεφτ έκανε γκάφα, σαφώς.2.Πως αντελήφθειν χονδρικώς τη φάση:Τα αποκομμένα λεγόμενα του κυρίου (Jacques Ellul) που δεν ήταν ξεκάθαρα τύπου "F*ck nazis!", αλλά μπορεί ακόμη και να παρερμηνευθούν από τους πιο βιαστικούς, απρόσεχτους ή/και άσχετους εξ ημών ως "National socialism, yeah baby!" χρησιμοποιήθηκαν από έναν άλλον κύριο (Κωτούλα), ο οποίος στο βιβλίο δεν ανακράζει μεν, "Heil Hitler!" αλλά πάνω στο ειλικρινές -και καλά- ιστορικό του ενδιαφέρον να αποδαιμονοποιήσει/στρογγυλοποιήσει/βάλει στη "σωστή" θέση τον εθνικοσοσιαλισμό (...ουδέποτε *Ναζισμό*), μοιάζει κάλλιστα να την πηγαίνει αλλού τη βαλίτσα. Νομίζω ότι ένα άτομο είναι σε θέση να εξηγήσει τα φαινόμενα που συντέλεσαν στην άνοδο του 3ου Ράιχ (και το μάσιβ απίαλ του Χίτλερ), χωρίς να κάνει εμφανή τον τόσο διάχυτο θαυμασμό του, για τ' όλο κατασκεύασμα. (Εκτός κι αν φυσικά διακατέχεται από τέτοιο θαυμασμό κ.λπ.).Η σημειολογία και επιλογή των εικόνων και των λεζαντών τους είναι επίσης πολύ ενδιαφέρουσα:"Η Γερμανία υπό τον Εθνικοσοσιαλισμό - Μέρος Δεύτερο", συνοδεύεται από περιχαρή εικόνα του Χίτλερ με τον Γκέμπελς, τη γυναίκα και τα τρία παιδάκια.Καταλήγοντας ο κος (Κωτούλας)μας προτρέπει να μην ... *παρερμηνεύουμε* το σύνθετο κοινωνικό και ιστορικό φαινόμενο του εθνικοσοσιαλισμού λόγω των τρομερών γεγονότων του Β’ΠΠ.Ω ναι, ήταν ένα πολύπλοκο κατασκεύασμα, ουδεμία αμφιβολία περί τούτου.Πιο συνοπτικά και χωρίς ηρωικές γλαδιόλες:http://www.bbc.co.uk/schools/gcsebitesize/history/tch_wjec/germany19291947/2economicsocialpolicy1.shtml3. Δεν διαφωνώ καθόλου στο να είμεθα ακριβείς, προσεκτικές και δεοντολογικές, για να μην δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις και λοιπή μανούρα...αρκεί να μην χάνεται η ουσία.
Σχολιάζει ο/η