ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Εάν σε μια "ακαδημαϊκή" εργασία χρησιμοποιήσει κάποιος λεγόμενα άλλου ή τα δέχεται ή τα αντικρούει (εάν διαφοροποιείται σε κάτι). Αυτό συμβαίνει σε όλο το φάσμα, από ιστορία, φιλοσοφία έως μαθηματικά και φυσική και μουσική. Στην περίπτωση του εκπαιδευτικού, λαμβάνοντας υπόψη και το σύνολο του βιβλίου, η χρησιμοποίηση των αποσπασμάτων (που μπορεί στο σύνολο του έργου του Γάλλου ιστορικού να παίρνουν κι άλλη σημασία, προσωπικά δεν τόχω διαβάσει) γίνεται για να ισχυροποιηθεί η "γλυκειά" κι "ανθρώπινη" κριτική στην εθνικοσοσιαλιστική επανάσταση, η οποία βεβαίως καμμία σχέση δεν είχε με το ξενοκίνητο κομμουνιστικό κίνημα της εποχής..Για όποιον ενδιαφέρεται, το πόνημα του εκπαιδευτικού εδώ http://mao.gr/wp-content/uploads/2013/03/3RD_REICH_S_RISING.pdf
Σχολιάζει ο/η