Θα σας πω μερικα πραγματα επειδη τυχενει να γνωριζω.Ο μπλιπς ειναι ενας στριτ αρτιστ που αρχισε να κανει πολιτικα στενσιλ με την τεχνοτροπια του μπανκσυ αμεσως μολις εγινε ευρητερα γνωστος ο μπανκσυ.Ειναι ενας ανθρωπος που δεν ειχε καμια προηγουμενη σχεση με τον χωρο του γγραφιτι.Επωφεληθηκε της κρισης για να κανει καριερα σαν στριτ αρτιστ και ειναι πασηφανες οτι το κινιτρο του ειναι η αυτοπροβολη.Ειναι κοινα αποδεκτο απο οσους γνωριζουν απο τεχνη οτι αυτο που κανει στερητε στοιχειοδους τεχνικης και αισθητικης.Απο την αλλη θα μπορουσε κανεις να δει στα εργα του το θρασος του να ενεργει καλιτεχνικα απουσια τεχνικης γνωσης και αισθητικης και να θεωρησει οτι πληρει τις προυποθεσεις για να ονομαστει τεχνη.οσο ασχημο και αν ειναι σαν εικονα οσο λαικιστικη και αν ειναι η λεζαντα του.αφου εκφραζετε μεσω της εικονας και αφου στο τελος δημιουργει ειναι αδιαμφησβητητα εργο.Ασχετα αν ειναι καλο η κακο.Κατα την δικη μου γνωμη ειναι αδιαφορα τα εργα του υπαρχουν πολλοι καλυτεροι καλιτεχνες του δρομου για να ασχοληθουμε kai παγκοσμιος καταξιωμενοι μαλιστα(βασμουλακης,woozy,Στελιος Φαιτακης,σονκε,sox,nda,black,κ.α)Αυτοι ομως τυχενει να ειναι καλιτεχνες της athens voice οποτε δεν εχουν εμπορικο ενδιαφερον απο τους<<αρθρογραφους>>της lifo,Ας μην ξεχναμε οτι LIfo ηταν ενα αθηναικο graffity crew που Εχει γραψει ιστορια στους δρομους της αθηνας,εως την στιγμη που ο εκδοτης της lifo αποφασισε να καπιλευτει την διασημοτητα της λεξης και να το κανει ονομα εφημεριδας που εκφραζει τους χιπστερ νεους της εποχης.Ο μπλιπς ηταν απο τους ασχετους που η lifo αποφασισε να εκμεταλευτει για να τον πουλησει στους θαυμαστες της στριτ αρτ.και αυτος εκπληρωνει την προσωπικη του φιλοδοξια να γινει διασημος και να θεωηθει καλιτεχνης(βαζει κοριτσια εξω απο το αρτ αθηνα να μοιραζοθν ζωγραφιες του)αντιδρωντας δηθεν στον θεσμο).ενω η πραξη του φωναζει οτι ειναι επειδη δεν μπορει να ειναι μεσα στην αρτ αθηνα οπως αλλοι καλιτεχνες του δρομου)Ολη αυτη η κακη αισθητικη που επιβαλει δημοσια,,ο γλυκαναλατος σχολιασμος του σε συνδιασμο με το οτι δεν σεβετε τους υπολοιπους που δρουν στον δρομο τον εχουν κανει μισητο στο κοινο αλλα και στους γκραφιταδες.καλυπτει εργα αλλων απο πανω κανωντας τα δικα του.βριζει και απειλει τηλεφωνικα και ιντερνετικα αλλους που τολμησαν να του ζητησουν τον λογο γιατι τους πατησε τα εργα.Αλλα λιγοψυχει μπρωστα σε γκραφιταδες που του ζηταν να συναντηθουν για να λυσουν την διαφορα τους οπως λυνονται οι διαφορες μεταξυ των γκραφιταδων και κρυβεται.Για μενα οτι χειροτερο εχω δει να κανει ο συγκεκριμενως ειναι το γκραφιτι με την φατσα του γρηγοροπουλου που ειχε γραψει απο κατω ζω μεσα απο τους αγωνες σας και το εκανε μεσα στα εξαρχεια παρουσια δημοσιογραφων του προτου θεματος.για προβολη του εαυτου του.στην εφημεριδα.το συγκεκριμενο εργο καταστραφηκε αμεσως το ιδιο βραδυ απο θαμωνες της οδου μεσολογγιου.και ο μπλιπς εγινε γνωστος στους εξαρχειοτες που αμεσως μετα τους επιτεθηκε μεσα απο την σελιδα του.ο Ιδιος χωρις πολιτικη ταυτοτητα σχεδιαζει αλφαδια και μιλαει με επαρση στα βιντεο για τεχνη λεγοντας πραγματικα <<βλακειες>>που οι περισοτεροι δεν καταλαβενουν και αυτοι που γνωριζουν καταλαβενουν οτι ειναι μαιντανος καιναρκισος. που εχει καταλαβει και εκμεταλευεται την βλακεια και την ελειψη αισθητικης της εποχης.Προτεινω λοιπν στον συντακτη αφου ειναι ευεσθητοποιημενος με τα κατεστραμενα στριτ αρτ εργα να μας πει την ιστορια των γκραφιταδων lifo.Nα μας μιλησει για αλλους καλιτεχνες που δεν δεχονται να δωσουν συνεντευκση στην lifo ουτε να τους πληρωναν..και κανουν εξωφυλλα kai παρουσιαζουν την δουλεια τους στην Athens voice που ειναι πολλυ πιο σοβαροι.και να αφησει τον μπλιπς στην δυστηχια του.
Σχολιάζει ο/η