@ein Stepenwolf 20:47 11/1Τελικά θα γράψουμε βιβλίο.... Σχεδόν καμία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου δεν ασχολείται αποκλειστικά με πολυτελή αυτοκίνητα.Σχεδόν όλες έχουν παράπλευρα μαγαζιά με παράπλευρες δρασηριότητες και για μικρά φθηνά αυτοκίνητα.Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ Η/ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΣΕ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗ Η / ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΚΡΙΒΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΠΙΣΙΝΕΣ ΚΛΠ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΛΠ).. δηλαδή επιβάλλεται σε αυτούς που μπορούν η/και έχουν να πληρώσουν.Ο ΕΙΔΙΚΟΣ φόρος στα καύσιμα επηρεάζει σχεδόν το σύνολο του πληθυσμού μιας χώρας με ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ ΤΡΟΠΟ (ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙ ΑΔΙΚΩΝ). ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 60-70.000 ΕΥΡΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ... Η ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 25000 ΕΥΡΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ , ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ...( ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΑΠΩΛΕΙΕΣ" ΛΟΓΩ ΑΛΛΩΝ "ΠΗΓΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ" (ΠΧ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ)) Η ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ - ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ (ΞΕΡΩ... ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗ)!
Σχολιάζει ο/η