Λοιπόν εγώ θα το πω και μετά τις αρνητικές πού θα ρίξετε αφιερώστε δύο λεπτά να σκεφτείτε μήπως και ισχύει. Το αστείο ήταν κακόγουστο και απαράδεκτο. Κάνεις πλάκα σε ένα θύμα βίας ότι θα ξαναπέσει θύμα. Απαράδεκτο. Ως εδώ καλά. Μήπως όμως αν θυμόμασταν και όταν έκανε σάτιρα o Λαζόπουλος ακραία για να μην πω τίποτα άλλο , θίγοντας βάναυσα πρόσωπα και κοινωνικές ομάδες ότι η σάτιρα έχει όρια, μήπως λέω μήπως θα το σκεφτόταν δύο φορές πριν κάνουν την ανοησία αυτή οι συντελεστές της Συντέλειας; Όταν για παράδειγμα έβριζε και ξεφτίλιζε την Ντενιση άνευ λόγου και την έλεγε αταλάντη και ηλίθια εμείς γελούσαμε και λέγαμε ότι η σάτιρα δεν λογοκρίνεται. Μήπως από τέτοια ιστορικά ορμώμενοι οι συντελεστές της Συντέλειας βρήκαν άλλοθι και θράσος να κάνουν αυτή την πλάκα. Μήπως αν αυτά τα χρόνια παρά το ότι αντιπαθούμε την Ντενιση λέγαμε όχι στον αναίτιο εξευτελισμό μήπως αν παρά το ότι o Κουγιας μας προκαλεί εμετό λέγαμε ότι δεν μπορεί να τον αποκαλεί στο όνομα της σάτιρας κάποιος κοντό μακακα και έκανε μια ευαίσθητη οικογενειακή υπόθεση όπως το διαζύγιο του αστείο στυξ τηλεόραση, μήπως θα είχε αποφευχθεί το προχθεσινό; Μήπως αν βάζαμε πάνω από τις προσωπικές συμπάθειες και αντιπάθειες βάζαμε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αντί να κρυφογελαμε βάζαμε κόκκινες γραμμές μήπως δεν είχε συμβεί αυτό που έγινε. Σκοπίμως επέλεξα τα πρόσωπα αυτά που δεν είναι συμπαθή στον πολύ κόσμο, ούτε σε μένα για ευνόητους λόγους.Δεν ξέρω ρε παιδιά. Ίσως να κάνω λάθος αλλά δεν μπορεί στην μια περίπτωση να θυμόμαστε τον αθυρόστομο Αριστοφάνη και όταν θέλουμε να θυμόμαστε τον Κουντερα και τον Έκο.
Σχολιάζει ο/η