Χαίρομαι με την απάντησή σας γιατί μόνο και μόνο τα λεγόμενά σας αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη εμπλουτισμού των διδακτικών στόχων του σχολείου.Για όποιον διαθέτει στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα, είναι προφανές ότι το σχόλιό μου αφορά στην όλη αντιμετώπιση του μαθήματος της Ιστορίας από τους εκάστοτε υπεύθυνους (που, κατά σύμπτωση, αποτελούν ταυτόχρονα και μέρη ενός ιδεολογικά προσδιορισμένου οικονομικοπολιτικού "όλου") και όχι στενά στο νέο βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού. Δεν είμαι ιστορικός για να μπορώ να έχω και επιστημονική άποψη. Ωστόσο, από ένα αρκετά πρόχειρο διαδικτυακό ξεφύλλισμα είδα ότι οι εξελίξεις στη Δύση, από την Αναγέννηση ως τη Γαλλική Επανάσταση, ξεπετιούνται στα 3 πρώτα κεφάλαια, με τα υπόλοιπα ...46 (!) να αναφέρονται στα καθ' ημάς. Αυτό δεν καθιστά το βιβλίο απαραιτήτως κακό, αλλά ο τίτλος του "Ιστορία του σύγχρονου και νεότερου κόσμου" είναι μάλλον παραπλανητικός.Δε νομίζω ότι σας αφορά, αλλά δεν ανήκω σε κανένα συγκεκριμένο κομματικό σχηματισμό, όπως υποθέτετε. Θα έπρεπε να ξέρετε άλλωστε ότι οι έννοιες (όπως η ταξικότητα, την οποία ανέφερα) δεν αποτελούν κτήμα κανενός κόμματος. Απλά τυχαίνει να πιστεύω ότι η ιδεολογία και οι σχέσεις εξουσίας ενυπάρχουν παντού και, όταν έχουμε να κάνουμε με Λόγο, σημασία έχουν τόσο όσα επισημαίνονται όσο και όσα αποσιωπώνται. Πόσο μάλιστα όταν "συνομιλούμε" με 12χρονα παιδιά που αφενός απορροφούν την πληροφορίες πολύ πιο εύκολα, αφετέρου, λόγω ηλικίας, είναι μάλλον δύσκολο να παραθέσουν αντεπιχειρήματα.Τα λοιπά ψυχροπολεμικά... πυροτεχνήματα τα ακούω (ή μάλλον διαβάζω) βερεσέ.
Σχολιάζει ο/η