Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν

Οι Financial Times αναλύουν την εξωφρενική "οικονομία του κόκκινου χαλιού".

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν

Η Λουπίτα Νιόνγκο με κοσμήματα Chopard στο 68ο Φεστιβάλ Καννών
 

Είναι γνωστό ότι σελέμπριτις όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Ριάνα μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν σε κάποιο fashion show και να καθίσουν στην πρώτη σειρά. 'Η μήπως νομίζατε ότι καίγονται να δουν από κοντά τι θα φορεθεί την επόμενη σεζόν; Επίσης, όλοι γνωρίζουν ότι οι σελέμπριτις δανείζονται συχνά τα ρούχα, τα παπούτσια και τα κοσμήματα που φορούν στα κόκκινα χαλιά, ή τους χορηγούνται ως δώρο. Αυτό που ίσως δεν είναι και τόσο γνωστό στην "οικονομία του κόκκινου χαλιού" είναι ότι οι μεγάλοι σταρ πληρώνονται με έξτρα μεγάλα ποσά για να εμφανίζονται φορώντας συγκεκριμένες δημιουργίες σχεδιαστών. Με άλλα λόγια για να κάνουν μια δημόσια εμφάνιση φορώντας ένα κολιέ μπορεί να κερδίσουν πολύ περισσότερα από όσα βγάζει ο μέσος άνθρωπος σε ένα χρόνο.

To κατάστημα της Chopard στην Croisette Boulevard

Σύμφωνα με τους Financial Times, οι διάσημοι ηθοποιοί μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν φορώντας ένα συγκεκριμένο κόσμημα. Η "ταρίφα" αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από κάποιον σχεδιαστή αφού οι περισσότεροι τις κρατούν κρυφές, ωστόσο έρχεται να συμπληρώσει πρόσφατες ανακοινώσεις για τη συνεργασία της Σαρλίζ Θερόν με την Chopard. Ο πασίγνωστος γαλλικός οίκος κοσμημάτων έντυσε 11 σταρ στο φετινό φεστιβάλ Καννών, μεταξύ των οποίων την Τζούλιαν Μουρ και τη Λουπίτα Νιόνγκο, οπότε αν κάνουμε την πρόσθεση, το ποσό που διέθεσε γι' αυτό τον σκοπό θα μπορούσε να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Ο Sean Penn και η σύντροφός του Charlize Theron η οποία επέλεξε Chopard για όλες σχεδόν τις εμφανίσεις της

Η λογική της Chopard είναι απλή. Οι σελέμπριτις στο κόκκινο χαλί προσφέρουν ένα επίπεδο αναγνώρισης και λάμψης για το προϊόν που ξεπερνά όσα μπορεί να καταφέρει η παραδοσιακή διαφήμιση. "Δεν έχει σημασία αν τα κοσμήματα βρίσκονται στο πιο εξαίσιο showroom ή σε βιτρίνα της Bond Street, γιατί εκεί θα είναι πάντα μονοδιάστατα" εξηγεί η Caroline Scheufele, πρόεδρος και καλλιτεχνική διευθύντρια του brand. "Στο σώμα μιας όμορφης και γοητευτικής ηθοποιού, τα κομμάτια ζωντανεύουν με πολύ δυναμικό τρόπο".

 

H βραζιλιάνα Adriana Lima με κοσμήματα του οίκου Chopard στο κόκκινο χαλί της Κρουαζέτ

Οι πωλήσεις αποδεικνύουν ότι η λογική αυτή λειτουργεί. Μια μόνο εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ στο Met Ball με τα σμαραγδένια περικάρπια της Irene Neuwirth που κοστίζουν 150.000 έκαστο, αρκούσε για να τα κάνει να ξεπουλήσουν.

H Julianne Moore με εντυπωσιακά σκουλαρίκια Chopard