Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ, επιχειρηματίας: Αννούσα Μελά, τελικά πώς συστήνεσαι;

Η γνωστή fashion blogger και δημιουργός του concept store Anamesa μιλά για τις σύγχρονες τάσεις και το προσωπικό της στυλ.

Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ, επιχειρηματίας: Αννούσα Μελά, τελικά πώς συστήνεσαι;

— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς;

Κάνω μια θετική σκέψη ως προγραμματισμό αισιοδοξίας για τη ροή της ημέρας, κλείνω το ξυπνητήρι και πιάνω το κινητό.


— Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ ή επιχειρηματίας; Τελικά πώς συστήνεσαι;

Ως όλα τα παραπάνω και έχει κι άλλα. Θεατρολόγος, παρουσιάστρια, public speaker, μαμά. Οι τίτλοι λειτουργούν περιοριστικά. Όσο περισσότερες οι επιλογές, τόσο πιο ολιστική και επιτυχής η τελική αποτύπωση και περιγραφή της δραστηριότητας.


— Μπορείς να μου περιγράψεις ένα τυπικό 24ωρό σου;

Run, Annousa, run! Ξυπνάω 6:30 με 7 παρά, φτιάχνω πρωινό για τα παιδιά και τα πηγαίνω σχολείο, επιστρέφω στη γειτονιά, κάνω διάφορα, όπως refill στο ψυγείο, πάω στο ταχυδρομείο ή κάνω άλλες γραφειοκρατικές δουλειές και επιστρέφω στο laptop για να κάνω follow up σε e-mails, κείμενα, αρχεία και μπόλικη δουλειά γραφείου, ώστε να συνεχίσω με πολλαπλά επαγγελματικά ραντεβού στο Anamesa ή εκτός, editorial work που περιλαμβάνει καθήκοντα buyer ως content strategy, φωτογραφίσεις, τηλεοπτικά γυρίσματα, παρουσιάσεις, events και πολλά άλλα. Γενικότερα, καμία μέρα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη ή την επόμενη.

Oι τελευταίες τάσεις της μόδας είναι η αυτοτέλεια: να είσαι ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια όπως νιώθεις. Η εξωστρέφεια: τα εσώρουχα γίνονται όλο και πιο δυναμικά outwear. Και η συναισθηματική νοημοσύνη: οι υφές έχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο.


— Με ποιο σκεπτικό έστησες το Anamesa;

Είναι ένα σύγχρονο concept store, όπου τα looks και τα brands στις κρεμάστρες επιλέγονται σαν να κάναμε φωτογράφιση μόδας. H ομάδα και οι άνθρωποι που σε εξυπηρετούν είναι editors και μαζί με ό,τι επιλέξει ο καθένας θα απολαύσει το προσωπικό του quick style coaching. Είναι ένα ολιστικό ζωντανό πρότζεκτ που φροντίζει και εκπαιδεύει με στυλ. Ταυτόχρονα, σερβίρει συναρπαστικό καφέ και αποτελεί σημείο σύνδεσης όλων με όλα.


— Πού βρίσκεις τα ρούχα και τα αξεσουάρ που έχεις εκεί;

Πρόκειται για ένα κράμα από hip brands και designers από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι ανανεώνονται συνεχώς. Ό,τι παίζει στην επικαιρότητα αποτυπώνεται με ρούχα, αξεσουάρ και design objects.


— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Funky urban fusion.

Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Μπορείς να μου περιγράψεις μερικά κομμάτια από την τελευταία συλλογή του Anamesa;

Νεο-ρομαντικά φορέματα με αυθάδεις λεπτομέρειες, όπως η ανοιχτή πλάτη, funky street chic μπλούζες, δυναμικά πουκάμισα, πολυμήχανα σακάκια, τα πιο cool αντρικά T-shirts και χειροποίητα scrunchies με εκρηκτικό fashion αποτύπωμα.


— Ποιες θα έλεγες ότι είναι οι τελευταίες τάσεις στη μόδα;

Η αυτοτέλεια: να είσαι ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια όπως νιώθεις. Η εξωστρέφεια: τα εσώρουχα γίνονται όλο και πιο δυναμικά outwear. Και η συναισθηματική νοημοσύνη: οι υφές έχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο.


— Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου συνήθεια;

Να τρώω καρπούζι ξυπόλυτη στο ηλιοβασίλεμα το καλοκαίρι ή να διαβάζω βιβλία ψυχολογίας στις 4 το πρωί, όταν όλοι κοιμούνται και η πόλη ησυχάζει.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Σήμερα έχω κάνει την αγαπημένη μου συνταγή: μαύρο look με διαφορετικά υφάσματα και υφές, μπολιασμένο με pumpkin orange top και γόβες. Η τιμή του συνόλου είναι 205 ευρώ.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σε μια συνάντηση για ένα νέο πρότζεκτ και μετά σε ένα σεμινάριο επικοινωνίας.


ANAMESA concept store, Νίκης 24, Σύνταγμα, 210 3254930

anamesaspot.com, @mystyleforecast@anamesa_spot, FΒ: ANAMESA concept store

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO