Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γιώργος Παπαχατζόπουλος

Μια κουβεντούλα με το μισό της Mohxa, της νέας hip μάρκας ρούχων και αξεσουάρ που σαρώνει στο ιστορικό κέντρο.

Γιώργος Παπαχατζόπουλος

Πότε ξεκινήσατε να σχεδιάζετε;

Την πρώτη μας συλλογή την παρουσιάσαμε τον περασμένο Μάιο.

Ποιο είναι το background σας; Έχετε κάνει σχετικές σπουδές;

Δεν έχουμε σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο, αλλά έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτό. Ο Ιάσονας είναι επαγγελματίας φωτογράφος και εγώ ήμουν για αρκετά χρόνια πωλητής χονδρικής και λιανικής σε εταιρείες ρούχων.

Πως σας ήρθε η ιδέα να κάνετε τα δικά σας ρούχα;

Αυθόρμητα.  Έναν μήνα πριν βγάλουμε και παρουσιάσουμε την πρώτη μας συλλογή είχαμε μια τελείως διαφορετική καθημερινότητα.

Πώς θα περιγράφατε τη μάρκα σας με πέντε λέξεις;

Free, fresh, form, flounce, fringe.

Τι «σημαίνει» το όνομά που διαλέξατε;

Η «Mohxa» είναι μια λέξη που δημιουργήσαμε εμείς και η βάση της είναι η σανσκριτική λέξη «Moksha». Στην ινδική φιλοσοφία σημαίνει απελευθέρωση από τις επιθυμίες που υπηρετούμε στη ζωή μας.

Πού κυμαίνονται οι τιμές; Ποιο είναι το πιο ακριβό κομμάτι σας και ποιο το φθηνότερο;

Στη συλλογή μας αυτήν τη στιγμή το πιο ακριβό κομμάτι είναι το jacket (sack coat) στα 125 ευρώ και το πιο φθηνό τα tote bags στα 22 ευρώ.

Πού μπορούμε να σας βρούμε;

Θα μας βρείτε στο showroom μας στο κέντρο (Πανεπιστημίου 44), όπου μπορείτε να μας επισκεφθείτε κατόπιν ραντεβού, και στην ιστοσελίδα μας mohxa.com, όπου μπορεί κάποιος να κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά.

Η κρίση βοηθά ή χαντακώνει νέους σχεδιαστές σαν και εσάς;

Ιάσων: Οι κροίσοι, γενικότερα, βοηθούν γιατί αγοράζουν, αλλά είναι πιο τσιγκούνηδες απ' οσο θα νόμιζε κανείς. Γιώργος: Η λέξη «κρίση» δεν κάνει καλό στην υγεία.