Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Η απάντηση μιας 17χρονης σε δημοσκόπηση για την "πιο άσχημη του σχολείου"

"Για εσένα που σκέφτηκες το διαγωνισμό και προς όσους με ψήφισαν..."

Η απάντηση μιας 17χρονης σε δημοσκόπηση για την "πιο άσχημη του σχολείου"

Την "έμπνευση" για διαδικτυακό διαγωνισμό που θα αναδείκνυε την "πιο άσχημη" του σχολείου είχαν τα παιδιά σε σχολείο του Καναδά, προκαλώντας την αντίδραση μιας κοπέλας που ανακάλυψε ότι το όνομά της ήταν μέσα σε αυτά που τα αγόρια είχαν επιλέξει για τη διεκδίκηση του τίτλου.

Η 17χρονη Lynelle Cantwell αποφάσισε να σχολιάσει αυτό τον διαγωνισμό μέσα από το λογαριασμό της στο Facebook, βάζοντας ως τίτλο "Για το πρόσωπο που δημιούργησε το διαγωνισμό για το « πιο άσχημο κορίτσι στην τάξη» και γράφοντας ότι «είναι λυπηρό το γεγονός ότι η ζωή του είναι τόσο δυστυχισμένη που προσπαθεί αυτή τη δυστυχία να τη μεταφέρει και στους άλλους».

Και η 17χρονη συνέχισε:

"Για τους 12 που με ψήφισαν και με έφεραν στην 4η θέση. Λυπάμαι και  για εσάς. Λυπάμαι που δεν με ξέρετε σαν άτομο. Το ξέρω, δεν είμαι η ομορφότερη. Έχω διπλοσάγονο και φοράω ρούχα XL. Το ξέρω ότι δεν είμαι το ομορφότερο χαμόγελο στο πιο όμορφο πρόσωπο. Αλλά λυπάμαι για εσάς, όχι για μένα. Λυπάμαι που διασκεδάζετε κάνοντας τους άλλους να νιώθουν σκατά. Λυπάμαι που ποτέ δεν θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τι άτομο είμαι. Μπορεί να μην είναι όλα ok στην εμφάνιση μου...Αλλά είμαι διασκεδαστική. καλή, ευγενική, προσγειωμένη, δεν είμαι επικριτική, αποδέχομαι, βοηθάω και είμαι επικοινωνιακή. Το ίδιο είναι και κάθε άλλο κορίτσι που έχετε βάλει σε αυτή τη λίστα. Το ότι δεν είμαστε τέλειες στην εμφάνιση, δεν σημαίνει ότι είμαστε άσχημες. Αν έχετε αυτή την εντύπωση, λυπάμαι για εσάς. Στα σοβαρά τώρα...Get a life.

Η απάντηση της Lynelle γρήγορα έκανε πολλά share σε όλο τον κόσμο για την ισχυρή υπεράσπιση της προσωπικότητας της και απέσπασε πολλά θετικά σχόλια.

"Δεν μπορώ παρά να είμαι ευγνώμων για τα θετικά vibes που μου στέλνετε. Σας ευχαριστώ που μου δίνετε έναν λόγο για να εμπνέομαι", ήταν η απάντηση της 17χρονης.