Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κορωνοϊός: Τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τζάμια στα ταμεία και αυξάνουν τα αντισηπτικά

Τα σούπερ μάρκετ αυξάνουν τα μέτρα προστασίας

Κορωνοϊός: Τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τζάμια στα ταμεία και αυξάνουν τα αντισηπτικά

Τα σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να παίρνουν μέτρα για να προστατεύσουν πελάτες και προσωπικό από τον κίνδυνο εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος και το My Market, και η Lidl ανακοίνωσε πως προχωρά στην τοποθέτηση επιπλέον σταθμών αντισηψίας χεριών στους χώρους των καταστημάτων και ειδικών προστατευτικών διαχωριστικών από πλεξιγκλάς στα ταμεία. Με την τοποθέτησή τους μειώνεται στατιστικά ο τυχόν κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού τόσο για τον εργαζόμενο όσο και για τον εκάστοτε πελάτη που εξυπηρετείται στο ταμείο.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η Lidl Ελλάς προχωρά στην εγκατάσταση αυτόματης αναγγελίας από τα μεγάφωνα των καταστημάτων ανά 10 λεπτά, που υπενθυμίζει στους πελάτες να τηρούν την απόσταση των 2 μέτρων για τη δική τους ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια των αγορών τους και κατά την αναμονή στο ταμείο. Η εφαρμογή των παραπάνω πρόσθετων μέτρων έχει ήδη ξεκινήσει. 

Έκτακτες προσλήψεις

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας Έθνος, η εκστρατεία των έκτακτων προσλήψεων που ξεκίνησαν αρκετά σούπερ μάρκετ για να καλύψουν τα κενά και να διατηρήσουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης έχει μείνει πίσω καθώς πολλοί υποψήφιοι υπαναχωρούν τελικά, του φόβου για την υψηλή μεταδοτικότητα του ιού αλλά και του φόρτου εργασίας που συνεπάγεται αυτή τη στιγμή. Η εφημερίδα αναφέρει ότι υποψήφιοι ζητούν η συνέντευξη για την πρόσληψη να γίνει με βιντεοκλήση. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/Έθνος