Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Δυο Θεσσαλονικείς διαφημίζουν δωρεάν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, που δεν έχει καν σελίδα στο Facebook!

Για να βοηθήσουν "το πιο πλούσιο σε θησαυρούς μουσείο στον κόσμο".

Δυο Θεσσαλονικείς διαφημίζουν δωρεάν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, που δεν έχει καν σελίδα στο Facebook!

 

Οι Θεσσαλονικείς που έφτιαξαν την ενδιαφέρουσα σελίδα για το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας (Πέτρος Σιδέρης και Σπύρος Σερετίδης) λένε στο LIFO.gr:

 

«Υπάρχει έλλειψη προσωπικού, έλλειψη χρηματοδότησης από το κράτος, οι περισσότεροι τουριστικοί φορείς έχουν εστιάσει την προσοχή του στο μουσείο Ακρόπολης, χωρίς να περιλαμβάνουν στις ξεναγήσεις τους και Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών που είναι σαφώς πιο πλούσιο από εκθέματα από κάθε άλλο μουσείο στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τη λίστα της έγκυρης The Art Newspaper που δόθηκε στη δημοσιότητα την άνοιξη, το μεγαλύτερο μουσείο της Ελλάδας δεν κατάφερε το 2014 να καρπωθεί ιδιαίτερα μεγάλο μέρος των 22,5 εκατομμυρίων τουριστών που έφθασαν στη χώρα. Υποδέχτηκε 459.115 άτομα, παρά το γεγονός ότι στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς φιλοξενούσε την πιο δημοφιλή περιοδική έκθεση των τελευταίων ετών, για το ναυάγιο των Αντικυθήρων. Ετσι, στη λίστα με τα 100 μουσεία απ' όλο τον κόσμο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, μόνο ένα ελληνικό είναι παρόν, το Μουσείο Ακρόπολης: στην 41η θέση με 1.377.405 επισκέπτες.»

 


 

«Επιπλέον, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο είναι η υποβαθμισμένη περιοχή στην οποία βρίσκεται. Έχουν γίνει συντονισμένες προσπάθειες φορέων κατά τον τελευταίο χρόνο, που έχουν αποφέρει μια μερική εξυγίανση. Χρειάζονται δραστικά μέτρα, όπως προσεκτικός ηλεκτροφωτισμός στον πεζόδρομο της οδού Τοσίτσα, με εικαστικές αναφορές και ανάπτυξη του περιβάλλοντα χώρου, όπως υπαίθριες εκθέσεις, μουσικοθεατρικές παραστάσεις, δρώμενα και δραστηριότητες. Υπάρχουν, όμως, παθογένειες δεκαετιών, προβλήματα φιλοσοφίας και δομών, όπως στα περισσότερα δημόσια μουσεία. Χρειάζονται ευελιξία στις αποφάσεις και στον προγραμματισμό, στρατηγικές έξυπνου μάρκετινγκ, εκθέσεις που να αφουγκράζονται τις ανάγκες της εποχής. Με την θέληση λοιπόν της ίδιας την πολιτείας, το ΕΑΜ θα μπορούσε να οδηγηθεί στις λίστες των πιο επισκέψιμων μουσείων του κόσμου.»

«Όπως όλοι γνωρίζουμε τα περισσότερα ξένα μουσεία, βασίζονται κατά ένα μεγάλο μέρος σε αρχαία ελληνικά εκθέματα. Άρα γιατί το μουσείο της Αθήνας να έχει χαμηλή επισκεψιμότητα, όταν είναι ένα από τα πλούσια.

Το τελευταίο που θα θέλαμε να επισημάνουμε είναι πως αυτή είναι μια προσπάθεια που την κάνουμε αφιλοκερδώς.»

 


 

H σελίδα στο Facebook: Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών