Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Η Ζαχά Χαντίντ 'παντρεύει' τον Μπαχ με την Αρχιτεκτονική

Η μουσική του Γ. Σ. Μπαχ για σόλο πιάνο είναι μοναδική, παράτολμη, ρηξικέλευθη. Επίθετα που ταιριάζουν τόσο στο σύνολο του έργου της όσο και στο καινούριο installation που δημιούργησε η Ιρανή αρχιτέκτων Zaha Hadid, για το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Μάντσεστερ.

Η Ζαχά Χαντίντ 'παντρεύει' τον Μπαχ με την Αρχιτεκτονική

Η μουσική του Γ. Σ. Μπαχ για σόλο πιάνο είναι μοναδική, παράτολμη, ρηξικέλευθη. Επίθετα που ταιριάζουν τόσο στο σύνολο του έργου της όσο και στο καινούριο installation που δημιούργησε η Ιρανή αρχιτέκτων Zaha Hadid, για το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Μάντσεστερ.

Πρόκειται για μια μικρή αίθουσα μουσικής δωματίου χωρητικότητας 192 θέσεων, εμπνευσμένη από τη μουσική του Γερμανού κλασικού συνθέτη, η οποία θα παραμείνει στο Μουσείο ως το τέλος του Διεθνούς Φεστιβάλ του Μάντσεστερ, που θα διαρκέσει έως τις 19 Ιουλίου.

Σε μια ειλικρινέστατη στιγμή της συνέντευξης που παραχώρησε στο Guardian, η διεθνούς φήμης αρχιτέκτων, με αφορμή το νέο της έργο, δήλωσε ευθαρσώς πως ουδεμία σχέση έχει με τη μουσική!

«Οι γονείς μου επέμεναν να μάθω πιάνο. Με δελέασαν αγοράζοντάς μου ένα υπέροχο πιάνο με ουρά από τα Harrod’s. Όμως, απλά δεν λειτούργησε για εμένα».

Πάντως, όσοι παρευρέθησαν στο ρεσιτάλ του Piotr Anderszewski και έζησαν από κοντά το συνδυασμό της μουσικής του Μπαχ και της Αρχιτεκτονικής της Hadid, μίλησαν για την απόλυτη εναρμόνιση μεταξύ των δύο έργων.