Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Αρχείο

Κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2009. Η κρίση επηρεάζει τους μόδιστρους. / Για χάρη του δικαστή η απόδραση από τον Κορυδαλλό. Το έκαναν ως αναπαράσταση για να μην τον κουράσουν. / Στους δρόμους οι δημοσιογράφοι. Φοβούνται τη Σέχτα και δεν πάνε στο γραφείο.

Αρχείο

ΚΟΛΕΞΙΟΝ ΑΝΟΙΞΗ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2009
Ηκρίση επηρεάζει τους μόδιστρους

Ηοικονομική κρίση δεν θα μπορούσε νααφήσει ανεπηρέαστο τον κόσμο της μόδας.Ο οίκος Ferreχρεωκόπησε, ενώ πολλοί οίκοι μόδας είναιέτοιμοι να βαρέσουν κανόνι. Προκειμένουνα ξεπεράσουν τον κίνδυνο της πτώχευσης,γνωστοί οίκοι αναγκάστηκαν φέτος ναεγκαταλείψουν τα πανάκριβα ντεφιλέ σεπολυτελή ξενοδοχεία και να κάνουν τιςεπιδείξεις τους σε καλύβες, παράγκεςκαι λαχαναγορές. Το κλίμα στα φετινάσόου ήταν εντελώς διαφορετικό, αφούέλειψαν τα λαμπερά πάρτι και αντί γιασαμπάνια έρεε ρετσίνα. Οι καλεσμένοιυποχρεώθηκαν να φέρουν σκαμνάκια απότο σπίτι τους, ενώ τα μοντέλα περπατούσανπάνω σε πρόχειρες πασαρέλες φτιαγμένεςαπό καφάσια. Η οικονομική κρίση ανάγκασετους σχεδιαστές να εγκαταλείψουν ταακριβά υφάσματα, όπως το κασμίρι και τομετάξι, και να στραφούν στα τσουβάλια,στις κουρελούδες και στο κοτετσόσυρμα.Παράλληλα, οι σχεδιαστές αναγκάστηκαννα κοντύνουν τα φορέματα για να κάνουνοικονομία. Έτσι, φέτος η μόδα θέλει τιςγυναίκες με μίνι και τους άντρες μεσορτσάκι. Τα φετινά ρούχα δεν έχουνκουμπιά, τσέπες και φόδρες για να μηνεπιβαρύνεται το κόστος παραγωγής. Στηνεπίδειξη του Τζόρτζιο Αρμάνι τηνπαράσταση έκλεψε ένα αέρινο φόρεμα απόμπακαλοσακούλα, που στερεωνόταν φίναστη μέση με μια παραμάνα. Στο πλαίσιοτης οικονομικής λιτότητας, οι μόδιστροικατάργησαν τα εσώρουχα και μας προτείνουννα φοράμε τα ρούχα κατάσαρκα, οπότε οιγυναίκες θα πρέπει να προσέχουν μη φανείτο πράμα τους και οι άνδρες να έχουν τονου τους μην πεταχτούν έξω τα καλαμπαλίκιατους. Στις μέρες της άγριας οικονομικήςκρίσης που ζούμε, η μόδα επιβάλλει νακυκλοφορούμε χωρίς παπούτσια και κάλτσες- ξυπολυταρία δηλαδή. Γενικότερα, ηφετινή υψηλή ραπτική προτείνει στουςπλούσιους να κυκλοφορούν στους δρόμουςρακένδυτοι σαν ζητιάνοι, ώστε να μηνξεχωρίζουν από τους πεινάλες και τουςάστεγους και να μην κινδυνεύουν ναπέσουν θύματα κλοπής. Οι καιροί είναιπολύ δύσκολοι και για τα μοντέλα, αφούέχουν μειωθεί πολύ οι μισθοί τους. Πολλάμοντέλα διαμαρτύρονται πως δυσκολεύονταιπια να ζήσουν αξιοπρεπώς και να αγοράσουντα ακριβά ναρκωτικά τους μόνο με ταχρήματα που βγάζουν δουλεύοντας σανκοκότες πολυτελείας. Δεν είναι λίγαμάλιστα τα μοντέλα που δεν έχουν λεφτάνα αγοράσουν ένα πιάτο φαΐ, αλλά αυτότελικά δεν πειράζει γιατί και πριν, πουείχαν λεφτά, τρέφονταν μόνο με καρότακαι μαρουλόφυλλα. Είναι ολοφάνερο ότιοι κοπέλες που εργάζονται ως μοντέλα-αν και κάποιοι τις θεωρούν άτομαπεριορισμένης νοημοσύνης- ήταν οι μόνεςπου είχαν πάρει χαμπάρι την επερχόμενηοικονομική κρίση και φρόντιζαν να είναιπάντα ξενηστικωμένες, για να μηναντιμετωπίσουν πρόβλημα όταν θα έμενανάφραγκες.

ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ Η ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ
Τοέκαναν ως αναπαράσταση για να μην τονκουράσουν

Μεκινηματογραφικό τρόπο απέδρασαν απότις φυλακές Κορυδαλλού ο ΒασίληςΠαλαιοκώστας και ο Αλκέτ Ριτζάι˙στηνΕλλάδα όλα γίνονται με κινηματογραφικότρόπο, εκτός από τον ελληνικό κινηματογράφοόπου δεν βλέπεται με τίποτα - δυστυχώς,στα σημεία που συμβαίνουν αυτά τα ωραίαπράγματα, δεν υπάρχει ποτέ μια κάμεραγια να δούμε κι εμείς καμιά σκηνή τηςπροκοπής, κι έτσι αναγκαζόμαστε ναπεριοριζόμαστε σε ανέμπνευστες περιγραφέςτων περίοικων και σε θολά βίντεοτραβηγμένα από κινητά. Οι δυο διαβόητοικακοποιοί απέδρασαν για δεύτερη φορά,γιατί η θέση των διαβόητων κακοποιώνείναι στην κοινωνία - οι φυλακές είναιγια τους κακομοίρηδες. Το γεγονός πωςοι δυο άντρες απέδρασαν για δεύτερηφορά με ελικόπτερο έκανε έξαλλους τουςδημοσιογράφους που είναι φυλακισμένοιστην τηλεόραση - προφανώς, θα προτιμούσαντη δεύτερη φορά οι δυο κακοποιοί νασκάψουν ένα τούνελ με το κουτάλι καιαπό τον Κορυδαλλό να βγουν στην Τζαμάικα.Επίσης, οι δημοσιογράφοι της τηλεόρασηςεξοργίστηκαν επειδή οι φύλακες δενκατέρριψαν το ελικόπτερο, ώστε να πέσειπάνω στις φυλακές ή σε κάποια πολυκατοικίακαι να έχουμε δεκάδες νεκρούς καιεκατοντάδες τραυματίες. Το τηλεοπτικόκοινό αντιμετώπισε με συμπάθεια τηναπόδραση των δυο κακοποιών γιατί, αν τοπιο ριψοκίνδυνο πράγμα που κάνεις στηζωή σου είναι να τραβάς το καζανάκι,οπωσδήποτε σε εντυπωσιάζουν κάπως αυτοίπου μπαινοβγαίνουν στις φυλακές με ταελικόπτερα και κάνουν ό,τι τους γουστάρει.Παράλληλα, η κοινή απόδραση ενός Έλληνακαι ενός Αλβανού έστειλε ένα ισχυρόαντιρατσιστικό μήνυμα στην ελληνικήκοινωνία και χαιρετίστηκε με ενθουσιασμόαπό την Αριστερά που διακατέχεται απότα διεθνιστικά ιδεώδη. Αίσθηση δημιούργησετο γεγονός πως ο Βασίλης Παλαιοκώσταςδεν χάρισε το κομπολόι του στον πιλότο-όπως είχε κάνει την προηγούμενη φορά-αλλά αυτό οφείλεται προφανώς στηνοικονομική κρίση που έχει κάνει σφιχτούςακόμα και ανθρώπους που φημίζονται γιατη γενναιοδωρία τους. Οι δικηγόροι τουΠαλαιοκώστα και του Ριτζάι δικαιολόγησαντη δεύτερη απόδραση των εντολέων τους,λέγοντας πως την επόμενη ημέρα επρόκειτονα απολογηθούν στο δικαστήριο για τηνπρώτη τους απόδραση, οπότε, για να μηνκουράζουν τον δικαστή με κουραστικέςκαι βαρετές περιγραφές, προτίμησαν νακάνουν αναπαράσταση.

ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Φοβούνταιτη Σέχτα και δεν πάνε στο γραφείο

Ηένοπλη επίθεση της Σέχτας Επαναστατώνστον τηλεοπτικό σταθμό Alterέκανε τελικά μεγάλο καλό στην ελληνικήδημοσιογραφία. Τώρα πια, εξαιτίας τουφόβου μιας νέας επίθεσης, κανέναςδημοσιογράφος δεν θέλει να βρίσκεταιστο σταθμό ή στην εφημερίδα που εργάζεται.Όλοι οι δημοσιογράφοι είναι συνέχειαστο δρόμο και κάνουν ρεπορτάζ για ναμην τους βρει καμιά αδέσποτη στο γραφείοτους. Από κει πού δεν ξεκουνούσαν μετίποτα από τα γραφεία τους -και μέχρινα σηκώσουν το ένα πόδι βρωμούσε τοάλλο- τώρα οι δημοσιογράφοι έχουν πάρεισβάρνα τους δρόμους και κυνηγούν τηνείδηση, δίνοντας τη μάχη της ενημέρωσης.