ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Γυμνοί άντρες φωτογραφημένοι σαν «αντικείμενα» σε καμπάνια εταιρείας γυναικείων κοστουμιών

Γυμνοί άντρες φωτογραφημένοι σαν «αντικείμενα» σε καμπάνια εταιρείας γυναικείων κοστουμιών Facebook Twitter
0

Το brand γυναικείων κοστουμιών Suistudio, με έδρα το Άμστερνταμ, ετοίμασε μια προκλητική καμπάνια για τη νέα του φθινοπωρινή συλλογή, που έχει ήδη γίνει viral, μάλλον για τους σωστούς λόγους.

Η καμπάνια περιλαμβάνει παρουσιάζει δυναμικές γυναίκες ντυμένες με κοστούμια, μπλέιζερ και μπλούζες της φίρμας και φωτογραφημένες σε πολυτελή διαμερίσματα. Σε κάθε φωτογραφία όμως υπάρχει και ένας ολόγυμνος άντρας που χρησιμεύει ως «prop», ως βοηθητικό δηλαδή «αντικείμενο» στον χώρο.

Ανάστροφος σεξισμός; Οι άντρες ως αντικείμενα; Πολλές θα μπορούσαν να είναι οι αναγνώσεις και οι αντιδράσεις στο κόνσεπτ, που προφανώς χρησιμοποιεί αυτή την υπερβολή για να προκαλέσει, κάνοντας ξεκάθαρη αναφορά στην επί χρόνια αντικειμενοποίηση των γυναικών στη φωτογραφία μόδας, που τις παρουσιάζει συχνότατα ως «αξεσουάρ» των ισχυρών αντρών.

Έτσι, το brand αντιστρέφει τους ρόλους, θέτοντας τους γυμνούς άντρες στο παρασκήνιο, κόβοντας εκτός κάδρου τα κεφάλια τους ή θολώνοντάς τους και παρουσιάζοντάς τους εν τέλει σαν αντικείμενα ευτελούς σημασίας. Παράλληλα οι γυναίκες εμφανίζονται ισχυρές, με αυτοπεποίθηση, κοιτάζοντας κατάματα τον φακό της κάμερας.

«Ειδικευόμαστε στα κοστούμια, αλλά δεν ντύνουμε άντρες» αναφέρει το σχετικό σλόγκαν της καμπάνιας. Δείτε τις αμφιλεγόμενες εικόνες και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:  

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ