Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
NEVERMIND

Χουλιγκανισμός και Χρυσή Αυγή

Οι μονάδες χαμένες και επικίνδυνες μέσα στη μάζα

χουλιγκανισμός και χρυσή αυγή

 

Αν δεις το τηλεοπτικό σποτ της Χρυσής Αυγής (σ.σ στο YouTube βάζοντας τίτλο «Χρυσαυγίτες στο δρόμο περνάνε») θα απορήσεις για δύο πράγματα: Στο προεκλογικό σποτ δεν εμφανίζεται κανένα μέλος του κόμματος και ακόμα και τα πρόσωπα των οπαδών που κρατούν τις σημαίες δεν φαίνονται καθαρά.

Δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Είναι αυτό ακριβώς που αντιπροσωπεύει η Χρυσή Αυγή: Ένα κόμμα χωρίς πρόσωπα. Έχοντας οικειοποιηθεί ένα εθνικό σύμβολο όπως η ελληνική σημαία δεν έχει ανάγκη τα πρόσωπα. Έχοντας βρει το σύμβολο, οι οπαδοί συγκεντρώνονται κάτω από αυτό, τραγουδώντας το στρατιωτικό εμβατήριο.

 

Οι μονάδες ομογενοποιούνται μέσα στη μάζα τυλιγμένες με την ελληνική σημαία. Τα πρόσωπα χάνουν την ατομικότητα τους και οι πράξεις τους καθοδηγούνται από την πίστη τους στο κόμμα. Αισθάνονται ότι δεν έχουν καμία ευθύνη για τις πράξεις τους, όλες καθοδηγούνται από τις ιδέες τους. Έτσι και διαφωνήσεις μαζί τους, η υπέρτατη ιδέα καθοδηγεί το χέρι τους και μπορεί να ανοίξει κεφάλια. Σε άλλες περιπτώσεις δεν χρειάζεται καν να διαφωνήσεις, τους είναι αρκετό να είσαι ο «απέναντι» για να σου επιτεθούν.

Συμπεριφορές όμοιες με τον χουλιγκανισμό. Όπως ακριβώς οι χούλιγκαν επιτίθενται στους αντιπάλους χωρίς λόγο μόνο και μόνο επειδή είναι «οι άλλοι». Και όπως ακριβώς οι χούλιγκαν καταφέρνουν να κουκουλώνουν με τις διασυνδέσεις τους τις πράξεις τους, το ίδιο κάνουν και οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής.

Χτυπούν ένα αθώο άνθρωπο και σε χρόνο dt βγαίνουν ελεύθεροι. Δεν είναι τυχαίο ότι Χουλιγκανισμός και Ακροδεξιά συναντιούνται. Στο εξαιρετικό «Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα» που προβάλει η Lifo σήμερα παρουσιάζεται ανάμεσα σε άλλα η έρευνα του Ισπανού δημοσιογράφου Αντόνιο Σάλας. Ο δημοσιογράφος πραγματοποίησε μια ριψοκίνδυνη έρευνα για τους νεοναζί της Ρεαλ Μαδρίτης, κάνοντας σημαντικές αποκαλύψεις.

Στην Χρυσή Αυγή και στον χουλιγκανισμό, δεν χρειάζεται να είσαι «εσύ». Οι πράξεις σου καθορίζονται απο την "ομάδα". Δυστυχώς αυτή τη φορά οι πράξεις σου καθορίζουν και το μέλλον μιας ολόκληρης χώρας. Ο χουλιγκανισμός πιο επικίνδυνος από ποτέ.

26 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar
Ανώνυμος/η 3.6.2012 | 23:59
Δυστυχώς πόσο δίκιο έχεις.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 00:40
Νομίζω κάποιο λάθος κάνετε κύριε Μακρή.

Απο τότε που ετοιμάζονταν να μπει η Χ.Α. στην Βουλή όλοι τρέμαμε λες και θα άνοιγε η πόρτα της Μόρντορ.

Λέγανε πολλοί:
-Είναι φασίστες, είναι νεοναζιστές, είναι χούλιγκαν, είναι κακοί.
-Είναι αγράμματοι, είναι τέρατα, είναι... είναι... είναι

Πέρασε ο καιρός. Μπήκαν στην Βουλή. Είπαν το "εγέρθητι" και όλοι επιβεβαιωθήκαμε:

"να ο φασισμός τους", "ωχ τι μας περιμένει", "βρε παιδιά μη τους ψηφίζετε", "και τώρα πως πέτάμε τους αγράμματους έξω, τους νοσταλγούς του Χίλτερ κλπ;"

Τρόμος, φόβος και μίσος απο εμάς τους δημοκράτες για τα απρόσωπα τέρατα.

Και ξαφνικά βγήκε ο Κασιδιάρης, το μέγα τέρας. Και τι είδαμε:

-Ότι ήξερε να μιλάει και μάλιστα πολύ καλά.
-Ότι μιλούσε με επιχειρήματα
-Ότι έλεγε αλήθειες που κανείς άλλος δεν τόλμαγε να πει
-Ότι απαντούσε με υπομονή, θάρρος της γνώμης και κουράγιο σε όλα τα δημοσιογραφικά κολπάκια και παγιδούλες που τού έστηναν ξεδιάντροπα οι κατα τα άλλα δημοκράτες δημοσιογράφοι. (Ποιός είναι τώρα χούλιγκαν;)
-Ότι τελικά η Χρυση Αυγή δεν είναι μια ομάδα εξοργισμένων μπράβων τού Χίλτερ, αλλά έχει επιχειρήματα, άποψη και ναι, πρόσωπο.

Δεν τα γράφω αυτά για να πείσω κανέναν ή για να πάρω θετικές ψήφους.

Τα γράφω γιατί ενώ πολλοί Έλληνες πολίτες αρχίζουν να βλέπουν ένα άλλο πρόσωπο της Χρυσής Αυγής, εσείς επιμένετε στο άρθρο σας να τους παρουσιάζετε όπως τους βλέπαμε όλοι μας πάντα.

Αυτό όμως αλλάζει.

Και είτε σας αρέσει, είτε όχι, εάν υπερασπίζετε την αντικειμενικότητα στην ενημέρωση, οφείλετε να το παραδεχτείτε αυτό.

Γιατί πολλές φορές ο εχθρός κρύβεται εκεί που δεν το περιμένεις.






avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 08:39
Το μίσος στα ματιά δεν το βλεπεις?
Ασε που την ίδια ώρα οι δικοί του μαχαιρωνουν κόσμο στον ησαπ
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 10:03
"ο κασιδιάρης ήξερε να μιλάει" σε τι γλώσσα; εγώ αυτό που είδα από 2 συνεντεύξεις είναι ένα θυμωμένο άνθρωπο που ξεφυσάει μπροστά στην κάμερα με λόγο και επιχειρήματα που δεν βγάζουν νόημα μίλαγε σαν να λέει συνθήματα, το χειρότερο έκανε τους συνομιλητές του δημοσιογράφους και νδπασοκους τελειωμένους να μοιάζουν επιστήμονες . Με κάθε εμφάνιση του μυαλού του κόμματος κασιδιάρη φεύγουν ψήφοι από την ΧΑ και πάνε πίσω στο παλιό τους μαντρί ΝΔ.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 10:11
Συμφωνώ εν μέρει. Η αντιμετώπιση των ΜΜΕ, αλλα και των θεατών, προς αυτόν τον φαινομενικά εξελιγμένο φασισμό είναι πολύ λανθασμένη, κατά την αποψή μου, και συνήθως προσπαθεί να τον πολεμίσει χρησιμοποιώντας τα ίδια τα δικά του παλιά τεχνάσματα.

Αλλά αυτό δεν είναι επειδή είναι όντως εξελιγμένος ή διαφορετικός απο οτι ήταν πάντα. Και στη Γερμανία του '30 ήταν εύγλωττοι, είχαν επιχειρήματα, κτλ. Απλά μετά από 60 χρόνια στο μυαλό μας έχουν πλέον εδραιωθεί οι παρωδίες που διακωμωδούσαν του φασίστες και νομίζουμε πως έτσι είναι όλοι και στην πραγματικότητα.

Εκεί είναι το λάθος, κατα τη γνώμη μου, και εκεί είναι που βρίσκεται το επικίνδυνο της ιστορίας.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 13:12
Βέβαια, μιλάει πάντα με επιχειρήματα. Το εξής ένα: Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος.
Ο κ. Κασιδιάρης στις τηλεοπτικές του εμφανίσεις το μόνο που κάνει είναι να ακκίζεται με τον τηλεοπτικό φακό. Μόνο ο φωτογράφος λείπει να τον παροτρύνει: Come on, baby. Make love to the camera. Και στα διαλείμματα της φιλαρέσκειάς του, κατηγορεί τον οικοδεσπότη του πως δεν έχει προσκαλέσει ποτέ τη Χρυσή Αυγή. Διότι βλέπεις, όλα τα ΜΜΕ ασχολούνται νυχθημερόν με τα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα. Εδώ ούτε τους οικολόγους καλά-καλά δεν αναφέρουν κι ας έχουν και εκλεγμένο ευρωβουλευτή.

"Γιατί πολλές φορές ο εχθρός κρύβεται εκεί που δεν το περιμένεις"
Συφωνώ απόλυτα
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 14:18
Και ο χίτλερ επιχειρήματα είχε. Το πρόβλημα είναι αν αυτά που έλεγε σου ακούγοντα λογικά και σωστά.

Και θα συμφωνήσεις ότι χίτλερ ήταν και κομματάκι πιο χαρισματική (λέμε τώρα) προσωπικότητα από τον ...Κασιδιάρη.
Τόσο χαρισματική, δε, που το 1933 η πλειοψηφία των γερμανών εξέλεξε δημοκρατικότατα το ναζιστικό κόμμα.
Είμαι σίγουρος ότι και στους γερμανούς της εποχής, ακούγονταν αρεστά και λογικά τα επιχειρήματά του.

Τη συνέχεια τη γνωρίζεις...
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 15:15
Εγώ πάντως βλέπω ένα διαταραγμένο τυπάκι που σφίγγεται για να μην δαγκώσει τους άλλους στο λαιμό.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 20:17
συμφωνώ σε μερικά κυρίως στην τελευταία φράση γιατί καμία φορά οι ''προοδευτικοί'' είναι χειρότεροι
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 21:13
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 00:40

μάλλον δεν έχεις μάθει να συναναστρέφεσαι με ανθρώπους πραγματικά μορφωμένους και με πραγματική ευχέρεια λόγου και σωστά επιχειρήματα. Ψάξτο λίγο...
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 21:34
Επιχειρήματα και ευγλωττία μπορεί να έχει, αγαπητέ, αλλά κριτική σκέψη δε νομίζω να έχει, καθώς δε φαίνεται να αντιλαμβάνεται τι είδους ιδεολογία είναι αυτή που υποστηρίζει...
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 23:00
Απάντηση-ρούπωμα: μπράβο σας!
Αν είσαι μορφωμένος, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα μπορέσεις να αναπτύξεις και κριτική σκέψη.
Αλλά, ρε παιδιά εγώ δεν θα μπορούσα να σκεφτώ ότι πίσω από την αλλαγή της αντιμετώπισης της κοινωνίας, κοινώς πάμε να τους αποδεχτούμε τους φασίστες (Και δεν είμαι Χ.Σ.! Το τονίζω και το υπογραμμίζω.), κρύβεται κίνδυνος και μάλιστα ακόμα μεγαλύτερος.
Άρα, δεν είναι κάτι και αυτό; Δεν πρέπει να ξέρεις να "ξεδιαλέγεις" μέσα από τον σωρό; Τόσες μπούρδες ακούω κάθε μέρα, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι αυτή είχε ενδιαφέρον. Ας είμαι λιγάκι διαλλακτικοί.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 23:10
Φασιστοειδή εμφανίζονται με σεμνό και καθωσπρέπει ύφος για να τονίσουν το λαθάκι του αρθρογράφου! Αυτοακυρώνεσαι πατριώτη! Τα καθεστώτα των οποίων εσείς οι φασίστες είστε υμνητές δεν προβλέπουν ως όρο αμφισβήτηση.

Γράφεις ένα σχόλιο εκμεταλλευόμενος την ελευθερία του λόγου η οποία είναι κατεξοχήν δημοκρατικό αγαθό, για να μας κάνεις ξεκάθαρο το γεγονός ότι οι νεοναζί της Χ.Α. δεν είναι κακά παιδιά; Τρέλανέ μας!

Μπορείς να ψηφίζεις-υποστηρίζεις ότι θέλεις αλλά σε καμία περίπτωση μην περιμένεις να γίνεις αποδεκτός (εσύ σαν πρόσωπο και οι ιδέες σου) από ανθρώπους με στοιχειώδη σκέψη και κρίση.

Ντοπαρισμένοι με έθνος και φυλή, φασίστες και ρατσιστές, είναι κομπλιμέντο να σας αποκαλούμε ανθρώπους.

Για όσους έκαναν κοπάνα την ώρα της ιστορίας: http://www.youtube.com/watch?v=2J1KyAt7OZM
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2012 | 00:24
Βλέπω ότι το σχόλιό μου ενόχλησε πολλούς, που έσπευσαν γρήγορα να με βαθμολογήσουν αρνητικά και να με κριτικάρουν.

Το περίμενα όμως.

Το έχω δει αυτό στην LIFO. Αν κάποιος κάνει μια απλή επισήμανση-αυτό που βλέπει δηλαδή-αμέσως τού κρεμάν ταμπέλες λες και προσπάθησε να επιβάλλει ο ίδιος ιδέες. Σαν να λέμε δηλαδή ότι φταίει ο τάδε ιστορικός για την εξέλιξη των γεγονότων, επειδή απλά αναφέρθηκε σε αυτά.

Είδα όμως και κάτι άλλο. Είδα τρόμο στις αντιδράσεις. Και ναι, όπως σίγουρα θα λέτε πολλοί,εγώ μπορεί να έγραψα μ...κιες, όμως αν αυτές οι μ..κιες, ήταν ακίνδυνες και αφελείς, γιατί οργιστήκατε τόσο παιδιά;

;)




avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2012 | 08:22
Μα αυτό ακριβώς προσπαθούν να επισημάνουν με τα σχόλιά τους: ότι αυτοί οι κύριοι είναι επικίνδυνοι, ακόμη κι αν προσπαθούν να περάσουν το προφίλ του άκακου παιδιού της διπλανής πόρτας για να φανούν προβατάκια στους αδαείς.
Εσύ έκανες τη δική σου επισήμανση κι οι υπόλοιποι τη δική τους. Αν τώρα λες πως κάτι είναι μαύρο, ε, δεν μπορούν να συμφωνήσουν, απλά και μόνο επειδή έκανες το πρώτο σχόλιο, αφού αυτό είναι άσπρο.

Πάντα φιλικά
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2012 | 14:54
tha sou apantisw me ton tropo pou mono enas ellinas tha mporouse:

avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 01:02
Κ. Μακρή είναι λες και διαβάσατε τη σκέψη μου. Αυτό ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ τις τελευταίες ημέρες. Είναι τρομακτικό το πόσα κοινά χαρακτηριστικά έχουν αυτές οι δύο ομάδες. Πάντως, κατά τη γνώμη μου, οι προσπάθειες των (σοβαρών) ΜΜΕ να αφυπνίσουν συνειδήσεις τονιζόντας τον αντιδημοκρατικό χαρακτήρα αυτής της ομάδας πέφτουν, εν πολλοίς, στο κενό. Τα εκτελεστικά όργανα δεν είναι εκεί για να σκέφτονται, είναι άτομα που-για τον άλφα ή βήτα λόγο-βρίσκουν διέξοδο με αυτόν τον τρόπο. Μέσα στην ομάδα αποκτούν δύναμη. Ακριβώς όπως και οι χούλιγκανς και οι γνωστοί-άγνωστοι που μας ταλανίζουν εδώ και δεκαετίες. Αυτή η ομάδα είναι ακόμη περιορισμένη αριθμητικά.

Δεν έχω βρεθεί μάρτυρας σε πορεία της Χρυσής Αυγής κι επομένως δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς πόσο πολυπληθείς είναι αυτές. Εκτιμώ όμως, πως η πλεοψηφία των φηφοφόρων τους δεν συμμετέχει σε πορείες, ούτε και είναι μέλη του κόμματος. Απλώς ψηφίζουν από αντίδραση, απελπισία, πλάνη κτλ. Για το λόγο αυτό, θεωρώ πως θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό, εάν οι δημοσιογράφοι επικεντρώνονταν σε άλλα θέματα πέραν του μεταναστευτικού. Αυτό είναι ένα πονεμένο θέμα που έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και εν τέλει τους βοηθά επικοινωνιακά να κερδίσουν ψήφους. Θα είχε δηλαδή μεγαλύτερο ενδιαφέρον να αναλυθούν οι θέσεις τους πχ. για τις σχέσεις μας με τις γείτονες χώρες. Αν δηλαδή οι ψηφοφόροι τους αντιληφθούν πως αυτό που επιδιώκουν είναι η απελευθέρωση των "χαμένων πατρίδων" (κάτι που προφανώς συνεπάγεται πολεμική σύρραξη, όπου εμείς θα είμαστε οι επιτιθέμενοι κι όχι οι αμυνόμενοι) νομίζω πως το κόμμα αυτό θα χάσει πολύ από την "αίγλη" που αυτήν την στιγμή διαθέτει.

Ζητώ συγγνώμη για την μακρυγορία.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 01:58
Τι σε χαλάει με το μεταναστευτικό; Ακούς εκεί!
Δεν πάμε καλά...
"Για το λόγο αυτό, θεωρώ πως θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό, εάν οι δημοσιογράφοι επικεντρώνονταν σε άλλα θέματα πέραν του μεταναστευτικού." έλεος
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 03:56
"Αισθάνονται ότι δεν έχουν καμία ευθύνη για τις πράξεις τους, όλες καθοδηγούνται από τις ιδέες τους."
Oταν ξεκινησουν να τους απαγγελονται κατηγοριες για τα εγκληματα που πραττουν,αφου πρωτα τους συλλαβει η αστυνομια,με βαρυτατες ποινες,τοτε θα δεις πως ξαναεπανερχεται η ατομικοτητα και η ευθυνη.
"Και όπως ακριβώς οι χούλιγκαν καταφέρνουν να κουκουλώνουν με τις διασυνδέσεις τους τις πράξεις τους, το ίδιο κάνουν και οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής."
Εμεις πρεπει να πιεσουμε για να αποσυνδεθει το τμημα της οποιας εξουσιας,αστυνομια-ευπ-κομματικες νεολαιες,απο τους ανεγκεφαλους εγκληματιες.
Με το εμεις εννοω καθε ενεργο δημοκρατικο ανθρωπο και πολιτη αυτης της χωρας.
Δυστυχως ομως σε μια ανωριμη κοινωνια το τελευταιο που περιμενεις ειναι να δεις γρηγορα αντιφασιστικα αντανακλαστικα.
Πρεπει να καταλαβει ο καθε ησυχος οικογενειαρχης νοικοκυραιος μεροκαματιαρης οτι οταν τα μονοκυτταρα φασιστακια μαχαιρωσουν και τον τελευταιο μεταναστη θα ερθει η σειρα των παιδιων φιλων συναδελφων συγγενων τους.
Παντα κατι θα φταιει κατι θα τους χαλαει.Ενα σκουλαρικι παραπανω,ενα τατουαζ με χρωμα,μια φαρδια παντελονα,τα ραστα σου,ο κοκκαλινος σκελετος των γυαλιων σου χιπστερ μου απολιτικ,η κοτσιδα σου,τα γενεια σου,οτι κρατας αγκαλια δημοσια τον συντροφο σου ομορφο αγορι ή αγριεμενο κοριτσι...
ξυπνα και βάλε το μυαλο σου να δουλεψει
φωναξε,αντιδρασε
μη γυρνας το βλεμα
μη φοβασαι ρε γαμωτο.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 20:22
πολύ καλό, φασισμός είναι και η αντίδραση στην διαφορετικότητα και απο εμάς τους ίδιους κάποιες φορές
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 22:48
Ρε έχετε ιδέα τι είναι η Χρυσή Αυγή; Τι φάρμακα δεν παίρνετε;
Ένα ναζιστικό κόμμα είναι, ενημερωθείτε επιτέλους.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 14:59
Το ξέρω πιά πως πίσω απ' τις ιδέες
υπάρχουνε τα ένστικτα
που ψάχνουν κάποιο στήριγμα.
Από τραγούδι του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 21:30
Το να χάνεται η προσωπικότητα μέσα στη μάζα, να έχει σημασία μόνο η τάδε ιδέα, το δείνα σύμβολο, η τάδε σημαία, ο δείνα Αρχηγός κ' πάει λέγοντας, όποια και αν είναι αυτά, ήταν τα κυριότερα χαρακτηριστικά απολυταρχικών και ολοκληρωτικών καθεστώτων της ιστορίας...Δείτε και την ταινία "Die Welle(To Κύμα)" και θα καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω...Όσο για τα επιχειρήματα του Κασιδιάρη, θα πω μόνο το εξής:Και ο Χίτλερ είχε επιχειρήματα και ήξερε να μιλάει, γι' αυτό άλλωστε και εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο λαοπλάνο της ιστορίας...Το θέμα είναι, όπως σχολίασε και άλλος αναγνώστης, αν έχουν λογική αυτά που ακούγονται και αν κρύβεται τίποτα σάπιο πίσω από αυτά τα λόγια που χαϊδεύουν τα αυτιά του λαού...
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2012 | 23:18
Πολύ ωραία η ανάλυση γι' αυτή την πτυχή του νεοναζιστικού τσίρκουλου.
Πραγματικά, αν κάτι χαρακτηρίζει αυτό το χουλιγκανικό τσούρμο ηλιθίων είναι η παντελής έλλειψη ατομικότητας και η τυφλή υποταγή στις διαταγές ενός ψυχασθενή νευρωτικού.
Οποιαδήποτε ανεξαρτησία λόγου ή σκέψης θεωρείται ιδεολογικό παράπτωμα και είτε "συνετίζεται" είτε αποβάλλεται από τις τάξεις τους.
Για να είσαι χρυσαυγίτης προϋποθέτει να έχεις μούσκουλα, όχι κριτικό νου.
Ο πιο μορφωμένος χρυσαυγίτης απλά αναπαράγει 10 στάνταρ κλισέ που στον ανίδεο φαντάζουν ατράνταχτα διανοητικά επιχειρήματα.

Το πώς οραματίζονται τη δική τους κοινωνία τα χρυσαύγουλα το έχουν αποδείξει με το μοντέλο της οργάνωσής τους: φανατισμός, μίσος, τυφλή πειθαρχία, προσήλωση στο πρόσωπο του "αρχηγού", τυπολατρία, ειδωλολατρεία (δάδες, σύμβολα, σημαίες), κυριαρχία αγελαίου ενστίκτου, ψυχολογία όχλου και απουσία κριτικής σκέψης.

Ας σκεφτεί ο κάθε καλοπροαίρετος που δηλώνει πως θα ψηφίσει τους νεοναζί για να "τιμωρήσει" το πολιτικό σύστημα: αυτή είναι η κοινωνία που ονειρεύεται να δημιουργήσει στα συντρίμμια της διεφθαρμένης αστικής εξουσίας;
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2012 | 09:23
Προς τον κυριο αρθογράφο μια ερώτηση: Γιατί συγκρίνεις μόνο την Χρυσή Αυγή με τον χουλιγκανισμό και όχι τον χουλιγκανισμό με τους αναρχικούς του Σύριζα και κάθε αριστερού κόμματος;Σας ενοχλεί μόνο η ακροδεξιά δηλαδή ενώ η ακρο αριστερά είναι κομπλέ;

Δηλαδή όλους εσάς τόσο πολύ σας ενοχλεί η Χ.Α αλλά όλοι αυτοί που καίνε την Ελληνική σημαία, σπάνε με την πρώτη ευκαιρία μαγαζιά(βλέπε το κάψιμο του κέντρου της Αθήνας και δε της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ στο Πανεπιστήμιο κάτι που ακόμα και οι Γερμανοί είχαν σεβαστεί) βάζουν φωτιές σε τράπεζες και στερούν την ζωή σε
συν-Έλληνες δεν σας χαλάνε, άσε τα παιδιά με την ιδεολογία τους καλά κάνουν... Μου φαίνεται ότι βλέπετε μόνο το δέντρο και έχετε χάσει κατά πολύ το δάσος...
Και για να μην θεωρηθώ υπέρμαχος της Χ.Α. ούτε εγώ συμφωνώ με πολλά από αυτά που κάνουν αλλά δεν θα με χάλαγε να σταματήσω να κοιτάω συνέχεια πίσω από τον ώμο μου για να μην μου την πέσει κανένας Λαθροπεινασμένος για να μου πάρει τα ελάχιστα λεφτά που οι κυβερνήσεις οι τόσο δημοκρατικές και φιλελεύθερες μου έχουν αφήσει.

Και σε απάντηση προς έναν κύριο/α που έγραψε ότι οι Χρυσαυγίτες μαχαιρώνουν στα τραίνα σου παραθέτω εμπειρία της αδερφής μου πριν από ένα μήνα στον ηλεκτρικό απο καλλιθέα προς κηφισιά 8 ηώρα το πρωί όπου μαστουρωμένος λαθρομετανάστης κράτησε ομήρους ολόκληρο βαγόνι με την απειλή μαχαιριού και χρησιμοποιημένης σύριγγας. Αλλά μάλλον κάποιοι από εσάς δεν ξέρετε τι είναι ηλεκτρικός και μετρό έτσι;

Μία συμβουλή σταματήστε να τρώτε ότι σας σερβίρουν τα ΜΜΕ και ψαχτείτε και λίγο μόνοι σας, το Ιντερνετ δεν είναι μόνο για Facebook και Twitter.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2012 | 18:21
προσπαθείτε να φορτώσετε τα ελαττώματα των κομμάτων, των μελών τους και των φηφοφόρων τους, στη χρυσή αυγή στα μέλη της και στους ψηφοφορους της αλλά δεν σας βγαίνει. γι αυτο και αυτό το μίσος. μέχρι και κατάρες για θάνατο από αριστερή αοιδό εκτοξεύσατε(φαντάζεστε να το είχαν κάνει αυτό οι της χ.α.;) το άρθρο σου μου θύμισε την περιγραφή των κομμουνιστών από τον χρόνη μίσσιο. θυμάστε τι έλεγε. αλλοίμονο στους διαφωνούντες, έπρεπε να εξοντωθούν. θυμάστε πως ονομάζουν τα κόμματα οι αρχηγοί τους; μαντριά. και τους ψηφοφόρους τους; πρόβατα. περιγράφεις λοιπόν αρθρογράφε όχι τη χ.α. και τους ψηφοφόρους της αλλά τα κόμματα της μεταπολίτευσης και τους ψηφοφόρους τους. πάντως εγώ όσους ψηφοφόρους της χ.α. γνωρίζω είναι όλοι τους χωρίς δουλειά και με διάθεση να συγκρουστούν με τους βολεμένους του συστήματος που είναι όλα τα κόμματα.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ