Απεργία την Πρωτομαγιά

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
12

Το μετρό της Νέας Υόρκης αποκάλυψε την νέα καμπάνια με τίτλο «η ευγένεια μετράει», η οποία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκνευριστικών συνηθειών που δυσκολεύουν τη ζωή στο υπόγειο. Η επισήμανση των αντρών που κάθονται με ανοιχτά πόδια και καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από όσο αρμόζει έχει ήδη τραβήξει την προσοχή του κόσμου και έξω από την πόλη. Η καμπάνια συνεχίζει με διάφορες συμβουλές και υπενθυμίσεις για τους χρήστες του μετρό ώστε να μην εμποδίζονται οι υπόλοιποι: μην αγκαλιάζετε τους στύλους, μην μπλοκάρετε τις πόρτες, και μην κάνετε πράγματα που προορίζονται για ιδιωτικούς χώρους (όπως το κόψιμο των νυχιών).

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter

Τα νέα σήματα θα τοποθετηθούν τον Ιανουάριο στα βαγόνια του μετρό, μετά στα λεωφορεία και στη συνέχεια στα υπέργεια τραίνα.

Design
12

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αθηναία αρχιτέκτων Ελίζα Μάνωλα «μεταφράζει» την αγγλική εξοχή

Design / Η Ελίζα Μάνωλα ξαναζωντανεύει παλιά εξοχικά σπίτια της βρετανικής υπαίθρου

Με σεβασμό στην ιστορική αρχιτεκτονική τους, την ιδιαιτερότητα των τεχνοτροπιών και των λεπτομερειών τους, η Αθηναία αρχιτέκτονας προτείνει τον δικό της σύγχρονο σχεδιασμό, εγκαθιστά σε αυτά τα διατηρητέα κτίρια μια αισθητική απαλλαγμένη από κλισέ.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΠΕΤΗΣ
Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT

σχόλια

4 σχόλια
Υπάρχει και σχετικό μπλόγκ με μπόλικες φωτογραφίες από διάφορα μετρό του κόσμου: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.com/Σε μερικές περιπτώσεις δεν θα υπήρχε αρκετός χώρος να κάτσει κι άλλος ακόμα κι αν έκλειναν τα πόδια τους, αλλά μερικοί τό 'χουν τερματίσει.
Θα ήθελα να μάθω πώς μπορούν να απεικονιστούν ικανοποιητικά έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως IQ:Το σταμάτα να ακούς στη διαπασών ό,τι κι αν ακούς γιατί και με τα ακουστικά μπηγμένα στο αυτί σου, ακούω κι εγώ που στέκομαι δυο άτομα δίπλα σου;Το σταμάτα να μιλάς στο κινητό σου, για όποιο θέμα κι αν μιλάς, γιατί σ’ ακούμε όλοι μέσα στο λεωφορείο χωρίς να το γουστάρουμε καθόλου μα καθόλου;Το στα ΜΜΜ μπαίνουμε μόνο αν είμαστε ικανοποιητικά άοσμοι;Το σταμάτα να βήχεις δίχως να καλύπτεις το στόμα σου;
Απ' τις φοβερές διαφημίσεις του London Underground, μάς έρχεται κι αυτό:http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/1/8/1357642886747/Keep-your-personal-stereo-005.jpgειλικρινά δεν το αντιλαμβάνομαι, όσοι ακούν μουσική σε σημείο διάρρηξης τυμπάνων δεν γνωρίζουν για τις εμβοές;http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%AD%CF%82...όμως σκέψου, υπάρχει και η συνωμοταξία ατόμων που βάζει *δυνατά* την μουσική μέσα στα μμμ, λες και έχουμε όρεξη να ακούμε όλοι και όλες τις ...swagoμαλακίες των κοθορνοτσόκαρων!
Ημίθεε, ελπίζω να σού αρέσουν οι γάτες και τα (ενδεδυμένα) αντρικά πόδια:http://savingroomforcats.tumblr.com/:-)Σοβαρά τώρα, υπάρχουν ενοχλητικές συμπεριφορές στο (τουλάχιστον εν ελλάδι) μετρό που φαίνονται να προέρχονται, κυρίως, από γυναίκες ...αλλά το "man spreading" (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Man+Spread) ...όσο άνετα ρούχα και να φορούν οι γυναίκες, δεν είναι μία από αυτές.
είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παρεξηγηθώ για σεξιστής, αλλά θα το ρισκάρω : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ότι οι γυναίκες δεν απλώνονται με αυτόν τον τρόπο, αλλά το ότι η πινακίδα που λέει ΦΙΛΕ (dude) διαχωρίζει το target group σε άνδρες και γυναίκες. Δηλαδή εσένα, ας πούμε θα σου φαινόταν ΟΚ μια πινακίδα που αντί να λέει "μην γκρινιάζετε μεγαλοφώνως" θα έγραφε "κοπελιάαα, μην μας τα πρήζεις γιατί χάθηκαν οι άνδρες"; Κι εγώ ξέρω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΜΙΑ (για να μην είμαι απόλυτος) γυναίκα δεν τρώει σκορδαλιά. Στον λονδρέζικο υπόγειο όμως μια αντίστοιχη αφίσα έγραφε "μην τρώτε φαγητά που μυρίζουν". ΔΕΝ έλεγε "χουλιγκάνια, φορτηγατζήδες και κάγκουρες άνδρες μην τρώτε βρώμικο εδώ μέσα"
Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι.Εγω ειμαι απο αυτες. Αλλα σεβομαι και αυτους που θα συναντησω μετα τη... σκορδαλια. Δε θα πω τον τροπο. Υπαρχουν πολλοι.
Συμφωνώ με Αιγινίτισσα:"Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι."Eκτός κι αν οι γυναίκες δεν τρώνε ...σουβλάκι (τρώνε και πολύ μάλιστα).Μα, πραγματικά, δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε, ανά φύλο, στα μμμ αυτούς που μιλούν περισσότερο μεγαλοφώνως στο τηλέφωνο. Δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει -ιδιαίτερα- το περιεχόμενο της συζητήσεως (γκρίνια για την γκόμενα ή τα ποδοσφαιρικά ή σύνδεση με Κάιρο), αλλά το γεγονός ότι κάποιοι άνδρες-γυναίκες-παιδιά μιλούν με-γα-λο-φώ-νως :-)Αυτό που θα έβρισκα προβληματικό στις αφίσες με την παρακάτω θεματική (δεν νομίζω ότι διατίθενται όλες προς preview), θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου γυναίκες με ενοχλητικές συμπεριφορές, στο μετρό, κάτι που φυσικά είναι αναληθές!:The colorfully-designed placards employ simple graphics to illustrate behavioral “do” and “don’t” scenarios. The illustrations are reinforced with pithy statements.Do’s include:• “Step Aside to Let Others Off First”• “Keep Your Stuff to Yourself”• “Take Your Pack Off Your Back”• “Offer Your Seat to an Elderly, Disabled, or Pregnant Person”• “Take Your Litter Off With You”• “Keep the Sound Down”No No’s include:• “Pole Are For Your Safety, Not Your Latest Routine”• “Clipping? Primping?”• “Don’t be a Pole Hog”• “It’s a Subway Car Not a Dining Car”• “Blocking Doors”• “Dude…..Stop the Spread, Please…Και να που προορίζεται αφίσα για το “Clipping? Primping?”. Η αλήθεια είναι πως δεν την έχω δει (γιατί δεν κυκλοφορεί ακόμη στα νετς) και θα ήταν, όντως, σούπερ wow το άτομο που επιδίδεται σε φρεσκάρισμα, make up, κόψιμο και βάψιμο νυχιών να παρουσιάζεται στην αφίσα ως gender neutral, γιατί ΚΑΙ οι άνδρες (αλλά και τα αλλιώς προσδιοριζόμενα άτομα) θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα στο μανόν! Αν όμως (reality check) δείχνει μία γυναίκα να βάφει νύχι, θα σού φαινόταν περίεργη η αναφορά στο φύλο ή όχι;(Κάτι μού λέει πως όχι)
Απευθύνεται σε συγκεκριμένο τρόπο καθίσματος με ανοιχτά πόδια που απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα, ξέρεις, με κλίση κορμού-πωπού στις 45μοίρες σε σχέση με το κάθισμα ώστε το συνολικό εύρος του ανοίγματος να είναι το μεγαλύτερο δυνατόν! (και αυτό αποτελεί "public assertion of privilege" .οπως αναφέρεται στο αμίμητο tumblr που λινκαρίστηκε παρακάτω: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.comΑυτό, όχι, δεν το κάνουν οι γυναίκες, όσο κι αν φορούν παντελόνια και φαρδιές φούστες (είναι άνατομικά άβολο, χάσκουν πράγματα...). Οπότε η πινακίδα είναι, αν μη τι άλλο, ακριβής!
«απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα»Και όχι μόνο!46,XX (DSD)47,XYY47,XXY48, XXXYκ.λπ.Που λες Ημίθεε για τα σουβλάκια, τις προάλλες είχα πάει να δω το Jimmy Hall στο Έλλη. Eίχε ξεκινήσει η ταινία και καθομανε πίσω-πίσω, τοίχο-τοίχο. Που λες σκάει μία τύπα με την σουβλακοσακούλα ανα χείρας, κάθεται όρθια παραπλεύρως κι αρχίζει να μασουλάει. Εκεί που θα έπρεπε να μυρίζομε τα λιβάδια με την τύρφη της Ιρλανδίας, στην σκοτεινή αίθουσα -απλά- διαχεόταν η τζατζίκιλας-κρεμμυδίλας. Και καλά λέω -καλά- έπρεπε να μην χάσει ούτε 5λεπτο απ’ την ταινία; (θα μπορούσε να το φάει εκτός) Και εν πάσει περίπτωση δεν μπορούσε τουλάχιστον να το πάρει με σως; "Αίσχος για φίλη του Loach!" που θα έλεγε και ο ΤσΣ.