Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
34

Η Καλιφορνέζικη American Apparel  είναι από τις γνωστότερες εταιρείες casual ρουχισμού της Αμερικής.

 

Τα ρούχα της είναι συνήθως βαμβακερά σπορ πουλόβερ, καλσόν, και φόρμες..

Τίποτα ιδιαίτερα αισθησιακό και σέξι δηλαδή, με εξαίρεση ίσως κάποιες σειρές εσωρούχων.

 

Εδώ και δέκα χρόνια η εταιρεία- με σήμα κατατεθέν τις ψηλές αθλητικές άσπρες κάλτσες-  έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή για τις προκλητικές διαφημιστικές της καμπάνιες:

 

«Πορνογραφικές, ανάρμοστες, εξαιρετικά σεξουαλικές, αντικειμενοποιούν τις γυναίκες παρουσιάζοντάς τις σε ευαίσθητες πόζες για ηδονοβλεψίες...» -A.Γ.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Όσο πιο απλό και αθώο είναι το αντικείμενο που προωθείται κάθε φορά, τόσο περισσότερο αποκαλυπτικά είναι τα μοντέλα της εταιρείας.

Ακόμα και ένα απλό ζευγάρι μάλλινα γάντια, παραπέμπει σε κάτι ερωτικό.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Οι επικριτές της ισχυρίζονται πως η American Apparel μάλλον χρειάζεται το σεξ για να πουλήσει τα προϊόντα της, επειδή αυτά ίσως να μην μπορούν να «σταθούν» από μόνα τους.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Από την άλλη, το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία φαίνεται να μην ενοχλείται από αυτό το στυλ διαφήμισης, υποστηρίζοντας μάλιστα πως τουλάχιστον η Α.Α παρουσιάζει κανονικά κορίτσια της διπλανής πόρτας, και όχι «ιδανικά» μοντέλα.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

 

Η εταιρεία έχει κερδίσει για το branding της βραβεία marketing, ωστόσο αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα λόγω των «πορνογραφικών» διαφημίσεών της.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον περασμένο Απρίλιο,  η ASA - ο βρετανικός φορέας ελέγχου των διαφημίσεων - απαγόρευσε μεταξύ άλλων και μια διαφήμιση για κάλτσες, ενώ παλιότερα είχε γίνει μεγάλο θέμα με ένα μοντέλο το οποίο θεωρούσαν ότι είναι ανήλικο, ενώ ήταν στην πραγματικότητα 23 ετών.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον Απρίλιο του 2012 η ASA είχε κόψει οκτώ διαφημίσεις της American Apparel, χαρακτηρίζοντάς τις πορνογραφικές και ανάρμοστες.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

[ πηγή: 69magazine ]

Design
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αθηναία αρχιτέκτων Ελίζα Μάνωλα «μεταφράζει» την αγγλική εξοχή

Design / Η Ελίζα Μάνωλα ξαναζωντανεύει παλιά εξοχικά σπίτια της βρετανικής υπαίθρου

Με σεβασμό στην ιστορική αρχιτεκτονική τους, την ιδιαιτερότητα των τεχνοτροπιών και των λεπτομερειών τους, η Αθηναία αρχιτέκτονας προτείνει τον δικό της σύγχρονο σχεδιασμό, εγκαθιστά σε αυτά τα διατηρητέα κτίρια μια αισθητική απαλλαγμένη από κλισέ.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΠΕΤΗΣ
Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT

σχόλια

18 σχόλια
Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτούν όλες οι διαφημίσεις τους. Δε διαφημίζουν σε καμία περίπτωση το ρούχο, αλλά τα σώματα των μοντέλων με το ζουμ και το χέρι που μπαίνει μέσα..Τι ακριβώς θέλουν να πουλήσουν?απαράδεκτοι και εμετικοί.
Πιο πολυ εμπορικη και χυδαια εκμεταλλευση εχουν τα τελεια μοντελα που διαφημιζουν ρουχα που κατασκευαζονται απο ανθρωπους με 28$/μηνας στο Μπαγκλαντες παρα αυτά που έχουν την αισθητικη πονηρης instagram photo.Για καποιο λογο πλεον δεν μπορω να δω τις διαφημησεις ανεξαρτητα απο το μοντελο παραγωγής
Καταρχήν οι διαφημίσεις είναι 3-4 ετών (προπέρσινα νέα δηλαδή).Κατά δεύτερον, καλό είναι, πριν παρουσιάσετε το θέμα σαν ζήτημα λογοκρισίας, να αναφέρετε ότι ένας τεράστιος αριθμός φεμινιστικών οργανώσεων ξεσηκώθηκε για τις διαφημίσεις, γιατί χρησιμοποιείται η γυναίκα σαν ένα χείριστο σεξουαλικό αντικείμενο για να πουλήσει κάλτσες και πουλόβερ.Έχουν γραφτεί άπειρος αριθμός από εργασίες και μελέτες για αυτήν ακριβώς την καμπάνια.Ιδιαίτερα με το μήνυμα NOW OPEN, όπου χρησιμοποιούν αισθητική τύπου Richardson (γνωστός για την εκμετάλλευση -από όλες τις απόψεις- των μοντέλων του), οι γυναίκες προβάλλονται ΜΟΝΟ σαν αντικείμενα που το μόνο που επιθυμούν είναι την ικανοποίηση του οφθαλμολάγνου αντρικού πληθυσμού.Δηλ. το θέμα δεν έχει να κάνει με τα πρότυπα που προβάλλονται σε μια νέα γενιά (αυτό δεν μπορεί να το ορίσει κανείς), αλλά το πως προβάλλεται η γυναίκα, σε αναλογία με τον δυναμικό πάντα άντρα, στις διαφημιστικές καμπάνιες.Όταν ζητάτε από τη μια χειραφέτηση, αλλά ταυτόχρονα προβάλλετε το θέμα σαν να είναι προϊόν λογοκρισίας, καλά είναι να το μελετάτε (αλλά και να το αναδεικνύετε και από αυτή τη πλευρά) πρώτα.Και ένα link:http://msmagazine.com/blog/2012/07/03/sexual-objectification-part-1-what-is-it
Γιατί τόση γκρίνια για τα κορίτσια. Δηλαδή στο μετρό ή στον δρόμο δεν βλέπετε τέτοιες φρέσκες φατσούλες, άλλες πιο ζουμερές, άλλες πιο αδύνατες; Κι αν δεν θεωρείτε ότι είναι κορίτσια της διπλανής πόρτας, μήπως είναι επειδή φεύγετε κι επιστρέφετε με σκυφτό το κεφάλι και δεν ξέρετε καν τη μούρη του γείτονα;Κάντε καμμιά βόλτα στην παραλία τώρα που άνοιξε ο καιρός και θα δείτε τι κυκλοφορεί εκεί έξω ;)
Προφανώς και είναι προκλητικές οι διαφημίσεις και ακόμη προφανέστερα γίνεται επί τούτου. Αποκλείονται από τα παραδοσιακά μέσα, ενώ ταυτόχρονα γίνεται θέμα ο αποκλεισμός και κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο το οποίο είναι πολύ πιο ευρύ μέσο, πολύ πιο άμεσο και με πολύ μεγαλύτερη διείσδυση στο κοινό της εταιρείας.
Εμενα δεν μου αρεσουν και ολες, και πιστευω και στην Ελλαδα υπαρχουν ορισμενες που ειναι και πιο ωραιες απο αυτες, αν δεν τις βλεπετε εσεις δεν σας φταιει κανενας
δύσκολη διαδικασία, τα κατάφερα μια φορά αλλά πλήρωσα 20 ευρώ μεταφορικά και το ταχυδρομείο έκανε ένα μήνα για να το παραδώσει.... δηλαδή αν θέλεις μαγιό καλύτερα να το παραγγείλεις απρίλιο για να το φορέσεις τον ιούλιο!
απ'οσο ξερω γινονται online αγορες απ το american apparel και στελνονται και ελλαδα,οπως και να χει καποια κομματια πωλουνται μεσω του www.asos.com το οποιο εχει και δωρεαν μεταφορικα..λιγα κομματια αλλα υπαρχουν καποιασυγκεκριμενα σ αυτο το λινκ http://www.asos.com/search/american-apparel?hrd=1&q=american+apparel&SearchSuggestUsed=true
Ρε γαμώτο αν βλέπω αυτά τα κορίτσια και μου'ρχεται ένα ανόητο χαμόγελο στα χείλη είμαι ρηχός? Γιατί ειλικρινά δε μπορώ να το ελέγξω. Και να σκεφτεί κανείς ότι ποτέ δε παραμυθιάστηκα με πλαστικές φωτοσοπαρισμένες γυναίκες περιοδικών, τηλεόρασης και ίντερνετ.
Συγνώμη κιόλας, αλλά γιατί τα κορίτσια της δικής μου διπλανής πόρτας (στην Ελλάδα, τουλάχιστον) δεν μοιάζουν καθόλου με αυτά των φωτογραφιών;; Δεν είναι άδικο;;;
Όταν μοιάσεις κι εσύ στον Johnny Depp βγες και μίλα, αλλά μέχρι τότε κράτα καλύτερα τις ευχές και "αδικίες" για τις νύχτες σου στο ίντερνετ.Άκου κει... Βγήκε τώρα και ο "γόης" να μιλήσει για αδικίες.
Ρε παληκάρι/παληκάρα....δεν έχει άδικο. Το άρθρο λέει ότι είναι "κορίτσια της διπλανής πόρτας" αλλά κανείς δεν είπε ότι είμαστε Johnny Depp! Deep Komplexic....ποιος ξέρει πόσο χάλια αισθάνεσαι για τον εαυτό σου... Ουστ !!!!
@ chasethefire 13.5.2013 | 00:53 & Dimitris S. 13.5.2013 | 01:57 Συγνώμη, τί σχεση έχει ο Johnny Depp με ο,τιδήποτε; Αυτός δεν τα είχε με την γκομενάρα την Kate Moss;; Αααα, τώρα κατάλαβα! Δηλαδή εννοείτε κι οι δυό σας ότι ο J. Depp είναι ο άντρας της διπλανής πόρτας; Και άπαξ και κάποιος δεν του μοιάζει, δεν έχει δικαίωμα να ελπίζει ούτε σε μια οποιαδήποτε τυχαία γειτόνισσα;; Δηλαδή ούτε για "άντρας της διπλανής πόρτας" δεν πιάνω; Τί κρίμα!!! Εδώ είχε επιτυχία με τη γειτόνισσά του μέχρι κι' ο Σάκης ο υδραυλικός, με το μουστάκι και την κατσαρή τρίχα στο στήθος. Κι' όχι τίποτα άλλο, κι' η Ταϋγέτη πέθανε προ 10ετίας - στο ράφι με βλέπω να μένω! Εγώ όμως πάλι έχω βάλει την κανονική profile photo που είχα και στο FB, δεν έχω πλάτη γυρισμένη στο φακό. Και, προφανώς, αυτό που γράφω είναι χιουμοριστική τρολιά. Και η ανάγκη σας να απάντησετε (και μάλιστα σ' αυτό το στυλ) δείχνει ποιός είναι κομπλεξάρα και έχει προβλήματα με τον εαυτό του.Τις καλημέρες μου ;-) !!
Γράψε λάθος! Επειδή το θέμα με μπέρδεψε από σημειολογικής πλευράς, το ξανασκέφτηκα και τελικά κατάλαβα τί έγινε: Μόλις είδατε το άρθρο στο EROTICA, πεταχτήκατε μέχρι το περίπτερο, αγοράσατε ένα μεγάλο πακέτο Kleenex και αρχίσατε να άσχολ-είστε με τις φωτογραφίες, αφήνοντας κατά μέρος το κείμενο. Επειδή τις κακίες σας τις γράψατε χθες, φαντάζομαι ότι θα' χετε πλέον τελειώσει, οπότε άν πάτε στην αρχή του άρθρου θα δείτε ότι γίνεται λόγος για την εταιρεία ρούχων με "τα κορίτσια της διπλανής πόρτας".Νομίζω ότι έχει γίνει σαφές γιατί αναφέρθηκα χιουμοριστικά σ' αυτές.Περαστικά σας!
Λυπάμαι που δεν μπορείς να αντιληφθείς πότε ο άλλος τρολάρει. Σε ένα τέτοιου είδους σχόλιο έχουν απαντήσει 4 φορές (!) πράγμα που δείχνει ποιός έχει θέμα με τον εαυτό του. Εδώ κάθομαι και γράφω σεντόνια ολόκληρα για την πολιτική και οικονομία και σπανίως καταδέχεται κανείς να απαντήσει.Πάντως, μια και το ανέφερες, υπάρχουν χώρες (πχ Βουλγαρία και άλλες του πρώην ανατολικού μπλοκ), που άν συγκρίνεις τα 2 φύλα, θα καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι οι γυναίκες γεννιούνται από τις μαμάδες τους, αλλά τους άντρες προφανώς τους φέρνει ο πελαργός στη λάθος διεύθυνση. Δεν είναι αυτή η περίπτωση της Ελλάδας.