Η νέα διαφήμιση των Beats by Dr. Dre

Η νέα διαφήμιση των Beats by Dr. Dre Facebook Twitter
1

Χωρίς να έχει κλείσει καλά-καλά η συμφωνία εξαγοράς - μαμούθ μεταξύ της Apple και της εταιρείας ηχητικών συστημάτων Beats by Dr. Dre, η επίδραση της πρώτης γίνεται ήδη ορατή σε αυτό το αριστουργηματικό διαφημιστικό με τίτλο "The Game before the Game", που μόλις κυκλοφόρησε.

Σε αυτό, πρωταγωνιστεί εκτός από το ζευγάρι ακουστικών Beats, ο βραζιλιάνος σούπερ-σταρ του ποδοσφαίρου Νεϊμάρ ντα Σίλβα Σάντος Τζούνιορ ή απλώς Νεϊμάρ (Neymar), και μια πλειάδα celebrities (αθλητές και μή) όπως:

Bacaray Sagna, Bastian Schweinsteiger, Blaise Matudi, Cesc Fabrigas, Daniel Sturridge, Chicharito, Jozy Altidore, Luis Suarez, Mario Gotze, Robin Van Persi, καθώς και οι:

Lebron James, Lil Wayne, Nicki Minaj, Rafaella Beckran, Rio Ferdinand, Serena Williams, Sydney Leroux, Stuart Scott, Thierry Henry, Neymar Da Silva Sr.

Όλα ξεκινούν με το τηλεφώνημα του θρυλικού Neymar Da Silva Sr. προς τον γιο του, Neymar, και μέσω αυτού ξετυλίγεται μια ιστορία με θέμα το πάθος για το ποδόσφαιρο, στην πιο εξιδανικευμένη του μορφή.

Απολάυστε το:

[AdWeek]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Τech & Science / Η Gen Z στο TikTok θέλει πίσω το BlackBerry: Η «νοσταλγία της τεχνολογίας» στα social media

Οι χρήστες ανακαλούν τη φυσική αίσθηση του πληκτρολογίου, το trackball κάτω από τον αντίχειρα, αλλά κυρίως τη μνήμη μιας εποχής όπου το τηλέφωνο ήταν «εργαλείο» και όχι παράθυρο σε μια ψηφιακή πραγματικότητα χωρίς παύση
LIFO NEWSROOM
Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής ομάδας που προτείνει νέα προσέγγιση στην εκτίμηση σεισμικού κινδύνου

Τech & Science / Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής ομάδας που προτείνει νέα προσέγγιση στην εκτίμηση σεισμικού κινδύνου

Η μελέτη αναδεικνύει τη σημασία της παλαιοσεισμολογίας στην κατανόηση του φαινομένου των σεισμών και επιχειρεί να κατανοήσει καλύτερα τη σεισμική ωριμότητα (και συμπεριφορά) των ρηγμάτων
LIFO NEWSROOM
Εθιστικό «συμπλήρωμα» με την ονομασία «ηρωίνη του βενζινάδικου» διακινείται παράνομα και προκαλεί σοβαρά περιστατικά

Τech & Science / Εθιστικό «συμπλήρωμα» με την ονομασία «ηρωίνη του βενζινάδικου» διακινείται παράνομα και προκαλεί σοβαρά περιστατικά

Το φαρμακευτικό μόριο τιανεπτίνη, γνωστό και ως «ηρωίνη του βενζινάδικου», κυκλοφορεί ευρέως σε καταστήματα, αν και απαγορεύεται από τον FDA – Τα κρούσματα δηλητηρίασης αυξάνονται ραγδαία στις ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα κι ωραίο μουσικό κομμάτι, κι ας έγινε αισθητό σε ποιες χώρες δίνουμε σημασία, αλλά τέσπα...(Και πιπέρι σε όποιον πει ότι μας εκβιάζει συναισθηματικά το spot...!)