Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Αποθήκη ΙΙ

Το σύνθημα 'Φασίστες Κουφάλες, Έρχονται Κρεμάλες' στη συναυλία του Αγγελάκα

Και η αντίδραση του καλλιτέχνη από σκηνής

 

 

 

 

ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK του Angelos Manousaridis

 

 

 

Συναυλία Αγγελάκα. Το γνωστό πλήθος που μαζεύεται στις συναυλίες του ξεκινάει ένα "φασίστες, κουφάλες, έρχονται κρεμάλες" και παρασέρνει όλο το θέατρο βράχων. Ο Αγγελάκας παίρνει το μικρόφωνο και λέει : "Ξέρετε οτι διαφωνώ με αυτό το σύνθημα. Η απάντηση στον φασισμό δεν είναι αυτή. Η απάντηση είναι η ψύχραιμη σκέψη. Να προσέξουμε τον φασισμό που κρύβουμε όλοι μέσα μας"

Το σπουδαίο της παρέμβασης είναι ότι ένα σημαντικό μέρος του πλήθους που "δεν ασχολείται με τα πολιτικά" δεν έχει ακούσει επί της ουσίας αυτόν τον αντίλογο ποτέ. Το πιο σπουδαίο είναι ότι το υπόλοιπο μέρος του πλήθους είναι οι γνωστοί antifa πωρωμένοι που έχουν ακούσει αυτόν τον αντίλογο αλλά τον έχουν απορρίψει ως "νεοφιλελέ", "δεξιό", "συστημικό". Ο ίδιος αντίλογος από τα χείλη ενός αγαπημένου τους καλλιτέχνη τους έκανε να το σκεφτούν για λίγα δευτερόλεπτα, όπως αποδεικνύεται από την παντελή απουσία γιουχαρίσματος και την μικρή σιωπή που ακολούθησε, καθώς και (ένα δυστυχώς ισχνό) χειροκρότημα.

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΗ. Τέτοιες φωνές χρειάζεται ο τόπος αυτήν την στιγμή.

 

 

 

Γιάννης Αγγελάκας - Σιγά μην κλάψω

 


 

 

 

103 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 123 Επόμενα
bal isra bal isra 23.9.2013 | 12:29
Τα αυτονόητα ρε παιδιά! Με μίσος στο μίσος θα γίνουμε όλοι κώλος. Άλλωστε ΑΥΤΗ ακριβώς η νοοτροπία (με την χαρακτηριστική αδυναμία σε κρεμάλες, λιντσαρίσματα, κλπ) είναι που ρέπει στον φασισμό.
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 13:16
Ξέρεις,το θέμα της χρήσης βίας ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα.Σίγουρα σε 4 γραμμές δεν νομίζω να το έλυσες.Η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού.
bal isra bal isra 23.9.2013 | 13:46
Είναι μεγάλη κουβέντα αλλά τα αποτελέσματα τα βλέπουμε παντού γύρω μας. Πήραν τα όπλα οι Σύριοι αντικαθεστωτικοί, και τώρα έχουν εμφύλιο. Τώρα τσακώνονται μεταξύ τους και έχουν ΚΑΙ εσωτερικό εμφύλιο. Και φυσικά την πληρώνουν ΟΛΟΙ οι Σύριοι συλλογικά και θα συνεχίζουν να την πληρώνουν για δεκαετίες. Αυτά περί χρήσης βίας.
Όχι δεν είναι!
Όταν δέρνεις και σκοτώνεις τον άλλο επειδή δεν σου αρέσουν οι πολιτικές/φιλοσοφικές/οικονομικές του απόψεις είσαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ!.-
avatar Fillios 23.9.2013 | 14:03
Το έλυσαν άλλοι με τις πράξεις τους , πριν από εσένα (Γκάντι) , για να μην χρειαστεί να κουράζεις εσύ το μυαλουδάκι σου.
Anonymous Liberty Anonymous Liberty 24.4.2014 | 15:57
Η ειδίκευση είναι η αρχή ενός εγκλήματος, μιας δολοφονίας.
Μια φορά μουσικός ή οτιδήποτε άλλη επαγγελματική ή πολιτική ετικέτα, δύο φορές άνθρωπος.
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 14:08
Δεν γίνεται να εξισώνεις την βία του φασίστα με του εργάτη που τον απολύουν,του άστεγου με του αστυνομικού.Το ποιος όπλισε τους Σύριους είναι άλλη υπόθεση.Δεν γίνεται να συγκρίνεις έναν πόλεμο από εγκάθετη παραστρατιωτική δύναμη με έναν ταξικό.Στο τέλος θα μου πεις πως αν ο Φύσσας σήκωσε και χέρι και βάρεσε και 10 σφαλιάρες όταν του την έπεφταν 30 άτομα ήταν το ίδιο φασίστας με τους θύτες του.Ε μην τα ισοπεδώνουμε και όλα!Νομίζω η λέξη γενίκευση δεν σου λέει και πολλά.
Ο τραμπούκος των Βορείων Προαστίων που πυρ0βολει και ανατινάζει την κοινωνία γιατί συνειδητοποιεί πως ΔΕΝ θα γίνει και αυτός Δημόσιος Υπάλληλος όπως οι γονείς του είναι εξίσου φασίστας με τον εργάτη της ψαραγοράς που μαχαιρώνει έναν ιδεολογικό του αντίπαλο επειδή έτσι του είπαν από το κόμμα.
ΚΑΜΙΑ απολύτως διαφορά δεν έχουν!!!
Κ-Α-Μ-Ι-Α!
bal isra bal isra 23.9.2013 | 15:19
Αυτό κατάλαβες εσύ;

Το θέμα είναι να μη γουστάρεις βία. Άμα γουστάρεις, κάπου θα βρεις να την βγάλεις, με κάποια, όποια δικαιολογία, και σίγουρα θα είναι (και) εις βάρος αυτών που δεν φταίνε σε τίποτα.

Και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά, μιας και δεν σου αρέσουν οι γενικεύσεις.
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 14:36
Fillios θες να μου πεις πως η ανεξαρτητοποίση της Ινδίας έγινε χωρίς να χυθεί σταγόνα αίμα,επειδή ο Γκάντι έκανε έκκληση σε πρακτική μη βίας.Δηλαδή χρόνια αγώνων των Ινδών ήταν μάταια,δεν συνέβαλλαν στην δημιουργία συνθηκών ώστε,εν τέλει,να επικρατήσουν χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.Μάλιστα,τίποτα άλλο ιστορικά ανακριβές;Δεν είναι βία μόνο ότι έχει να κάνει με αιματοχυσία,ξυλοδαρμό.Επίσης δεν είμαι υπέρ της απροκάλυπτης,,μηδενιστικής,μισανθρωπιστικής βίας,σαφώς και σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο σε τραγικά αντίποινα μπορεί να οδηγήσει.Πάρε παράδειγμα το τί έκανε το κίνημα "δεν πληρώνω" και αν ήταν ή όχι συνειδητή βίαιη ανυπακοή αυτό.Γι αυτό σου λέω,η συζήτηση είναι μεγάλη και σίγουρα το να γενικεύουμε καταστάσεις δεν βοηθάει.
avatar Mika_ 23.9.2013 | 12:58
2 ακομα καλλιτεχνες που ειχαν ακριβως την ιδια αντιδραση με τον Αγγελακα:

-Θανασης Παπακωνσταντινου στο Αμαλιειο στο Μαρουσι, φετος τον Ιουλιο

-Ο Φρανκ των Panx Romana σε Live στο Κυτταρο
avatar
Ανώνυμος/η 23.9.2013 | 14:48
στο Βερολινο παντως ο Παπακωνσταντινου οχι μονο δεν αντεδρασε αλλα χαμογελασε κιολας οταν οι περισσοτεροι μουσικοι και τραγουδιστες που τον συνοδευαν χτυπουσαν παλαμακια με το ιδιο συνθημα των τυπικων σε τετοιες συναυλιες ημιμαθων πιτσιρικιων. μπορει και να χαμογελασε ειρωνικα, παντως εκεινη η τραγουδιστρια που ειχε φετος μαζι του το καταχαιροταν.
Κωστίκας Κωστίκας 23.9.2013 | 13:04
Ο φασισμός έχει πολλά ποδάρια
Άντε σύντροφοι, μετά τον Πορτοκάλογου, τον Μάλαμα βγάλτε τώρα και τον Αγγελάκα "πουλημένο", "φασίστα" και "νοικοκυραίο"...
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 13:39
Εύκολοι χαρακτηρισμοί καλύτερο θα ήταν να αποφεύγονται.Αυτό που έκανε ο Μάλαμας ήταν χαζό,αλλά δεν ακούσαμε και την γνώμη του για να καταλάβουμε τι τον ώθησε σε αυτήν την πράξη.Ο Αγγελάκας δεν είπε και τίποτα καινούργιο,έκκληση κατανόησης του φασισμού έκανε,σε όλα τα επίπεδα.Καμιά κατοσταριά χρόνια πριν το είχε γράψει και ένας Μπρεχτ.Για τον Πορτοκάλογλου δεν έχω ιδέα.
Λήδα Λήδα 23.9.2013 | 13:53
Ο Μάλαμας απάντησε ξεκάθαρα αλλά φαίνεται ότι ορισμένοι δεν έχουν αυτιά για να ακούσουν ό,τι δεν τους αρέσει.
Χαζό ήταν που κάποιοι τραμπούκοι ήθελαν σώνει και ντε να κάνουν κήρυγμα για τα μισθολογικά τους κεκτημένα σε κάποιες χιλιάδες ανθρώπους που πήγαν σε μια ΣΥΝΑΥΛΙΑ!
avatar
Ανώνυμος/η 23.9.2013 | 14:51
εγω ισχυριζομαι οτι αυτο που λες εσυ ειναι χαζο.
avatar
Ανώνυμος/η 24.9.2013 | 12:15
εχει προβλημα το συστημα σχολιασμου. το σχολιου μου απευθυνοταν στον delusionalend και οχι σε σενα Ανηθικε Αυτουργε!!!!!!
avatar Manolis V. 30.1.2015 | 17:29
Μόνο χαζό δεν ήταν αυτό που έκανε ο Μάλαμας...
Και έχει τεκμηριώσει την πράξη του αυτή και την γνώμη του έχει πει δημόσια.
eva eva 23.9.2013 | 14:56
''Στην Ελλάδα του Μνημονίου σύσσωμος ο ελληνικός λαός αδικείται. Θέση μου είναι πως πάντα πρέπει να δίνεται βήμα στους αδικημένους να εκφράσουν τα αιτήματα τους. Αυτό όμως, προΰποθέτει συνεννόηση και συνεργασία. Αλίμονο αν τη βία που ασκεί το κράτος εναντίον των πολιτών, την στρέψουμε ο ένας εναντίον του άλλου.

Η σκηνή δεν είναι δική μου. Ανήκει στους 7.000 που πλήρωσαν εισιτήριο σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς για ν' ακούσουν τα τραγούδια μου. Εγώ δεν νομιμοποιούμαι, την σκηνή που αυτοί μου παραχώρησαν, να την εκχωρήσω σε άλλους, χωρίς τουλάχιστον προηγουμένως να έχω συνεννοηθεί μαζί τους.

Οι ευχές μου μαζί σας πιο δυνατές από κάθε άλλη φορά.''
avatar the mad hatter 23.9.2013 | 14:58
ψαξε βρες το,μπας και αποκτήσεις καμια εμπεριστατωμένη άποψη!προφανώς χαζός είναι όποιος εκφέρει άποψη χωρίς να γνωρίζει και όχι ο καλλητέχνης στην προκειμένη,που είναι και πολύ πιο δημοκρατική η ενέργεια του σε σχέση με αυτή των διαμαρτυρώμενων!!!
Maintanos ευτυχώς ακόμα δεν κυβερνάνε ούτε οι μαύροι, ούτε οι κόκκινοι, ούτε οι μαυροκόκκινοι φασίστες οπότε είμαι ελεύθερος να λέω ότι θέλω!
Περαστικά σου!
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 15:10
Μάλιστα,θεωρείς κήρυγμα τραμπούκων την ενημέρωση 2 λεπτών,από εργαζόμενους,που είχε λάβει χώρα και μια βδομάδα πρωτύτερα χωρίς κανένα πρόβλημα.Τους τραμπούκους μπράβους του Μάλαμα που μπήκαν μπροστά για να μην επιτρέψουν σε αυτούς τους ανθρώπους καν να μπουν στον συναυλιακό χώρο,έστω σαν θεατές-αφότου είδαν ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν την ενημέρωση τους- αφού είχαν πληρώσει και εισιτήριο δεν σε ενοχλεί και ιδιαίτερα.Δηλαδή θεωρείς χαζό το κάλεσμα για συσπείρωση και συμπόρευση σε έναν αγώνα που σήμερα αφορά εκπαιδευτικούς αύριο θα αφορά αυτούς που άκουγαν από κάτω.Εξ'ου βεβαίως και γιατί κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους,που δεν είχαν σχέση με τους εκπαιδευτικούς,μπήκαν στην μέση για να τους επιτραπεί η είσοδος και άλλοι επευφήμισαν όταν απλώθηκε ένα πανό ειρηνικά και δεν ακούστηκε άλλη κουβέντα.Γιατί ήταν και αυτοί χαζοί.Σε μια συναυλία ενός καλλιτέχνη που υποτίθεται πως εκφράζει και κάποιες αντίστοιχες κοινωνικές ευαισθησίες.Μάλιστα.Τι να πω,έχεις δίκιο.
Καμία συσπείρωση και καμία συμπόρευση δεν νιώθω με το κρατικοδίαιτο ΣΟΒΙΕΤ.
Δεν νιώθω καθόλου αλληλέγγυος με τους 5-6,000 μαϊμού ψυχοπαθείς, με τις λεχώνες που εξαφανίζονται 2 και 3 χρόνια από τις υπηρεσίες τους, με παιδεραστές, με λουφαδόρους, με τους 18 γυμναστές διορισμένους σε ένα σχολείο 20 μαθητών.
Δεν νιώθω καμία συμπάθεια γιατί έχουν προσληφθεί (και πληρώνω) τόσους όσους θα χρειάζονταν χώρες με διπλάσιο πληθυσμό από εμάς!
Αν ένιωθα αλληλέγγυος με κάτι από αυτά θα είχα πάει να τους ακούσω σε κάποια από τις πάμπολλες συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες, καταλήψεις τους.
Επειδή όμως εκτός από έμενα την ίδια αδιαφορία προκαλούν και σε πάρα πολλούς άλλους όταν είναι να κάνουν τα κηρύγματα τους μαζεύονται τρεις και ο κούκος.
Και για αυτό ακριβώς θέλησαν αν επιβάλουν τραμπουκικά να ακούσουν τις απόψεις τους κάποιες χιλιάδες άνθρωποι που πλήρωσαν να παρακολουθήσουν μια συναυλια.
Dimitris Kakogirou Dimitris Kakogirou 23.9.2013 | 16:13
DelusionsEnd για τους εκπαιδευτικους:

Για να παραφράσω - αντιστρέψω τον Μπρεχτ:
Όταν βάλανε σε όλους και εννοώ όλους το εξωδιδακτικής δεν μίλησα γιατί το πήρα κι εγώ.
Όταν εξίσωσαν τις κομμώτριες με τους καθηγητές δεν μίλησα γιατί δεν το πλήρωνα δα κι απ' την τσέπη μου.
Όταν οι απόφοιτοι Τ.Ε.Ι. πήραν βαθμό Π.Ε. δεν μίλησα για να μην γίνω ο κακός.
Όταν οι εκπαιδευτικοί που πήγαιναν με βύσμα στη διεύθυνση έπαιρναν μόρια οργανικής δεν μίλησα γιατί ποιος χαλάει την καλή του μωρέ;
Όταν οι κυρά δασκάλες γκαστρώνονταν και είχαν σκίσει τις επαπειλούμενες δεν μίλησα γιατί άμα πάθαινε κάτι καμία να με τρέχουν για κτήνος;
Όταν έβλεπα Σόδομα και Γόμορρα στην υπηρεσία και τον φουκαρά τον προϊστάμενο να προσπαθεί να κάνει πειθαρχικό δεν πήγα μάρτυρας γιατί θα με λοξοκοιτούσε η "συνάδελφος" κι εγώ μετά κακός δεν είμαι, όπως προείπαμε.
Όταν πηγαίναμε πιο αργά και φεύγαμε πιο νωρίς πάλι δεν μίλησα γιατί βόλευε.
Όταν είδα το μισθό να διπλασιάζεται σε 7-8 χρόνια δεν μου φάνηκε παράξενο γιατί όλοι ξαφνικά μάλλον θα γίναμε τόσο παραγωγικοί.
Η φούσκα έσκασε!
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 15:19
Ευχαριστώ eva και andre δεν είπα πως ο Μάλαμας είναι χαζός αλλά δεν γνώριζα το τι ακριβώς είπε για να δικαιολογήσει αυτήν του πράξη.Εξακολουθώ να μην είμαι σύμφωνος μιας και θεωρώ ότι οι συγκεκριμένοι καλλιτέχνες εκφράζουν και τέτοιες ευαισθησίες και πρέπει να δίνουν βήμα-ειδικά όταν παρόμοια ενημέρωση έχει προηγηθεί παλιότερα στον ίδιο χώρο.Ο ίδιος ο δήμαρχος πήγε να μεσολαβήσει για να επιτραπεί η ενημέρωση και μια μερίδα πολιτών που ήταν παρόντες στο συμβάν.Οπότε ίσως να μην είχαν την νομιμοποίηση και από τους 7000 αλλά είχαν από αρκετούς.Αυτά.
Aleee Aleee 23.9.2013 | 15:53
Μισείς οποιονδήποτε διεκδικεί σαν αρχή ή μισείς γιατί αυτόματα όποιος διεκδικεί είναι για σένα "τραμπούκος που δεν θα γίνει δημόσιος υπάλληλος όπως οι γονείς του" ?
Aleee Το "μίσος" και το "ψόφα" είναι χαρακτηρισμοί που πλέον τους έχετε πατεντάρει.
Εγώ είμαι εναντίων οποιουδήποτε θέλει εκβιαστικά να βάλει το χέρι του στην τσέπη μου και και δυο φορές εναντίων όποιου θέλει με την χρήση βίας και τρομοκρατίας να υποτάξει την κοινωνίας στα δικά του θέλω και πρέπει.
Simple?
Aleee Aleee 23.9.2013 | 17:09
Ανηθικος αυτουργος "Το "μίσος" και το "ψόφα" είναι χαρακτηρισμοί που πλέον τους έχετε πατεντάρει." Πηγή: www.lifo.gr

Ποιοι? Με ποιους είμαι ομάδα να ξέρω!
Πάρε την λέξη "μισείς" και αντικατέστησε την με ότι θες. Το νόημα το πιασες δεν υπονούσα κάτι πάντως.

Όσο για το σε ποιον είσαι ενάντια... όπως μου τα λες είσαι ενάντια σε όλους.
Κομματικά αν το πάρουμε (αν και δεν είναι σωστό) είσαι εναντίον ΟΛΩΝ όχι αστεία.
Αρκετά απλό δεν λέω, αλλά κάτι πιο συγκεκριμένο?
Δηλαδή, θέλω να πω, για σένα υπάρχει ΚΑΠΟΙΟΣ σε αυτή τη χώρα που έχει δικαίωμα να βγει να φωνάξει για το δίκιο του? Και αν ναι πως πρέπει να γίνει για να μην ενοχληθούν οι υπόλοιποι (καλή ώρα..)?
Aleee Aleee 23.9.2013 | 18:19
Ανήθικος αυτουργός δεν πιστεύω τίποτα για σένα, δεν σε ξέρω και από αυτά που λες δεν μπορώ να καταλάβω και πολλά.
Είσαι κατά των Δ.Υ που διορίστικαν στην πλάτη σου.
και ποιος δεν είναι. Άλλο?

Απλώς εκφράζεις την αντίθεση σου σε οποιουδήποτε τύπου "διαμαρτυρία" και η μόνη ερώτηση που έκανα (και για την οποία δεν πήρα απάντηση) είναι αν θεωρείς πως δεν υπάρχει λόγος για διαμαρτυρία ή αν τις θεωρείς ανούσιες στον τρόπο που γίνονται ή αν είσαι αντίθετος απλά με τους συγκεκριμένους που μέχρι τώρα "βγαίνουν".
Και αν είναι θέμα τρόπου θα πρότεινες άλλον τρόπο?

Τώρα για συντεχνίες που άνθρωποι εξαρτώνται από αυτές δεν μίλησα. Για να το φαντάστηκες όμως, κάτι θα είχες στο μυαλό σου. Ούτε για απομόνωση μίλησα, βασικά νομίζω δεν έδωσα κανέναν χαρακτηρισμό. ΜΟΝΟ ερωτήσεις έκανα.
Πρέπει δηλαδή απαραίτητα να είμαι αντίθετος σε αυτό που λες? Να καταλάβω προσπάθησα, δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα (σίγουρα όχι αυτά που μου προσάπτεις).
Απλώς ρώτησα, ποιος για σένα -αν υπάρχει- έχει δικαίωμα στην διαμαρτυρία.
Μάλλον κανένας. Αν κατάλαβα καλά. Δεν βοήθησες και πολύ μιας και νόμιζες ότι σου κάνω επίθεση.
Ντάξει είναι των ημερών αυτό, δεν το παίρνω κατάκαρδα.

Υγ: Ενημερωτικά υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ λόγοι για τους οποίους άνθρωποι θα έπρεπε να φωνάζουν. Όχι για το συμφέρον τους. Για το δίκιο τους.
Γιατί ακόμα και το "συμφέρον" όπως το αποκαλείς καμιά φορά είναι συνώνυμο με το δίκιο.
Πολλοί λέτε ότι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε επειδή όλοι έκαναν το δικό τους. έχετε δίκιο. Όμως σε αυτό θα προσθέσω την αδράνεια των υπολοίπων που ΔΕΝ κάναν/αντέδρσαν σε αυτά που έπρεπε τόσα χρόνια.
Και κάνουν το ίδιο και τώρα. Είναι υποχρέωση να διεκδικείς αυτά που πρέπει (όταν πρέπει όχι όταν είσαι προνομιούχος, τον καταλβαίνω τον διαχορισμό δεν είμαι τόσο ηλίθιος), δεν είναι τσογλανιά.
Ε δεν μπορεί κανείς να μην έχει λόγους να φωνάζει. κανείς?
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 16:28
Ανηθικος αυτουργος 23.9.2013 | 15:42

Τί να σου πω,αν θεωρείς ότι αυτοί που βγαίνουν και διεκδικούν είναι και αυτοί που τόσα χρόνια ήταν προνομιούχοι και εκμεταλλεύονταν την οποιαδήποτε τρύπα του συστήματος,και όχι οι αδικημένοι που τους πνίγει το δίκιο τους καλώς.Να σου πω,από την μία υπερασπίζεσαι την άποψη του Μάλαμα για να μην στρέφουμε τα πυρά ο ένας στον άλλον,αλλά μόλις τώρα έκανες το ίδιο.Τρικυμία εν κρανίω;Έχεις και άβαταρ που παραπέμπει σε αντιεξουσιαστικό χώρο.Δηλαδή είσαι και πλάι σε ταξικούς αγώνες υποτίθεται.Εκτός και αν είσαι από τους ντεμέκ αναρχικούς που πλέον σπεύδουν σωρηδόν στο ίντυ και πετάνε λάσπη.

Ξέρεις ε;Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει,δέκα χρόνια σεχταρίζει.
Αυτοί που διεκδικούν κουνώντας τις γροθιές τους στον αερα είναι οι βολεμένοι των προηγούμενων δεκαετιών στο ευρύτερο Δημόσιο.
Και αυτό που διεκδικούν είναι να βάλουν ακόμα βαθύτερα το χερι τους στις τσέπες της υπόλοιπης κοινωνίας!

Α και που 'σαι, ενημερωτικά στην Ελλάδα δεν έχουμε αντιεξουσιαστές και αντικρατιστές.*
Μπολσεβίκοι κατά βάθος είναι όλοι τους που θέλουν αν εξασφαλίσουν και αυτοί μια αργομισθία από το κράτος που "πολεμούν" ώστε να ζήσουν όπως και οι γονείς τους...
Λουφάροντας και "επαναστατώντας" από την ασφάλεια του δημόσιου και την αφέλεια των προαστίων!
Αν είχαν/είχατε την παραμικρή θέληση και όρεξη να ζήσετε χωρίς να εξαρτάστε από το κράτος και τους φόρους του θα το είχαν/είχατε κάνει προ πολλού...

*(Μάλλον υπάρχουν μερικοί αλλά είναι λίγοι και κυρίως ΔΕΝ βρίσκονται στους χώρους που φαντάζεσαι ούτε και φοράνε κουκούλες...)
Aleee αν πιστεύεις πως το να είμαι ενάντιος στις οργανωμένες συντεχνίες όταν διεκδικούν να βάλουν το χέρι τους ακόμα πιο βαθειά στην τσέπη μου με απομονώνει ή εχεις μεγαλη ιδέα για την απήχηση των συντεχνιών ή δεν εχεις την παραμικρή ιδέα για το πόσοι συμπολίτες σου τις έχουν βαρεθεί και δεν εξαρτώνται από αυτές για να βιοποριστούν!

Ενημερωτικά το να φωνάζεις απαιτώντας να πάρεις περισσότερα από έμενα για εσένα δεν σημαίνει πως φωνάζεις για το "δίκιο" σου, σημαίνει πως φωνάζεις για το συμφέρον σου!

Στην Ελλάδα hDelusionsEnd ΔΕΝ υπάρχουν αντιεξουσιαστές!
Ή μάλλον υπάρχουν αλλά είναι λίγοι και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τον χώρο που νομίζεις εσύ.

Μπολσεβίκοι είναι κατά βάθος όλοι αυτοί οι τάχα μου αντικρατιστές που έχουν ως μοναδική τους φιλοδοξία να χωθούν στο ευρύτερο δημόσιο όπως και οι γονείς τους ώστε να "πολεμάνε" το σύστημα που τους ταΐζει εκ των έσω...

Και για αυτό ωρύονται περισσότερο από όλους όταν γίνεται οποιαδήποτε προσπάθεια μείωσης του κράτους και του ρόλου του στην ζωή μας.
Τραγέλαφος!
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 16:50
Dimitris Kakogirou 23.9.2013 | 16:13

Είπα ποτέ ότι όλοι είναι καλοί και άγιοι;Απλά το τσουβάλιασμα είναι πλέον η πιο εύκολη λύση και παίρνει την μπάλα τους πάντες,και αυτούς που έκαναν σωστά την δουλειά τους.Το να παραποιείς,να αποκρύπτεις και να γενικεύεις είναι καθ'όλα φασιστικό και αμαυρώνει και αυτούς που τόσα χρόνια μίλαγαν, και δικαιώνει και αυτούς που έκαναν μόκο.Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο,τέτοιες ολοκληρωτικές αντιλήψεις σκοταδισμό και σύγχυση επιφέρουν.Κάντε και καμιά έρευνα εις βάθος ρε παιδιά για να δείτε αν μίλαγε κανείς τόσα χρόνια,ποιος τους άκουγε,και τότε ίσως και να καταλάβετε ότι δεν φταίνε μόνο οι άλλοι αλλά και εμείς που δεν ακούγαμε και δείχναμε ανοχή.

Υ.Γ.:Αυτό με τα ΤΕΙ και το Π.Ε. είναι μεγάλη ανακρίβεια.Είμαι τειτζής και αναγνωριζόμαστε σαν Τ.Ε.
Dimitris Kakogirou Dimitris Kakogirou 23.9.2013 | 17:45
DelusionsEnd όταν η φούσκα σκάει (και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών ήταν μια φούσκα) τα σκάγια της τους παίρνουν όλους. Δίκαιους και άδικους, ξερούς και χλωρούς.
ανώριμος23 ανώριμος23 23.9.2013 | 17:09
Α ρε Αγγελάκα ξεπουλήθηκες και εσύ, μαλάκωσες και στρογγύλεψες τις πεποιθήσεις σου. Κρίμα γιατί ήσουν η τελευταία ακτίδα φωτός στο χώρο της Τέχνης. Σε βλέπω να μπαίνεις σε καμιά ΔΗΜΑΡ για να πάρεις καλή σύνταξη.
ημίθεος ημίθεος 23.9.2013 | 19:31
τώρα βγήκαν τα τρωκτικά να χειροκροτήσουν τον Αγγελάκα - όταν τα έχωνε στην σημερινή κατάντια του Σαββόπουλου τον χειροκροτούσαν άραγε και τότε; Από πότε πρέπει να συμφωνούμε με το ζόρι σε ΟΟΟΛΕΣ τις απόψεις του κάθε καλλιτέχνη; άποψη τους ήταν των θεατών να φωνάξουν το (ανούσιο κατ' εμέ) σύνθημα για τις κρεμάλες, άποψη και του Αγγελάκα να τους πει αυτά που τους είπε. Πάντως τους φλώρους, τους δεξιούληδες, τους νεοφιλελέδες και τους νοικοκυραίους δεν τους εξέφραζε ποτέ ο Αγγελάκας και ας μην οργάζουν τόσο θορυβώδικα...
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 18:04
Dimitris Kakogirou

Έλα σοβαρά τώρα μην τα ισοπεδώνετε όλα.Μην λαϊκίζετε και μην μιλάτε με βάση μόνο προσωπικά βιώματα και θυμικό.Προσπαθήστε να δείτε και λίγο την ευρύτερη εικόνα.

Ότι εσύ γνωρίζεις σχολείο που ήταν 20 μαθητές και 18 δάσκαλοι δεν σημαίνει πως σε άλλα σχολεία δεν υπήρχαν ελλείψεις.Οι προσλήψεις έγιναν με βάση κάποια κριτήρια.Ίσως όχι και την καλύτερη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οφείλω να συμφωνήσω.Το αν δεν έγινε σωστά ο διαμοιρασμός και οι υπηρεσίες δεν τους έστειλαν εκεί που έπρεπε δεν είναι θέμα των εκπαιδευτικών αυτών καθ'αυτών(αν και πιστεύω πως υπήρξαν και τέτοιες περιπτώσεις που ο άλλος μπορεί να έχω βύσματα για να μην πάει στο γυμνάσιο στα σύνορα του Έβρου).

Τέλος πάντων για να μην αναλωθώ στην ανάλυση κάθε σημείου που έθιξες συγκεκριμένα,το θέμα δεν είναι τι κάνανε οι στραβοί αλλά τι κάνανε οι σωστοί,και πάνω από όλα τι κάναμε εμείς που τώρα που όλα καταρρέουν βρισκόμαστε να κάνουμε μόνο κριτική εκ τους ασφαλούς αλλά δεν κάνουμε και τίποτα για να φτιάξουμε τα πράγματα.Μόνο μεμψιμοιρούμε και λέμε πόσο στραβά τα κάναν οι άλλοι.Δεν είναι "εμείς" και οι "άλλοι" το θέμα.Το θέμα είναι οι λαοί και το εκάστοτε σύστημα που τους διαφεντεύει.Και εν τέλει,δεν κατάλαβα,το θέμα είναι να κατεβάσεις τον άλλον που είναι σε μια καλύτερη θέση(που μπορεί και να την διεκδίκησε έντιμα και όχι εκμεταλλευόμενος "παραθυράκια") στο δικό σου χειρότερο επίπεδο;Ή να διεκδικήσεις και για σένα καλύτερες συνθήκες;Ή μήπως να διεκδικήσεις την καταπολέμηση αυτών των "παραθύρων" για να πάψει και η εκμετάλλευση εις βάρος σου;Νισάφι με την με την μεμψιμοιρία.
Dimitris Kakogirou Dimitris Kakogirou 23.9.2013 | 18:27
Δεν με κατάλαβες.
Ο αριθμός των διορισμένων εκπαιδευτικών στην Ελλάδα είναι υψηλότερος απο οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης!
Υπάρχουν χιλιάδες που έχουν να μπουν σε τάξη ή να πατήσουν σε διεύθυνση (έστω και για να ξυστούν) εδώ και χρόνια.
Παιδάκια των πρώτων τάξεων του Δημοτικού που δεν έχουν μάθει ακόμα Ελληνική γραφή και ανάγνωση τα βάζουμε να μάθουν και ξένη γλώσσα επειδή οι απόφοιτοι της Αγγλικής φιλολογίας περίμεναν 10 και 15 χρόνια για να διοριστούν...
Υπάρχουν χιλιάδες καθηγητές που κάνουν μονοψηφιο αριθμό ωρών διδασκαλίας την εβδομάδα.
Για συντεχνιακούς λόγους και για ρουσφετολογικούς λόγους διορίστηκαν πολλοί πολλοί περισσότεροι από όσους πραγματικά χρειάζονταν. Και όταν έσκασε η φούσκα και τα δανεικά στέρεψαν τραβάνε όλοι μαζί τις κωλότριχες τους...
Ας πρόσεχαν/προσέχαμε!
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 19:04
Ε άμα βλέπουμε την αδικία και δεν την διορθώνουμε ή έστω να κάνουμε μια προσπάθεια είμαστε και εμείς υπαίτιοι.Δεν δικαιούμαστε να κρίνουμε και τόσο αψήφιστα.

Φτάνει πια με την ισοπέδωση λέξεων,θεσμών,εννοιών,αγώνων μια μια πρόταση σε αυτήν την χώρα.Ξαφνικά γίναμε όλοι κριτές και βλαστημάμε προς όλες τις κατευθύνσεις αδιακρίτως παίρνοντας η μπάλα τους πάντες(εκτός από εμάς φυσικά εμείς είμαστε χρυσοί και καλοί που τα ξέραμε και τα βλέπαμε όλα).Άιντε πια με τους πολεμιστές του διαδικτύου που θυμούνται να διεκδικήσουν τα εργασιακά/κοινωνικά τους δικαιώματα μόνο μέσω του διαδικτύου και από πράξεις μηδέν,συμπαρασύροντας και άλλον κόσμο που είναι στο μεταίχμιο και είναι αναποφάσιστος με αυτήν τους την ολοκληρωτική λογική!"Όλοι είναι κακοί!Όλοι είναι κλέφτες!Όλοι δεν αξίζουν τίποτα!Θα κάτσω μόνος μου μακρυά από όλους τους αντί να πάω να αλλάξω τα πράγματα!".Τα ίδια που κατηγορείτε πως μας φτάσανε σαν λαό σε αυτό το σημείο,τα ίδια κάνετε.Ωχαδερφισμός και σταρχιδισμός στο έπακρο!
βλαχάκι (το) βλαχάκι (το) 23.9.2013 | 19:27
...Και τί μένος, πια, προς τις "γκαστρωμένες" και τις "λεχώνες";

Μισάνθρωποι - σεξιστές και κομπλεξάρες, τα παιδιά έτοιμα αναθρεμμένα και ξεσκατισμένα απ΄το σωλήνα θα τα θέλατε, ιντερνετικοί νεοφιλελέδες της κακιάς ώρας και στιγμής.
Vernedead Vernedead 23.9.2013 | 20:15
Πενταγιώτισσα:αν πω "πες τα" θα γίνω γραφικός.

Ακόμα θυμάμαι ένα ρεπορτάζ που τότε πρωτοσυζητιόταν η άρση μονιμότητας και βγαίνει η άλλη και λέει "εγώ είμαι ιδιωτική υπάλληλος,δεν γίνεται να παίρνει η άλλη άδεια εγκυμοσύνης για 1 χρόνο και να πληρώνεται κι εγώ όχι.Καλά τους κάνουνε".Δηλαδή στα σκατά εσύ,ας πέσει εκεί και ο άλλος.Και όχι και τίποτα άλλο,η διάρκεια της άδειας ήταν και ράδιο αρβύλα,απλά πέταξε έναν αριθμό για τις εντυπώσεις.Η κανονική άδεια είναι 2 μήνες σχεδόν συνολικά.Αν σκεφτείς ότι πρέπει να είναι και λεχώνα η άλλη 40 μέρες τουλάχιστον και ότι είναι επικίνδυνο να πηγαίνει για δουλειά με την κοιλιά στο στόμα,λογικότατο το βρίσκω.Έτσι διαμορφώνονται συνειδήσεις και άντε μετά να αποδειχθεί το αντίθετο.
Aleee Aleee 23.9.2013 | 22:25
Βλέπεις τι γίνεται?

Αυτόματα ότι και να πω είμαι σίγουρα κάποιος βολεμένος του δημοσίου που θέλει τα λεφτά σου. Και μετά ότι και να πω γίνεται καπνός. (btw στον ιδωτικό δουλεύω)

Περνάς την φάση "μισώ τους κοπρίτες". ok been there done that.

Κάποια στιγμή όμως πρέπει να φύγεις από το τυφλό μίσος και να δεις καθαρά γιατί βρέθηκαν αυτοί εκεί και τι άλλο φταίει εκτός από αυτό. Γιατί δεν θες να με πείσεις ότι όλα τα άλλα λειτουργούσαν αλλά αν δεν είχαμε τόσους Δ.Υ. θα είμασταν μια χαρά.

Αρχικά όταν μιλάμε για δημόσιο-καρκίνωμα (που όντως είναι τέτοιο) δεν αναφερόμαστε μόνο στον αριθμό τον Δ.Υ (που όντως είναι τεράστιος) αλλά στις υπέρογκες δαπάνες γενικώς. Άπειρες σπατάλες, σε όλα τα επίπεδα.
Και για τα δύο προβλήματα του δημοσίου προτίστως φταίνε οι ηγεσίες. Αυτοί τους διόρισαν και αυτοί σπαταλούσαν τα λεφτά σου σε ότι να ναι πραγματικά.

Το αστείο είναι ότι οι πιο φανατικοί αντί του δημοσίου ψήφιζαν και ψηφίζουν ΝΔ (δεν αναφέρομαι σε σένα ούτε ξέρω ούτε σου ζητάω να μου πεις).
Δηλαδή ρε μεγάλε κάτσε λίγο. Τα βάζεις με τους Δ.Υ, τους βρίζεις όλη μέρα για το πόσο κοπρίτες είναι και πόσο ζουν εις βάρος σου και μετά πας και ψηφίζεις αυτούς που τους διορίσανε για να... διορίσουν τους επόμενους.

Μήπως απλά θες κάποιον να βρίζεις? Να ξεσπάς ρε παιδί μου. Μήπως δεν σε απασχολεί τόσο το να λύσεις το πρόβλημα όσο να βγάλεις το άχτι σου στους Δ.Υ?


Ε λοιπόν άκου να δεις τώρα τι γίνεται όσο βγάζεις το άχτι σου 4 χρόνια τώρα.

Εκτός των Δ.Υ υπάρχουν και άλλοι σε αυτήν την χώρα. Που υποφέρουν. Πολύ.
Και ελπίζω να μην σε σοκάρω αλλά έχουν και αυτοί δικαίωμα να ακουστούν και να μην τους πάρει η μπάλα του μίσους σου.
Πάλι ελπίζω να μην σε σοκάρω αλλά υπάρχουν στην κοινωνία και οι ουδέτεροι που προσπαθούν να βρεθούν σε μια ισορροπία. Δεν είναι δεξιοί, δεν είναι φασίστες, δεν είναι αριστεροί, δεν είναι αναρχικοί, γενικώς δεν θα σου κάνουν την χάρη να σε αφήσουν να τους βάλεις ταμπέλα για να μπορείς να τους μισείς εσύ ή/και κάποιος απέναντι σου. Αν θες να μισήσεις να το κάνεις μόνος σου.

Ένας αγνός φίλαθλος δεν μπορεί να δει μπάλα γιατί υπάρχουν στο γήπεδο φανατισμένοι οπαδοί. Και των 2 ομάδων.
Ένας απλός άνθρωπος δεν μπορεί να μιλήσει για πολιτική γιατί υπάρχουν στην κουβέντα φανατισμένοι .. γενικώς.

Αυτή είναι η Ελλάδα και εσύ νομίζεις ότι απλώς με το να μην είσαι "κόκκινος" οπαδός είσαι μέρος της λύσης.

Υγ: "Εγώ είμαι εναντίων οποιουδήποτε θέλει εκβιαστικά να βάλει το χέρι του στην τσέπη μου και και δυο φορές εναντίων όποιου θέλει με την χρήση βίας και τρομοκρατίας να υποτάξει την κοινωνίας στα δικά του θέλω και πρέπει." Πηγή: www.lifo.gr

Δηλαδή εκτός των Δ.Υ που τελικά εννοούσες είσαι εναντίον της Χ.Α. είσαι εναντίον κάθε λογής τρομοκρατικής οργάνωσης (17Ν πυρίνες τσι φωτιάς κτλ κτλ), είσαι εναντίον της Κυβέρνησης Σαμαρά, εναντίον του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ, των ΑΝΕΛ (όλοι αυτοί τρομακρατούν ο κάθε ένας με τον τρόπο του) και εναντίον -με ελάχιστες εξαιρέσεις- κάθε πολιτικού ή/και μεγαλοεπιχειρηματία που πέρασε από την χώρα (αυτοί βάλαν και βάζουν το χέρι στην τσέπη σου).
Εσύ όμως τόσο πάθος έχεις μόνο για τους Δ.Υ. Είναι προωπικό το θέμα δεν τίθεται ζήτημα.
Πρέπει όμως κάποια στιγμή να τελειώνουμε με ανούσια ζητήματα. Είναι fucking obvious ότι πρέπει να γίνει κάθαρση/μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο.
Πλάι με αυτό τρέχουν πολύ πιο ή εξίσου σοβαρά θέματα για το μέλλον και δεν μιλάμε καθόλου για αυτά.
Όταν ας πούμε μιλάμε για την εκπαίδευση ή την υγεία δεν μπορεί τα επιχειρήματα να ξεκινάνε και να τελειώνουν στους Δ.Υ.
Norman Norman 23.9.2013 | 23:53
ιερα τερατα εινα αυτοι ?δεν επιδεχονται κριτικης ?ο φασιστας μπορει να λεει οτι θελει να σκοτωσει στην δημοκρατια σου ,εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κριτικη στα ιερα τερατα της ελληνικης μουσικης ...ακου πορτοκαλογλου...
avatar Your Opium Poppy 23.9.2013 | 14:53
Αν και δεν τον εκτιμω ιδιαιτερα τον Αγγελακα, στην απαντηση του αυτη δεν εχω να πω τιποτα αλλο, μονο ενα τεραστιο μπραβο!
avatar scotto 23.9.2013 | 15:32
Δυστυχως η "ψυχραιμη σκεψη" την οποια μας προτρεπει να υιοθετησουμε ο Αγγελακας(Τι Ποιο Αυτονοητο?) ως αντιδοτο στον φασισμο, στην χωρα του παραλογισμου εχει παει περιπατο, αν δεν εχει μεταναστευσει για παντα.
Μια ματια σε ορισμενα απο τα σχολια κατω απο το αρθρο δυστυχως το επιβεβαιωνει οικτρα...
avatar empats 23.9.2013 | 15:42
Με αυτούς που έβγαλαν το φασίστα που έκρυβαν μέσα τους απ' έξω τους τι θα γίνει Γιάννη; Μην τους κρεμάς, μαζί σου σε αυτό. Αλλά σύμφωνα με αυτή τη λογική τα εκατομμύρια των θυμάτων και των μαχητών που έχασαν τις ζωές τους από τους φασίστες τις έχασαν άδικα γιατί ξέχασαν πρώτα να πολεμήσουν το φασίστα μέσα τους; Ξεχνάς Γιάννη ότι αυτός που ορθώνει το ανάστημα του στον φασίστα είναι αυτός που πολεμάει πρώτα τον εσωτερικό του φασίστα. Αλλιώς δεν θα έκανε τίποτα Γιάννη. Ή θα καθόταν στα αυγά του ή θα πήγαινε στο πλευρό τους. Αν έλεγες ότι πρέπει η πολιτεία να εφαρμόσει το νόμο, να τους δικάσει και να τους καταδικάσει όπως κάθε εγκληματική οργάνωση που απειλεί την κοινωνική συνοχή, θα είχες δίκιο. Αλλά όσο άδικο έχει αυτός που βλέπει την λύση στην κρεμάλα άλλο τόσο έχεις και εσύ που πιστεύεις ότι η φασιστική συνείδηση "θεραπεύεται" με ενδοσκόπηση. Η αντιφασιστική συνείδηση πρέπει να ενσταλαχθεί στους θεσμούς ώστε να λάβουν εκείνοι το ρόλο της "κρεμάλας" και να προστατέψουν την κοινωνία από την βαρβαρότητα. Η κοινωνία δεν είναι μόνο άτομα. Θες να είσαι φωνή προόδου Γιάννη; Μίλα για την αστυνομία μίλα για την δικαστική εξουσία που είναι πράγματα που μπορούμε να ακουμπήσουμε, γιατί η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος και δεν γιατρεύεται εύκολα και η κοινωνία ζούγκλα και χρειάζεται κανόνες.
avatar Aprilfool 25.9.2013 | 01:09
Πάντως και ο Λαλιώτης και η Δαμανάκη και άλλοι πολλοί τον φασισμό τον πολέμησαν, σωστά; Ρομαντισμοί, αγαπητέ, ρομαντισμοί. Αυτό το "άβυσσος η ψυχή" που λες, πάντως, σωστό. Άβυσσος. Πόσοι και πόσοι πολέμησαν τον φασισμό με τελείως διαφορετικά κίνητρα, αυτό κι αν έχει ενδιαφέρον.
Ο....αυτός! Ο....αυτός! 23.9.2013 | 16:52
Παιδια ηρεμια!Το να συζητιεται ακομα και με τοση ελαφροτητα το θεμα της βιας σαν λυση για το φασισμο ειναι ατελεσφορο και δενει τα χερια σε οποιον θελει να κανει πραγματικο αντιφασισμο!
Οπως διαφορετικα αντιμετωπιζεις την καθε δυσκολια στη ζωη,ετσι πρεπει να αντιμετωπιζεις και ενα φασιστα...Οι ρουπακιαδες-οι μαχαιροβγαλτες-οι αγελαιοι μπετοβλακες,εκτος απο μια σκατοψυχη ιδεολογια κουβαλανε ηλιθιοτητα,κομπλεξ,φαντασιωσεις για το πως ο καθενας απ αυτους θα σωσει την Ελλαδα και το χειροτερο απ'ολα ειναι οτι ειναι ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ!!!Σ'αυτους εννοειται πως η ΜΟΝΗ αντιμετωπιση που τους πρεπει ειναι το βρωμοξυλο και μονο χωρις περιστροφες.
Απο την αλλη,δε ξερω,λογω βλακειας?λογω αμαθειας ή και ιμημαθειας?Τα αποβρασματα της χ.α. εχουν ερισμα σε μεγαλο κοματι της κοινωνιας.Σαυτους πρεπει να εξηγεις βημα-βημα τα παντα...ιστορικα-πολιτικά-κοινωνικά,επικαιροτητα γενικως.Να καταφερεις να εκμαιευσεις τα ελευθεριακα αντανακλαστικά τους(οσοι εχουν και οσα εχουν)και να μη τους κοντραρεις με χαρακτηρισμους και κοσμιτικα επιθετα,γιατι ετσι τους διεγειρεις τα συντηριτικα.Ξερω ειναι δυσκολο,ξερω κανεις δεν εχει το χρονο και την υπομονη να κατσει να το κανει.Θελει πολλη δουλεια ομως για να γυρισει ο ηλιος.
Αρκει να υπαρχει θεληση και καθαρο μυαλο...αυτάα.....και ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!
Double Helix Double Helix 23.9.2013 | 17:27
Θεωρώ τον Αγγέλακα γραφικό, ξεπερασμένο και απεχθάνομαι την μουσική του. Αλλά με αυτή την δήλωση του βγάζω το καπέλο. Αν όντως έγινε αυτό τότε για μένα είναι σωστός.
Δον Ιδιώτης Δον Ιδιώτης 23.9.2013 | 22:10
Αν θεωρείς τον Αγγέλακα γραφικό, λυπάμαι αλλά μάλλον εσύ είσαι ο γραφικός...
ανώριμος23 ανώριμος23 24.9.2013 | 13:33
είσαι πολύ μικρός εσύ φίλε μου για να ασκήσεις κριτική στο έργο αυτού του θρύλου της ελληνικής ροκ, όταν καταφέρεις και εσύ να κάνεις τα μισά από αυτά που έκανε έλα να σε ακούσουμε.
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ