Οι αστοί και ο Μιχαλολιάκος

Οι αστοί και ο Μιχαλολιάκος Facebook Twitter
4

Απο το facebook του Αδάμ Γιαννίκου

 

Η χθεσινή συνέντευξη Μιχαλολιάκου στον ΣΚΑΪ ήταν μια μικρογραφία του πώς στέκεται απέναντι στη Χρυσή Αυγή και τον φασισμό στις μέρες μας το περιώνυμο αστικό μπλοκ.

- Απροετοίμαστο καθώς, όπως είναι επαναπαυμένο στον αριβισμό των κάθε λογής λακέδων του που πουλάνε αστικό πολιτισμό στα σαλόνια των πατρώνων τους και εκδούλευση στους διαδρόμους της εξουσίας, δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στην κοινωνία, την οποία και θεωρητικά δεν αναγνωρίζει (there is no such thing like society).
- Ανυποψίαστο καθώς όλοι αυτοί νομίζουν ότι οι μαχαιριές των ναζιστικών έργων και ημερών ισοδυναμούν με το γιαούρτι των αγανακτισμένων.
- Διάτρητο γιατί είναι τα δικά του έργα και ημέρες στην εργασία, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την οικονομία, την πολιτική που έχουν εκφασίσει μεγάλο μέρος της κοινωνίας, οδηγώντας την ολόκληρη σε γενική κατάρρευση.
- Ασυνάρτητο καθώς, εθισμένο όπως είναι στη θεωρία των άκρων, δεν μπορεί να τοποθετήσει στο σωστό ιστορικό χρόνο τα κρίσιμα πολιτικά διλήμματα της εποχής. Παρασιτεί στις ευκαιριακές συμμαχίες που υπαγορεύει η διαπλοκή και αναπαράγεται στον αναθεωρητισμό ως τελευταίο χαρτί νομιμοποίησής του απέναντι στα μάτια των εκφασισμένων υποστηρικτών του.
- Απολιτικό καθώς οργανώνεται στον μεταφυσικό ανορθολογισμό του there is no alternative και δεν μπορεί να διανοηθεί την εξέλιξη της ιστορίας πέρα από το κατασκευασμένο τέλος που της έχει επιβάλλει για να παγιώσει τη σαθρή ηγεμονία του.
- Αδύναμο όταν στη σκηνοθετημένη σύγκρουση δεν συμπεριλαμβάνονται οι πραιτωριανοί του και μένει γυμνός από δακρυγόνα ο κενός λόγος του.
- Αναξιόπιστο γιατί έχει μάθει να επικαλείται τη δημοκρατία μόνο όταν νιώθει να χάνει τη προνομιακή διαχείριση του φόβου.
- Άτιμο γιατί εν τέλει, και ο κόσμος να καταρρεύσει με τον Μιχαλολιάκο να περιφέρεται νικητής επί πτωμάτων, τα έσοδά του τα εξασφάλισε και σήμερα.

Αύριο, τι καινούριο θα κάνει;

Αρχείο
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Tο τελευταίο διάστημα εντείνεται όλο και περισσότερο το ζήτημα τις απαγόρευσης η όχι, της X.A. δηλαδή κατά το πόσο είναι εφικτό να τεθεί εκτός νόμου το κόμμα του Μιχαλολιάκου. Σε βάθος χρόνου, ίσως το νομικό ζήτημα να γίνει εφικτό να λυθεί και να επιτευχθεί η απαγόρευση της X.A. Είναι όμως πρακτικό θα έχει τα οφέλη που αναμένουμε;Από τα δεκάδες σχόλια που κατακλύζουν το site, παρατηρώ ότι ο κόσμος έχει χωριστεί σε δυο πεδία γνώμης : σε αυτούς που υποστηρίζουν ότι η X.A. δεν πρέπει να πάψει να προβάλλεται στα κανάλια και σε συνεντεύξεις σε εφημερίδες, έτσι ώστε μέσω του βάρους της συνεχούς προβολής και κριτικής από τα μέσα, να υποχρεωθεί σε λάθη, να αναγκαστεί να ‘βγάλει την μάσκα’, να ξεμπροστιασθεί, να εκτεθεί στα μάτια του κοινού που θα καταλάβει επιτέλους τι κρύβεται πίσω από αυτό το νεοναζιστικό μόρφωμα. Οι άλλοι αναγνώστες, υποστηρίζουν ότι, αρκετά ανεχτήκαμε την X.A. και υποστήκαμε την χυδαία προβολή της από τα Μέσα, είναι καιρός να σταματήσουμε να της δίνουμε τόσο σημασία και να κάνουμε έμμεση αβάντα στις απάνθρωπες θέσεις της, ενώ καλύτερα θα ήταν να την αποκλείσουμε παντελώς και από παντού.Και οι δυο προαναφερόμενες κατευθύνσεις έχουν μια λογική βάση και θα μπορούσαν να δώσουν μια ορθή κατεύθυνση στην επίλυση του προβλήματος της εμφάνισης ενός ναζιστικού κόμματος σε ένα δημοκρατικό κράτος, αν μιλάγαμε με πολιτικά -και λογικά- κριτήρια. Έχω την αίσθηση όμως ότι η ενδυνάμωση της Χρυσής Αυγής δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με πολιτικούς συσχετισμούς και στρατηγικές, αλλά έχει να κάνει σαφέστατα με τις πρόσφατες, βίαιες κοινωνικό-οικονομικές ανακατατάξεις που καταλήγουν στην κατάρρευση κάθε έννοιας πολιτισμού, αξιών, ηθικής, διαύγειας.Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο κόσμος που ψήφιζε και συνεχίζει να ψηφίζει το κόμμα με τα ναζιστικά χαρακτηριστικά, δεν έχει μάθει για την βιαιότητα τους, τον μισανθρωπισμό τους, δεν έχει γνωρίσει τον ρατσισμό τους, δεν έχει δει σε ζωντανή σύνδεση την βιαιοπραγία σε πολίτες, σε πολιτικούς και μετανάστες. Όπως οι πολίτες τις Αρχαίας Ρώμης πλήρωναν το εισιτήριο τους για να παρακολουθήσουν από τις εξέδρες του Κολοσσαίου το αιματηρό θέαμα, έτσι και οι ψηφοφόροι της X.A. ξέρουν πολύ καλά που δίνουν την κρίσιμη ψήφο τους και ποιους στέλνουν στην βουλή και μάλιστα το κάνουν με πλήρη επίγνωση - όση επίγνωση μπορεί να έχει ένα θολωμένο και αγανακτισμένο μυαλό. Γιατί αυτό θέλουν, γιατί αυτό αποζητούν: εκδίκηση, βία, αίμα σε αυτούς που πιστεύουν ότι τους έφεραν σε εξευτελιστικά όρια διαβίωσης, οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Υποπτεύομαι ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι - που όπως έχει αποδειχτεί προέρχονται από διάφορα επίπεδα μόρφωσης, κουλτούρας, σεξουαλικής προτίμησης, οικονομικής κατάστασης- που ψήφισαν το κόμμα X.A., αδιαφορούν πλήρως για το τι πιστεύει αληθινά ο Μιχαλολιάκος για τον Ναζισμό η το εάν ο Κασιδιάρης φοράει μπλούζα με τα χαρακτηριστικά τον SS. Εκείνο που θέλουν στην πραγματικότητα, είναι να φέρουν σε δύσκολη θέση το πολιτικό σύστημα, να τρομάξουν τους υπολοίπους βουλευτές, να ανεβάσουν τις εντάσεις και εάν τύχει και πέσει και λίγο ξύλο σε αυτούς, δεν θα τους ‘χαλάσει’ κιόλας. Η κοντόφθαλμη λογική του ‘Αφού μου κάψατε το σπίτι,τότε και εγώ θα κάψω το δικό σας' και οι εκδικητικότητα δυστυχώς κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στους αστούς και διαβρώνει τα όποια περιθώρια μας έχουν απομείνει για ψύχραιμες λύσεις στα σοβαρά προβλήματα μας. Από την άλλη μεριά, η πλήρης απαγόρευση της Χρυσής Αυγής από τα μέσα θα πρέπει πάρα πολύ προσεχτικά να τεθεί υπό εξέταση, διότι μπορεί να φέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Καταρχάς, ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι στην εποχή του internet, των social media,τον blog κτλ, το να πούμε ότι θα αποκλειστεί κάποιος από τα Μέσα -που σίγουρα έχουν χάσει την αίγλη τους και την ιδιότητα να επηρεάζουν καταστάσεις όπως στην παντοδυναμία τις τηλεόρασης και των εφημερίδων τις προηγούμενες δεκαετίες - είναι σαν να κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Επίσης, το να τεθεί εκτός νόμου ένα κόμμα που βλέπουμε ότι σε αυτή την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα, έχει δυναμική απήχηση, είναι τρομερά επικίνδυνο: πόσο σίγουροι είμαστε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ηρωοποιήσει τα μέλη της X.A. που το 'κακό σύστημα τους φοβήθηκε και τους απεκρούει’? Βάζω στοίχημα ότι, μετά από μια τέτοια απαγόρευση πολλοί ‘καλοθελητές’ θα βρουν αφορμή να ζητήσουν να τεθεί έκνομο και ένα κομμάτι τις 'Άκρας Αριστεράς' και γιατί όχι στο μέλλον, να τεθούν εκτός νόμου όσα κόμματα δεν τους βολεύουν η δεν τους συμφέρουν. Επιπροσθέτως, αν κοιτάξουμε το θέμα και με βάση ιστορικών προηγούμενων στη Ελλάδα, πότε καταβαράθρωσε ή αντιμετώπισε αποτελεσματικά η απαγόρευση το ΚΚΕ και τους χιλιάδες συντρόφους, όταν το κυνηγητό και οι εξορίες από το τότε Κράτος, όχι μόνο δεν το αποδυνάμωναν αλλά αντίθετο του προσέδιδαν σιδερένια θέληση και μυθικά χαρακτηριστικά μέχρι που κέρδισε και την εκλογή του στη βουλή ; Η απαγόρευση λοιπόν σε αυτό το σημείο που βρισκόμαστε, μάλλον θα ήταν οδυνηρότερη θεραπεία από την ίδια την κακοήθη ασθένεια.Κοντολογίς, λοιπόν πιστεύω ότι ούτε η υπερπροβολή αλλά ούτε και η απαγόρευση είναι η λύση για τον καλπασμό της Χρυσής Αυγής στις δημοσκοπήσεις. Ο πόλεμος αυτός δεν είναι πολιτικός αλλά κοινωνικός. Όσο οι αστοί δεν βλέπουν κανένα άλλο -δεξιό η αριστερό-προστάτη για την ασφάλεια τους και την διαβίωση τους, θα καταλήγουν με την βούληση τους στο Χρυσαυγίτη νταβατζή της γειτονιάς. Αυτή την περίοδο η Χρυσή Αυγή είναι σαν ένα βρώμικο, βαρύ παλτό που άλλοι μας έχουν βάλει να το φορέσουμε. Το αν θέλουμε να φύγει από πάνω μας δεν θα εξαρτηθεί από το πόσο θα αντέξει το παλτό αλλά το πόσο θα αντέξουμε εμείς το κρύο. Και ο χειμώνας αναμένεται βαρύς…
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΗΣ Χ.Α.-«Η χ.α. αποτελεί λαικό κόμμα»: Ο στόχος της χ.α. είναι η στήριξη του συστήματος. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η συνθηματολογία και οι ανακοινώσεις της δεν στρέφονται κατά του μεγάλου κεφαλαίου και της μιας χούφτας οικογενειών που κυβερνούν τη χώρα αλλά κατά των μεταναστών, των απεργών , των αριστερών, των αναρχικών/αντιεξουσιαστών και των γενικά αδύναμων κομματιών της κοινωνίας και των ριζοσπαστικοποιημένων που επιζητούν τις βαθιές αλλαγές. Άλλωστε το φαινόμενο έχει επαναληφθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Κάθε φορά που η λαική οργή φούντωνε, παρουσιαζόταν ένα φασιστικό μόρφωμα είτε για να διοχετεύσει την οργή σε ένα εσωτερικό φανταστικό εχθρό(κομμουνιστές, αναρχικοί, μετανάστες, εβραίοι) είτε για να παίξει το ρόλο του «μπαμπούλα» ώστε να επιστρέψει ο κόσμος στα μαντριά των γνωστών κομμάτων είτε εν τέλει να προστατεύσει την μεγαλοαστική τάξη μέσω της ανάληψης της εξουσίας ή με τη βία ή μέσω κοινοβουλευτικών πραξικοπημάτων. (1963-1967 υπόθεση Λαμπράκη- φασιστική οργάνωση ΙΔΕΑ-χούντα , 1936 ογκώδεις διαδηλώσεις, απεργίες-μεταξάς, 1880 λαικές/εργατικές διεκδικήσεις στις ηπα –κουκλουξκλαν, 1932 σπαρτακιστές-ναζι).-Η «χα είναι υπέρ των ελλήνων»: Αρκεί να μην είναι κομμουνιστές, εν γένει αριστεροί, αναρχικοί, ριζοσπάστες, να μην είναι απεργοί, των τσιγγάνων, των μουσουλμάνων ελλήνων, να μην είναι Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (τους οποίους θέλουν να τους αναγκάσουν σε στείρωση και ευθανασία!!!) των ομοφυλόφιλων-με λίγα λόγια είναι εναντίον των 9.500.000 πολιτών που δεν τους ψήφισαν και υπέρ των 420.000 που τους ψήφισαν (και όχι αναγκαστικά υπέρ όλων αυτών διότι αν το ψάξουμε όλο και κάποιον που δεν τους ταιριάζει θα βρούμε).- Η «χα δέχεται πόλεμο από τα μμε»: Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα (πρώτο θέμα) προβάλλει συστηματικά και αναγάγει τους νεοναζί σε « τρέντι φατσούλες» (αυτό ακριβώς είπε ο παρουσιαστής πορνοεκπομπών και κομιστής μαύρου χρήματος θέμος αναστασιάδης για τον υπόδικο κασιδιάρη), πολλά κανάλια όπως το extra3, το σταρ επιλέγουν τα επιχειρήματά τους και προωθούν κάθε ρατσιστικό στερεότυπο, ενώ βεβαίως κάθε καθεστωτικό μμε παραπληροφορεί σε τακτική βάση. Πρόσφατα συμπλοκή αντιεξουσιαστών με ναζί που έσπαγαν μαγαζιά μεταναστών στα Πατήσια βαφτίστηκε επίθεση αναρχικών σε κατοίκους! Ταυτόχρονα προωθούν την απάτη «τα άκρα συγκρούονται» (λες και είναι ακραίο να υπερασπίζεσαι βασικά ανθρώπινα δικαιώματα) και φυσικά να αποκρύπτουν ότι ποτέ η αστυνομία δεν συλλαμβάνει νεοναζί! Φυσικά δεν αγνοούμε ότι το σύνολο των καθεστωτικών μμε ανήκει σε μεγαλοεφοπλιστές και μεγαλοεργολάβους αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη διαπλοκή της ναζιστικής συμμορίας με το μεγάλο κεφάλαιο.-η «χ.α. είναι κίνημα ελλήνων εθνικιστών» Μόνο που ιδεολογία εθνικισμού ΔΕΝ υπάρχει. Διότι οι αρχές πάνω στις οποίες βασίζεται το ιδεολόγημα του εθνικισμού είναι απλά ανοησίες: Καθαρότητα του αίματος του έθνους (όποιος πιστεύει στην φυλετική καθαρότητα είναι ή ηλίθιος ή λαοπλάνος έγραφε ο κοζανίτης Β. Ραφαηλίδης), υπεροχή της φυλής (φυσικά κάθε εθνικιστής υποστηρίζει ότι η δική του φυλή είναι ανώτερη των άλλων)και κάθε έθνος-μία χώρα ( προφανώς η χα θα υποχρεώσει τα 10 εκατομμύρια των ελλήνων της διασποράς να επιστρέψουν στην Ελλάδα…).-η «χ.α. είναι έλληνες πατριώτες». Τώρα πως γίνεται ο «έλληνας πατριώτης» να θεωρεί προδότες τον Βελουχιώτη, τον Λαμπράκη, τον Γλέζο κα ήρωες τους χουντικούς συνταγματάρχες (επί χούντας ξεπουλήθηκε η Κύπρος στους τούρκους εθνικιστές), τους χίτες και ταγματασφαλίτες του Μελιγαλά, πρότυπο τον Χίτλερ (ο οποίος εάν κέρδιζε τον β’ π.π. θα ήταν καλύτερη η Ευρώπη κατά Μιχαλολιάκο, ενώ τον έχουν υμνήσει πάμπολλες φορές στο περιοδικό τους στο οποίο τον είχαν τρεις φορές εξώφυλλο-όπως επίσης τον Γκέρινγκ και τον Ες) είναι κομμάτι οξύμωρο. Πως γίνεται να θαυμάζεις τον Σωκράτη που δήλωνε «Πολίτης του κόσμου» και ταυτόχρονα να μισείς τους πολίτες του κόσμου είναι απλά δείγμα μειωμένης ευφυίας ή απατεωνιάς.- η «χ.α. είναι υπέρ της τήρησης των νόμων». Εδώ οι αντιφάσεις ξεπερνάνε και τη μεγαλύτερη φαντασία. Παρανομώντας «υπηρετούν» το νόμο! Καταστρέφοντας περιουσίες μεροκαματιάρηδων, καίγοντας σπίτια, μαγαζιά , κάνοντας δολοφονικές επιθέσεις εναντίον ελλήνων και ξένων! Ο Μιχαλολιάκος έχει καταδικαστεί για τοποθέτηση βομβών σε αθηναικούς κινηματογράφους με αποτέλεσμα τον βαρύ τραυματισμό δεκάδων ανθρώπων, ο Ρήγας είναι καταδικασμένος για εκτέλεση συμβολαίου δολοφονίας όντας κοινός γκάνγκστερ, ο «Περίανδρος» Α. Ανδρουτσόπουλος καταδικάστηκε για επίθεση με σκοπό την δολοφονία έλληνα φοιτητή, ενώ εκκρεμούν βαρύτατες κατηγορίες για πολλούς ακόμα χρυσαυγίτες. Ταυτόχρονα υπερασπίζονται τα νομοθετικά εκτρώματα εναντίον των εργαζομένων καθώς δεν αμφισβητούν την νομιμότητα των μισθών πείνας- αντιθέτως «προωθούν» άνεργους να εργαστούν με εξευτελιστικούς μισθούς και μηδενικά εργασιακά δικαιώματα προπαγανδίζοντας ότι βρίσκουν δουλειά σε άνεργους! Ο ορισμός της αλητείας!!!-η «χα. Είναι εναντίον των κομμάτων που κυβέρνησαν τη χώρα». Τα ακροδεξιά φασιστικά μορφώματα στοχοποιούν σαν εχθρό κάθε ριζοσπάστη και αγωνιζόμενο. Μην ξεχνάμε ότι ο φύρερ της χ.α. ανέλαβε την αρχηγία της χουντικής ΕΠΕΝ κατευθείαν από τον Μ. Βορίδη (ο οποίος μεταπηδώντας στον λα.ο.σ. και κατόπιν στη νδ «καθεστωποιήθηκε» με την υπουργοποίησή του) ενώ «ιστορικά» στελέχη του εθνικιστικού/πατριδοκάπηλου χώρου που απομακρύνθηκαν από τη χ.α. τον κατηγορούν για τις σχέσεις του με την ευπ. Πολλά στελέχη της χ.α. προέρχονται είτε από τη νδ είτε από τον λα.ο.σ. (σε επίπεδο Κοζάνης ο δικηγόρος Κουρκούτας υπήρξε υποψήφιος του λα.ο.σ. στις τελευταίες περιφερειακές εκλογές). Η φωτογραφία με την υπόκλιση Μιχαλολιάκου μπροστά στη Ντόρα είναι πλέον πασίγνωστη. Δικαιούται κάποιος να κατηγορήσει για πολλά πράγματα την αριστερά, τους αντιεξουσιαστές, το εργατικό κίνημα αλλά για το μόνο που δεν μπορεί να τους κατηγορήσει είναι ότι κυβέρνησαν τη χώρα.-η «χ.α. είναι πιστοί χριστιανοί ορθόδοξοι»: Ως γνωστόν μέχρι τον Μάρτιο κατηγορούσαν σε λογύδρια, έγραφαν και έβριζαν την «εβραική θρησκεία του χριστιανισμού» ότι κατέστρεψε τον ελληνισμό, ενώ στελέχη-βουλευτές όπως ο γερμένης και ο ματθαιόπουλος έπαιζαν σε συγκροτήματα μπλακ μέταλ που εκθείαζαν τον σατανισμό! Για κάποια χρόνια δήλωναν «δωδεκαθειστές πιστοί στην αρχαία ελληνική θρησκεία» αλλά προφανώς η εκλογική άνοδος ανατρέπει τις πεποιθήσεις του. Αυτό που τους ενώνει με γνωστούς κληρικούς είναι ο κοινός εχθρός: Ο Πολίτης που αγωνίζεται, αμφισβητεί, διεκδικεί χωρίς κομματικούς και θρησκευτικούς τσομπάνους.Εν κατακλείδι η νεοναζιστική συμμορία είναι εχθρός κάθε Ανθρώπου διότι είναι εχθρός των βασικών συστατικών που απαρτίζουν μία ανθρώπινη συνείδηση: Της Αλληλεγγύης, της Αλληλοβοήθειας, της Κριτικής Σκέψης, της Αξιοπρέπειας.