Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Ελλάδα

"Μην αγοράζετε το βιβλίο που διαφημίζει τη δολοφονία του πατέρα μου"

Ο γιός του δολοφονημένου από τη 17Ν Νίκου Μομφεράτου διαμαρτύρεται έξω από τα βιβλιοπωλεία

Ο Γιώργος Μομφεράτος έξω από το βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου σήμερα. Φωτό: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LIFO
Ο Γιώργος Μομφεράτος έξω από το βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου σήμερα. Φωτό: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LIFO

O κύριος έξω από το βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου, κάθεται διακριτικά δίπλα στη βιτρίνα και μοιράζει αυτό το χαρτί σε αυτούς που ετοιμάζονται να μπουν στο βιβλιοπωλείο. «Το βιβλιοπωλείο αυτό πωλεί βιβλίο που διαφημίζει τη δολοφονία του πατέρα μου».

 

Ο Γιώργος Μομφεράτος, γιός του εκδότη Νίκου Μομφεράτου, ο οποίος δολοφονήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου 1985 μαζί με τον οδηγό του, Παναγιώτη Ρουσέτη, στην διασταύρωση των οδών Βουκουρεστίου και Τσακάλωφ στο Κολωνάκι, από μέλη της τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Νοέμβρη, μας είπε: «Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που βρισκόμαστε στο δρόμο. Θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε μαζί με άλλα μέλη των οικογενειών των θυμάτων της 17Ν, έξω από τα βιβλιοπωλεία, για την έκδοση αυτού του βιβλίου, από ένα μεγάλο εκδοτικό οίκο. Μετά από δέκα χρόνια, όπως στις δίκες της 17 Ν, βγαίνουμε πάλι στο δρόμο, για να θυμήσουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα ηρωϊκό, μόνο δολοφονίες.»

 

 

138 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1234 Επόμενα
Double Helix Double Helix 11.3.2014 | 17:58
Θαρραλέα πράξη.
avatar LAMPROS 12.3.2014 | 22:32
Αυτονόητη πράξη ναί, σωστή ίσως (κατα την γνώμη μου) θαρραλέα γιατί;
avatar boo1 11.3.2014 | 18:07
Εντελως γραφικος
avatar Spyridon 11.3.2014 | 21:12
Ισως. Ωστοσο θα ηθελα να ηξερα πως θα αντιδρουσατε εσεις αν ησασταν στη θεση του...
Lycos Lycos 11.3.2014 | 22:01
Τον πατέρα του σκότωσαν. Απαγορεύονται εκφράσεις όπως γραφικός σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν το εχεις υπόψη σου;
avatar boo1 12.3.2014 | 00:32
το να εχεις προβλημα με αυτον που σκοτωσε τον πατερα σου ειναι φυσιολογικο οταν κανεις τετοια καραγκιοζιλικια εισαι γραφικος οποιος και αν ειναι ο λογος!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (32) ΟΧΙ (197)
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 23:29
κι εσεις κωμικός!
avatar boo1 12.3.2014 | 00:35
δεν συμφωνουμε αλλα μου αρεσει που απαντας στον πληθυντικο
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (21) ΟΧΙ (55)
Ιαπετός Ιαπετός 11.3.2014 | 18:09
Χαζαμάρες! Τι ρόλο βαράει τώρα; Να μη διαβάσεις μια εκ των έσω μαρτυρία μιας σημαντικής περιόδου της σύγχρονης ιστορίας μας; Δε χρειάζεται να συμφωνείς σ' ό,τι λέει, ή και καθόλου ακόμα. Τι στενοκεφαλιά είναι αυτή;
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 18:57
Τα πρακτικά της δίκης της 17Ν πάντως νομίζω είναι διαθέσιμα, για όσους έχουν τόση περιέργεια να διαβάσουν μια εσωτερική μαρτυρία. Με μια γρήγορη αναζήτηση βλέπω οτι τα έχει το Indymedia.
Ιαπετός Ιαπετός 11.3.2014 | 19:21
Υπάρχει ακόμα κόσμος που είναι υπέρ παρωχημένων αντιλήψεων, όπως η λογοκρισία; Δε σου αρέσει κύριε, μη το αγοράζεις. Τι ζόρι τραβάς; Συνταγματικό δικαίωμα η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Κάνε μας τη χάρη!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (144) ΟΧΙ (270)
Dimitri Raskolnikov Dimitri Raskolnikov 11.3.2014 | 23:49
Από πότε τα πρακτικά μίας δίκης θεωρούνται ότι καλύπτουν πλέρια ένα θέμα; Δεν είναι αυτονόητο ότι με την ησυχία του και απεριόριστες σελίδες στη διάθεσή του, αλλά και δίχως το σπαθί του νόμου πάνω από το κεφάλι του, ο Κουφοντίνας έγραψε πιο ολοκληρωμένα την οπτική του; Αν εμένα με ενδιαφέρει να τη μάθω, εσένα τι σε κόφτει;
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (79) ΟΧΙ (101)
savvas savvas 11.3.2014 | 19:07
Δεν τίθεται θέμα συμφωνίας ή διαφωνίας με έναν δολοφόνο. Αν κάποιος δολοφόνησε τον πατέρα σου δεν είναι χαζαμάρα. Χαζαμάρες είναι αυτά που γράφουμε εμείς.
Ιαπετός Ιαπετός 11.3.2014 | 19:22
Και τι νομίζει ότι κάνει;
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (160)
Double Helix Double Helix 11.3.2014 | 21:04
ρε φίλε Ιαπέτο, είσαι σοβαρός; Ο πατέρας του σκοτώθηκε, δεν διαμαρτύρεται από ιδεολογικούς σκοπούς. Σωστό ή λάθος πιστεύεις ότι μπορείς να τον κρίνεις;
Ιαπετός Ιαπετός 11.3.2014 | 21:54
Έχει το δικαίωμα να διαμαρτύρεται. Αν και όποιος είναι να το αγοράσει, θα το αγοράσει. Τα λόγια του έχουν βαρύτητα σ' αυτούς που έτσι κι αλλιώς δε θα τον αγόραζαν, γιατί δεν είναι του αθλήματος. Οπότε δεν κάνει τίποτα ουσιαστικό. Δεν αποτρέπει κανέναν, απλά δηλώνει στον εκδοτικό οίκο τη διαμαρτυρία του. Θεωρώ ότι εκτίθεται. Είναι χαζό αυτό που κάνει. Είναι σαν ένας Εβραίος να στηθεί έξω από ένα βιβλιοπωλείο και να λέει μην αγοράζετε το βιβλίο του Πλεύρη (το γνωστό για τους Εβραίους). Σαν ένας του κατηχητικού, να λέει μην αγοράζετε Μαρξ, ή ένας άθεος να λέει μην αγοράζετε την Καινή Διαθήκη. Καταλαβαίνεις...

Επίσης, όσοι πέρα απ' τις ευχές να σκονιστεί στα ράφια, επιθυμούν την απαγόρευση του βιβλίου ή του κάθε βιβλίου, να το κοιτάξουν. Να το καλοσκεφτούν. Ο άλλος από πάνω μου λέει να διαβάσω τα πρακτικά της δίκης, ως επιχείρημα κατά της κυκλοφορίας του βιβλίου! Πνεύμα ελευθερίας μιλάμε. Ξες, διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά... κτλ.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (103) ΟΧΙ (84)
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 08:46
σιγά μη τον λένε και ...καρπέτο!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (6)
avatar Ντίνοςzaaj 13.3.2014 | 00:52
Σωστά αυτά που λες για ελευθερία του λόγου, αλλά απο την στιγμή που δεν είσαι στη θέση του δεν μπορείς να κρίνεις τη διαμαρτυρία του η οποία εκφράζει και μια θέση. Στο κάτω κάτω η πράξη του δεν αντιβαίνει στις αρχές της ελευθερίας της έκφρασης (δεν εμπόδισε κάνεναν απο το να το πάρει). Λιγό περισσότερο ανοιχτομυαλοσύνη και απο μέρος σου δεν βλάπτει!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (2)
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 22:47
Κανείς δεν έχει επιχειρηματολογήσει (σε αυτά τα σχόλια τουλάχιστον) υπέρ της απαγόρευσης του βιβλίου. Κατά τη γνώμη μου όμως η έκδοσή του είναι πράξη αιματοβαμμένη και ανήθικη, και νομίζω και η αγορά του είναι ανήθικη από τη στιγμή που ενισχύει τον Κουφοντίνα. Αυτό νομίζω ισχυρίζεται και ο γιος του Μομφεράτου, και το άκυρο σχόλιο είναι το "Τι ρόλο βαράει τώρα;" (όπως και τα "γραφικός" παραπάνω και παρακάτω). Τα πρακτικά της δίκης τα αναφέρω γιατί είναι ένας τρόπος να ενημερωθεί κανείς χωρίς να επιβραβεύσει με τα ευρώ του τον Κουφοντίνα. Τέλος, το "διαφωνώ με αυτό που λες, κλπ." είναι αρχή αλλά στα λάθος χέρια δεν είναι παρά απλό τσιτάτο.
Dimitri Raskolnikov Dimitri Raskolnikov 11.3.2014 | 23:51
Δηλαδή δεν είσαι υπέρ της απαγόρευσης πράξεων αιματοβαμμένων και ανήθικων;
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (15) ΟΧΙ (22)
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 18:32
Όχι, το ανήθικο δεν είναι και παράνομο. Για το αιματοβαμμένη ελπίζω να αντιλαμβάνεστε οτι δεν το εννοώ κυριολεκτικά. Πάντως μου αρέσει που κάνω συζήτηση περί ηθικής με έναν Ρασκόλνικοφ.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (20) ΟΧΙ (2)
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 18:15
εντάξει δεν έχει άδικο , είναι πλ σκληρό για έναν γιο αυτό. Αλλά έτσι όπως λέει να θύμαστε κτλ .... Θα μπορούσε κανείς να γράψει από κάτω. Να θυμάστε ο Νικόλαος Μομφεράτος ήταν υπουργός επί Χούντας. Δολοφόνος Ο κουφαντίνας αλλα ασ μην περάσουμε στην αγιοποίηση όλων των θυμάτων θάβοντας το τι έχουν κάνει.
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 18:52
Οι υπάνθρωποι της 17Ν τον "καταδίκασαν" πάντως γιατί ήταν εκδότης εφημερίδας, που μάλιστα υποτίθεται την είχε αγοράσει με χρήματα της CIA..
avatar O_Yios_tou_Yo 11.3.2014 | 23:17
Τα κτηνη της 17Ν μιλουσαν για ανταρτικο πολεων και αρλουμπες που επικροτουσε μια μεγαλη μεριδα πληθυσμου, λογω μιας ιστορικης συνεχειας. Τωρα πλεον βλεποντας καθαροτερα αντιλαμβανομαστε την αββυσαλεα ανοησια, αδικια, στυγνο εγκλημα που εκπροσωπουσε ετσιθελικα για τον λαο(;;;) η 17Ν. Ετσιθελικα επαναλαμβανω και κλεινω.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (121) ΟΧΙ (34)
StergiosW StergiosW 11.3.2014 | 18:27
Όσο και να συμφωνούμε (σχεδόν) όλοι εμείς περί ελευθερίας του λόγου, έκφρασης κτλ (βλέπε παλαιότερο γκάλοπ), αυτός ο άνθρωπος βιώνει τον παραλογισμό να βλέπει τον δολοφόνο και μαζί και όσους συνεργάζονται μαζί του να πλουτίζουν ανάγοντας την στυγνή δολοφονία του πατρός του σε μια αρρωστημένη, υποτιθέμενη "πολιτική διακήρυξη" τυπωμένη σε ένα βιβλίο.
Εύχομαι πραγματικά οι πωλήσεις να είναι Μηδενικές, έστω και έχοντας το βιβλίο στα ράφια, και να γίνει αυτό μια μικρή τουλάχιστον παρηγοριά για τους ανθρώπους των θυμάτων της 17Ν...
Nikatsu Nikatsu 11.3.2014 | 18:35
Τελικα το βιβλιο του Κουφοντινα, πουλαει;
avatar athens voice 11.3.2014 | 20:55
Το βιβλίο πουλάει τρελά. απο γνωστο μου σε μεγάλο βιβλιοπωλείο έμαθα πως χρόνια είχε να γίνει τέτοιο πράγμα. να σημειωθεί πως τα πρώτα 10.000 αντίτυπα έφυγαν την πρώτη μερα.
silvia silvia 11.3.2014 | 18:52
Μια δολοφονία είναι μια δολοφονία. Δεν έχει σημασία αν το θύμα ήταν θύτης ή ο θύτης θύμα, μια δολοφονία παραμένει δολοφονία. Η ζωή παραμένει ανολοκλήρωτη, τα όνειρα, τα σπίτια άδεια. Ο δολοφόνος φυσικά μπορεί να βγει να εξιστορήσει ό,τι θέλει, να γράψει ό,τι θέλει και να πει ό,τι θέλει. Όμως παραμένει δολοφόνος.
Και φυσικά όποιος έχει την περιέργεια να μάθει τι είχε στο μυαλό του την ώρα του φόνου μπορεί να διαβάσει ή να ακούσει αυτό που λέει. Προσωπικά δεν την έχω, οπότε και κρατάω τα λεφτάκια μου για χρωματιστές πιτζάμες με αρκούδους.
Αστειατορας Αστειατορας 11.3.2014 | 19:05
Και επειδη σκότωσε τον πατέρα του πρέπει να μην διαβάσουμε το βιβλίο .;θα το διαβάσουμε φυσικα και να το διαβάσουν μόνο όσοι θέλουν όσοι δεν θέλουν να μην το διαβάσουν .! Να εκδοθεί ξανα και ξανα το βιβλίο και να πουλιέται παντου αυτο ειναι δημοκρατια ολα τα αλλα ειναι περιττα αιντε γιατι το κουρασαμε ..
avatar
Ανώνυμος/η 11.3.2014 | 19:06
Ο κουφοντίνας έχει δικαίωμα να γράψει βιβλίο. Ο Λιβάνης έχει δικαίωμα να το εκδόσει. Ο Μομφερράτος και κάθε άλλο θύμα έχουν δικαίωμα -και υποχρέωση- να διαμαρτυρηθούν. Οι κρίσεις περισσεύουν.
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 08:28
Μπράβο, έτσι είναι, κοντεύουμε να παρανοήσουμε με τις μπούρδες που γράφουν οι διάφοροι Ιαπετοί παραπάνω.
Ιαπετός Ιαπετός 12.3.2014 | 14:28
Σαν τη Λουκά φαίνεται ο τύπος, και εξήγησα τους λόγους γιατί δεν κάνει τίποτα στην ουσία. Δικαίωμά του η διαμαρτυρία, και δικαίωμά μας να τον κρίνουμε. Αν αγοράσω το βιβλίο, και με πείτε ανήθικο, είστε βλάκες. Και τα σχόλιά μου που περί απαγόρευσης, έχουν να κάνουν με μια απάντηση που πήρα, κι όχι για τη Λουκά.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (31)
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 16:57
Το πως φαίνεται είναι δικό του θέμα κι επίσης εξαρτάται από το ποιός τον κοιτάει. Από κεί και πέρα ο άνθρωπος δεν είπε να απαγορευθεί το βιβλίο. Ζήτησε να μην το αγοράσουμε (όπως θα έπρεπε να κάνουμε χωρίς να μας το πεί κανείς). Αν το αγοράσεις δεν θα σε πώ ανήθικο αλλά βλάκα (εκτός αν κάνεις κάποιου είδους έρευνα για το θέμα). Από που βγήκε όλη αυτή η συζήτηση περί απαγόρευσης δεν το καταλαβαίνω.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (19) ΟΧΙ (8)
Ιαπετός Ιαπετός 12.3.2014 | 17:44
Η συζήτηση περί απαγόρευσης ξεκίνησε λόγω κάποιων σχολίων εδώ πέρα. Επίσης, είμαι βλάκας επειδή έχω πολιτικούς προβληματισμούς σχετικά με το αντάρτικο πόλης, ανοιχτούς "λογαριασμούς" με τις επαναστατικές ιδεολογίες, και γενικά με ενδιαφέρει πολύ οτιδήποτε σχετικό. Βλάκας επειδή θέλω να κατανοήσω καλύτερα το αντικείμενο το οποίο θέλω να ασκήσω κριτική. Είναι ο δαίμονας ο Κουφοντίνας. Μακριά οι ήσυχοι άνθρωποι απ' αυτά... Ν' αφήσω τέτοια πηγή πληροφοριών για τη 17Ν επειδή κάποιοι απολιτίκ άρχισαν τα ηθικά τους.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (14)
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 18:22
Διευκρίνισα πως αν κάνεις κάποια έρευνα, εργασία κλπ για το θέμα, δεν έχω πρόβλημα. Δεν κάνει "έρευνα" όμως όλος ο κόσμος κι απ ότι λένε το βιβλίο κάνει τρελές πωλήσεις. Μη μου πείς πως όλοι αυτοί έχουν πολιτικούς προβληματισμούς. Η πως οι βιβλιοπώλες τύπου παπασωτηρίου που γέμισαν τη βιτρίνα μ' αυτό το βιβλίο θέλουν να διευρύνουν τον επιστημονικό μας ορίζοντα σε θέματα "αντάρτικου πόλεων".
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (11)
Ιαπετός Ιαπετός 12.3.2014 | 19:17
Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί απλοί άνθρωποι που προβληματίζονται, διαβάζουν, ψάχνουν. Το βιβλίο κατεξοχήν πολιτικοποιημένοι το αγοράζουν. Πολλοί βλέπουν τη 17Ν ως ηρωική, άλλοι πάλι αρκετά κριτικά κι άλλοι την απορρίπτουν. Το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί ενδιαφέρονται να μάθουν για την ιστορία της 17Ν, και το βιβλίο αυτό είναι πραγματική πηγή πληροφοριών για τους ενδιαφερόμενους. Δε χρειάζεται να είσαι ακαδημαϊκός ή δημοσιογράφος που ασχολείται με το θέμα για να αγοράσεις το βιβλίο. Οποιοσδήποτε πολιτικοποιημένος που ασχολείται με τις ιδεολογίες, δε θα μπορούσε να αντισταθεί σε μια τέτοια μαρτυρία. Ποιοι νομίζεις πως θα το αγοράσουν; Νοικοκυρές, απολιτίκ που ψάχνουν βιβλία να σκοτώσουν την ώρα τους; Θα πεις στους φαν της 17Ν να μην το αγοράσουν; Ανοησία θα ήταν... Θα πεις άτομα όπως κι εμένα, επειδή είμαστε ανήσυχοι με προβληματισμούς, να μη το διαβάσουμε επειδή είναι δολοφόνος;
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (15) ΟΧΙ (14)
silvia silvia 12.3.2014 | 20:07
φίλε μου Ιαπετέ, αν έχεις τέτοιους προβληματισμούς καλύτερα να διαβάσεις Immanuel Kant, David Graeber, Pierre Clastres, Fanelli, Bookchin Murray και όμοιούς τους. Όχι τον Κουφοντίνια για όνομα του θεού!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (24) ΟΧΙ (12)
Ιαπετός Ιαπετός 12.3.2014 | 21:29
Λίγο πιο σοβαρά επιχειρήματα παιδιά... Μιλάω για προβληματισμούς σχετικά με το αντάρτικο πόλης, κι όχι γενικά κι αόριστα. Είναι άλλο θέμα οι φιλοσοφικοί προβληματισμοί. Εδώ μιλάμε για πολιτικά θέματα, που έχουν στιγματίσει μια ολόκληρη εποχή. Γι' αυτά μιλάω τώρα εδώ πέρα. Και στην τελική δε σου πέφτει λόγος τι θα διαβάζω... Αν εσύ δεν ενδιαφέρεσαι για την ιδεολογία και την ιστορία, εγώ ενδιαφέρομαι. Για μένα είναι ένα ανοιχτό θέμα το αντάρτικο πόλης, με προβληματίζει πολιτικά. Θέλω να δώσω απαντήσεις στον εαυτό μου. Εντάσσεται στον γενικότερο πολιτικό προβληματισμό. Δε σας πέφτει λόγος τι θα διαβάζει ο κόσμος.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (17) ΟΧΙ (15)
Smaug Smaug 12.3.2014 | 12:30
Έτσι ακριβώς είναι. Η διαμαρτυρία είναι δικαίωμα του καθενός όσο χαζός και να είναι ο λόγος (που δεν πιστεύω πως είναι). Το θέμα ειναι τα κέρδη απο το βιβλιο που θα πάνε; Στα χέρια του δολοφόνου τρομοκράτη; Καλύτερα να πάνε στα θύματα τις 17Ν.
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 16:02
Αυτό είναι ένα θέμα...
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (1)
avatar run forest run 12.3.2014 | 19:07
@North going zax
'Το πως φαίνεται ειναι δικό του θέμα κι επισης εξαρτάται από το ποιος τον κοιταει'
Το πως φαίνεται στα δικα σου ματια κάποιος που ενδιαφέρεται να διαβάσει ένα βιβλίο στο οποίο περιγράφεται η δομή και η εξέλιξη μιας οργάνωσης που οπως και να το κάνουμε σημαδευσε την μεταπολιτευτική ιστορία της Ελλάδας,(θές δεν θές αυτο ειναι μια ιστορική πραγματικότητα)το αν εσενα σου φαίνεται ανήθικος η βλαξ,ειναι επισης δικό σου θέμα. Κι επειδή εσύ εχεις το αναφερετο δικαίωμα της γνώμης και των χαρακτηρισμών σου και επειδή ειμαι μια εκ των αναγνωστών του βιβλιου και κατ' επέκταση ανήθικη η βλαξ κατ' εσε,θα σου απαντησω ακριβως το ιδιο. Ανήθικη/ηθικη ,εφυιης η βλαξ,εγώ σου επιτρέπω τους χαρακτηρισμούς. Έχει όμως την ίδια σημασια για μενα από ποιον ανθρωπο(εν προκειμένω εσενα)προερχονται. Δηλαδή το ποιος εισαι εσύ που με 'κοιτας' και με χαρακτηρίζεις.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (7)
avatar LAMPROS 12.3.2014 | 22:52
Σίγουρα η διαμαρτυρία είναι δικαίωμα του καθενός, στην προκειμένη περίπτωση, ο υιός Μομφεράτος δεν μας λέει να μη αγοράσουμε το βιβλίο, αλλα να μη αγοράσουμε κανένα βιβλίο απο τον Λιβάνη, γιατι έδωσε βήμα στον Κουφοντίνα. Αυτό εμένα δεν μου μοιάζει για διαμαρτυρία, μου θυμίζει αυτό που υπηρέτησε ο πατέρας του στην κυβέρνηση των χουντικών δολοφόνων, ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ λέγεται.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (14)
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 21:00
@Ιαπετός @run forest run
Μπορείτε να διαβάζετε ότι θέλετε, φυσικά και δε μου πέφτει λόγος και μακάρι να είναι πάντα έτσι. Το ίδιο κι ο Μομφεράτος μπορεί να προτείνει σε όποιον θέλει να μην αγοράσει το βιβλίο. Και οποιοσδήποτε μπορεί να τον ακούσει και να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει μαζί του. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως εδώ και αλλού διαβάζω τόνους σχολίων που θεωρούν πως κάθε νύξη κατά του σαβουρογραφήματος αυτού αποτελεί κίνδυνο για την ελευθερία του λόγου. Ας ελπίσουμε κάποτε η Ελλάδα να αφήσει πίσω αυτά τα σκουπίδια και να κοιτάξει μπροστά. Σας εύχομαι καλή ανάγνωση.
Ιαπετός Ιαπετός 13.3.2014 | 02:16
Για να εξηγούμαι απλά και καθαρά:

-Ελευθερία να εκδίδουμε βιβλία με τις απόψεις και τις αντιλήψεις μας.
-Δικαίωμα η αντίδραση και η δυσφήμηση.
-Δικαίωμα και η κριτική στην αντίδραση κοκ.

Εγώ προσωπικά, μόνο σε σχέση με κάποια σχόλια όπως είπα ήδη, τοποθετήθηκα κατά των σκέψεων ή υπαινιγμών (όπως έκρινα) απαγόρευσης του βιβλίου.

Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (3)
MaRouli77 MaRouli77 13.3.2014 | 12:23
Μπήκα στο άρθρο πριν λίγο και έγραψα πριν διαβάσω όλα τα σχόλια. Τώρα είδα ότι είχες γράψει το ίδιο :)
Και κάνει πολύ καλά. Το αν ο Μομφεράτος ήταν υπουργός επι χούντας και τι έκανε ας τον κρίνει η ιστορία. Πότε δώσαμε το δικαίωμα της "απονομής δικαιοσύνης" σε τρομοκράτες; Μακάρι να συνεχιστούν οι διαμαρτυρίες και απο άλλα μέλη οικογενειών. Βέβαια για μερικούς θα είναι γραφικός γιατί όταν το κακό δεν χτυπάει την πόρτα του σπιτιού σου είσαι αναίσθητος
Ιαπετός Ιαπετός 11.3.2014 | 19:25
Όπως ο Κουφοντίνας έχει το δικαίωμα να εκδώσει βιβλίο, έτσι κι όποιος έχει προσωπικά μαζί του, μπορεί να διαμαρτυρηθεί, αλλά όχι να απαιτήσει την απαγόρευση του βιβλίου (γενικά μιλάω).
Dimitri Raskolnikov Dimitri Raskolnikov 11.3.2014 | 23:54
φίλε είναι αυτονόητα πράγατα από αυτά, έχω πάθει πλάκα από το τι σου απαντάνε εδώ μέσα. νόμιζα ότι τέτοια αίσχη έλεγαν μόνο δεξιοί στα κανάλια για να πιάνουν νούμερα. τελικά τα πιάσανε...
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (35) ΟΧΙ (35)
Tziritzantzoula Tziritzantzoula 12.3.2014 | 00:10
Και είμαστε σίγουροι οτι έχει το δικαίωμα? Μόνο σε μένα φαίνεται παράλογο? Επιτρέπεται η οικονομική δραστηριότητα στη φυλακή?
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (45) ΟΧΙ (23)
ημίθεος ημίθεος 11.3.2014 | 19:28
σωστός! αύριο όλοι να αποσύρουμε τις καταθέσεις μας από την τράπεζα σε υποκατάστημα της οποίας τοποθετήθηκε υποδιευθυντής ο ονεδίτης Καλαμπόκας, φονιάς του καθηγητή Τεμπονέρα...
avatar
Ανώνυμος/η 12.3.2014 | 08:31
Έστι ακριβώς κ.Μακρή. Ο άνθρωπος διαμαρτύρεται κι έχει 100% δίκιο και ο κάθε σαχλαμαράκιας ανακαλύπτει "απαγορεύσεις βιβλίων" ή ότι άλλο βγάζει η νοσηρή φαντασία του. Μακάρι η Ελληνική κοινωνία να γύριζε την πλάτη στους δολοφόνους. Δυστυχώς απ ότι φαίνεται παραμένουμε αμετανόητοι "παροιμιώδεις μέσοι ανθρωπάκοι, που στα όνειρά μας επαναστάσεις αποζητούμε".
Προηγούμενα 1234 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ