3.2.2013 | 20:19

Δυο λόγια για τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο - από έναν καθηγητή του

Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός

 

 

 

Δυο λόγια για τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο από έναν καθηγητή του

 

 

Λέγομαι Χρήστος Ιωαννίδης. Είμαι καθηγητής στη μέση εκπαίδευση εδώ και 23 χρόνια και υπεύθυνος του περιοδικού "Schooligans" και του μαθητικού φεστιβάλ "Schoolwave". Γνώρισα τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο για τρία χρόνια (2005-2008). Ήταν μαθητής μου στο Μουσικό Λύκειο Παλλήνης.

 

Είμαι σοκαρισμένος από την είδηση της εμπλοκής του σε ένοπλη ληστεία. Δεν ξέρω τι τον οδήγησε ως εκεί. Θέλω όμως να μιλήσω για τα τρία χρόνια που τον γνώρισα ως μαθητή αλλά και ως εθελοντή στο περιοδικό.

 

Ήταν χαρά μου να έχω μέσα στην τάξη παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη. Ήταν ευαίσθητος, ήταν έξυπνος, ήταν ανήσυχος. Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός. Ίσα-ίσα ήταν πολύ αγαπητός στους συμμαθητές του.

 

Και φυσικά είχε και αυτός θυμό μέσα του, όπως όλα τα αληθινά παιδιά που ανακαλύπτουν στην εφηβεία τους την απάνθρωπη και υποκριτική κοινωνία στην οποία ζούμε. Όχι, δεν ήταν κακός μαθητής, ήταν πολύ καλός. Μπήκε και αυτός στο πανεπιστήμιο, γράφοντας μία από τις εκθέσεις-κονσέρβες που του ζητάει το σύστημα. Οι γονείς του ήταν δύο αξιοπρεπέστατοι άνθρωποι.

 

Ερχόντουσαν τακτικά στο σχολείο να μάθουν για το παιδί τους. Κάποια στιγμή έμαθα από τον Αντρέα-Δημήτρη ότι ο πατέρας του έμεινε άνεργος. Μου το είπε πικραμένος και θυμωμένος.

 

Δεν ξέρω πόσες αιτίες θυμού προστέθηκαν από τότε. Μπορώ ίσως να φανταστώ αρκετές απ' αυτές, καθώς ζω κι εγώ μέσα σ' αυτήν την Ελλάδα. Απο κει και πέρα, λυπάμαι και ντρέπομαι.

 

Λυπάμαι για τον Αντρέα-Δημήτρη που πίστεψε, καθώς φαίνεται, στη βία σαν απάντηση στη βία του συστήματος. Ντρέπομαι όμως και για την Ελλάδα που οδηγεί παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη σ' αυτό το σημείο. Ντρέπομαι για τους αστυνομικούς που τον βασάνισαν.

 

Ντρέπομαι για τους δημοσιογράφους που ήδη τον καταδίκασαν. Και ντρέπομαι για όλους τους ανυποψίαστους πολίτες που θα τον τσουβαλιάσουν μέσα στο κεφάλι τους σαν έναν "τρομοκράτη" και θα προσπεράσουν το παραμορφωμένο από τα χτυπήματα πρόσωπό του για να πάνε στην επόμενη είδηση.

 

Η παραμόρφωση είναι όλη δική μας.

 

 

Facebook Twitter
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Κανονικό μέγεθος σώματος κειμένου Μεγέθυνση σώματος κειμένου +1 Μεγέθυνση σώματος κειμένου +2 
ΠΡΟΣΦΑΤΑ POSTS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
Ταξινόμηση:
121 σχόλια
Προηγούμενα 1234 Επόμενα
 
avatar
Socivo 3.2.2013 | 20:35
Και ο Χίτλερ Βάγκνερ άκουγε
 
Fuzzy Logic
Fuzzy Logic 3.2.2013 | 22:20
Τον ενέπνεε ο αντισημιτισμός του.
 
avatar
jimmy 3.2.2013 | 23:44
ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΙ Ο ΜΟΤΣΑΡΤ-ΚΑΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΙ Ο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ
 
++++
++++ 11.2.2013 | 15:12
ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, Ο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ. ΜΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΘΕΟΙ
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Left Sfak 4.2.2013 | 11:14
Μην ασχολείσαι πολύ με τις συνήθειες του Χίτλερ. Μπορεί να σε παρεξηγήσουν.
 
avatar
Socivo 4.2.2013 | 14:09
Εγώ πιστεύω ότι όλοι επειδή είναι μαμόθρεφτα ΒΠ πρέπει να άκουγαν κλασσική μουσική.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (24) ΟΧΙ (106)
Αν ζούσε τότε η Αννούλα Βίσση σιγά μην άκουγε ο Χίλτρερ Βάγκνερ. Στα μπουζούκια μαζί με τον Αντωνάκι τον Σαμαρά μέχρι ξημερώματα. Να καεί ο χάρος ρε
 
avatar
GeiaSas 3.2.2013 | 20:47
Ξέρουμε.. Άλλο ένα "επαναστατημένο νιάτο" που το βαράει το σύστημα και η άδικη μοίρα. Η οικογένεια μου έχει οικονομικά προβλήματα επίσης, αλλά δεν θα βγω έξω με όπλα. Αν σκότωναν κανέναν, τότε δεν θα λέγατε τίποτα. Αλλά τώρα να ξεσηκωθούμε για τα άμοιρα αυτά "παιδιά"...
 
Stamatios
Stamatios 4.2.2013 | 13:59
Δεν σκοτώσανε όμως, οπότε ποιο το πρόβλημα σου; Εμείς μπορούμε να λέμε και εσύ μπορείς να επαναστατήσεις επιτέλους για τα οικονομικά σου προβλήματα. Προσπάθησε μόνο να μην βάζεις τόσα εισαγωγικά στις προκηρύξεις σου.
 
avatar
GeiaSas 4.2.2013 | 16:34
Κοιτάς το δέντρο και όχι το δάσος. Το ότι δεν σκότωσαν δεν τους κάνει αυτόματα αγγελούδια. Είχαν βαρύ οπλισμό, έκαναν ζημιές και ανά πάσα στιγμή μπορούσαν να κάνουν και χειρότερα. Δεν ονομάστηκαν τυχαία τρομοκρατική οργάνωση. Όπως και συ λοιπόν μπορείς να λες την άποψη σου, άσε να πω και γω τη δική μου. Τα εισαγωγικά έχουν κι αυτά κάποιο σκοπό, δεν τα βάζω για ομορφιά.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (82) ΟΧΙ (34)
 
avatar
GeiaSas 4.2.2013 | 16:34
Κοιτάς το δέντρο και όχι το δάσος. Το ότι δεν σκότωσαν δεν τους κάνει αυτόματα αγγελούδια. Είχαν βαρύ οπλισμό, έκαναν ζημιές και ανά πάσα στιγμή μπορούσαν να κάνουν και χειρότερα. Δεν ονομάστηκαν τυχαία τρομοκρατική οργάνωση. Όπως και συ λοιπόν μπορείς να λες την άποψη σου, άσε να πω και γω τη δική μου. Τα εισαγωγικά έχουν κι αυτά κάποιο σκοπό, δεν τα βάζω για ομορφιά.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (23) ΟΧΙ (21)
 
avatar
Mr. White 4.2.2013 | 17:07
Θεσπέσια Stamatie! Το όριο πάνω το οποίο ένας άνθρωπος μπορεί να υποβληθεί σε σχολιασμό ή κριτική (προφανώς στην αρνητική αναφέρομαι) είναι αν έχει σκοτώσει;; Οπότε από σήμερα 4/2/2013 και ώρα 13:59 που ανήρτησες αυτή τη δημόσια άφεση αμαρτιών, πιστεύω μου επιτρέπεις να πάρω τα kalasnikov, να μπω στο σπίτι σου η στη δουλειά σου (άντε τυχερέ σου αφήνω να επιλέξεις) και αφού αδειάσω ότι έχεις κ δεν έχεις να τρομοκρατήσω εσένα, τη μάνα σου τα αδέλφια και τους συναδέλφους σου; Α μάλιστα... ξέχασα! Η τράπεζα είναι η προσωποποίηση του καπιταλιστικού συστήματος κτλ... Οπότε "Στα άρματα λοιπόν αδελφές μου!" καθώς ως φαίνεται η επανάσταση μ αυτό ταυτίζεται. Η δημιουργική συλλογική προσπάθεια πάει περίπατο. Και πρίν αρχίσεις την κριτική για τα δικά μου σημεία στίξης... Δε γράφω προκυρήξεις-Την γνώμη μου με το δικό μου ύφος.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (59) ΟΧΙ (27)
 
klein mein?
klein mein? 3.2.2013 | 20:53
Μπράβο στον κύριο καθηγητή. όλη δική μας όμως...
 
avatar
Discordian 3.2.2013 | 20:57
Φαουλ εντελως το "Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός " Δηλαδη οσοι ακουνε metal ειναι αντικοινωνικοι και αμουσικοι?
 
βρε ουστ
βρε ουστ 3.2.2013 | 22:13
όχι βέβαια, αλλά κατά καιρούς έχουμε ακούσει διάφορα μαργαριτάρια δημοσιογράφων να θεωρούν την heavy metal ως το κίνητρο επιθετικής συμπεριφοράς. και φαντάζομαι πως αυτό ήταν που ήθελε να αποφύγει ο κ. Ιωαννίδης, δηλαδή τη στοχοποίηση του μαθητή του με ηλίθιους χαρακτηρισμούς όπως είθισται να γίνεται στον χώρο τον ΜΜΕ για να γίνονται πιο πιασάρικα τα θεματάκια που παίζουν κατά καιρούς.
 
Midheaven
Midheaven 7.2.2013 | 23:25
Και εν τέλει, στοχοποίησε το heavy metal το οποίο, παρεμπιπτόντως είναι η μετεξέλιξη της συμφωνικής μουσικής... Μερικούς η ξαφνική δημοσιότητα τους κάνει να παραμιλάνε.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (2)
 
Anna Nefeli
Anna Nefeli 3.2.2013 | 22:46
AMOYΣΟΙ. Α-ΜΟΥ-ΣΟΙ.
 
avatar
Discordian 4.2.2013 | 01:56
Grammar nazi
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (33) ΟΧΙ (15)
 
avatar
Jimirbon 4.2.2013 | 15:09
άμουσοι δεν είναι. Οι συγκεκριμένοι όμως είναι σίγουρα αμούστακοι και αυτό είναι ακόμα πιο τραγικό.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (5)
Καταρχήν να σου πω το εξής... Επειδή ήμουν σε αυτό το σχολείο και τον ξέρω τον Ιωαννίδη (ο οποιός δεν χαίρει της εκτίμησής μου) αυτό που είπε δεν το είπε με αυτήν την έννοια. Σκέφτηκες την πιθανότητα να είναι ειρωνικό σχόλιο πάνω σε όσους λένε ότι τα παιδιά που ασκούν βία ακούνε heavy metal; Γιατί μονίμως αυτή η ηλιθιότητα ακούγεται. Οπότε πάρε λίγο ανάποδα το νόημα και μη θυμώνεις..
 
βρε ουστ
βρε ουστ 5.2.2013 | 14:53
@μιλώ στα δάση
Ναι, αυτό που κατάλαβες προσπάθησα να εκφράσω. Αυτό που καταλαβαίνω από τα λόγια του κ. Ιωαννίδη είναι πως σχολιάζει ειρωνικά την στάση των δημοσιογράφων όπως έχει κάνει και άλλες φορές στο παρελθόν (μέσα από το περιοδικό schooligans).

Η ουσία όμως είναι πως ένα νέο παιδί, (με καλή ή κακή παιδεία δεν έχει σημασία) πείστηκε πως αυτή η αλλαγή που όλοι επιθυμούμε μπορεί να γίνει με τη βία... Και εδώ δεν έχουν σημασία ούτε τα λόγια του καθηγητή του, ούτε και της μητέρας του...

(και αλήθεια τώρα, όσα είπα στο προηγούμενο post μου και σε αυτό, δεν τα λέω με κανέναν εκνευρισμό. ανταλλαγή απόψεων γίνεται εδώ μέσα εξ' άλλου)
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (0)
ίσως λίγο Kreator να τον εκτόνωνε:
http://www.youtube.com/watch?v=EApMitnsXgg
 
avatar
itavita 3.2.2013 | 20:58
Μόλις διαβασα το κειμενο του συναδέλφου και συμπολίτη.
Δεν έχει ανάγκη κανενα σχολιο, ούτε προσθήκες, ούτε ανούσια συγχαρητήρια.
Θέλω μονάχα να πω πως νιωθω. Σαν να εφαγα μια γροθιά στο στομαχι.
Το μονο που με κανει να νιωθω λιγο -πολύ λίγο- καλύτερα ειναι ότι αυριο θα το κολλήσω στην ταξη μου, στον πίνακα ανακοινώσεων. Χωρίς μια κουβέντα.
 
sextus
sextus 3.2.2013 | 23:36
καθηγητα, μαλλον πρεπει να μας εξηγησεις θα το το κολλησεις εν ειδει ΄΄ παραδειγματισμου΄΄ δηλαδη σαν αντιπαραδειγμα για το πως ενας ευαισθητος, δημιουργικος ανθρωπος με τοσα ταλεντα θεωρησε πως η μονη διεξοδος ειναι η βια η το σκεφτεσαι διαφορετικα?
 
Λήδα
Λήδα 4.2.2013 | 01:27
Καλέ μου εκπαιδευτικέ κι εμείς γροθιά στο στομάχι νιώσαμε ότι φάγαμε βλέποντας αυτά τα παιδιά να παριστάνουν τους ήρωες με λάθος τρόπο.
Ο συνάδελφός σας καλά έκανε και βγήκε να πει δυο καλές κουβέντες για τον μαθητή του.
Αλλά μη λαλήσουμε κιόλας.
Θα το κολλήσετε στην τάξη σας και μάλιστα χωρίς κουβέντα, γιατί; Για να ηρωοποιήσετε ένα παιδί, που είχε ευαισθησίες, είχε καλούς γονείς, θύμωσε που ο μπαμπάς του έμεινε άνεργος, αλλά παρασύρθηκε και κατάντησε να κάνει ληστείες;
Αν ήταν έτσι, η μισή Ελλάδα έπρεπε να ληστεύει την άλλη μισή.

Σας περνάει από το μυαλό ότι οι μαθητές σας μπορεί να παραδειγματιστούν λάθος από τον ευαίσθητο Ανδρέα-Δημήτρη, που βρήκε διέξοδο στα καλάσνικωφ;
Μήπως κάτι δεν πάει καλά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα;
Είναι στραβός ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε;
 
avatar
itavita 4.2.2013 | 07:26
Απαντώ και στους δυο σας.
Πρώτον δε θα πω κουβέντα γιατί έχουμε μάθημα και δε βγαινει η ύλη. Άλλωστε ειναι η σύμβασή μας, όλοι αναρτούμε και οι κουβεντες γίνονται εκτός τάξης ή εντός μας. Οποιος θέλει λοιπόν, και συχνα θέλει, έχουμε χρόνο να συζητήσουμε εκτός τάξης.
Δεύτερον οι μαθητές μου δεν είναι μωρά να παραδειγματιστούν ή να αντιπαραδειγματιστούν (sic) έτσι εύκολα. Είναι 20+ και ευτυχώς βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει, δεν περιμένουν από αυθεντίες να τους μάθουν τι θα κανουν ή τι δε θα κάνουν.
Τρίτον δικαίωμά σας να έχετε την άποψή σας για το εκπ. σύστημα, τους εκπαιδευτικούς ή εμένα. Στο Διαδίκτυο είμαστε, ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει. Αλλα μην έχετε υποτιμημένη αντίληψη για τα νέα παιδιά που το πλαισιώνουν. Δεν κάνουν τόσο εύκολους συνειρμούς και δόξα τω θεώ έχουν μάθει να αποφέυγουν τόσο ρηχές αναλύσεις ηθικολογικού τύπου. Δεν είναι τόσο πρόβατα όσο υπαινίσσεστε. Ούτε θέλουν να γίνουν λύκοι. Και επαναλαμβάνω ότι σκέφτονται, όσο κι αν θέλουν μερικοί να πιστεύουν το αντίθετο.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (126) ΟΧΙ (57)
 
Λήδα
Λήδα 4.2.2013 | 10:10
κ. καθηγητά, τελικά στραβά αρμενίζουμε.
Το ωραιότερο είναι "πρώτον δε θα πω κουβέντα γιατί έχουμε μάθημα και δε βγαίνει η ύλη". Ωραία δικαιολογία. Τότε, αν δεν προλαβαίνετε, αφήστε καλύτερα, μην ασχολείστε καθόλου με το θέμα.
Στο διαδίκτυο ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει αλλά στα σχολεία καλά θα κάνουν οι εκπαιδευτικοί να σκέφτονται πολύ πριν κάνουν οποιαδήποτε κίνηση, γιατί αυτό έχει αντίκτυπο κατευθείαν πάνω στα παιδιά μας και δεν είναι προσωπική υπόθεση του κάθε καθηγητή.
Τα υπόλοιπα, για τους μαθητές σας που είναι συνομήλικοι με τους συλληφθέντες κι εσείς έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στη σκέψη και την κρίση τους, να μου επιτρέψετε να μην τα συμμεριστώ.
Κάτι τέτοιο πίστευε για τον Ανδρέα-Δημήτρη και ο συνάδελφός σας, που τώρα έπεσε από τα σύννεφα.
Όσο καλό παιδί και να ήταν, έμπλεξε άσχημα.
Αν δεν σας επιτρέπει η συνείδησή σας και οι πολιτικές απόψεις σας να τους δώσετε μια σωστή συμβουλή, τουλάχιστον μην τους αφήνετε με τις αναρτήσεις σας στον πίνακα ανακοινώσεων να πιστεύουν ότι θα γίνουν ήρωες κάνοντας ληστείες.
Ξέρετε, η δουλειά σας δεν είναι να τους ξυπνάτε τον λάθος επαναστάτη μέσα τους.
Η δουλειά σας είναι να τους μάθετε πέντε γράμματα.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (75) ΟΧΙ (60)
 
avatar
Left Sfak 4.2.2013 | 11:24
"Σας περνάει από το μυαλό ότι οι μαθητές σας μπορεί να παραδειγματιστούν λάθος από τον ευαίσθητο Ανδρέα-Δημήτρη, που βρήκε διέξοδο στα καλάσνικωφ;"

Έτσι ακριβώς λειτουργεί. Διαβάζεις ένα κείμενο και βουρ στις ερυθρές ταξιαρχίες. Αν ήταν έτσι, με τέτοιο όγκο γραμματείας περί την πολιτική βία, θα ήμασταν όλοι ήδη στο ένοπλο αντάρτικο και δεν θα είχε μείνει κανείς να ανατρέψουμε. Ουτοπική σκέψη.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (41) ΟΧΙ (23)
 
Λήδα
Λήδα 4.2.2013 | 14:46
Left sfak
Αντί για απάντηση, σε παραπέμπω στο σχόλιο του xvivo, που γράφτηκε στις 14.22.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (15)
 
Radrobs
Radrobs 4.2.2013 | 16:09
Λήδα δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (20) ΟΧΙ (9)
Μα τι γράμματα να μάθουν τα παιδιά? Με τόσες μεταρυθμίσεις που έκανε το ΠΑΣΟΚ, απορυθμίστηκε η εκπαίδευση γιατί παιδεία δεν είχαμε ποτέ σε αυτη τη χώρα. Ας είναι καλά και οι Παπανδρέου παππούς και εγγονός αμφότεροι υπουργοί Παδείας και κανό
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (9)
 
avatar
sogl 4.2.2013 | 16:31
20+;

Τι σχολείο είναι αυτό; Δεύτερης ευκαιρίας στις φυλακές ενηλίκων;
 
avatar
itavita 4.2.2013 | 20:26
'Οπως είπα, διαδίκτυο είναι, ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει για όλα και κυρίως γι' αυτά που αγνοεί.
Και δεν εννοώ "το είδος του σχολείου" (αλήθεια πού στην ευχή έγραψα για σχολείο, για τάξη έγραψα) ή τη δική μου διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια, που άλλωστε υπόκεινται σε ζώσα αξιολόγηση, αλλά την πραγματικά οδυνηρή άγνοια για την ποιότητα των σημερινών νέων.
Αν πρόκειται για άγνοια...
Λυπάμαι που υπέκυψα στον πειρασμό να απαντήσω εξαρχής ή που δεν έγραψα από κάτω μόνος μου τις μάλλον προβλέψιμες απαντήσεις σας να σας βγάλω κι από τον κόπο. Το πάθημα μάθημα και ο καθένας με τα συμπεράσματά του. Μέχρι εδώ όσο αφορά εμένα και κουβεντούλα πάνω στα σπασμένα μούτρα ενός ανθρώπου δε θα κάνουμε. Ευχαριστώ για τις εμπνευσμένες υποδείξεις, προκείμενες και επικείμενες.
Αν όμως μπουν και κάποιοι άλλοι στη διαδικασία να το διαβάσουν αυτό το σχόλιο, ίσως χρησιμέψει ένα βλέμμα προς τα πίσω, προς δυο κουβέντες τος Πρωταγόρα (σε σύνοψη):
Τρια σχολεία περνάει ο άνθρωπος. Το πρώτο είναι η οικογένειά του, ύστερα έρχεται το καθαυτό σχολείο και τελευταίο το σημαντικότερο σχολείο, που είναι το πολίτευμα και οι νόμοι. Κι αν αυτό δε δουλεύει σωστά, ό,τι κι αν έμαθε στα δυο προηγούμενα ο άνθρωπος πάει χαμένο.
 
avatar
cccc 5.2.2013 | 14:33
Μαζί σας itavita! bravooo
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (3)
 
avatar
sogl 5.2.2013 | 21:17
@itavita μπλα μπλα μπλα, οι αρχαίοι και επί της ουσίας τίποτα. Πολύ καλό για Βουλή των Εφήβων και πολύ αποκαλυπτικό για το πώς φτάσαμε ως εδώ.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (14)
 
Paul Johnson
Paul Johnson 7.2.2013 | 15:20
Κύριε Itavita, είμαι ένας νεαρός στην ίδια ηλικία με αυτά τα παιδιά, που σκέφτεται πολύ σοβαρά να ξενιτευτεί, θα σας πω κάτι απλό. Μην δίνετε σημασία σε ανθρώπους που δεν πρόκειται να καταλάβουν ποτέ τίποτα... δεν θα τους ονομάσω πρόβατα , γιατί ακόμα και αυτά έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν αν έχουν έναν σωστό βοσκό, θα τους ονόμαζα καλύτερα ξαμολημένα τραγιά, που βόσκουν από εδώ και από εκεί περιφέροντας επιθετικά τα κερατά τους, νομίζοντας ότι ο λόφος τους είναι ολόκληρος ο κόσμος. Αυτός είναι ο τύπος "ζώου¨που πλειοψηφικά κυβερνά και κυβερνιέται στην Ελλάδα. Για αυτό τα παιδιά αυτά χαραμίζονται άδικα, γιατί πρώτα η βία δεν θα έφερνε έτσι και αλλιώς κάποιο αποτέλεσμα, αλλά και γιατί είναι αμαρτία για τέτοιους ανθρώπους να αμαυρώσεις την ζωή σου, τα τραγιά δεν αλλάζουν. Και έτσι η Ελλάδα; Χαμένο παιχνίδι.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (1)
Γιαυτό δεν θέλετε αξιολόγηση. Γιά να κάνετε ότι σας καπνίσει.
 
avatar
cccc 5.2.2013 | 14:21
:-)
Επιτέλους!Μετά από τέτοιες πράξεις τα media παρουσιάζουν τους ανθρώπους όπως θέλουν. Μόνο οι άνθρωποι που τους έζησαν μπορούν να μιλήσουν για αυτούς. Δεν θέλω να δικαιολογήσω την πράξη του (ληστεία) αλλά κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε να ακούμε και την άλλη πλευρά. Γιατί μας έχουν πνίξει με την παραπληροφόρηση τους
 
avatar
mixalakis 3.2.2013 | 22:20
Και ο οδοντίατρος που πήραν όμηρο τους έζησε.
Τι θα έγραφε αυτός;
 
Κουνέλι
Κουνέλι 3.2.2013 | 22:45
Οτι την ωρα της ομηριας του εβαλαν να ακουσει και λιγο Μοτσαρτ !!
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (277) ΟΧΙ (47)
 
avatar
mixalakis 3.2.2013 | 21:08
Το βασικό ερώτημα είναι το τι οδήγησε αυτό το καλό και ευαίσθητο παιδί (όπως λέει ο καθηγητής του) στο να γίνει ένας κοινός αδίστακτος εγκληματίας που ληστεύει τράπεζες, απαγάγει αθώους πολίτες, τρομοκρατεί, απειλεί, οπλοφορεί, δείχνει έτοιμος να σκοτώσει αστυνομικό και κάνει τον επαναστάτη.
 
avatar
wb23 3.2.2013 | 21:17
..τυχερός ο Μπουρζούκος άτυχος ο Θεοφίλου μιας και ο δικός του καθηγητής θα έλεγε 2 λόγια αν δε πεταγόταν απο το πουθενά ο ταξιτζής..
Τί σχέση έχει ο Μπουρζούκος με τον Θεοφίλου; Μπορείς να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ; Γιατί είναι ΑΚΥΡΟ αυτό που πέταξες.
 
avatar
xana 3.2.2013 | 21:25
Νοιώθω περήφανη που υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί,που λένε σθεναρά τη γνώμη τους!Δεν επικροτώ την πράξη των νεαρών!Ντρέπομαι όμως για τη δημοσίευση αυτών των φωτογραφιών.Βρίσκουν και τα κάνουν...
 
DrHouse
DrHouse 3.2.2013 | 21:26
Εγω βλεπω ενα παιδι με κοινωνικη ευαισθησια,ενδιαφεροντα,θεληση για μαθηση και απασχοληση με τα κοινα.Παρασαγγας απεχει απο το προφιλ που φαντασιωονονται διαφοροι,οιστρηλατημενοι απο παγιωμενα κοινωνικα στερεοτυπα.

Ξεχαστε αυτα που ξερατε.Οι τρομοκρατες πλεον,δεν θα ειναι οι αντικοινωνικοι του περιθωριου,αλλα σπουδαγμενοι.Αυτοι που θα πετανε μολοτοφ,δεν θα ειναι το παιδι του γυμνασιου με την μαυρη μπλουζα,αλλα απλοι πολιτες,κατοικοι ''Κερατεας''.

Εν κατακλειδι,κατι τελευταιο αγαπητοι.Πολυ μεγαλυτερο κινδυνο ενεχουν,οι δικες σας εφησυχασμενες συνειδησεις,βολεμενες στην απαθεια και στην αδρανεια,απο την ''τρομοκρατια'' νεων παιδιων.
 
Marios Poulantzas
Marios Poulantzas 3.2.2013 | 23:02
Εν κατακλειδι,κατι τελευταιο αγαπητοι.Πολυ μεγαλυτερο κινδυνο ενεχουν,οι δικες σας εφησυχασμενες συνειδησεις,βολεμενες στην απαθεια και στην αδρανεια,απο την ''τρομοκρατια'' νεων παιδιων. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΛΕΞΕΙΣ..
 
avatar
sogl 3.2.2013 | 23:23
2013 έχουμε, επειδή τελείωσε κανείς μουσικό λύκειο και σπουδάζει 6 χρόνια σε κάποιο τμήμα-ανέκδοτο του Πανεπιστημίου Αιγαίου δε σημαίνει ότι είναι και ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι.
 
AlexandrosS
AlexandrosS 4.2.2013 | 03:23
Δηλαδή αυτό κατάλαβες από αυτό που διάβασες;
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (24) ΟΧΙ (26)
Ποιοι τρομοκράτες; Υπάρχουν τρομοκράτες σε μία κοινωνία που μας τρομοκρατούν καθημερινά;
Ποιοι τρομοκράτες; Υπάρχουν τρομοκράτες σε μία κοινωνία που μας τρομοκρατούν καθημερινά;
 
MrQuestions
MrQuestions 3.2.2013 | 22:00
αυτο που με σκαλωνει ασχημα ειναι οτι αυτοι νεαροι θα γινουν επαναστατικα συμβολα για μερικες μερες, και μετα θα μιλησουμε για τα κοινωνικα τους υποβαθρα και οτι γινανε θυματα μιας ιδεολογιας..απο την αλλη ομως, εχουμε της ιδιας ηλικιας παλικαρια αλλα στη πλευρα της ΧΑ οπου τα δειχνουμε με τα δαχτυλα και ειναι σκατομυαλα και λοιπα..

τα ιδια θυμετα διαφορετικης ιδεολογιας λοιπον οι μεν ειναι επαναστατες, η δε ειναι σκατοκεφαλοι...

αυτα...

ΥΓ
Η συνεντευξη ειναι επιτομη της ελληνικης καλτ σκηνης...'οχι δεν ακουγε χεβι μεταλ...ακουγε χατζιδακη και μοτσαρτ'

ΘΥΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΑΚΟΥΓΕ ΜΟΤΣΑΡΤ
 
avatar
Johnny B 4.2.2013 | 02:48
"τα ιδια θυματα διαφορετικης ιδεολογιας λοιπον οι μεν ειναι επαναστατες, η δε ειναι σκατοκεφαλοι..."

Δηλαδή σοβαρά θεωρείς τους επαναστάτες κάτι το κακό? Την Ελλάδα επαναστάτες δεν την απελευθέρωσαν? Την Δημοκρατία που όλοι χαιρόμαστε να εκμεταλλευόμαστε και να κράζουμε ταυτόχρονα επαναστάτες δεν την έφεραν για να αντικαταστήσει την βασιλεία?? Μην πετάς έτσι ότι μαλακία σου κατέβει... Βέβαια αυτό που έκαναν αυτά τα παιδιά δεν ήταν επανάσταση άρα δνε μπορούν αν λέγονται και επαναστάτες... Απλά άλλη φορά σκέψου λίγο καλύτερα τι μπαρούφα πας να πετάξεις... Ακούς εκεί τα καραφλοκέφαλα αυγά ίσα κι όμοια με τους επαναστάτες!!!
 
MrQuestions
MrQuestions 4.2.2013 | 03:37
αγορινα, δε νιωθεις το νοημα σε αυτα που γραφω..
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (21) ΟΧΙ (13)
 
AlexandrosS
AlexandrosS 4.2.2013 | 03:33
Ξέρεις το σκεφτόμουν πολλές φορές αυτό που λες. Προφανώς και κάποιες μεταβλητές που εξηγούν ακραίες συμπεριφορές είναι παρόμοιες. Αλλά βλέπω μία ποιοτική διαφορά ανάμεσα στους μεν και τους δε που νομίζω είναι ειδοποιός. Οι μεν αριστεροί ιδεαλιστές παίρνουν τα όπλα εκπορευόμενοι από την επιθυμία τους να επέλθει κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα για όλους στην κοινωνία μας. Στην άλλη όχθη, οι εθνικόφρονες δεξιοί ασπάζονται την ιδεολογία του μίσους, ποτίζονται από αυτό και εχθρεύονται οποιονδήποτε δεν συμφωνεί μαζί τους ως προδότη.
Αυτό δεν λέει κάτι για την ηθικότους υπόβαθρο;
Πες μου αν διαφωνείς σε παρακαλώ.
 
MrQuestions
MrQuestions 4.2.2013 | 14:29
αριστεροι ιδεαλιστες ενος καλυτερου κοσμου....που με τη χρηση οπλων (και μαλιστα αν διαβασα καλα ηταν βαρια οπλισμενοι), πηραν και ομηρο...και στο τελος με πομποδες υφος λεει οτι λεει το αλλο παλικαρι, αναλογο με το 'η αληθεια βρισκεται στους σεξ πιστολς'...

ΑΝΑΛΥΣΗ

1. καταρχας μιλαμε για μια παρεα νεαρων 18-24, που ανοικουν σε μια οργανωση, και τα στελνουν σα προβατα σε σφαγη..και απο τη στιγμη που μπανει ο παραγωντας ομηρια και οπλα, αρχιζουμε και μιλαμε για κινδυνο για τις ζωες πολιτων.

2. οταν εισαι εφηβος και αντιλαμβανεσαι το κοσμο γυρω σου συνειδητοποιεις αργα η γρηγορα οτι κατι ειναι χαλασμενο, και δε σου αρεσει...αν εχει τωρα ενα Α πολιτικο υποβαθρο, θα καταληξεις σε καμια νεολαια της ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ή ΚΚΕ..ενιοτε, υπαρχει η πιθανοτητα να σε κεντρισει το ακρο..
και εχουμε και λεμε τωρα...στα 15 σου! εαν εισαι ιδεαλιστης, γινεσαι αναρχικος...
εαν δεν εισαι ιδεαλιστης αλλα βλακας, γινεσαι Χ.Α..εν μερη το δεχομαι, αλλα υπαρχει κατι που με λαγκαρει εδω...γτ οι μεν ειναι 'καλοι', οι δε 'κακοι'..

στα 15 σου μεγαλωνεις σε μια συνοικια που παρουσιαζει αυξηση μεταναστων, και σε περιοχες τυπου πατησια πχ εγινε ισως αποτομα, και γενικα σα πιτσιρικας ακους και βλεπεις να υπαρχει μια αυξημενη εγκληματικοτητα..και οταν αρχιζεις να ακους πολιτικα για πρωτη φορα, ακους για αδρανεια των πολιτικων..και μετα ερχεται η Χ.Α. στο βωμο της πατριδας, και του ελληνισμου (θεωρω οτι ηδη απο το σχολειο γινεται ενα ειδος πλυσης εγκεφαλου περι ελληνισμου και ορθοδοξειας)..εισαι ενα πολυ ευκολο θυμα..

απο την αλλη εχουμε τους 'αναρχικους'..που, δε πιστευω οτι αυτη η πραξη αντικατοπτριζει την αληθινη εννοια της αναρχιας...εμενα προσωπικα μου βγαζει κιτσαριστικη ποζεριλα, ελληνικο καλτ..

γιατι λοιπον στη συγκεκριμενη περιπτωση παντα, αυτα τα παιδια εχουν το αλλοθι του θυματος και της μορφωσης, ενω απο την αλλη εχουμε τη πλεμπα που επελλεξε τον δρομο τους μισους..

Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (32) ΟΧΙ (6)
 
DoctorGR
DoctorGR 4.2.2013 | 18:18
Θα συμφωνήσω με την ανάλυση του MrQuestions και τη βρίσκω ενδιαφέρουσα, ίσως θα ήταν καλό να απασχολήσει περισσότερο κόσμο ένα τέτοιου είδους ερώτημα που προκύπτει και όχι αν ήταν καλό παιδί επειδή άκουγε Μozart. Δε θα πάρω θέση πάνω στο συγκεκριμένο συμβάν της ληστείας, παρόλο που περισσότερο εξοργίστηκα όπως όλοι από την αστυνομία και όχι από τους νεαρούς δράστες. Όμως η πράξη τους μου δημιουργεί την ανάγκη να εμβαθύνω λίγο περισσότερο στις αιτίες και το γενικό φαινόμενο. Καταρχήν σταματήστε να ξεκατινιάζετε και εμβαθύνετε λίγο τις σκέψεις σας. Θα έπρεπε περισσότερος κόσμος να παρατηρήσει την τραγικότητα του "rise of the extremes" στη μικρή μας χώρα.. Η Ελλαδίτσα είναι τόσο αδύναμη ως χώρα ρε γαμώτη που δεν σηκώνει άκρα! ..και δυστυχώς οι εκπρόσωποι των άκρων αρνιούνται να το δουν αυτό, ότι δηλαδή οι ίδιοι συμβάλουν περισσότερο στην καταστροφή της χώρας με τις απερίσκεπτες πράξεις τους παρά το 'καπιταλιστικό -φάντασμα- σύστημα'. Αντιθέτως, ακρο-αριστεροί και ακρο-δεξιοί συνάμα, αισθάνονται λες και πρέπει να γίνουν εθνικοί ήρωες, αφού μόνο αυτοί έχουν νιάξιμο για τον τόπο και όλοι οι υπόλοιποι κοιμόμαστε και πρέπει να μας ανοίξουν τα μάτια. Εξαιτίας των 2 ηλιθιότατων άκρων λοιπόν (που δε λένε να ρίξουν λίγο κεφάλι) ο τόπος τούτος δεν έχει πάει ένα βήμα μπροστά (και κυρίως δεν ζει ειρηνικά) εδώ και 100 χρόνια. Ποιος ξέρει? Μπας και ευθύνεται το ότι οι λέξεις 'ελευθερία' και 'δημοκρατία' έχουν τις ρίζες τους στην αρχαία ελλάδα? Για το λόγο αυτόν την έχουνε δει όλοι τους ανώτερο είδος? Και άρα οφείλουν και 2000 χρόνια μετά, ασχέτως λοιπών συνθηκών, να αγωνιστούν για να διατηρήσουν την τότε (κατά βάση φιλοσοφική) έννοια της ελευθερίας? Πιο σωστά κατανόησε τις αρχαίες ελληνικές αξίες όλος ο υπόλοιπος πλανήτης που τις μελέτησε παρά οι σημερινοί 'Ελληνες που τους τα αναμασήσαν στο σχολείο οι ψωνισμένοι δασκάλοι (θυμάμαι και το βόιδι Ιστορικού μου στο Γυμνάσιο να υποσημειώνει συχνά στην ώρα του μαθήματος μη τυχόν και πέσουμε θύματα "Οι 'Ελληνες είμαστε η καλύτερη φυλή") και το μόνο που αποκομίσαμε ήταν αυξημένη υπερηφάνεια. Επιχειρήματα "ουγκ" του τύπου "Οι επαναστάτες δεν είναι που απέλευθέρωσαν την Ελλάδα κάποτε?" δε μου λένε πολλά με τόση παραπληροφόρηση που έχει ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ότι παίζει στα σχολικά βιβλία etc. Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για τους εθνικούς μας ήρωες, βλ.Κολοκοτρώνη και ά. Οι αληθινοί ήρωες μάλλον τελικά ποτέ δε γραφτήκαν σε βιβλίο ιστορίας. Τα βιβλία Ιστορίας πιο πολύ φανταζουν ειδήσεις Mega παρά ντοκιμαντέρ του Εξάντα. και όπως οι σημερινοί δημοσιογράφοι που ΄διαδίδουν΄γνώση μέσω των Μ.Μ.Ε. (tv) -υπακούοντας το αφεντικό- έτσι και τότε που 'γράφτηκε ιστορία', οι αντίστοιχοι προκάτοχοι παροχής γνώσης και γραφής κειμένου είχαν τη δικαιωδοσία να γράψουν 5-10 μπαρούφες συνωστισμένες μέσα σε 3 βιβλία Ιστορίας που θα μεγάλωναν τις επόμενες 2-3 γενιές. Ξεκολλήστε από την Ιστορία.. Ξεπεράστε το! Οι συνθήκες αλλάξαν. Και να'τα μας τώρα: έφηβοι και ενήλικες επικροτούν τη βία και μάλιστα ως το 'μέσο' της επανάστασης (τους) εν έτη 2013! Μυαλομένοι τύποι, ιδεάλιστες, 'επαναστάτες' και καλά της ιδέας και! με μουσική παιδεία. Και επειδή ειν'αυτοί έτσι φυσικά, να'τα μας και από την άλλη πλευρά! Ξεφύτρωσαν και οι αυγοκέφαλοι που δε μπορούν κατά τ'άλλα να προφέρουν λέξη, αλλά λένε στη τελική "γιατί αυτοί και όχι εμείς?" Βλέπουν βία δηλαδή στον 'ιδεαλιστή' αναρχικό επαναστάτη, κάνουν τον απολογισμό τους ,κάνουν πρόσθεση ωρών και ιδρώτα ξημεροβραδιάσματος στο 'εθνικό' γυμναστήριο και καταλήγουν "Ουγκ ουγκ, εγώ έχω πιο πολλούς μύς απ'αυτόν, μπορώ και εγώ βία" (έτσι, χωρίς ρήμα.) - "Ουγκ ουγκ!" του απαντάει ο άλλος <που έχει 0,5 βαθμό ουγκ-iq πιο πάνω> "Ναι! αλλά πρέπει να έχουμε και κάτι άλλο. Αυτό το ονομάζουν ι δ ε ο λ ο γ ί α, και don't worry είναι πανεύκολο να το αποκτήσεις !" ...Διότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα οπού επιτρέπεται να ασκήσεις βία και να μην πας φυλακή: αρκεί να έχεις μια κάποια 'ιδεολογία' : τόσο απλά! Την λέξη αυτή δε, σου τη διδάσκουν (αν είσαι τυχερός και είσαι Έλληνας) από πολύ μικρή ηλικία, απ'το δημοτικό... Α' δημοτικού: Λόλα , να ένα μήλο ... Γ' Δημοτικού: Λόλα , να μία ιδεολογία ... και να θυμάσαι Λόλα, η ιδεολογία θα είναι το όπλο σου. Το μόνο που ξέχασε να σου διδάξει το σχολείο είναι ότι η ιδεολογία είναι το αποτέλεσμα και όχι το μέσο. Χίλια συγνώμη για την επέκταση
 
AlexandrosS
AlexandrosS 5.2.2013 | 02:13
Έχεις δίκιο ως προς αυτό που λες για την εκπαίδευση στα Ελληνικά σχολεία. Πιστεύω όμως ότι μπορεί κάποιος να διαμορφώσει μια κριτική ματιά για όλα όσα του σερβίρονται. Να μελετήσει τις πηγές. Αρκεί κάποιος να του δείξει τη σημασία της ιστορικής γνώσης και να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Το Ελληνικό σχολείο δεν βοηθάει ιδιαίτερα προς αυτήν την κατεύθυνση. Εγώ προσωπικά ανέπτυξα ενδιαφέρον για την Ιστορία, πολύ μετά αφού τελείωσα το Πανεπιστήμιο και για λόγους μάλλον επαγγελματικούς.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (0)
 
avatar
naus 3.2.2013 | 22:21
Δυστυχώς, κύριε καθηγητα, σ´αυτην την κοινωνία βρεθήκανε και κάποιοι που τον έπεισαν ότι ετσι θα κάνει "επανάσταση". Και τον καταδίκασαν μια για πάντα τον νεαρο
 
avatar
kosfol 3.2.2013 | 22:23
Κάποιοι υποστηρίζουν πως μας έχουν παραπληροφορήσει οι δημοσιογράφοι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αλήθεια, πώς το έκαναν αυτό;
Το αντίθετο, τους παρουσίασαν όπως ακριβώς ήταν: πιάστηκαν με βαρύ οπλισμό, αφού επιχείρησαν ληστεία, απαγωγή ανθρώπου και κλοπή αυτοκινήτων. Αυτά δεν αμφισβητούνται, ενώ πολύ πιθανή -ως δεδομένη- είναι και η σχέση ορισμένων εξ αυτών με την τρομοκρατία.
Δεν προσθέτω τη βίαιη αντίσταση απέναντι στους αστυνομικούς κατά τη σύλληψή τους, που οι τελευαίοι επικαλούνται γιατί αυτό δεν μπορώ να πω ότι είναι 100% σίγουρο ότι συνέβη.
Σύμφωνα με με το σκεπτικό κάποιων, το σωστό ρεπορτάζ θα ήταν: «Συνελήφθησαν 4 νεαροί, οι οποίοι λήστεψαν, απήγαγαν, έκλεψαν αυτοκίνητα, κάποιοι εξ αυτών κατηγούνται και για τρομοκράτες ΑΛΛΑ πρόκειται για καλά παιδιά, ευαίσθητα που ακούνε Μότσαρτ και για όλα φταίει η ελληνική κοινωνία που τους έσπρωξε στη βία;».
Έτσι έπρεπε να τους παρουσιάσουν τα media στα δελτία ειδήσεων για να σας ικανοποιήσουν;
Ο καθηγητής, που δέχεται πολλά συγχαρητήρια για το κείμενο -το οποίο κάποιοι θα αναρτήσουν στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης τους!!!- γράφει στο τέλος ότι ντρέπεται για τους δημοσιογράφους που, λέει, καταδίκασαν ήδη τον ευαίσθητο μαθητή του, όμως από την άλλη ο ίδιος έχει καταδικάσει τους αστυνομικούς για βασανιστήρια χωρίς κάτι τέτοιο να έχει αποδειχθεί (η ΕΛΑΣ ισχυρίζεται ότι υπήρξαν συμπλοκές στην ώρα της σύλληψης - δεν υποστηρίζω πως είναι έτσι αλλά δεν μπορώ να το αποκλείσω). Βέβαια, τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν με εκπλήσσουν, απλώς καταδεικνύουν κάποια πράγματα για τον κ. καθηγητή...
Αν, βέβαια, οι συλληφθέντες έχουν βασανιστεί, είναι απαράδεκτο και καταδικαστέο.
Συμφωνούμε μέχρι κεραίας.
 
avatar
Left Sfak 4.2.2013 | 11:56
Σπεύδετε να δικαιολογήσετε την παντελή έλλειψη πολιτισμού αυτού του κράτους με μεγάλη κεκτημένη ταχύτητα.

Αν τα σημάδια ήταν απλώς από συμπλοκή για ποιο λόγο χρειαζόταν το photoshop; Μήπως επειδή η φωλίτσα τους ήταν χεσμένη; Ή επειδή ο μεσαιωνικός παραδειγματισμός (κοιτάξτε πόσες φάγανε και παριστάνουμε ότι κάναμε photoshop για τα μάτια του κόσμου) ήταν εξαρχής το προσδοκώμενο αποτέλεσμα; Και στις δύο περιπτώσεις αφού σας κάνουν, να τους χαίρεστε.
 
rock lobster
rock lobster 3.2.2013 | 22:36
Αν είναι δυνατόν.
Ο ένας φίλος του συμμετείχε στην συμπλοκή της Πεύκης όπου πυροβόλησε αστυνομικό εν ψυχρώ από απόσταση μισού μέτρου.
Ο άλλος ο τοξοβόλος είχε στείλει επιστολή στο indymedia να πει ότι δεν συμμετείχε στην ληστεία μετά φόνου στην Πάρο. Σε εκείνη την επιστολή είχε χαρακτηρίσει το αθώο θύμα υπάλληλο της τράπεζας και πατέρα δύο παιδιών "ρουφιάνο".

"ντρέπομαι για όλους τους ανυποψίαστους πολίτες που θα τον τσουβαλιάσουν μέσα στο κεφάλι τους σαν έναν τρομοκράτη"
Μάλιστα δλδ για ναμην ντρέπεσαι για εμάς θα έπρεπε να τον έχουμε στο μυαλό μας ως κοινωνικό αγωνιστή;;

"Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός."
Μάλιστα. Εμείς που ακούμε μέταλ, να είναι επιβαρυντικό αυτό αν μας πιάσουν για οτιδήποτε.

Στεναχωριέμαι πρώτα από όλα γι' αυτόν τον φουκαρά στην Πάρο που τον σκότωσαν και κανείς δεν θα στείλει επιστολή να τον υπερασπιστή. Καμιά μάνα να βγει να πει "θα τους δικάσω", κανείς καθηγητής.

 
Lucretius
Lucretius 3.2.2013 | 23:14
"Ήταν μαθητής μου στο Μουσικό Λύκειο Παλλήνης...
... Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ."

Μαθητής σε μουσικό λύκειο άκουγε ροκ, Χατζιδάκι και Μότσαρτ. Μόνο εγώ το βρίσκω φυσιολογικό και ανάξιο λόγου; Δεν συζητώ καν την δαιμονοποίηση της Metal, αλλά αυτός ο συλλογισμός "άκουγε Μότσαρτ άρα είναι καλό παιδί" μπάζεδι από παντού.
 
avatar
sosoka 4.2.2013 | 00:31
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά το κείμενο θα διακρίνεις την ειρωνία, με την οποία ξεκάθαρα αντιμετωπίζει όλους όσους δαιμονοποιούν έως και τη μουσική.
Προηγούμενα 1234 Επόμενα

Blog ID

ΓΝΩΜΕΣ, ΑΡΘΡΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ LIFΟ.GR
ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ, ΑΡΘΡΑ -AΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤOY LIFO.gr
You Liked It!