Ο Μεγάλος Γκάτσμπι στο Χόλυγουντ

Ο Μεγάλος Γκάτσμπι στο Χόλυγουντ Facebook Twitter
0

Το ζεύγος Φιτζέραλντ γοητεύτηκε από το Χόλυγουντ: ήταν η υπόσχεση της οικονομικής επιτυχίας, ήταν και η αγάπη τους για τον κινηματογράφο. Ο Σκοτ διασκέδαζε γνωρίζοντας ηθοποιούς και πίστευε ότι μπορούσε να δημιουργήσει ιστορίες για τα μέτρα τους. Η Ζέλντα ήλπιζε να αναρρώσει ψυχικά και σωματικά από την ασθένειά της και από την θυελλώδη τους παραμονή στη Ριβιέρα όπου είχε μια εξωσυζυγική σχέση την οποία ο Σκοτ περιέγραψε στο «Τρυφερή Είναι η Νύχτα.» Τελικά άντεξαν για δύο μήνες. Στο Χόλυγουντ τα όνειρά τους διαλύθηκαν στο τείχος της πραγματικότητας. Ο γάμος τους δεν συνήλθε και η υγεία της Ζέλντα χειροτέρεψε.

[via] Μήπως η αληθινή ιστορία των Φιτζέραλντ στο Χόλυγουντ προειδοποιεί; Ο εύθραυστός τους χαρακτήρας, όπως και οι εύθραυστοι χαρακτήρες των μυθιστορημάτων του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ ίσως να μην αντέχουν στη γιγαντιαία κρεατομηχανή παραγωγής ταινιών όπως είναι το μέγα Χόλυγουντ. Το πρώτο τρέιλερ της ταινίας «Ο μεγάλος Γκάτσμπι» του Baz Luhmann διαρκεί δύο λεπτά και φαίνεται να προσπαθεί να χωρέσει όλα τα σπουδαία σκηνικά πολυτέλειας. Η αντίδραση των θεατών ήταν μεταξύ ηδονής και αποτροπιασμού. Ξεκινάει με τη μουσική συνεργασία μεταξύ Kanye West / Jay Ζ “No Church in the Wild” η οποία ντύνει εικόνες της δεκαετίας του ’20. Μεταξύ των απογοητευμένων θεατών στο τουίτερ υπάρχουν τα εξής:

«Το τρέιλερ του Γκάτσμπι μοιάζει περισσότερο με διαφημιστικό του Λας Βέγκας παρά με ρομάντζο παρακμής και τραγικής ερωτικής ιστορίας. Απογοήτευση.»

 

“Voulez-vous barfez avec moi, ce barf? Moulin Rouge!”

«Δεν είχα ιδέα ότι είχαν autotune το 1922.»

 

«Ποιός έφτιαξε το τρέιλερ, ο Michael Bay; Cut, cut, cut, cut. Μείωσε την ταχύτητα και πέταξε αυτή τη γλυκερή μουσική ώστε να έχουμε αίσθηση της ταινίας, εκτός κι αν όντως αυτή είναι η αίσθηση της ταινίας.»

 

«Πρόκειται για meta αστείο με το Entourage, έτσι;»

 

«Αν μπορούσα να ρίξω χλωρίνη στον εγκέφαλό μου και να υποκριθώ ότι αυτό δεν είναι βασισμένο σε ένα από τα σπουδαιότερα βιβλία όλων τον εποχών, ίσως η ταινία φαινόταν καλή. Αν εξαιρέσουμε το ότι είναι σε 3D.»

Προσωπικά συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Κυρίως με το «κόψε ταχύτητα» - δεν είναι πια τα πάντα βίντεο κλιπ.

Βιβλίο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ν. Μούσχουρη- Φ. Απέργης: «Το όνομά μου είναι Νάνα»

Το πίσω ράφι / Νάνα Μούσχουρη: «Είμαι ικανή ν’ αγαπήσω, αλλά όχι να πέσω στα πόδια του ανθρώπου που αγαπώ»

Η βιογραφία «Το όνομά μου είναι Νάνα», ένα δυσεύρετο πια βιβλίο του 2007, προέκυψε από την απόφασή της Μούσχουρη ν’ αφηγηθεί τη ζωή της στον Φώτη Απέργη.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
«Υπάρχει η βουλιμική, υπάρχει και η ανάγνωση dégustation. Προτιμώ τη δεύτερη»

The Book Lovers / «Υπάρχει η βουλιμική, υπάρχει και η ανάγνωση dégustation. Προτιμώ τη δεύτερη»

Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητάει με τον Νίκο Τσούχλο, πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ωδείου Αθηνών και αναπληρωτή καθηγητή στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, για το αναγνωστικό του εκκρεμές.
THE LIFO TEAM
σταινμπεκ

Σαν Σήμερα / Σαν σήμερα το 1940 «Τα σταφύλια της οργής», το magnum opus του Τζον Στάινμπεκ, τιμάται με το βραβείο Πούλιτζερ

Στο δημοφιλέστερο βιβλίο του, που τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ σαν σήμερα το 1940, ο Στάινμπεκ αποτυπώνει την ψευδαίσθηση του αμερικανικού ονείρου κατά την περίοδο της μεγάλης οικονομικής ύφεσης.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Με το καινούργιο κοστούμι Ραλφ Λόρεν

Βιβλίο / Ο Σαλμάν Ρούσντι έζησε για να ξαναβάλει κοστούμι Ραλφ Λόρεν

Τα πιο κρίσιμα 27 δευτερόλεπτα της ζωής του, η δολοφονική επίθεση που δέχτηκε το 2022 σε ένα κέντρο για συγγραφείς στη Νέα Υόρκη αποτελεί τον πυρήνα του αυτοβιογραφικού βιβλίου του «Μαχαίρι».
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Πολ Όστερ (1947-2024): Ο Mr. Vertigo των ονειρικών μας κόσμων

Απώλειες / Πολ Όστερ (1947-2024): Ο Mr. Vertigo των ονειρικών μας κόσμων

Η ζωή και το έργο του σπουδαίου Αμερικανού συγγραφέα που στις σελίδες του κατάφερε να συνδυάσει τη μαγεία των Γνωστικών με την περιπέτεια της περιπλάνησης και τη νουάρ ατμόσφαιρα με τα πιο ανήκουστα αυτοβιογραφικά περιστατικά.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Πέτρος Μάρκαρης: «Η Αθήνα της μιας διαδρομής»

Το πίσω ράφι / «Η Αθήνα της μιας διαδρομής»: Η περιήγηση του Πέτρου Μάρκαρη στις γειτονιές από τις οποίες περνά ο Ηλεκτρικός

Η διαδρομή Πειραιάς - Κηφισιά δεν είναι απλώς ο συντομότερος δρόμος για ν’ ανακαλύψει κανείς την Αθήνα, αλλά κι ο προσφορότερος για να διεισδύσει στην κοινωνική της διαστρωμάτωση.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Μαρία Κομνηνού: «Ο Κάφκα και ο Μελβίλ με συνδέουν με τη μητέρα μου»

The Book Lovers / Μαρία Κομνηνού: «Ο Κάφκα και ο Μελβίλ με συνδέουν με τη μητέρα μου»

Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητά με την πρόεδρο του ΔΣ της Ταινιοθήκης της Ελλάδας και ομότιμη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών για τις «διαδρομές» που κάνει από τα βιβλία στο σινεμά και από το σινεμά στα βιβλία.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Ο Καβάφης στην Αθήνα

Σαν Σήμερα / Η ιδιαίτερη, «περίπλοκη και κάπως αμφιλεγόμενη» σχέση του Καβάφη με την Αθήνα

Σαν σήμερα το 1933 πεθαίνει ο Καβάφης στην Αλεξάνδρεια: Η έντονη και πολυκύμαντη σχέση του με την Αθήνα αναδεικνύεται στην έκθεση του νεοαφιχθέντος Αρχείου Καβάφη στη Φρυνίχου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Παπαδιαμάντης και η αυτοκτονία στη λογοτεχνία

Βιβλίο / Ο Παπαδιαμάντης και η αυτοκτονία στη λογοτεχνία

Το ημιτελές διήγημα «Ο Αυτοκτόνος», στο οποίο ο συγγραφέας του βάζει τον υπότιτλο «μικρή μελέτη», μας οδηγεί στο τοπίο του Ψυρρή στο τέλος του 19ου αιώνα, κυρίως όμως στο ψυχικό τοπίο ενός απελπισμένου και μελαγχολικού ήρωα.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ