LIVE!

Πώς ο Κέβιν Σπέισι χρησιμοποιήθηκε για να πουλήσει η Alibaba εμπόρευμα 1 δισ. ευρώ μέσα σε 8 λεπτά

Πώς ο Κέβιν Σπέισι χρησιμοποιήθηκε για να πουλήσει η Alibaba εμπόρευμα 1 δισ. ευρώ μέσα σε 8 λεπτά Facebook Twitter
0

«Τίναξε την μπάνκα στον αέρα» ο γιγαντιαίος όμιλος ηλεκτρονικών αγορών Alibaba που ανακοίνωσε πως μέσα στην πρώτη μόλις ώρα εκπτώσεων για τη Μέρα των Ανύπαντρων (Singles' Day) στην Κίνα παρήγαγε πάνω από 3,6 δισ. ευρώ σε ακαθάριστο όγκο εμπορεύματος, όταν την αντίστοιχη πρώτη ώρα πωλήσεων την ίδια μέρα το 2014 τα έσοδα κυμάνθηκαν στο 1,8 δισ. ευρώ.

Σημειωτέον πως στα πρώτα 8 λεπτά οι πωλήσεις είχαν ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο!

Η συγκεκριμένη «έκρηξη κέρδους» είναι πλέον ενδεικτική των τεράστιων διαστάσεων της κινεζικής διαδικτυακής αγοράς συγκριτικά με εκείνη των ΗΠΑ.

Μέχρι τις 8 το πρωί, από τα μεσάνυχτα οπότε άνοιξε επισήμως για το κοινό η πλατφόρμα, η Alibaba ανέφερε έσοδα ύψους 6.56 δισ. Δολαρίων. Στις 10 το πρωί τα έσοδα είχαν φτάσει στα 7.86 δισ. δολάρια, το μεσημέρι είχαν ξεπεράσει τα 10 δισεκατομμύρια και ως τις 2 το μεσημέρι η εταιρία ανακοίνωσε πως είχε πουλήσει εμπόρευμα αξίας μεγαλύτερης των 10 δισ. δολαρίων- χρήματα περισσότερα από όσο κοστολογείται η αξία των μετοχών της Ferrari.

 
Σύμφωνα με τον ιστότοπο ειδήσεων της Alibaba, Alizila, λίγες ώρες πριν την έναρξη των εκπτώσεων, 130 εκατομμύρια χρήστες μπήκαν στην εφαρμογή της Taobao για κινητά, ξεπερνώντας τον όγκο που είχε το 2014. Την πρώτη ώρα μετά την έναρξη, πάνω από 27 εκατομμύρια άτομα ψώνισαν μέσω των κινητών τους, και τα πρώτα οκτώ λεπτά η εταιρεία είχε καταγράψει πληρωμές παραγγελιών που ξεπερνούσαν τα 932 εκατομμύρια ευρώ. Από το σύνολο των πληρωμών για ψώνια χθες, πρόσθεσε η εταιρεία, 72% έγιναν μέσω κινητών.
 

Φέτος δε για πρώτη φορά από τότε που καθιερώθηκε αυτή η ιντερνετική παράδοση, η Alibaba διοργάνωσε κι ένα event την προηγούμενη βραδιά για να γιορτάσει το γεγονός, το οποίο μεταδόθηκε σε απευθείας σύνδεση στην τηλεόραση κι όπου εκτός από εγχώριους ηθοποιούς και τραγουδιστές, εμφανίστηκαν κι ο Daniel Craig κι ο Kevin Spacey.


Ο Spacey μάλιστα έκανε και σχετικό διαφημιστικό, όπου υποδυόμενος τον Francis Underwood –το ρόλο του στη σειρά «House of Cards»- κάλεσε το κοινό της Κίνας να εκμεταλλευθεί τις προσφορές της Alibaba.


«Εδώ στο Λευκό Οίκο υπάρχουν τόσα πολλά τείχη προστασίας που με εμποδίζουν να ψωνίσω μέσω ίντερνετ, που ούτε ο Πρόεδρος δεν μπορεί να εκμεταλλευθεί αυτές τις μοναδικές προσφορές που θα δείτε online σε αυτές τις εκπτώσεις» λέει ο Spacey, ως Underwood. «Αν η Μέρα των Ανύπανδρων είναι η δικαιολογία που περιμένατε για να κακομάθετε τον εαυτό σας με λίγα διαδικτυακά ψώνια, τότε πρέπει να πω ότι σας ζηλεύω πολύ. Κι όπως θα έλεγε κι ο Jack Ma (σ.σ. ιδρυτής της Alibaba) το σήμερα είναι δύσκολο, το αύριο θα είναι χειρότερο αλλά το μεθαύριο θα είναι ηλιόλουστο» ξεκινά η διαφήμιση, με τον Spacey να διαφημίζει στη συνέχεια ενδεικτικά κάποια προϊόντα.


H Singles' Day προήλθε από τους φοιτητές και γιορτάζεται κάθε χρόνο στην Κίνα στις 11 Νοεμβρίου προς τιμήν των ανύπαντρων γυναικών. Το όνομα της Ημέρας των Ανύπαντρων είναι εμπνευσμένο από την ημερομηνία «11 Νοεμβρίου», καθώς όταν η ημερομηνία αυτή γράφεται, λέγεται ότι αριθμητικά οι μοναδικοί αριθμοί εκπροσωπούν τις μοναχικές ψυχές. Αργότερα υιοθετήθηκε από τις εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου ως μια ευκαιρία προώθησης των πωλήσεων και είναι η κινεζική απάντηση στην Ηλεκτρονική Δευτέρα (Cyber Monday) των ΗΠΑ.

TV & Media
0

LIVE!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM