Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings Facebook Twitter
7

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Το γεγονός παραδέχτηκε η ίδια η  Germanwings σε ανακοίνωση της.

Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει  τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της  Germanwings.  

Η GermanWings είναι θυγατρική της Λουφτχάνσα και δημιουργήθηκε προκειμένου η γερμανική εταιρεία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών. Όμως οι περικοπές που αποφάσισε την έφεραν σε αντιπαράθεση με το προσωπικό της που πραγματοποιούσε συχνά κινητοποιήσεις τον προηγούμενο χρόνο αλλά και τον περασμένο Φεβρουάριο.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σμήνος μεδουσών παρέλυσε για δεύτερη φορά σε έναν μήνα πυρηνικό σταθμό στη Γαλλία

Διεθνή / Σμήνος μεδουσών παρέλυσε για δεύτερη φορά σε έναν μήνα πυρηνικό σταθμό στη Γαλλία

Παρόμοιο περιστατικό είχε σημειωθεί τον Αύγουστο στον σταθμό Gravelines, όπου η αιφνίδια εμφάνιση ενός τεράστιου σμήνους μεδουσών είχε προκαλέσει προσωρινή παύση της παραγωγής
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Συζητήσεις για περιορισμό της οπλοκατοχής από τρανς άτομα μετά την επίθεση στη Μινεάπολη

Διεθνή / ΗΠΑ: Συζητήσεις για περιορισμό της οπλοκατοχής από τρανς άτομα μετά την επίθεση στη Μινεάπολη

Η ιδέα περιορισμού της οπλοκατοχής θεωρείται ιστορικά «κόκκινη γραμμή» για τους Ρεπουμπλικανούς, καθώς πολλά στελέχη και οργανώσεις υπέρ της οπλοκατοχής αντιτίθενται ακόμη και σε νόμους που αφαιρούν τα όπλα από άτομα με σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα
LIFO NEWSROOM
Το Ισραήλ ζητά διεθνή δίωξη της Χαμάς – Τι σημαίνει για τους ομήρους

Διεθνή / Το Ισραήλ ζητά διεθνή δίωξη της Χαμάς – Τι σημαίνει για τους ομήρους

Ο ΟΗΕ αναγνωρίζει επίσημα τα σεξουαλικά εγκλήματα της Χαμάς από την 7η Οκτωβρίου 2023 - Το Ισραήλ ζητά διεθνή δίωξη, ενώ επιζώντες αποκαλύπτουν σοκαριστικές μαρτυρίες βιασμών και βασανιστηρίων
LIFO NEWSROOM
Η Τσεχία αγοράζει 44 υπερσύγχρονα άρματα Leopard από τη Γερμανία

Διεθνή / Η Τσεχία αγοράζει 44 υπερσύγχρονα άρματα Leopard από τη Γερμανία

Η Τσεχία εγκρίνει την αγορά 44 αρμάτων Leopard 2A8 από τη Γερμανία αξίας 1,4 δισ. ευρώ, ενισχύοντας τον στρατό της και προετοιμάζοντας την αντικατάσταση παλαιού εξοπλισμού μετά την κρίση στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Μπαϊρού εναντίον Λεπέν: Μπορεί ο κεντρώος να σώσει τη Γαλλία το 2027;

Διεθνή / Μπαϊρού εναντίον Λεπέν: Μπορεί ο κεντρώος να σώσει τη Γαλλία το 2027;

Ο Φρανσουά Μπαϊρού αναμένεται να χάσει την πρωθυπουργία, αλλά η τελευταία του μάχη για το Ελιζέ και η στρατηγική του κατά του χρέους μπορεί να αλλάξουν τα πολιτικά δεδομένα της Γαλλίας το 2027
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού;Όπως και στις κινητοποιήσεις δεν ίδρωσε το αυτί της διοίκησης,και προφανώς ούτε τώρα θα ιδρώσει,μπρος το κέρδος τι είναι ζωή.Αν δεν σε παίρνει μαλάκα κλείστο το 3μπ*&$£€λο,σκοτώνουν τον κόσμο δίχως λόγο.
"Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού; " Εεε..ναι.. Δυστυχώς δεν εξοικονομούν μόνο χρήματα για τις low cost μη σερβίροντας δωρεάν κολατσιό και βάζοντάς μας να κάτσουμε σα σαρδέλες.. Νομίζω όλοι το ξέρουμε γι'αυτό αγχωνόμαστε όταν πετάμε με αυτές τις εταιρείες. Απέχει πολύ η ανθρωπότητα από το να κάνει κάτι με διαφορετικό γνώμονα το χρήμα.
Πρωτον αν δεν γουσταρεις να καθεσαι σαν σαρδελα οπως επισης κι αν λιγουρευεσαι ταϊσμα σε μια 2ωρη πτηση μην πεταξεις μαζι τους. Γιατι παντα στη ryanair πχ. βλεπεις κοσμο να γκρινιαζει. Ε βεβαια με 70 ευρω πηγαινελα Λονδινο ειναι λογικο να μη σαρεσει που πρεπει να πληρωσεις το καφε.Επισης η συντηρηση που κρυβεται πισω απο αυτες τις εταιρειες δεν τη φανταζεσαι καν. Δεν θα αφηνε η κατασκευαστρια να πετανε τα αεροπλανα της απο αμφιλεγομενης ποιοτητας μηχανικους και πληρωματα.Συγκεκριμενα πισω απο τη germanwings ειναι η lufthansa technik κι αλλες εταιρειες κολοσοι οπως της ryanair που εξαιτιας τους μπορεσαμε ολοι να ξεκολησουμε το ποδι μας απο τη ρημαδοελλαδα και να πηγαινοερχομαστε στο εξωτερικο πιο συχνα κι ευκολα για σπουδες και διασκεδαση.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και στην AEGEAN που στα πλαίσια της ισοπέδωσης κάποιοι δημοσιογράφοι έκλαιγαν για τους παχυλούς μισθούς (όπως έλεγαν εκείνοι) αλλά ποτέ δεν έπεσε ένα αεροπλάνο τους, και πάλι μπράβο σε όλους του τεχνικούς και πιλότους των 2 αυτών εταιριών τους δημοσιογράφους να τους έχουν πάντα γραμμένους έτσι θα πάμε μπροστά
Μπερδεύεσαι.Η ιδιωτική Ολυμπιακή του Βγενοπουλου ήταν που δεν είχε ποτέ της κανένα ατύχημα όπως και η Aegean.Η κρατική Ολυμπιακή είχε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα.http://tinyurl.com/nhwb5m8Στην εποχή της με βάση τον αριθμό πτήσεων της είχε μαζί με τις Τουρκικές Αερογραμμές και την Σοβιετική Αεροφλότ τον χειρότερο δείκτη ασφαλείας της Ευρώπης!
Κάνετε λάθος. Από το 1956 έως το 1975, η Ολυμπιακή ήταν ιδιωτική (ανήκε στον Ωνάση). Μόνο ένα θανατηφόρο δυστύχημα έγινε όσο ήταν δημόσια, το 1976. Γενικά όμως τις τελευταίες δεκαετίες, είχε πάρα πολύ καλό record και γινόταν εξαιρετική συντήρηση στην Τεχνική Βάση.