Η Lidl αφαίρεσε το σταυρό εκκλησίας στη Σαντορίνη από συσκευασίες προϊόντων

Η Lidl αφαίρεσε το σταυρό εκκλησίας στη Σαντορίνη από συσκευασίες προϊόντων Facebook Twitter
12

Οι σταυροί εκκλησιών της Σαντορίνης αφαιρέθηκαν με φώτοσοπ από τις συσκευασίες ελληνικών προϊόντων της γερμανικής αλυσίδας Lidl.

Η εταιρεία προσπάθησε αρχικά να δικαιολογηθεί και στη συνέχεια ζήτησε συγγνώμη. To γεγονός πάντως προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στο διαδίκτυο.


Κριτική έγινε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο διότι η γερμανική αλυσίδα δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες.

Μεταξύ άλλων αντέδρασε και ο καρδινάλιος Ντόινικ Ντούλα της Πράγας ενώ πολλά ήταν τα σχόλια και στα ελληνικά social media.

Η Lidl αφαίρεσε το σταυρό εκκλησίας στη Σαντορίνη από συσκευασίες προϊόντων Facebook Twitter

O καρδινάλιος χαρακτήρισε την ενέργεια «χωρίς προηγούμενο» και εξέφρασε τη «συμπάθειά του προς την Ελλάδα», όπως αναφέρει στην επιστολή του προς την ελληνική πρεσβεία στην Πράγα, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.


«Είναι μέρος της εμπορικής πολιτικής μας να είμαστε ουδέτεροι από θρησκευτικές και πολιτικές απόψεις», ανέφερε αρχικά η διεθνής αλυσίδα σουπερμάρκετ, έπειτα από τις πρώτες κριτικές στο Βέλγιο. Εν τω μεταξύ, μετά την αυξανόμενη κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρία ζήτησε συγγνώμη: «Σαφώς και πρόκειται για ένα λάθος. Λυπούμαστε γι αυτό. Αντιλαμβανόμαστε όμως τον θυμό σας και ζητούμε συγγνώμη» αναφέρει η ανάρτηση της εταιρείας στο facebook της Αυστρίας.

Mε πληροφορίες από ΑΠΕ/ ΜΠΕ

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ