Θύμα της 11ης Σεπτεμβρίου αναγνωρίστηκε 16 χρόνια μετά

Θύμα της 11ης Σεπτεμβρίου αναγνωρίστηκε 16 χρόνια μετά Facebook Twitter
0

Στην αναγνώριση ενός εκ των θυμάτων της 11ης Σεπτεμβρίου προχώρησαν οι αμερικανικές αρχές, 16 χρόνια μετά την τρομοκρατική επίθεση στους Δίδυμους Πύργους και το Αμερικανικό Πεντάγωνο (σ.σ. το 4ο αεροπλάνο κατέπεσε σ' ένα χωράφι στην Πενσιλβάνια).

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη αναγνώριση θύματος μετά τον Μάρτιο του 2015.

Έπειτα από αίτημα της οικογένειάς του, τα στοιχεία του θύματος δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Από τους 2.753 ανθρώπους που σκοτώθηκαν εκείνη την ημέρα, 1.100 δεν έχουν ταυτοποιηθεί ακόμη.

Έχοντας ως στόχο να κάνει τη διαδικασία αναγνώρισης πιο αποτελεσματική και να προσφέρει μια κάποια ανακούφιση στις οικογένειες των θυμάτων, η ιατροδικαστική υπηρεσία της Νέας Υόρκης έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί μία νέα και πιο ευαίσθητη τεχνολογία για το DNA προκειμένου να ταυτοποιήσει περίπου 21.900 ανθρώπινα λείψανα.

Όπως θυμίζει το sky.com, μετά τις πυρκαγιές και την πτώση των πύργων, οι σοροί των θυμάτων που περισυνελέγησαν αυτούσιοι ήταν ελάχιστοι. Η θερμότητα, τα βακτήρια και τα χημικά έκαναν την ανάλυση και την ταυτοποίηση των λειψάνων πάρα πολύ δύσκολη για τους επιστήμονες.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ