Οι Αμερικάνοι αντιμετωπίζουν την ξηρασία βάφοντας πράσινο το χορτάρι τους

Οι Αμερικάνοι αντιμετωπίζουν την ξηρασία βάφοντας πράσινο το χορτάρι τους Facebook Twitter
3

Ολοένα και περισσότεροι Αμερικάνοι επιλέγουν να βάψουν το γρασίδι τους προκειμένου να πάρει ανοιξιάτικα χρώματα και να μην φαίνονται τα σημάδια της μεγαλύτερης ξηρασίας που έχουν αντιμετωπίσει οι ΗΠΑ, εδώ και μια εικοσαετία.

Η εταιρεία Grass is Greener Lawn Painting παρέχει τις υπηρεσίες της στη Νέα Υόρκη και στο Νιου Τζέρσι, όπου οι πελάτες μπορούν μέσω του διαδικτύου να παραγγείλουν τη θαυματουργή βαφή που ξαναδίνει ζωή σε ένα κιτρινισμένο, καφετί ή σχεδόν ανύπαρκτο γκαζόν.


Με αφορμή την άνοδο της δημοτικότητας τους, οι εταιρείες που αναλαμβάνουν αυτή τη δουλειά υπενθυμίζουν και τον οικολογικό της χαρακτήρα καθώς «το νερό είναι μια πολύτιμη πηγή, την οποία πρέπει να χρησιμοποιούμε με σοφία», όπως υποστηρίζει μια υπηρεσία στον ιστότοπό της για να προωθήσει την πράσινη βαφή της που εξαπλώνεται στο χορτάρι μέσω ψεκασμού.


Σύμφωνα με τη Le Monde, το μείγμα αυτό είναι ακίνδυνο και καθόλου τοξικό για τα παιδιά και τα ζώα, ενώ το χρώμα διατηρείται από τρεις έως και πέντε μήνες.

Σε χώρες όπως η Ελλάδα όπου το γκαζόν δεν μπορεί να διατηρηθεί εύκολο, αυτή η λύση μοιάζει να είναι και πολύ ενδιαφέρουσα.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
Υπάρχει πάντα η εναλλακτική (τουλάχιστον για τους οικιακούς κήπους ) να μην έχουμε γκαζόν και να επιλέξουμε ποικιλίες φυτών που δεν είναι υδροβόρες. Αυτό το πλαστικοποιημένο πράγμα κάπως ανατριχιαστικό είναι . . .
Συγγνώμη αλλά θα διαφωνήσω κάθετα, προτιμώ το φυσικό γκαζόν χωρίς επιπλέον χρώμα κι ας μην είναι πράσινο παρά βαμμένο γκαζόν λες κι είναι τοίχος. Εγώ πάλι θα έλεγα περισσότερο πράσινο, κι εννοώ δέντρα και φυτά και σε καμμία περίπτωση τεχνητό χρώμα.