Mειωμένο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για το τρίτο ντιμπέιτ Κλίντον - Τραμπ

Mειωμένο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για το τρίτο ντιμπέιτ Κλίντον - Τραμπ Facebook Twitter
0

Περίπου 64,6 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την τελευταία τηλεοπτική αναμέτρηση μεταξύ των διεκδικητών του Λευκού Οίκου, της Χίλαρι Κλίντον και του Ντόναλντ Τραμπ, ένας αριθμός χαμηλότερος σε σύγκριση με την τηλεθέαση της πρώτης τηλεμαχίας αλλά σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το δεύτερο ντιμπέιτ, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας.


Τα στοιχεία της Nielsen που μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Fox News δείχνουν ότι περίπου 36 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το τελικό ντιμπέιτ από τους δέκτες των τεσσάρων μεγαλύτερων τηλεοπτικών δικτύων των ΗΠΑ, ενώ επιπλέον 28 εκατομμύρια άνθρωποι συντονίστηκαν σε καλωδιακά δίκτυα.


Η πρώτη τηλεοπτική αναμέτρηση μεταξύ της υποψηφίας του Δημοκρατικού Κόμματος και του αντιπάλου της του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος προσέλκυσε συνολικά 84 εκατομμύρια τηλεθεατές, ο μεγαλύτερος αριθμός στην ιστορία των τηλεμαχιών ενόψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ.


Την ίδια ώρα 66,5 εκατομμύρια άνθρωποι επέλεξαν να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση της περασμένης εβδομάδας, που προβλήθηκε την ίδια ώρα με τη δημοφιλή εκπομπή «Sunday Night Football».


Τα τελικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των μικρότερων τηλεοπτικών δικτύων που μετέδωσαν απευθείας το ντιμπέιτ, αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα αργότερα σήμερα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ