Απειλές και από τον «τοξοβόλο του Συντάγματος»

Απειλές και από τον «τοξοβόλο του Συντάγματος» Facebook Twitter
57
Απειλές και από τον «τοξοβόλο του Συντάγματος» Facebook Twitter

Με απειλές προς τους δικαστές εμφανίστηκε μετά τον Ρωμανό και ο γνωστός ως «τοξοβόλος του Συντάγματος» Γιάννης Μιχαηλίδης, που είναι ανάμεσα στους κατηγορούμενους για τη ληστεία στο Βελβεντό.

Ο Μιχαηλίδης απευθυνόμενους στους δικαστές στη  διάρκεια της δίκης για τις ληστείες σε Φιλώτα και Πυργετό, τη συμπλοκή στην Πεύκη και τα ευρήματα της τρομοκρατικής οργάνωσης «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς» σε Βόλο και Καλλιθέα, είπε ότι "κάθε δικαστής έχει μια θέση σε έναν τάφο για όσους ανθρώπους έχει θάψει ζωντανούς".

Παράλληλα ανήρτησε στο indymedia κείμενο στο οποίο αναφέρει ότι «η εξουσία ξεπλένει το αίμα με επιφάσεις δικαίου, ανθρωπισμού, επιείκειας ή στη χειρότερη, αναγκαιότητας».

Απειλές και από τον «τοξοβόλο του Συντάγματος» Facebook Twitter

Αναλυτικά το κείμενο του:

 «Αντιμέτωπος με το αστυνομικο-δικαστικό σύμπλεγμα ως δηλωμένος εχθρός της καπιταλιστικής δημοκρατίας...

Αφοπλισμένος από τα όργανα της τάξης, αλλά αποφασισμένος να οπλίσω το λόγο μου εναντίον τους...

Στη φτηνιάρικη θεατρική παράσταση που λέγεται δίκη οι δικαστές σαν άθλιοι θεατρίνοι, πασχίζουν να κρύψουν την ωμότητα της βίαιης επιβολής της κρατικής εξουσίας. Η δημοκρατική απόφαση μιας πολύχρονης καταδίκης στα σωφρονιστικά κολαστήρια παρουσιάζεται σαν προϊόν διαλόγου στον οποίο μάλιστα συμμετέχει και ο κατηγορούμενος. Η εξουσία ξεπλένει το αίμα με επιφάσεις δικαίου, ανθρωπισμού, επιείκειας ή στη χειρότερη, αναγκαιότητας. Και ο λόγος της εξουσίας αρθρώνεται στον κώδικα του νόμου, δηλαδή τη γλώσσα της απάτης που εξυπηρετεί τη διατήρηση της καθεστηκυίας τάξης του κράτους και του κεφαλαίου.

Αρνούμαι να μιλήσω τη γλώσσα του εχθρού για να διαπραγματευθώ την ποινή μου και γι' αυτό δεν αναγνωρίζω καμία νομική εκπροσώπηση.

Αρνούμαι να συμμετάσχω στην παράσταση αυτή, σέβομαι βέβαια την προσπάθεια των συντρόφων να την σαμποτάρουν ανασκευάζοντας τον μονολιθικό λόγο της αστικής δικαιοσύνης σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Είναι γενικά, επειδή αρνούμαι να δεχθώ όλη την ιδεοληψία του δικαστικού μηχανισμού, όχι μόνο όπως εφαρμόζεται τώρα αλλά και σε κάθε πιθανή εφαρμογή του σε διαφορετικής μορφής καθεστώτα. Γιατί κανένα θεσμισμένο ειδικό σώμα δεν είναι αρμόδιο να επιβάλλει την κρίση του πάνω στις επιλογές και τις πράξεις άλλων ανθρώπων. Και κανένας κώδικας νόμων δεν μπορεί να χωρέσει τον πλούτο των ανθρώπινων σχέσεων σε μια τόσο σύνθετη πραγματικότητα που κάθε σύνολο κανόνων αποτυχαίνει να καλουπώσει. Μια τέτοια διαδικασία εκπορεύεται απ' την κρατική επιβολή και αυτή εξυπηρετεί, κρατώντας συνδεδεμένο τον εξουσιαστικό κοινωνικό ιστό που ως αναρχικός θέλω να καταστρέψω, για να λάμψουν οι πηγαίες ανθρώπινες αντιεξουσιαστικές σχέσεις των οποίων ο μοναδικός συνδετικός ιστός είναι το συναίσθημα και η συνείδηση.

Αν τα προηγούμενα μοιάζουν αφηρημένες γενικότητες είναι πολύ συγκεκριμένη η άρνησή μου να δεχθώ την ηθική του κεφαλαίου, την ιεροποίηση της ατομικής ιδιοκτησίας στην προστασία της οποίας είναι προσανατολισμένος όλος ο νομικός κώδικας. Υπήρξα κλέφτης και ληστής αμφισβητώντας το ιερό δισκοπότηρο του καπιταλισμού. Γιατί ιδιοκτησία σημαίνει αποκλεισμός, σημαίνει συσσώρευση, αποτελεί μήτρα της κυρίαρχης μορφής εκμετάλλευσης και καταπίεσης, της οικονομικής. Και η δύναμή της, είναι η διάχυσή της, βρίσκεται παντού, στον καθένα, σαν το εισιτήριο στον κόσμο του καπιταλισμού.

Το πιο ουσιαστικό θα μιλήσω για την άρνησή μου να δεχθώ την αντικειμενική αξία της ανθρώπινης ζωής όπως την ορίζει ο νόμος του κράτους, που απαξιώνει προκλητικά τους εργάτες που δολοφονεί η ασυδοσία των αφεντικών.

Που απαξιώνει προκλητικά τις αυτοκτονίες στα κολαστήρια των φυλακών όπου θάβει ανθρώπους ζωντανούς.

Που απαξιώνει τις εκατόμβες νεκρών απ' τις στρατιωτικές επεμβάσεις.

Που απαξιώνει προκλητικά τους μετανάστες που πνίγει στις θάλασσες, ανατινάζει ή πυροβολεί στα σύνορα που χωρίζουν ζώνες διαβαθμισμένης οικονομικής εκμετάλλευσης.

Που απαξιώνει προκλητικά τις ζωές των ανθρώπων και ζώων μετατρέποντας όλους μας σε προϊόντα, διαδικασία που περνάει από το διαρκές βασανιστήριο των απείθαρχων ή των αδυνάτων. Από τα παιδιά-σκλάβους των πολυεθνικών στον τρίτο κόσμο, μέχρι την βαρβαρότητα της κρεατοβιομηχανίας η απόσταση είναι πολύ μικρή.

Και τέλος απαξιώνει προκλητικά και με ασέβεια την ίδια τη γη, οδηγώντας στη μαζική αρρώστια και το θάνατο από τον τεχνοβιομηχανικό πολιτισμό της μόλυνσης.

Το ίδιο προκλητικά λοιπόν απαξιώνω κι εγώ σαν αναρχικός τις ζωές των οικονομικών, πολιτικών και επιστημονικών στελεχών του συστήματος, όπως και των εντολοδόχων τους, των υπηρετών του αστυνομικο-δικαστικού συμπλέγματος που υπερασπίζεται τη δολοφονική τάξη αυτού του κόσμου.

Γι' αυτό όταν βρέθηκα αντιμέτωπος με δύο μπάτσους που προσπάθησαν να μου κλέψουν την ελευθερία, επεδίωξα εκτός απ' την διαφυγή μου και τη φυσική τους εξόντωση. Μη σοκάρεστε ανθρωπάκια της έδρας, γιατί αν έχει μία αξία η ανθρώπινη ζωή την έχει σε συνάρτηση με την ελευθερία και η δική σας ζωή, των ληστών της ελευθερίας έχει αρνητική αξία.

Και στο δικό μου σύστημα αξιών μπορεί κάποιος μπάτσος ν' αντιμετωπιστεί, υπό συνθήκη, με επιείκεια, κάθε δικαστής όμως έχει μια θέση σε ένα τάφο για όσους ανθρώπους έχει θάψει ζωντανούς».

Ελλάδα
57

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επεισόδιο στην Κέρκυρα με την κόρη του Νίκου Πλακιά και τον πρωθυπουργό: Φώναξε «δικαιοσύνη» - Την απομάκρυνε η ασφάλεια

Ελλάδα / Επεισόδιο στην Κέρκυρα με την κόρη του Νίκου Πλακιά: Φώναξε «δικαιοσύνη» για τα Τέμπη και απομακρύνθηκε από την ασφάλεια Μητσοτάκη

Η αδελφή των διδύμων Χρύσας και Θώμης που σκοτώθηκαν στα Τέμπη θέλησε να διαμαρτυρηθεί για το σιδηροδρομικό δυστύχημα κατά τη διάρκεια επίσκεψης του πρωθυπουργού στην Κέρκυρα, όπου η φοιτήτρια σπουδάζει
NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Εμ αυτό το επίπεδο κριτικής είναι το αστείο. Γιατί δεν υπάρχει επιχείρημα. Ξανά και ξανά: μέχρι φτάνει το μυαλό. Λες τώρα και ο άλλος ξέρει τι τρώω, απο ποιον τρώω... Που και νάξερε δηλαδή σίγουρα και όχι απλά να κανε μια υπόθεση θα χε σημασια. Επίπεδο κριτικής. Ένα άλλος πιο πάνω κάτι είπε και τον βγάλαν συριζα. Ρε έχω τρελαθεί. Δηλαδή μου λές κάτι εσύ και σου λέω "είσαι λάθος γιατί είσαι σύριζα και τρως παστίτσιο." Εδώ βέβαια θα μου πεις υπάρχουν χώρες πιο σοβαρές που δεν έχουν πολιτική παιδεία... Το ελλαδιστάν μας πείραξε...
Μπαίνω στον μάταιο κόπο ν’απαντήσω μόνο και μόνο διότι χάρηκα που ένα σχόλιο μου έβαλε στην διαδικασία εσάς, δλδ τους τους καναπεδάτους κοινωνιολόγους-ψηφοφόρους να απαντήσουν. Πραγματικά βλέποντας τα σχόλια κάτω απο το θέμα παρατηρούσα κραυγές σε μορφή έκφρασης να προσπαθούν, όχι να εξετάσουν ένα θέμα αρνητικά ή θετικά, αλλά να θάψουν ένα γεγονός με χιούμορ και επιχειρήματα τουλάχιστον λυκειακού επιπέδου. Το λυπηρό δε σε όλο αυτό είναι σίγουρα οτι δεν είστε λυκειόπαιδα- δυστυχώς. Σχόλια τύπου ‘Ασε μάστορα, για χοντρό γέλιο είσαι...’, ‘Η φυσική θέση για όποιον την έχει δει Ναπολέων ή Μεσσίας δεν είναι η φυλακή αλλά το τρελάδικο. Η μοναδική διαφορά με την Έφη τη Θώδη που αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα’, ‘Το κράτος δικαίου που λειτουργεί ακόμα με κανόνες (ευτυχώς) τους έστειλε στη φυλακή’, ‘Robin Hood...parody!!!!’ ‘Αυτό δεν είναι προκήρυξη, είναι textbook ψυχοπαθολογίας για το Napoleon complex’, ‘Ελπίζω αυτός και οι υπόλοιποι ψυχοπαθείς φασίστες σαν και αυτόν να παραμείνουν "θαμμένοι ζωντανοί" για πολλές δεκαετίες ακόμα’, ‘Ρε σεις , ο τοξοβόλος δεν είναι ιδιος ο Dewey Crowe που παιζει στο justified που ειχε το mega το καλοκαιρι αμα του βαλεις μαλλιά ?’ ..... και άλλα τέτοια λυπηρά. Μετά λοιπόν το σχόλιό μου άρχισαν αρκετοί ν’απαντάνε και πάνω που πίστεψα οτι υπάρχει μια πιθανότητα το επίπεδο της κουβέντας να ξεφύγει απο τα μίζερα πλαίσια χαμηλού επιπέδου έγινε ακριβώς το αντίθετο. Και απογοητεύτικα. Πώς βέβαια θα μπορούσα να πιστέψω κάτι τέτοιο ο αφελής (κάτι άλλο θά ‘λεγα αλλά θα λογοκριθώ), αφού τα άτομα παρομοιάζουν έναν άνθρωπο που θυσίασε τα πάντα της ηλικίας του, με την Έφη Θώδη, ηθοποιούς αλλά και με την χρυσή αυγή. Οτι δηλαδή στα 20 μας πρέπει να κλαμπάρουμε, να έχουμε κοπέλα, πάρτυ, λεφτά, μουσική και τα λοιπά. Αλλά όλοι βρίζουμε το σύστημα απο τον καναπέ μας, όλοι θέλουμε να κάεί η βουλή και μόλις ένας κάνει κάτι πιο επικίνδυνο που ταράζει τον ύπνο μας/τους, είναι ίδιος με ανθρώπους τρελούς που σφάζουν άντρες, γυναίκες, παιδία επειδή έχουν άλλο χρώμα. Είναι το ίδιο δηλαδή; Οκ. Γενικότερα υπάρχουν 2 είδη σχολιαστών. Άτομα σαν τον ‘αταξινόμητο’ και τον ‘novel splendours’ που το μοναδικό τους επιχείρημα (γελάω), είναι κάτι ειρωνικές ασυναρτησίες του τύπου σεξ πίστολς και αναρχικοί της μαγιονέζας. Ασυναρτησίες φυσικά που εκ των υστέρων επιβεβαιώνουν και δικαιώνουν την φράση στο σχόλιο μου απο πάνω ‘ μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό’. Δηλαδή για να είσαι -αντί- πρέπει να πεινάς, να φοράς αμπέχονα και να μην έχεις στον ήλιο μοίρα;; Γενικά θεωρώ πως το να αναλύσω και να αντιμετωπίσω καταστάσεις και σχόλια αυτού του τύπου ανήκουν σε περασμένα χρόνια ηλικίας 17 -18. Ελπίζω απλά οι συγκεκριμένοι σχολιαστές να μην ξεπερνάνε την ηλικία των 30 και να μονολογούνε έτσι. Το θέμα δεν είναι να πούμε καλά έκανε ο χ τοξοβόλος ή όχι. Το θέμα δεν είναι να ειρωνευτούμε. Το θέμα είναι διάλογος, πολιτικοκοινωνική θέση. Και αν κάποιος θεωρεί πως το αντάρτικο πόλεως δεν χρήζει πολιτικής ανάλυσης, ιστορικά και μόνο, τότε εθελοτυφλεί. Το δεύτερο είδος σχολιαστών είναι ο ‘vardaris’ την απάντηση του οποίου και σέβομαι διότι ο άνθρωπος φαίνεται ξεκάθαρα οτι διαφωνεί με ακραίες πρακτικές αλλά τουλάχιστον έχει λόγο κοινωνικό (και ας μου τα έχωσε). Ναι λοιπόν βαρντάρη είμαι απόλυτος και 24. Σίγουρα η υπερβολή στο σχόλιό μου πηγάζει απο το γεγονός οτι ένα θέμα σημαντικό αντιμετωπίστηκε με επιφανειακή ανωριμότητα. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στο οτι δεν υπάρχει μόνο το λευκό και το μαύρο. Δεν μπορείς όμως να μην παραδεχτείς οτι η κοινωνία πάσχει. Δεν μπορείς να μην παραδεχτείς οτι η μέση λύση είναι πολλές φορές η αιτία που επιτρέπει με ρόλο παθητικό να αναπαράγονται γεγονότα και καταστάσεις. Εγώ προσωπικά, προτιμώ χίλιες φορές να βρίσκομαι σε μία κοινωνία με εχθρούς παρά με άτομα που αδιαφορούν. Γιατί η αδιαφορία είναι η μάνα των πράσινων και των γαλάζιων παιδιών απο ‘τότε’ μέχρι και σήμερα. Σίγουρα μπορείς να είσαι παραγωγικός και έξω απο τη μάζα. Σίγουρα μπορεί να έχεις να αντιπροτείνεις κάτι ίσως πιο ελπιδοφόρο απο βόμβες, πορείες, ακτιβισμό, χιππισμό, κοινωνικές παρεμβάσεις, ειρηνικές πορείες, ψήφο και τα λοιπά. Το τι θα επιλέξει κάποιος όμως είναι επιλογή που απαιτεί σεβασμό γιατί έχει κάποιο λόγο ύπαρξης. Αν εσύ μου πεις οτι θες ειρηνικές πορείες εγω δεν έχω το δικαίωμα να σε δουλέψω ακόμα και αν πιστέυω οτι κάνεις μια τρύπα στο νερό. Αν εσύ θες να βάζεις βόμβες πάλι δεν έχω το δικαίωμα να σε χλευάσω. Αν μη τι άλλο βαρντάρη, μιλάμε για μια πολιτική δράση ακραία, παγκόσμιας πολιτικής κληρονομιάς και ιστορικών αλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όχι, δεν θα εξισώσω την χούντα με το σήμερα, δεν θα εξισώσω καμμία δικτατορία με το σήμερα, δε θα εξισώσω αντάρτες του παρελθόντος με 20χρονους που οπλοφορούν... Εγώ όμως μπορεί να σκοτώσω τον πατέρα μου βαρντάρη γιατί δεν μου έγραψε το σπίτι. Μπορεί να σκοτώσω τον πατέρα μου γιατί δεν μου αρέσει η φάτσα του. Μπορεί να σκοτώσω τον πατέρα μου γιατί κάθε μέρα γυρνάει σπίτι και με βιάζει. Και στις τρεις περιπτώσεις η δολοφονία είναι δολοφονία για μια κοινωνία που βασίζεται στα ημίμετρα. Στην τρίτη περίπτωση όμως δεν νομίζω οτι έχεις το δικαίωμα να με χλευάσεις όσο παραγωγικός και αν είσαι. Ένας άνθρωπος είναι στη φυλακή, όχι γιατί είναι βιαστής ή παιδεραστής. Ένας άλλος άνθρωπος μπήκε χθες στη φυλακή χωρίς καμμία απόδειξη απλά και μόνο γιατί η τσάντα του έγραφε Πάρος. Επέτρεψέ μου λοιπόν να θεωρώ κοινωνικά προβλήματα τις αδικίες και τα γεγονότα που οδηγούν έναν άνθρωπο στην φυλακή έτσι όπως λειτουργεί η κοινωνία μας απο πάντα. Επίτρεψέ μου να είμαι υπερβολικός απέναντι σε λυκειακού επιπέδου σχόλια. Είναι μαγκιά να στηρίζεις ότι κάνεις με τις συνέπειες του. Είναι μίζερο να επιβιώνεις κράζοντας κάτι που δεν είναι επιφανειακό. Αν το θεωρείς λάθος σκεφτεσαι και δρας για το πως θα το αποτρέψεις. Δεν είναι ο τρελός του χωριού. Είναι κάποιος που για κάποιον λόγο πήρε όπλο. Έκλεψε μια τράπεζα που κλέβει εμένα εσένα τα παιδιά σου. Σκότωσε κάποιον που βασάνισε τον πατέρα σου, τον παππού σου. Όχι ο τοξοβόλος. Ο οποιοσδήποτε. Δεν μπήκε μέσα γιατί ήταν αλήτης. Μπήκε γιατί ένας αστυνομικός σκότωσε τον κολλητό του πριν 6 χρόνια αναίτια. Αυτοί ήταν οι λόγοι που απάντησα έτσι. Είναι κάτι στενάχωρο, όχι αστείο. Καλή επιβίωση.
Λυπάμαι πραγματικά για το χαμηλό επίπεδο ορισμένων 24άρηδων σαν εσένα. Πέρα από την χλεύη δεν νομίζω πως σου ταιριάζει κάτι άλλο. Έχει ήδη καεί - δεν αξίζει να ασχολείται κανείς πλέον μαζί σου! Τρικυμία εν κρανίο! Ναι ο κόσμος θα αλλάξει με μπόμπες και χιπισμούς! Με εργασία, ανακάλυψη, μόρφωση, συνεννόηση, θεσμούς δεν αλλάζει τίποτα. Αυτά απαιτούν μόχθο. Το να κλέβεις τράπεζες βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή αθώων ανθρώπων απαιτεί ένα μόνο πράγμα - απανθρωπιά!
Θα σου απαντήσω επειδή αναφέρθηκες σε μένα και είναι η τελευταία φορά που σχολιάζω σε αυτό το άρθρο.Το σχόλιο μου αναφερόταν σε σένα, όχι στο προβληματικό αυτό παλικάρι που θα περάσει τη ζωή του στη φυλακή χωρίς λόγο επειδή κάποιος του φούσκωσε τα μυαλά και το παρέσυρε να καταστρέψει την ζωή του.Η ειρωνεία μου απευθυνόταν σε σένα και όλους σαν εσένα, που είστε πάρα πολλοί πλέον, που μέσα από την ησυχία του πατρικού σας, την ασφάλεια της ανωνυμίας του διαδικτύου, αναρτάτε δακρύβρεχτα λογύδρια με βαρύγδουπες λέξεις, περί επανάστασης και ανατροπής, έχοντας υιοθετήσει μια αφ'υψηλού ελιτίστικη συμπεριφορά και καταδικάζοντας όποιον έχει άλλη άποψη σαν να μην ξέρει, να μην μπορεί, μόνο εσείς ξέρετε, μόνο εσείς μπορείτε, οι "διαλεχτοί". Για μένα λοιπόν αυτή η διαδικτυακή περσόνα είναι καταγέλαστη και μόνο με χιούμορ (έστω και με αυτό το εύκολο χιούμορ) αξίζει να αντιμετωπίζεται. Hasta la victoria siempre λοιπόν και σήμερα έχει φτιάξει φασολάκια η μαμά πάμε να φάμε τώρα.
Σχολιαστές παιδάκια, σέλφιες φώτος και ημιψαγμένα άβαταρ. Πραβατάκια νεοφιλελεύθερα και νομοπλαισιωμένα. Μια ζωή θα πλερώνετε τους φόρους, τα χαράτσια. Μια ζωή θα ψηφίζετε τα ίδια και μια ζωή θα καταδικάζετε οτιδήποτε χαλάει την χαμηλή αλλά ασφαλή αισθητική σας. Αυτή την αισθητική που θα σας χαρίζει μια ζωή το μίζερο προνόμοιο να καταναλώνετε, να κρίνετε, να χλαπακιάζετε, να αναπαράγεστε και να εξουσιάζεστε. Όταν ένας 20χρονος είναι στη φυλακή και γράφει κάτι είναι πολύ βαθύτερο απο την επιφάνεια σας. Γιατί είναι στη φυλακή. Και γιατί γράφει κάτι πιο ενδιαφέρον απο εσάς. Και γιατί γράφει καλύτερα απο εσάς. Και γιατί θα έχει πάντα περισσότερο ενδιαφέρον απο εσάς και τα μίζερα σχόλια-αστεία σας. Γιατί δεν είναι επιφανειακός. Και εσείς έχετε μπλοκάρει στην επιφάνειά σας. Γιατί αυτό σας μάθανε. Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό. Καλή επιβίωση και καλούς απογόνους.
Ρε αδελφέ δεν έχεις καταλάβει ότι πρέπει 1.να τους ταίσεις νοικοκυροσύνη τάξη ασφάλεια για ιδεολογία, 2.να τους ταιζεις κωστόπουλο θέμο dancing with the stars για ψυχαγωγία 3. να τους ταίζεις "η κρίση ειναι και ευκαιρία" για ελπίδα4.να τους ταιζεις τρομοκρατία πτώχευση κι εγκληματικότητα για φόβο έτσι για να γίνουν πιο πειθηνιοι.Και μετά διαβάζουν Μακιαβέλι και νομίζουν ότι είναι εγχειριδιο Management.
πραγματικά είμαι περίεργος να δω τι θα έλεγε οποιοσδήποτε υπερασπιστής των πράξεων αυτών των παιδιών αν τον έπαιρνε καμιά αδέσποτη με το καλάσνικόβ ή με το τόξο.
Αγαπητοί προφήται πείτε και άλλα. Ανοίξτε τα μάτια σε εμάς που δεν έχουμε πιάσει το νόημα και τους συμβολισμούς των ενεργειών των τοξοβόλων. Δηλώνω πως μετανοώ στο όνομα του τοξοβόλου. Η αλήθεια κρύβεται στα βέλη του και στους σεξ τους πίστολς!
...και ξαφνικά εκεί που γράφεται από τον επαναστατημένο νέο το πύρινο σχόλιο για την ανατροπή, που κατακεραυνώνει τους μικροαστούς για συνθηκολόγηση και άνευ όρων παράδοση στην καθεστηκυία τάξη και ετοιμάζεται να εκραγεί εντός του...μια παύση...σιωπή. Ο νέος πνίγεται. Το παιδικό του δωμάτιο του φαίνεται μια φυλακή. Η μορφή του Γκούφυ στα σεντόνια του νιώθει να τον κοιτάζει απειλητικά. Κοιτάζει ξανά το σάντουιτς που μόλις δοκίμασε και τα πάντα είναι ξεκάθαρα τώρα. Ανοίγει αποφασισμένος την πόρτα και από το βάθος των πνευμόνων του φωνάζει "ρε μαμά σου είπα δε θέλω μαγιονέζα". Άλλη μια μέρα επαναστατικού βίου σημαδεύτηκε από την εκ των έσω δολιοφθορά. Ο ταξικός εχθρός είναι παντού και κάνει συμμαχίες με τους πάντες προκειμένου να κάμψει το ηθικό του επαναστατημένου νέου, να σβήσει τη φλόγα της ανατροπής. Αλλά δε θα περάσει, θα κάνει την καρδιά του πέτρα και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο επαναστατημένο προλεταριάτο θα φάει τη μαγιονέζα κ ας του φέρνει ξινίλες. Άλλη μια μέρα πέρασε, άλλο ένα βήμα πιο κοντά στην ανατροπή επετεύχθη. venceremos επαναστατημένα αδέρφια, μαζί θα βαδίσουμε τον δύσκολο δρόμο, από το παιδικό δωμάτιο, μπροστά από την οθόνη...κ ας μας πειράζει η μαγιονέζα!
Για όλους τους παρανοϊκούς υπάρχει το ικανό μαγαζί να καλύψει τις ανάγκες τους. Για άλλους τα βέλη και τα κουμπούρια, για άλλους τα τριφασικά τα ράσα και για άλλους τα ξερασμένα τα αυγά του Σαι το Μπάμπα (http://youtu.be/Hbr14KG3pro). Και όλοι αυτοί εννοείται πως είναι κοινωνοί της Αλήθειας που οι άλλοι αγνοούν βυθισμένη σε ποταπά πράγματα όπως τα πλαστικά βυζά της Μενεγάκη και τη καράφλα του βαψομαλλιά Κωστόπουλου (εξ ορισμού όσοι δεν θεωρούν τους τοξοβόλους και τον Χλωρό Μεσσίες ούτε εργάζονται, ούτε διαβάζουν, ούτε διαθέτουν άλλα ενδιαφέρονται) . Κάτω ο καπιταλισμός και η τρομοκρατία του Γκαστόνε και Γκούφυ!
@ctuseΑχ σε παρακαλω, θελω να αλλαξω!!Πως με ξερεις ετσι με περιεγραψες 100% , εσυ ΞΕΡΕΙΣ !!Δωσε μου το κοκκινο χαπι, να με ξυπνησεις, εχεις δικιο !! :SΡε μας δουλευετε ?? Οποιος δεν εχει σαλταρει στις μερες μας ειναι αναλατος νοικοκυρης ??
ctuse παληκαρακι μου, εισαι πολυ μικρος για να εισαι τοσο απολυτος. Υπαρχουν ανθρωποι που κανουν τη δουλεια που γουσταρουν και ειναι παραγωγικα μελη μιας κοινωνιας ανθρωπων. Που εχουν ουσιαστικες σχεσεις με αλλους ανθρωπους και δινουν νοημα στους εαυτους τους και τους αλλους, προσφερουν στο κοινωνικο συνολο και δεν αγωνται παρασιτικα σαν αυτους που τρεφονται απο το συστημα αλλα σε καθε ευκαιρια βριζουν την μικροαστικοτητα του.Δεν υπαρχουν μονο επαναστατες και αποβλακωμενοι του καναπε. Υπαρχουν και αρκετες ενδιαμεσες καταστασεις απο ανθρωπους που απεχθανονται τα μπουζουκια, τον Κωστοπουλο και την καθε ειδους μαζικη ψυχαγωγια, αλλα παρολαυτα δεν θελουν να βαλουν βομβα στα παντα.Αγορι μου, μορφωσου, βρες το αντικειμενο που σε ενδιαφερει και ασε τις αρλουμπες. Ισως να μην καταλαβαινεις ακομα τι σου λεω, γιατι νομιζεις οτι εχεις βρει το νοημα της ζωης σου στην αγονη αντιπαραθεση με το συστημα.Αλλα σκεψου. Και προπαντως μην εισαι τοσο απολυτος, μονο περιορισμενοι ανθρωποι ειναι τοσο απολυτοι.
ctuse Ωραία τα λές όπως τα λές, μόνο που έτσι είναι κομματάκι περίεργο να θεωρούν εχθρούς τους και αυτούς που κυνηγάει το κράτος για φοροδιαφυγή, κομπίνες, ξέπλυμα και άλλα τέτοια ...αναρχικά πράγματα...
Εγώ δεν χρειάζεται να καταφεύγω σε τέτοιες καταχρήσεις. Ο τοξοβόλος όμως και από ότι καταλαβαίνω και οι απολογητές του έχουν πέσει με τα μούτρα.Αν και στην περίπτωση του πρέπει να το είχε πάθει πολύ πριν τον χώσουν μέσα...
Τέτοιου είδους επιστολές προφανώς αξίζουν μόνο χλέυη, λοιδορία και ειρωνεία απο νουνεχείς ανθρώπους και η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων εδώ μέσα αυτό κάνει και μάλιστα πολλές φορές με ιδιαίτερα πετυχημένο χιούμορ. Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι οι τόσες αρνητικές ψήφοι σε αυτά τα σχόλια (ίδια τύχη φαντάζομαι θα έχει και το δικό μου). Ότι τι? Κακώς τους κοροιδεύετε είναι οι αυριανοί επαναστάτες? Ότι τα παιδιά είναι ιδεολόγοι και πολεμούν? Ότι αν δεις τα παιδιά πες ένα γειά? Τι ακριβώς να πάρεις στα σοβαρά απο τον τοξοβόλο(!) και τους λοιπούς "συντρόφους"?
Με την λέξη δημοκρατία είσαι τσακωμένος και εσύ και ο ....τοξοβόλος και οι υπόλοιποι απολογητές του!Η προστασία των δημοκρατικών , πολιτικών και ατομικών δικαιωμάτων των πολιτών επιβάλουν οι αφιονισμένοι φασίστες που θέλουν να τους τα στερήσουν να μείνουν κλεισμένοι στην μπουζού.Ας κάνουν παρέα με τον Μχαλολιάκο, ας παίξουν τάβλι με τον Λαγό και τις απόκριες να ντυθεί αυτός Λεγκολάς, ο Παπάς να ντυθεί Χίτλερ και να κυνηγιόνται στο προαύλιο. Τα ίδια μυαλά κουβαλάνε.Και μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, δεν περιμένουν όλοι οι άνθρωποι απο ένα κόμμα να τους δώσει στεγή, δουλειά και λόγω ύπαρξης.
"Αντιμέτωπος, αφοπλισμένος αλλά αποφασισμένος, αρνούμαι να μιλήσω για να διαπραγματευθώ, δεν αναγνωρίζω, αρνούμαι να συμμετάσχω, σέβομαι βέβαια, αρνούμαι να δεχθώ, υπήρξα κλέφτης και ληστής, θέλω να καταστρέψω, θα μιλήσω για την άρνησή μου, απαξιώνω κι εγώ, βρέθηκα αντιμέτωπος, προσπάθησαν να μου κλέψουν την ελευθερία, επεδίωξα, στο δικό μου σύστημα αξιών". Αυτό δεν είναι προκήρυξη, είναι textbook ψυχοπαθολογίας για το Napoleon complex http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_complex
Δεν καταλαβαίνω γιατί δίνεται βήμα λόγου σε εγκληματίες και δολοφόνους. Το κράτος δικαίου που λειτουργεί ακόμα με κανόνες (ευτυχώς) τους έστειλε στη φυλακή. Οκευ είναι ανόητοι και επικίνδυνοι και σιγουρα εύχονται ψόφο εκτος απο μπάτσους, δικαστές και σε κάποιους απο εμάς. Γιατί τους αναπαράγουμε, γιατί τους ηρωποιούμε, γιατί πρέπει να τους συμπονέσουμε και να πιστέψουμε το παραμύθι τους;
Δεν θέλω να τον υποστηρίξω για κανέναν λόγο.. άλλα πιστεύω ότι ο ηθικός αυτουργός της κατάστασης που βιώνουμε και της δημιουργίας τέτοιον αντιδράσεων από τον κόσμο είναι το κράτος "δικαίου" που νομίζουμε ότι έχουμε αυτήν την στιγμή.. το ίδιο το σύστημα εκκολάπτει ακραίες συμπεριφορές.. και επίσης πιστεύω ότι όλος το κόσμος θα πρέπει να έχει βήμα να πεί την άποψή του, δικιά μας δουλειά είναι να έχουμε κριτική σκέψη για να κρατάμε ότι μας κάνει και να πετάμε ότι δεν..
Η φυσική θέση για όποιον την έχει δει Ναπολέων ή Μεσσίας δεν είναι η φυλακή αλλά το τρελάδικο. Η μοναδική διαφορά με την Έφη τη Θώδη που αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα είναι πως αυτοί κουβαλάνε και κουμπούρια και είναι συνεπώς επικίνδυνοι. Ανάποδο κουστουμάκι στα μέτρα τους άμεσα!
Αυτός πρέπει να είναι ο πιο βλάκας απ' όλους. Τον πιάσαν, τον αφήσαν να πάει να βρει τους άλλους και μετά τους πιάσαν όλους μαζί. Τον κάναν τόπι στο ξύλο κατά την σύλληψη, τον χώσαν στην ψειρού και τώρα απειλεί με το γνωστό πομπώδες ύφος. Ασε μάστορα, για χοντρό γέλιο είσαι...
Για όσους με μαύρισαν, να διευκρινήσω ότι αναφερόμουν στη φωτογραφία με το τόξο μπροστά στη Βουλή.Αν τη βρίσκετε ωραία και φυσιολογική, εντάξει, ξαναμαυρίστε με.
Για του λόγου το αληθές στη φωτό είναι σε αυτό το χάλι επειδή τον έσπασαν στο ξύλο οι παραδημοκρατικοί μπάτσοι... Και ναί το διάγγελμα δε μου κάνει καμμια εντύπωση, όμως για άλλους λόγους απ' τους δικούς σου
Αυτό το κείμενο πάντως έχει ειρμό και μια λογική συνέχεια (έστω και εξοργιστική για πολλούς).Και ούτε προσέλαβε κανένα μεγαλοδικηγόρο με τα λεφτά της μαμάς.
Όταν εξετάζεται κάποιος από ψυχίατρο για το αν είναι τρελός, δε νομίζω πως η ορθογραφία και το συντακτικό είναι στα βασικά κριτήρια.Με βάση αυτά που λέει, βρίσκεται στο σωστό μέρος πάντως.
Απλά σχολίασα ότι κατάλαβα τι πιστεύει, δε συμφώνησα.Παρεμπιπτόντως, είναι εξίσου τρελός με κάποιον που πιστεύει ότι μπορεί να πιει 10 σφηνάκια και μετά να οδηγήσει.Κυκλοφορούν ανάμεσά μας.