To Mετρό πάει Πειραιά

To Mετρό πάει Πειραιά Facebook Twitter
8

Την εκταμίευση της πρώτης δόσης, 250 εκατ. ευρώ, δανείου συνολικού ύψους 450 εκατ. ευρώ, από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό ΑΕ.

Πρόκειται για δανειακή σύμβαση 30ετούς διάρκειας με 7ετή περίοδο χάριτος. Το ποσό που εκταμιεύεται, αποτελεί την α' δόση από το σύνολο της εγκεκριμένης από την ΕΤΕπ πίστωσης για το έργο, συνολικού ύψους 450 εκατ. ευρώ.

Τους επόμενους μήνες και ανάλογα με την πρόοδο του έργου, η Αττικό Μετρό θα προγραμματίσει και την εκταμίευση του υπόλοιπου ποσού της εγκεκριμένης πίστωσης, ύψους 200 εκατ. ευρώ βάσει της νέας δανειακής σύμβασης που υπεγράφη με την ΕΤΕπ τον Φεβρουάριο του 2013.

Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λαμία: Καταστράφηκε ολοσχερώς το εργοστάσιο της εταιρείας που είχε εμπλακεί στην υπόθεση τροφικής δηλητηρίασης

Ελλάδα / Λαμία: Καταστράφηκε ολοσχερώς το εργοστάσιο της εταιρείας που είχε εμπλακεί στην υπόθεση τροφικής δηλητηρίασης

Παρά την τεράστια κινητοποίηση της Πυροσβεστικής η φωτιά πήρε γρήγορα τρομερές διαστάσεις καταστρέφοντας τόσο το κτίριο, όσο και τα αυτοκίνητα της επιχείρησης
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Με το να "χτυπάς" την κοινώς αποδεκτή, σάπια κατάσταση των ημερών μας, σχολιάζοντας αρνητικά τα όποια θετικά, προφανώς αναπτυξιακά σημεία, που αποσκοπείς? Σε λίγη περισσότερη μιζέρια? Ποια θα ήτω η ανάπτυξις (αν όντως πρόκειται για ανάπτυξη, συ είπας) για εσάς δηλαδή? Αχυροκαλύβες και τοτέμ στο Σύνταγμα? Τι θα θέλατε, τι θα αντιπροσώπευε για εσάς ένα αναπτυξιακό βήμα? Ένα παράδειγμα δώστε μου. Αλλιώς θα το εκλάβω ως γκρίνια για την γκρίνια. Ρωτάω ειλικρινά.
Και τα "θετικά" σε αυτή τη χώρα (αεροδρόμιο, μετρό, ολυμπιακοί αγώνες, δρόμοι, μουσεία, κλπ κλπ) παύουν να είναι "θετικά" λόγω υποτιθέμενης κακοδιαχείρισης. Απλά μοιράζονται λεφτά και τα χρεωνόμαστε εμείς πολλαπλάσια από την πραγματική αξία του κάθε έργου, ή π.χ. χρεωνόμαστε όσο είναι η αξία του έργου αλλά παράλληλα πληρώνει Γερμανική εταιρία το 100% του με αντάλλαγμα να το εκμεταλλεύεται για 10 χρόνια, επομένως το χρεωνόμαστε διπλό στην ουσία και πιθανότατα τα διαφύγοντα έσοδα είναι πολλαπλά. Όποιος δεν τα βλέπει αυτά και βλέπει απλά τους λίγους καινούριους δρόμους ή τα λίγα αξιόλογα δημόσια έργα είναι άξιος της Ελληνικής πραγματικότητας.