Στροφή στα ελληνικά προϊόντα ένεκα κρίσης

Στροφή στα ελληνικά προϊόντα ένεκα κρίσης Facebook Twitter
0

Την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων, οι οποίοι φαίνεται πως γυρίζουν την πλάτη στα εισαγόμενα προϊόντα και επιλέγουν να αγοράζουν όσα παράγονται στη χώρα μας, καταδεικνύει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέδριο του Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (ΕΒΕΑ) για το ελληνικό προϊόν.

Η στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα οφείλεται κυρίως στην πεποίθησή τους ότι με αυτό τον τρόπο στηρίζουν την ελληνική οικονομία και βοηθούν στην καταπολέμηση της ανεργίας. Είναι χαρακτηριστικό πως οκτώ στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι προτιμούν πλέον τα παραγόμενα ελληνικά προϊόντα, ώστε να ενισχύσουν την ελληνική βιομηχανική και αγροτική παραγωγή.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ένας στους δύο καταναλωτές θεωρεί ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οκτώ στους δέκα δηλώνουν ότι τους ενδιαφέρει η αγορά των ελληνικών προϊόντων να συνδυάζεται και με προσφορές.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επίσημη ανακοίνωση της Adidas για τα πλάνα με τα drone με φόντο την Ακρόπολη

Ελλάδα / Η επίσημη ανακοίνωση της Adidas για τα πλάνα με τα drone με φόντο την Ακρόπολη

Η εταιρεία, με δήλωσή της, ξεκαθαρίζει ότι η πτήση των drones πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά πάνω από τον χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, με βάση όλες τις απαραίτητες άδειες που είχαν προηγουμένως ληφθεί
LIFO NEWSROOM
The Upfront Initiative 2025: H ατζέντα του συνεδρίου και όλοι οι ομιλητές

Ελλάδα / The Upfront Initiative 2025: H ατζέντα του συνεδρίου και όλοι οι ομιλητές

65 σημαντικοί ομιλητές, 15 πάνελ, fireside chats και ομιλίες, ένα αναπάντεχο stand-up comedy break και πολλές ακόμα εκπλήξεις στο ολοήμερο συνέδριο για την ισότητα, τη συμπερίληψη, την ποικιλομορφία και την ορατότητα στον εργασιακό χώρο και την κοινωνία.
LIFO NEWSROOM