12.5.2012 | 19:28

Συγκλονιστική μαρτυρία νεαρής γυναίκας ότι ηγετικό μέλος της Χρυσής Αυγής την βίαζε παρά φύσιν στα 13 της

Σε τοπικό ραδιοσταθμό της Ιεράπετρας

Τα γραφεία της Χρυσής Αυγης στην Ιεράπετρα
Τα γραφεία της Χρυσής Αυγης στην Ιεράπετρα
Μετά την απόφαση τη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Λασιθίου, να διαγράψει από το Σύλλογο τον γυμναστή Γιώργο Πετράκη με την αιτιολογία ότι διέσπειρε ναζιστική προπαγάνδα και στρατολογούσε μαθητές μέσα στα Σχολεία και τα Γυμναστήρια της πόλης, το αυγό του φιδιού γέννησε το μόρφωμά του.
 
Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ κ. Καλλιμάντζαλης Βασίλειος κατήγγειλε από το βήμα του τοπικού  Ρ/Σ σταθμού ΗΧΩ 99.8, τη δράση του συγκεκριμένου ατόμου και εξήγησε γιατί η ΕΛΜΕ προχώρησε στην απόφαση αυτή. Η σύζυγος του Πετράκη,  Φλεβαράκη Μαρία, υποψήφια Βουλευτής στο Νομό Λασιθίου με τη Χρυσή Αυγή, απαίτησε να βγει ο σύζυγός της στον αέρα για να διαψεύσει τις "ανήθικες" σε βάρος του κατηγορίες. Πράγμα που και έγινε. Ο Γιώργος Πετράκης βγήκε στον άερα και υπερασπίστηκε τον εαυτό του με έντονο, προκλητικό ύφος.
 
Η συνέχεια είναι σοκαριστική.
 
Μία γυναίκα, μητέρα δύο ανήλικων παιδιών, απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ (που τα στοιχεία της έχουν διαρρεύσει στον Τύπο, κατόπιν επιθυμίας της), οργισμένη ζήτησε το βήμα του σταθμού για να καταγγείλει τον κατα συρροή  βιασμό της  από το ηγετικό στέλεχος της Χρυσής Αυγής Γιώργο Πετράκη, όταν ήταν 13 ετών. 
 
Το αρχείο ήχου έχει πάρει το δρόμο για τον Εισαγγελέα.
Ακούστε το εδώ.
_______
*Από παραδρομή αναφέρθηκε μια φορά λάθος το μικρό όνομα του δράστη, στην πρώτη έκδοση του ποστ. Ζητούμε συγγνώμη για την σύγχυση που μπορεί να προκλήθηκε.
Facebook Twitter
Κανονικό μέγεθος σώματος κειμένου Μεγέθυνση σώματος κειμένου +1 Μεγέθυνση σώματος κειμένου +2 
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλέζος εναντίον Τσίπρα

Γλέζος εναντίον Τσίπρα

Οι συνιστώσες ανάβουν φωτιές
«Νικητής» ο Σαμαράς

«Νικητής» ο Σαμαράς

Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Bild
Ο ΓΑΠ ζητάει και πάλι άδεια από τη Bουλή και προκαλεί αντιδράσεις

Ο ΓΑΠ ζητάει και πάλι άδεια από τη Bουλή και προκαλεί αντιδράσεις

«Εσείς μπορείτε να διαφωνείτε, η Bουλή το εγκρίνει», το σχόλιο του προεδρεύοντα
Χωριστά στο δικαστήριο κόρη και σύζυγος του Άκη

Χωριστά στο δικαστήριο κόρη και σύζυγος του Άκη

Με καταθέσεις συνεχίζεται η δίκη
Το ΠΑΜΕ αναδιπλώνεται τώρα για την Αντζελίνα Τζολί

Το ΠΑΜΕ αναδιπλώνεται τώρα για την Αντζελίνα Τζολί

Νέα ανακοίνωση για «καλοπροαίρετους…»
Τα πρακτικά της βουλής: Οι διάλογοι της έντασης σήμερα

Τα πρακτικά της βουλής: Οι διάλογοι της έντασης σήμερα

Πάντζας: «Βγάλε και το πιστόλι να μας πυροβολήσεις! Χάιλ Χίτλερ!»
Καμίνης: «Η απάντηση στη Χ.Α. πρέπει να είναι πολιτική»

Καμίνης: «Η απάντηση στη Χ.Α. πρέπει να είναι πολιτική»

«Να δώσουμε την εικόνα μιας πόλης που είναι όρθια…»
Η Μέρκελ τώρα ανησυχεί για την ανεργία των νέων

Η Μέρκελ τώρα ανησυχεί για την ανεργία των νέων

«Να κινούνται εκεί όπου υπάρχει εργασία»
Τατσόπουλος: «Οι χρυσαυγίτες είναι στόκοι με καλούς δικηγόρους»

Τατσόπουλος: «Οι χρυσαυγίτες είναι στόκοι με καλούς δικηγόρους»

Τι είπε ο βουλευτής για τη μη άρση της ασυλίας του που είχε ζητήσει ο Χ. Παπάς
Το ΠΑΜΕ έβγαλε ανακοίνωση για την Αντζελίνα Τζολί

Το ΠΑΜΕ έβγαλε ανακοίνωση για την Αντζελίνα Τζολί

«Πραγματικά πρότυπα θαυμασμού είναι οι καρκινοπαθείς αγωνίστριες για τις οποίες η αστική τάξη και οι κολαούζοι της νιώθουν μίσος»
Κασιδιάρης για το χαστούκι: «Αρνούμαι την κατηγορία, απαλλάξτε με  γιατί ταλαιπωρούμαι»

Κασιδιάρης για το χαστούκι: «Αρνούμαι την κατηγορία, απαλλάξτε με γιατί ταλαιπωρούμαι»

Κατέθεσε σήμερα στην προκαταρκτική και μίλησε για «στημένο επεισόδιο»
Μπουτάρης: «Τιμή για τη Θεσσαλονίκη το Gay Pride»

Μπουτάρης: «Τιμή για τη Θεσσαλονίκη το Gay Pride»

"Ντροπή για την ελληνική κοινωνία η Χ.Α."
Ευκαιρία για δουλειά σε Έλληνες για ένα χρόνο στις ΗΠΑ

Ευκαιρία για δουλειά σε Έλληνες για ένα χρόνο στις ΗΠΑ

Υπό συζήτηση νομοσχέδιο που ανοίγει τις πόρτες
Πήγαν για κατάσχεση στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ

Πήγαν για κατάσχεση στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ

Το Κίνημα χρωστά αρκετά ενοίκια για την Ιπποκράτους
 Όλιβερ Στόουν: «Μόλις έφαγα με τον Τσίπρα, το μελλοντικό πρωθυπουργό της Ελλάδας»

Όλιβερ Στόουν: «Μόλις έφαγα με τον Τσίπρα, το μελλοντικό πρωθυπουργό της Ελλάδας»

Ενθουσιασμένος ο σκηνοθέτης, λέει ότι ο Έλληνας πολιτικός «θα κάνει την τεράστια διαφορά, ίσως σε όλο τον κόσμο»
Ο Παππάς της Χ.Α. παραδέχτηκε ότι έγραψε ύμνο στον Αδόλφο Χίτλερ

Ο Παππάς της Χ.Α. παραδέχτηκε ότι έγραψε ύμνο στον Αδόλφο Χίτλερ

Του τον θύμισε στη Bουλή ο Πέτρος Τατσόπουλος
Βουλή:  Άρση ασυλίας της Όλγας Κεφαλογιάννη και τριών βουλευτών

Βουλή: Άρση ασυλίας της Όλγας Κεφαλογιάννη και τριών βουλευτών

Όχι για τον Πέτρο Τατσόπουλο που τον μήνυσε ο Παπάς της Χ.Α.
Άκης: «Δεν υπάρχει δωροδοκία, το αποδεικνύω»

Άκης: «Δεν υπάρχει δωροδοκία, το αποδεικνύω»

Για ακόμη μια φορά χαρακτήρισε τη δίκη του πολιτική
Κι άλλο στικάκι της λίστας Λαγκάρντ είχε ο Διώτης

Κι άλλο στικάκι της λίστας Λαγκάρντ είχε ο Διώτης

Το 3ο κατά σειρά -είχε πει αρχικώς ότι έριξε μόνο μια ματιά στη λίστα
Ταξινόμηση:
85 σχόλια
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:01
Είναι άρρωστος ο άνθρωπος!!!! Μου προκαλεί αηδία!
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:05
Να τους χαιρόμαστε...
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:09
φρίκη!!!
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 12:13
Επι πλεον να σου πω ότι ετσι επιλεγουν να βιασουν οι "ηθικολογοι" βιαστες γιατι έτσι δεν καταστρέφουν την "παρθενια" του θυματος...! Για τέτοια ανωμαλια μιλάμε!
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:20
Δυστυχώς η νομοθεσία αντιμετωπίζει το βιασμό ως πταίσμα.
Γιατί στέκονται στο ''παρά φύση'' δεν αντιλαμβάνομαι.
Θα ήταν λιγότερο βιασμός κατά φύση;
όταν μάλιστα πολλοί διαφωνούν με τη χρήση όρων όπως ''παρά φύση''...
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:57
Διαφωνούν οσοι το κάνουν παρά φύση θεωρώντας πως είναι φυσιολογικό.. έλα όμως που δεν είναι, βιολογικά τουλάχιστον, ότι και να είσαι άντρας με άντρα γυναίκα με γυναίκα άντρας με γυναίκα πάντα παρά φύση θα είναι. δικαίωμα του καθενός να κάνει οτι θέλει στο κρεβάτι του αλλά μην αλλάξουμε μόνοι μας την βιολογία για τα γούστα μας.
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:11
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:57 δηλαδή ο στοματικός έρωτας αλλάζει τη βιολογία ή είναι κατά φύσιν;
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (29) ΟΧΙ (9)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 01:31
είπες βλακεία αλλά δεν το κατάλαβες. Ο μόνος λόγος που το λένε παρά φύσιν, είναι επειδή ο σοδομισμός είναι ταμπού, χριστιανικό και όχι μόνο. Εκτός αν νομίζεις πως φυσιολογική σεξουαλική πράξη είναι μονάχα εκείνη που οδηγεί στην τεκνοποίηση, οπότε πάω πάσο.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (35) ΟΧΙ (7)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 02:24
Ανώνυμος/η
13.5.2012 | 01:31

φιλε-η μιλάω για το βιολογικό κομμάτι και αυτό που λέμε γεννητικά όργανα αυτά που χρειάζονται για μια σεξουαλική πράξη... τρύπες έχουμε και τα ρουθούνια και τα αυτιά μη μου πεις πως θα το θεωρήσεις και αυτο φυσιολογικό...και παρά φύση σε απλά ελληνικά σημαίνει πράξη που γίνεται ανορθόδοξα από αυτό που ορίζει η φύση..δεν ξέρω τι σου είπαν αλλά αν σου έκαναν τίποτα περίεργο σε κορόιδεψαν.. Αστείο το τελευταίο... μιλάω πάντα σε προσωπικό επίπεδο δεν κατηγορώ κανέναν δικαίωμα του καθενός να κάνει οτι θέλει.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (18) ΟΧΙ (22)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 03:17
οταν λεμε παρα φυσιν εννοουμε παρα τη θεληση της φυσης...ο πρωκτος φτιαχτηκε για συγκεκριμενο σκοπο...αυτη ειναι η φυση του κολου...αν τον χρησιμοποιει καποιος για αλλο σκοπο τοτε λεμε οτι χρησιμοποιει τον κολο του παρα φυσιν...ειτε διαφωνουμε ειτε δε διαφονουμε με τη συγκεκριμενη φρασεολογια..
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (16)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 11:50
Ότι είναι αν-ορθόδοξο είναι, η ορθόδοξη πίστη ούτε να το ακούσει δε θέλει!!! Όμως με αυτή τη λογική (βιολογικό κομμάτι και γεννητικά όργανα που χρειάζονται για μια σεξουαλική πράξη) ανορθόδοξος είναι και ο στοματικός έρωτας, κανείς όμως δεν τον λέει παρά φύσιν.

Τσέκαρε και τις υπόλοιπες γλώσσες για το πρωκτικό σεξ και πουθενά δεν θα βρεις τέτοιο "βαρύ" χαρακτηρισμό. Είναι το ταμπού της υπόθεσης, το χριστιανικό και κοινωνικό στίγμα που χαρίζει αυτό το "παρά φύσιν" σε μια κατά τα άλλα απολύτως ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ σεξουαλική πράξη τόσο παλιά όσο και ο πάτος σου (όχι, ο δικός σου, αστείο ήταν αυτό το τελευταίο)
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (18) ΟΧΙ (9)
 
avatar
Ανώνυμος/η 17.5.2012 | 00:36
Εφ όσον ο πρωκτικός έρωτας αρέσει, είναι κατα φύσιν του σεξ, στο οποίο συμμετέχει όλο το σώμα. Όταν αρέσει...
Όπως και όταν σου κάνουν στοματικό έρωτα. Εκτός και αν εσένα δεν σου αρέσει. Πάσο.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (2)
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:10
Η νομοθεσία αντιμετωπίζει το βιασμό ως κακούργημα, τιμωρείται με κάθειρξη στο άρθρο 336 ΠΚ. Ακόμα και η "ασέλγεια παρά φύση" (παρότι δεν συμφωνώ με τον όρο) δεν είναι πταίσμα και έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: αφορά σε 2 άνδρες όπου έχει υπάρξει εκμετάλλευση βάση σχέσης εξάρτησης ή όταν υπάρχει αποπλάνηση ανηλίκου κάτω των 17 (άρθρο 347 ΠΚ). Άρα εδώ είναι ξεκάθαρη η περίπτωση και απλώς το "παρά φύση" είναι ένα στοιχείο για την αξιολόγηση του δράστη (δλδ το ότι υπήρχε ολόκληρο εγκληματικό σχέδιο ώστε να δυσχεράνει την απόδειξη της πράξης)
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:56
Πότε γαμώτο ο βιασμός έγινε ΠΤΑΙΣΜΑ ; Κακούργημα ήταν. Κακούργημα είναι. Και συγνώμη, αυτή η ιστορία ΤΩΡΑ ;
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 10:30
Σύμφωνα με άλλα άρθρα πάνω στο θέμα, ο Πετράκης είχε ξανακατηγορηθεί στο παρελθόν για ασέλγεια σε βάρος ανηλίκου (δεν ξέρω αν την καταγγελία την είχε κάνει η συγκεκριμένη κοπέλα ή άλλη) αλλά δεν εκδικάστηκαν ποτέ, καθώς ο κύριος είχε πλάτες...Μάλιστα στα σχόλια ενός άρθρου στο indymedia από το 2011, κάποιος είχε αναφερθεί στον Πετράκη λέγοντας ότι ο κουμπάρος του ο πρώην υφυπουργός τον είχε ξελασπώσει πολλές φορές όταν είχε κατηγορηθεί για βιασμούς ανηλίκων.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (17) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 12:25
Ανώνυμος/η
13.5.2012 | 02:24

Φίλε/η πάντως στην ερώτηση μου δεν απάντησες. Εκτός αν θεωρείς ,όπως και ο Κλίντον κάποτε, πως ο στοματικός έρωτας δεν συνιστά σεξουαλική πράξη.Κατά τα άλλα το αιδοίο,το στόμα,ο πρωκτός είναι οπές που όπως και να το κάνουμε είναι σεξουαλικά φορτισμένες.Μία εξ αυτών οδηγεί και στην τεκνοποίηση. Είναι η ορθόδοξη δίοδος αναφορικά με τη γονιμοποίηση.Όταν μιλάμε για σεξ συναινούντων ενηλίκων όλες οι γωνιές του σώματος είναι έγκυρες γέφυρες ερωτικής επικοινωνίας. Η βιολογία (έτσι όπως την θέτεις), η φύση, τα παρά και τα κατά της, αφορούν ανθρώπινες προβολές σχετικά με τα όρια που εμείς οι ίδιοι,θεμιτά ή όχι, θέτουμε για ποικίλους λόγους.Θεωρώ λοιπόν μικρονοϊκό έως και υποκριτικό να χρεώνουμε αυτά τα όρια στην ίδια τη φύση και στις άπειρες δυνατότητες που μας έδωσε να ανταλλάσσουμε ερωτικά ερεθίσματα και απόλαυση.
 
avatar
Ανώνυμος/η 16.5.2012 | 00:33
ρε μαστορα απο πισω ποναει πιο πολυ, πως να το κανουμε τωρα.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (4)
 
avatar
Ανώνυμος/η 16.5.2012 | 03:01
Φιλε-η δεν μπορώ να συνεχίσω συτην την συζήτηση γιατί πρώτον οδηγεί σε αδιέξοδο και δεύτερον δεν θα ήθελα να γιων αγενής σε διαφορες ομάδες ανθρώπων αν επεκταθώ. προσωπικά έχω τα στανταρς μου σαν άνθρωπος. παραπάνω μιλούσα για το βιολογικό κομμάτι όχι για ενστικα και πάθη του καθενός.μην τα συγχέουμε.δεν είμαι ουτε υποκριτής ουτε στενόμυαλος.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (5)
 
avatar
Ανώνυμος/η 16.5.2012 | 16:14
Πάντως απο ό,τι έχω διαβάσει, μπορεί βέβαια να με ''κορόιδεψαν για να μου κάνουν κάτι περίεργο''- ο πρωκτός- είτε αντρικός είτε γυναικείος- έχει εκ φύσεως πολλές νευρικές απολήξεις που αν ερεθιστούν συμβάλλουν σε αυτό που λέμε σεξουαλική διέγερση..
Επειδή η φύση είναι αρκούντως σοφή δεν εφοδίασε με αντίστοιχες νευρικες απολήξεις άλλες τρύπες όπως τα αυτιά ή τα ρουθούνια..
Επειδή δε, ο ανθρώπινος νους είναι αρκούντως εγωκεντρικός- ειδικά σε θέματα ηθικής- επιστρατεύει τη γλώσσα σε μία ''παρά φύση'' περιγραφή της πραγματικότητας, ώστε να συμφωνεί με τις αντιλήψεις του καθενός και όχι με την πραγματικότητα...

 
avatar
Ανώνυμος/η 17.5.2012 | 00:44
Είναι η νούμερο 2 ερωτογενής ζώνη στον άνδρα λόγω πλήθος νευρικών απολήξεων.
Όταν δε γίνεται διείσδυση, το εντός προωθημένο πέος πιέζει τον προστάτη που γειτνιάζει με το παχύ έντερο και προκαλεί ερεθισμό. Αν δεις gay τσόντα, θα δεις ότι λέω αλήθεια.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 17.5.2012 | 00:45
Απλά αρνούνται να πούνε ''πρωκτικό'' σεξ.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 17.5.2012 | 11:56
Γενικά συμφωνώ με όσα λες αλλά να μην υποτιμήσουμε και τα κακόμοιρα τα αυτάκια. Σε αρκετούς ανθρώπους (νομίζω γυναίκες περισσότερο) η επαφή της γλώσσας με το λοβό ή την τρύπα του αυτιού λειτουργεί άκρως διεγερτικά.Επίσης οι θηλές το ίδιο.Αρκετοί άνδρες, και νομίζω όλες οι γυναίκες, βιώνουν έντονοι απόλαυση και από αυτό το σημείο της ανατομίας. Εκεί που θέλω να καταλήξω (συμπεριλαμβάνοντας και άλλα σχόλια στην παρούσα απάντηση) είναι οτι η κουβέντα αυτή είναι πολύ πέρα από ομάδες που κάποιος δεν θα ήθελε να προσβάλει από ευγένεια ή πολιτική ορθότητα.Αφορά το σώμα σαν χάρτη εμπειριών και δυνατοτήτων που στον καθένα μας λειτουργεί διαφορετικά.Και αυτό είναι άκρως φυσικό γιατί τίποτα δεν είναι πανομοιότυπο στη φύση. Και για τον σχολιαστή που αναφέρει τον πόνο να πω πως είναι και αυτό ένα ερέθισμα.Οι ίδιοι οι συναινούντες εραστές θα αποφασίσουν αν θα τον συμπεριλάβουν στην επαφή τους, με ποιος όρους και πια όρια.Από τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες νευρικές απολήψεις εστιασμένες σε ένα σημείο, για να το θέσω απλά, μιλάμε για μια "οργανική μπρίζα". Το αν θα χρησιμοποιεί για ροή ενέργειας, άναμμα λάμπας( βλ. οργασμός) ηλεκτροπληξία ή ολική συσκότιση αφορά τους εραστές και το είδος της σεξουαλικής επικοινωνίας (και χημείας) που τους δένει.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 16.5.2012 | 16:48
φιλε μου,ειμαι στη νομικη σχολη και σε διαβεβαιω οτι ο βιασμος ειναι κακουργημα... πταισμα ξερεις τι ειναι? να τρακαρεις ελαφρα τον μπροστινο σου οταν παρκαρεις...μην τα ισοπεδωνουμε ολα κ μην μιλαμε αν δεν γνωριζουμε... σαφως κ πολλοι βιαστες παιρνουν ελαφρυντικα ή βγαινουν πριν την ωρα τους απο τη φυλακη,αλλα μεσα ο Ποινικος Κωδικας αναφερει ρητα ¨οποιος με σωματικη βια εξαναγκαζει τον αλλον σε συνουσια..καταδικαζεται σε καθειρξη".. δηλ.τουλαχιστον 10 χρονια φυλακη..επισης,το "παρα φυσιν" ειναι ο νομικος τροπος για να λες "απο πισω",οντως παρωχημενη εκφραση αλλα αυτη χρησιμοποειται..
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:36
Άσχετο, αλλά κοιτώντας την φωτό..μήπως τελικά το logo της χρυσής αυγής δεν παραπέμπει στο ναζιστικό σύμβολο αλλά στο παιγνίδι "φιδάκι" και τα'χουμε παρεξηγήσει τα παιδιά; lol
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:24
Α ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ!! ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ... ΚΡΙΜΑ...
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:43
Εννοείται πως έκανα πλάκα..έλεος.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (47) ΟΧΙ (5)
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 13:09
Poso aharaktiristos eisai gia na kaneis plaka meta apo auto
 
avatar
Ανώνυμος/η 14.5.2012 | 11:09
γιατι να μην κανει πλακα?? η πλακα καμια φορά κάνει καλό γιατι ανακουφίζει απο τετοιες τραγικές καταστάσεις. Και το μπλακ χιούμορ επισης.Αλλά μην γελιέστε καποιες φορές το χιούμορ κρύβει κάτι πολύ αυστηρό και σοβαρό απο πισω...

Καποιοι το βλέπουν πιο αποστασιοποιημένα αλλα κάποιοι ταυτίζονται και δεν εχουν διαθεση ουτε να χαμογελάσουν . Καλό μας κάνουν και αυτοι που κανουν ένα χαλαρωτικό σχόλιο. Ακριβώς για να μας απο-ταυτίσουν. Αλλιώς θα τρελαινόμασταν όλοι και θα κλεινόμασταν σε γυάλες. Με αλλα λόγια, με το χιούμορ αποκτά κανείς θάρρος απεναντι σε τετοιες καταστασεις γιατί υπονοοει περιφρόνηση. όπως το εγερθουτου που του ταραξαμε τα ουμπαλα και το στείλαμε στα αζήτητα, όλοι μαζι.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (15) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:38
8 χρόνια στη "στενή" στον γιο του Βούτση, του ΣΥΡΙΖΑ, για την ληστεία στην ΕΤΕ Γκύζη το 2007

Ποινή κάθειρξης οκτώ ετών, όπως και πρωτοδίκως, επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Εφετείο, στον αναρχικό Γιώργο Βογιατζή-Βούτση, που κρίθηκε ένοχος για την ληστεία του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας στην περιοχή του Γκύζη στις 3 Οκτωβρίου 2007, στην οποία είχε πάει με ποδήλατο.


Ο νεαρός καταδικάστηκε για τις κατηγορίες της ληστείας, παράνομης οπλοφορίας και παράνομης οπλοκατοχής κατά μετατροπή της κακουργηματικής κατηγορίας της διακεκριμένης κατοχής εκρηκτικών.


Το δικαστήριο με ανάλογη πρόταση του Εισαγγελέα Έδρας, έκρινε πως ο κατηγορούμενος δεν είχε πρόθεση να χρησιμοποιήσει κατά ανθρώπων το όπλο και την χειροβομβίδα που είχε στην κατοχή του .


Απολογούμενος ο Γιώργος Βογιατζής- Βούτσης υποστήριξε ότι δεν μετανιώνει για την πράξη του, χωρίς όπως τόνισε, αυτό να σημαίνει πως προτίθεται να την επαναλάβει και επεσήμανε ότι η ιδεολογία του δεν του επιτρέπει να χρησιμοποιήσει βία κατά ανθρώπων.


Στο δικαστήριο κατέθεσε ο πατέρας του κατηγορουμένου, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μόνο ο ίδιος μπορεί να πει γιατί το έκανε αυτό. Είναι μια πράξη που με υπερβαίνει από πλευράς επιλογών. Δεν έχω αυτήν την ιδεολογική κατεύθυνση, ωστόσο, κατανοώ πως αντιδρά η νεολαία».
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:49
Οταν έγινε το έγκλημα (πριν 10 έτη και) ήταν στέλεχος της ΝΔ (τώρα της Χ.Α). Εχει καμία σχέση αυτό για την ικανότητα ή την προδιάθεση τέλεση του εγκλήματος ;
Δηλαδή δεν υπάρχουν άλλα φαινόμενα που ανήκουν σε άλλα κόμματα ;
Να μένω ήσυχος εάν είναι το παιδί μου το παιδαγωγεί στέλεχος του ΧΧΧΧΧ ;
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 18:52
Κανείς δεν λέει ότι τα κομμούνια και γενικά οι αριστεροί συνδικαλιστές δεν άφησαν να προχωρήσει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να έχουμε τέτοια άρρωστα φαινόμενα στις τάξεις. Η Χρυσή Αυγή τους φταίει τώρα.
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:07
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο φίλε μου. Αφήστε που καθηγητής με παιδεραστική δράση θα μπορούσε κάλλιστα να γλιστρήσει από την αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Δεν κρίνεται για την εκπαιδευτική του δεινότητα ο συγκεκριμένος καθηγητής.Άλλο πράγμα έχει κάνει.
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:01
@ Ανώνυμος/η
12.5.2012 | 18:20
.. μάλλον γιατί η ίδια η παθούσα το εξέλαβε ως "παρα τη δική της φύση"
κι αυτό είναι που θάπρεπε να έχει τη βαρύνουσα σημασία
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:34
η χρυσή αυγή της σαπίλας
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 20:17
Υποννοείται συλλογική ευθύνη ή μου φαίνεται?
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 20:55
Δεν τους συμπαθώ του Χρυσαυγίτες, θεωρώ ότι είναι άθλιοι, κάφροι και ανάξιοι οποιουδήποτε λόγου. Αλλά έτσι όπως το παρουσιάζετε είναι σαν να προσπαθήσετε να συνδέσετε το κίνημα και την ιδεολογία τους με εγκλήματα σαν αυτά. Δυστυχώς βλέπουμε καθημερινά ανθρωπόμορφα τέρατα με την μάσκα των ανθρώπων της διπλανής πόρτας που κάνουν τα ίδια εγκλήματα και χειρότερα. Μην ομαδοποιούμε λοιπόν τέτοιους ειδους εγκληματα με αυτές τις νοοτροπίες. Γιατί έτσι θα έπρεπε να μιλήσουμε για τεράστιο πολιτικό όνομα, ο οποίος βάση των φημών είναι γνωστός (στους χώρους του) παιδόφιλος. Δεν έχει να κάνει με τις πολιτικές τους κατευθύνσεις λοιπόν, αλλά με το άρρωστο μυαλό τους.
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:19
Σωστό. Απλώς, όταν το μυαλό σου είναι άρρωστο, αποφασίζει -βάσει των πιθανοτήτων- ευκολότερα να ενσωματωθεί σε μια νοσηρής ιδεολογίας ομάδα για να του είναι οικείο και το περιβάλλον και να ξεδιπλωθεί η νοσηρότητα έτι περισσότερο.
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 23:11
Ναι, αλλά Χρυσαυγίτης και άρρωστο μυαλό είναι συνυφασμένες έννοιες
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 23:11
Από τη δολοφονία του μέντιουμ και τους σχεδόν καθημερινούς ξυλοδαρμούς μεταναστών, μέχρι τα κυκλώματα της νύχτας και υποθέσεις παιδεραστίας, συχνά-πυκνά θα βρεις κι έναν χρυσαυγίτη απο πίσω. Δεν είναι τυχαίο. Για να είναι η "ιδεολογία" τους ο ναζισμός, και για να συμμετέχουν σ'ενα "κίνημα" μαχαιροβγαλτών, προφανώς το μυαλό τους έχει σαπίσει τόσο, και η απέχθειά τους για οτιδήποτε ανθρώπινο είναι τόσο μεγάλη, που είναι ικανοί για πολλά. Και μπορεί όλοι οι εγκληματίες να μην είναι ναζιστές, όλοι οι ναζιστές ωστόσο είναι (εν δυνάμει) εγκληματίες.
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 19:47
Συμφωνώ απόλυτα!
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 22.5.2012 | 14:27
Συμφωνώ και επαυξάνω!
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 23:59
Γίνεται απλώς μια προσπάθεια σιγά σιγά να σχηματιστεί το προφίλ των ανθρώπων που ανήκουν σε αυτή την οργάνωση.Μέλη-φαντάσματα μέχρι χθες έρχονται στο προσκήνιο και επαληθεύεται αυτό που υποπτευόμασταν.Ο υψηλός βαθμός παραβατικότητας.
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 07:54
Ποιόν εννοείς??
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:28
Ολα τωρα;;
 
avatar
Ανώνυμος/η 14.5.2012 | 13:15
Μια φορά δεν παύουν να είναι αλήθεια.
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:50
Αίσχος!!!Για την συγκάλυψη αν υπάρχει έστω και μια περίπτωση να είναι αλήθεια πρέπει επιτέλους η δικαιοσύνη να παρέμβει. Έχω ανατριχιάσει ολόκληρη...
 
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 23:08
to tragiko einai oti ena thuma viasmou ntepete giati h koinwnia mas kanei to thuma thuth kai ton thuth aksiopreph polith. oso h koinwnia mas anexetai tetoies katastaseis kai o kathenas ksexwrista kai proswpika den antidra auta tha sunexisoun na sumvainoun. gia ola ta paidia tou kosmou stamathste to!!!!
 
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:16
Πατριαρχεία λέγεται.
Προηγούμενα 123 Επόμενα
You Liked It!