Γιατί δεν είδαμε και δεν κατεγράφη το πλάνο με τη χειροδικία Κασιδιάρη στη Βουλή

Γιατί δεν είδαμε και δεν κατεγράφη το πλάνο με τη χειροδικία Κασιδιάρη στη Βουλή Facebook Twitter
0

Μεγάλη συζήτηση και ερωτηματικά γέννησε το γεγονός πως το σημερινό χυδαίο επεισόδιο που εκτυλίχθηκε στο Κοινοβούλιο δεν είδε κανείς από τους τηλεθεατές καθώς λίγο αφότου ξεκίνησε η ένταση μεταξύ Κασιδιάρη και Δένδια, το πλάνο άλλαξε και το κανάλι της Βουλής έδειξε ένα γενικό της αίθουσας.

«Υπάρχει οδηγία να μην δείχνουμε στιγμές έντασης» απάντησε ο σκηνοθέτης ροής της Βουλής που «έχασε» το πλάνο με την χειροδικία.

Ο σκηνοθέτης ροής της Βουλής απαντάει στις επικρίσεις και με δήλωσή του στο protothema.gr εξηγεί τι έγινε την στιγμή που ο Χρυσαυγίτης βουλευτής επιτέθηκε στον βουλευτή της Ν.Δ.

Αποκαλύπτει ότι υπάρχει ειδική οδηγία, όχι μόνο να μην εστιάζουν οι κάμερες σε στιγμές μεγάλης έντασης αλλά να αλλάζουν εντελώς το πλάνο. 

- Ερώτηση: Πώς χάθηκε το πλάνο με την χειροδικία Κασιδιάρη; Γιατί δεν το είδαν οι τηλεθεατές;
- Απάντηση: «Οι τηλεθεατές δεν το είδαν γιατί ακολουθούμε κάποιους κανόνες».
Γενικά οι κανόνες λένε ότι δεν δίνουμε καβγάδες. Τώρα από κει και πέρα με τον πρόεδρο της Βουλής και τον συντονιστή του καναλιού, εκεί θα αναζητήσετε. Εμείς δεν δρούμε αυθαίρετα. Δεν δείχνει ότι θέλει όποιος είναι βάρδια την εκάστοτε στιγμή».
- Ερ: Οπότε εσείς ακολουθήσατε μια οδηγία.
- Απ: «Ναι. Είναι ο γενικός κανόνας μας».
- Ερ: Οι επίμαχες εικόνες με την χειροδικία Κασιδιάρη έχουν καταγραφεί;
- Απ. «Όχι, όχι. Καταγράφεται ό,τι βγαίνει στον αέρα. Δηλαδή μεμονωμένα κάθε κάμερα δεν καταγράφεται...».
- Ερ: Άρα δεν υπάρχει πουθενά βιντεοσκοπημένο αυτό το υλικό.
- Απ: «Ναι, δεν υπάρχει πουθενά».


 
Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

Πολιτική / Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης έκαναν λόγο για πρόχειρα και αποσπασματικά μέτρα που στο μόνο που βοηθούν είναι να αυξηθούν ακόμα περισσότερο τα υπερκέρδη των πολυεθνικών σε βάρος των καταναλωτών
NEWSROOM